M-am dat mie o bere pana la urma, am facut o improvizatie cu o bucata de bumbac subtire care am impregnat cu silicon de garnitura.
Am montat carburatoarele la loc, si le am sincronizat cu un device facut de mine; 2 senzori MAP de pe un opel ceva, fiecare legat la o galerie de admisie, si apoi masurat tensiune intre semnale date de MAP-uri. Works like a charm. Membranele de mine par functionale, cand pornesc masina la rece deschid clapetele de soc cam 3mm, folosind depresiune din galerie. Nu stiu cat o sa tine insa.
Am reusit sa obtin o ralanti destul de frumos si stabil, reactioneaza bine la pedala de acceleratie. Am mai si cositorit radiator pe un loc, pana la urma totusi avea o scurgere mica. Asa ca momentan am un E12 care:
- porneste
- are soc actionat electric functional
- are soc actionat de antigel functional
- nu curge nici ulei nici antigel la motor
- are ralanti rotund
- are avans si 'retard' la delco functional
Nu am facut test-drive inca, dar pe loc suna promitator. Nici nu mai curge benzina in carburator cum curgea cand eram cu masina la circ

Ce mai trebuie facut la carburatie, aprindere si racire:
- inclocuit toate furtunase care tin de vacuum (nu stiu unde se gasesc, sunt foarte subtire),
- inlocuit totusi garnituri la carburatoare, sau remediat altfel 'transpiratie' de benzina care a aparut dupa ce le am curatat,
- reparat scurgere diferential sau inlocuit diferential,
- cumparat valva avans actionat de de antigel, valva electrica ridicator turatie,
- cumparat membranele improvizate,
- cumparat furtune antigel, cele de pe masina sunt de fapt de combustibil, sa sa degradeaza repede din cauza antigel care ataca cauciuc.