bartro
Mar 5 2013, 06:34 PM
QUOTE (haifisch @ Mar 5 2013, 06:12 PM)

pt ce optezi?
Pentru nimic, mai stau, bosal e prost si oe e scump.
QUOTE (TiL @ Mar 5 2013, 06:21 PM)

cati ani mai tii masina?
undeva intre 0 si infinit.
Dupa ce pregatesc motocicleta pentru sezon si am gasit un inlocuitor pentru yaris, ma apuc sa desfac masina, sa vad daca e salvabila. Apoi mai vedem.
haifisch
Mar 5 2013, 07:25 PM
nu cred ca asta e problema.....daca e masina salvabila.....pt ca oricum este
adevarata problema va fi daca tu o sa te bagi la o tinichigerie/vopsitorie.....si cine o va face si pe cati bani ....
in legatura cu tobele.....discuta cu mihai_amd ca el si-a facut la e12 la bosal toba finala pt ea.....ma gandesc ca pot sa faca si o intermediara.....poti sa optezi daca vrei sa sune mai tare sau stock si faptul ca se lucreaza cu inox
bartro
Mar 5 2013, 11:05 PM
QUOTE (haifisch @ Mar 5 2013, 07:25 PM)

nu cred ca asta e problema.....daca e masina salvabila.....pt ca oricum este
Nu ati vazut ce s-a intamplat cu praguri. Arat ca un rand de cutii de scrosori la bloc, poti sa bagi plicuri in gaurile.
QUOTE
adevarata problema va fi daca tu o sa te bagi la o tinichigerie/vopsitorie.....si cine o va face si pe cati bani ....
Am pentru masina cam tot ce trebuie la tabla, mai putin fusta fata. Aia costa cam cat o toba intermediara OEM

de fapt un pic mai putin.
Vreau s-o fac dar e greu cu alocarea bugetului intreg (cu vopsit integral), mai ales dupa cheltuieli neprevazute cu yaris. Si sincer.. mi-e lehamite s-o desfac, sa pierd piese.. o sa fie balamuc and you know it. Ca banii ma astept de la 2000 de euro in plus (sunt realist?), facut cu simt de raspundere. Ar merita masina, valoare de un e12 528 bun cam pe acolo incepe in occident.
Stiam ca Mihai a facut la Borla. Ma astept sa gasesc ceva inox undeva in banii aia. Dar daca tot o trag pe dreapta, nu e urgenta.
haifisch
Mar 6 2013, 01:24 AM
da....2 praguri si probabil niste rugina de suprafata....si pe la pedalier putin......mare branza pt o masina de 37 de ani
gasesti oricum om care sa iti lucreze cu banii in 2-3 transe....la cata foame stiu si ei ca e greu sa scoti o anumita suma din buzunar dintr-o data
parerea mea....daca tot o tragi pe dreapta......desfa-o si o faci asa.....usor usor....no rush
bartro
Mar 6 2013, 07:50 AM
QUOTE (haifisch @ Mar 6 2013, 01:24 AM)

da....2 praguri si probabil niste rugina de suprafata....si pe la pedalier putin......
Si fusta spate, arcade la roti spate, contra-aripi fata, oale roata spate, si cine mai stie unde. E bine ca are linie buna.
lucian
Mar 6 2013, 07:54 AM
CITAT(bartro @ Mar 5 2013, 06:34 PM)

CITAT(haifisch @ Mar 5 2013, 06:12 PM)

pt ce optezi?
Pentru nimic, mai stau, bosal e prost si oe e scump.
CITAT(TiL @ Mar 5 2013, 06:21 PM)

cati ani mai tii masina?
undeva intre 0 si infinit.
Dupa ce pregatesc motocicleta pentru sezon si am gasit un inlocuitor pentru yaris, ma apuc sa desfac masina, sa vad daca e salvabila. Apoi mai vedem.
de ce e prost bosal? am gasit la unix toba finala e28 cu 150 lei redus de la 450.
interesant asta. Ca mie mi s-a gaurit finala Bosal, dar la 150 lei parca ar merita una noua.
Mai au?
bartro
Mar 6 2013, 12:01 PM
QUOTE (TiL @ Mar 6 2013, 09:24 AM)

Ca mie mi s-a gaurit finala Bosa
De aia e prost. La a mea s-a gaurit intermediara bosal, si nu au multi ani.
M-am uitat pe unix si pentru E12 au o intermediara 'asso' la pret de 423Lei si nu pe stoc.
intermediarele mele bosal par inca in regula (bine ele suna ca dracu de cand le-am luat), dar finala s-a gaurit in 2 ani.
bartro
Mar 6 2013, 12:19 PM
Gaureste unde tine apa cred. Ar trebui facut o gaurica de 3mm unde trebuie si probabil tine mai mult.
Vad ca tobele aftermarket pentru E12 sunt. Bosal, imasaf, asso, vegaz, boysen.. Cost cam la fel la toate. Oare se pup intre ele? Adica, de exemplu, merge finala Bosal pe intermediara Imasaf?
lucian
Mar 6 2013, 01:23 PM
CITAT(TiL @ Mar 6 2013, 09:24 AM)

interesant asta. Ca mie mi s-a gaurit finala Bosal, dar la 150 lei parca ar merita una noua.
Mai au?
cand am fost sambata aveau, dar in ungaria. pana una alta, vezi ca ti-ai lasat masina aiurea si ai belet in geam.
bartro
Mar 6 2013, 02:32 PM
Sa nu fie o somatie de la primarie
ce belet am?
Am un vecin simpatic acolo. Acum ceva vreme am gasit portbagajul toyotei infundat. M-ai facut curios ce-a mai facut.
Bonus, azi dimineata o colega si-a gasit luneta praf prin militari unde sta tot cu chirie. Tot un vecin drag e suspectat.
Despre toba, parca Boysen vazusem ca scria pe toba originala de la TD, datata 1986.
Inteleg treaba cu gaurica pentru evacuarea apei, dar de ce s-a busit intr-o parte superioara? Mai excat in jurul tevii de la iesire. Eu cred ca-i din cauza tablei prea subtiri care n-a rezistat sudurii groase de acolo.
bartro
Mar 7 2013, 11:26 AM
Am platit impozit
si eu aseara meditam... sa mai platesc impozitul... s-o radiez....
N-am unde s-o depozitez, ca o radiam.
bartro
Mar 7 2013, 12:26 PM
Daca o radiezi la fisc, s-a cam terminat cu masina. Asta se face doar pe baza de un contract cumparare-vanzare, sau o dovada ca ai predat-o la fier vechi.
Nu cred ca vreun motiv sa faci asta.
Sunt 3 optiuni de radiere, a 3a fiind daca o retragi pe un teren, cu acordul proprietarului. Si din cate stiu, Lucian are teren. Cred ca e un soi de "dezmembrare" varianta asta, ori pentru cei care vor cotet pentru gaini
bartro
Mar 7 2013, 02:40 PM
Am auzit de varianta asta (in Timisoara de exemplu), dar aparent e ceva practicat local si un Bucuresti nu exista posibilitatea.
Adica, as far as I know.
Am radiat o Dacie cu nr de Bucuresti in felul asta, deci functioneaza
bartro
Mar 7 2013, 04:15 PM
E prima data cand aud asa ceva. La fisc?
Dap. Proprietarul e din B, a radiat masina pe un teren care l-am pus eu la dispozitie, in zona Moldovei. In realitate a ajuns loc de joaca pentru copii, pe acel teren, dar n-a cerut nimeni confirmare pentru asta. Pur si simplu in declaratie era specificat ca masina e retrasa pe un teren particular si nu va circula pe drumuri publice iar numerele de inmatriculare au fost inapoiate la rutiera.
bartro
Mar 7 2013, 04:20 PM
Si cand vrei sa inmatriculez masina iar?
Adica, impozit se ia pe proprietatea, nu are legatura cu drumul publice si alte chestii relevante pentru noi.
Nu stiu. Pentru mine, din punctul asta de vedere, legea e putin 'hazy'. N-o cunosc indeajuns de bine.
Si cata vreme ai radiat-o, nu platesti impozit. Ce se intampla la re-inmatriculare, iarasi e un mister.
bartro
Mar 7 2013, 04:28 PM
Super, m-am linistit
haifisch
Mar 7 2013, 05:25 PM
odata ce o radiezi....sansele sa o mai reinscrii sunt extrem de mici.....astia abia asteapta sa vada cum proprietarii de masini vechi "se predau"
xander
Mar 8 2013, 12:32 AM
Ma gandeam si eu sa o radiez pentru ca nici nu mai circul de cativa ani pe teritoriul romaniei.
Daca nu trebuiau predate actele puteam circula linistit aici fara probleme...
Pana la urma cred ca o voi dezmembra sau vinde
bartro
Mar 19 2013, 11:12 AM
S-a ars un bec pe fata. Mereu e ceva cu masinile astea vechi

Daca va intereseaza consumul, masina consuma 17 - 18% mers in Bucuresti, aglomeratie. Merge binisor dar nu perfect.
TiL
Mar 19 2013, 01:51 PM
QUOTE (bartro @ Mar 19 2013, 11:12 AM)

Mereu e ceva cu masinile astea vechi

Asa se mentine relatia incinsa
haifisch
Mar 19 2013, 09:50 PM
daca in aglomeratie in bucuresti iti ia 17-18 considera-te multumit.....altii nici macar nu au cilindreea aia si le consuma atat
bartro
Mar 19 2013, 11:00 PM
Da, consumul mi se pare foarte ok. Cam cat consuma si 2.8 carburatie, de altfel.
xander
Mar 20 2013, 11:54 PM
Cam tot atat imi consuma toate 3 masinile impreuna
bartro
Mar 21 2013, 12:29 AM
In Bucuresti?
xander
Mar 21 2013, 01:52 PM
nope
bartro
Mar 21 2013, 02:11 PM
vezi
bartro
Mar 29 2013, 05:32 PM
QUOTE (bartro @ Mar 19 2013, 11:12 AM)

S-a ars un bec pe fata.
Becul s-a reparat singur la o groapa

Probabil e doar o siguranta murdare.
xander
Mar 30 2013, 10:49 PM
unde e greoapa aia ?
poate dau si eu de vreo 2 3 ori in ea si se segmeanteaza motorul
bartro
Apr 1 2013, 09:39 PM
Baita
lucian
Apr 2 2013, 12:11 PM
am vazut film despre bmw, anii 50, tineau blocuri motor in ploaie. chiar pipi pe ele.
bartro
Apr 2 2013, 12:54 PM
Asta pare a fi legenda despre motorul F1 pentru care au folosit blocuri vechi M10.
ps. eu am folosit motorina pentru baita.
io's®
Apr 2 2013, 05:07 PM
nu este nicio legenda, e cat se poate de real.
bartro
Apr 2 2013, 05:11 PM
LEGÉNDĂ ~e f. 1) Povestire tradițională în proză sau în versuri, transmisă, de obicei, pe cale orală, în care faptele fantastice sau miraculoase pot avea un suport istoric real.
Partea cu pipi e discutabila.
bartro
Apr 4 2013, 09:02 PM
Acuma multi ani, cand eram mai tanar si Interceptor avea par mai des, am incercat sa golesc motorul de la E12 de antigel. S-a desfacut surub, si nimic. Gaura in bloc era blocat, pareri erau ca s-a rupt surubul de golire care intradevar arata asa.
Azi, am intrat in baia mica unde se afla acuma blocul motor, inarmat cu o bormasina si inca ceva scule, cu intentia de a remedia problema. Am desfacut surubul cel rupt, am montat o burgie mica in bormasina si m-am infipt in bucata de surub care a ramas in bloc.
Am trecut imediat prin surubul. Nu era rupt. Era mizerie. Maro. Cu aspect ruginos. Am mai dat asa 2, 3 gaurele in mizerie si am zis ca clatesc blocul ca sa spal praf. Am pus apa in bloc, acolo jos nu iesea nimic. Ma uit de sus langa cilindru unde e scurgere si vad... nisip. Multa nisip. Zic, wtf! Nu pot sa inteleg cum a ajuns acolo nisip.
Dupa ceva munca am reusit sa curat cat de cat ce era acolo, scurgere e desfundata, am lasat un amestec de apa si detergent acolo, si o sa mai repet curatenie. Dar tot nu am inteles cum se poate aduna nisip acolo si inca o cantitate maricel. Poze:
elvislorin
Apr 4 2013, 09:17 PM
s-o fi pus apa de la robinet in instalatie...si poate stii si tu cata nisip contine apa de la robinet
bartro
Apr 4 2013, 09:20 PM
e aproape pietrisi ce e acolo.
xander
Apr 4 2013, 09:22 PM
poate a folosit praf pt infundat pori din radiator si sa depus peste tot
bartro
Apr 4 2013, 09:32 PM
Masina a venit cu 2 doze de ceva care seamana cu praf cu culoare de cupru pentru etansat radiatoare. Deci nu e exclus.
Uite cum arata:
elvislorin
Apr 4 2013, 09:37 PM
porcaria asta nu e buna de nimic....foarte probabil ca asta e cauza
bartro
Apr 4 2013, 09:45 PM
Culmea nici nu curgea radiatorul, pierdea apa la niste coliere nestranse.
xander
Apr 4 2013, 10:54 PM
eu am folosit ceva asemanator made in usa
aici se numeste microbile
pierdeam antigel pe la radiator intre aluminiu si capacele din plastic si pe la garnitura de chiuloasa se prelingea pe bloc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.