Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E12 528
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31
MeHigh
Bart, daca te ajuta, iti aduc galeria de evacuare le la M20B20 E34, e din 2 bucati ( 3cilindri x 2 evacuari).
oricum tre sa ne vedem azi, sa iti dau ceva $ smile.gif
bartro
Mersi MeHigh, nu cred ca e bun la ceva, nu imi dau seamna.

@brown.shark si Lucian, m-am trezit si am avut o revelatie, voi sunteti ca astia:

TiL
Cred ca nu galeria e problema , toate M30 au doua galerii si doua saxofoane. Cele ce urmeaza dupa saxofoane fac diferenta.
bartro
QUOTE (TiL @ Feb 20 2011, 11:42 AM) *
Cred ca nu galeria e problema , toate M30 au doua galerii si doua saxofoane. Cele ce urmeaza dupa saxofoane fac diferenta.

exact.
Ciupanezu
QUOTE (lucian @ Feb 19 2011, 05:36 PM) *
pai ce faci? tragi statul in piept? maresti cap. cilindrica si in acte ramai cu 2.8?
no.gif


Glumeşti sau chiar te gândeşti la aspectul moral al problemei?

Având în vedere că statul nu este deloc moral când stabileşte taxe enorme, mai mari ca în Germania, este foarte moral să-l dai pe gheaţă.
lucian
QUOTE (Ciupanezu @ Feb 20 2011, 01:15 PM) *
QUOTE (lucian @ Feb 19 2011, 05:36 PM) *
pai ce faci? tragi statul in piept? maresti cap. cilindrica si in acte ramai cu 2.8?
no.gif


Glumeşti sau chiar te gândeşti la aspectul moral al problemei?

Având în vedere că statul nu este deloc moral când stabileşte taxe enorme, mai mari ca în Germania, este foarte moral să-l dai pe gheaţă.

glumeam, iti dai seama.
daca as putea as punea 4400 pe masina mea cu motor de 2000 in acte. as avea o sadisfactie deosebita pacalind statul jepcar.
Ciupanezu
smile.gif
La fel gândesc şi eu.
Totul are o limită, impozitele sunt deja la bătaie de joc.
bartro
Faceti voi revolutia, eu doar vreau sa-mi repar motorul cu atentie la bugetul meu.


tongue.gif
bartro
Periculos, E12 asta pe zapada cool.gif
Parca E32 era mai controlabila in derapaj.
TiL
vrei sa zici ca E32 era mai plictisitoare
bartro
Si asta smile.gif
Chiar cand mergeam cu E32, ma miram, cum alti cu tractiune spate reusesc sa intre asa usor un derapaj.
MeHigh
ma simt ca fiind unul dintre acei "altii" tongue.gif
distributia greutatii la 7'er era alta decat la E12, de'asta se comporta asa, oricum distractie placuta cu masinuta smile.gif
lucian
QUOTE (bartro @ Feb 22 2011, 12:23 PM) *
Periculos, E12 asta pe zapada cool.gif
Parca E32 era mai controlabila in derapaj.

daca ai mai avea si blocant pe e12...atunci sa vezi distractie
masina veche dotata cu blocant e arma mortala
astea noi cu sisteme de siguranta, cred ca se controleaza mai usor
am vazut pe discovery un lamborghini cu esp activat nu vroia nici cum sa intre la drift pe zapada
brown.shark
bart - acum ce ai in portbagaj ? sau ai facut curat ?
bartro
o lopatica, stingator, antigel, lichid de frana, ..
bartro
Cred ca cu astia as vedea bine
bartro
In seara asta masinuta a facut o fapta buna; a furnizat curent la un fiat diesel care era impins prin parcare de catre 2 domnisoare. Dupa numere de pe masina erau Bulgaroaice, dar vorbeau foarte bine limba Romana.
bartro
tomado e28 owner
Nu existam nici in planuri pe vremea aia biggrin.gif
bartro
Ochi noi si niste dopuri de cauciuc care sper sa ajute plafon sa nu vine peste mine:
bartro
Sa fie, un set de Zentih INAT 35/40.

Sunt happy pentru ca sunt mai bune ca ale mele, au filet la suruburi, pari ne-umblati. E fix model 76 ca cele de pe masina, par ok si membranele, soc-uri. Are si termoventil de pornire la rece (al meu e stricat). Pana si pompa de benzina este, dar nu stiu daca mai e bun si asta. Mechanismele mer, sunt doar prafuiti, aparent.
edutxu
QUOTE (bartro @ Mar 28 2011, 09:46 PM) *
Sa fie, un set de Zentih INAT 35/40.

Sunt happy pentru ca sunt mai bune ca ale mele, au filet la suruburi, pari ne-umblati. E fix model 76 ca cele de pe masina, par ok si membranele, soc-uri. Are si termoventil de pornire la rece (al meu e stricat). Pana si pompa de benzina este, dar nu stiu daca mai e bun si asta. Mechanismele mer, sunt doar prafuiti, aparent.

ce gunoaie de carburi ai tongue.gif

bine macar ca sunt complete. ca din ce ai si din ce ai cumparat poate iese u nset bun smile.gif
bartro
Eu cred ca cele din poza merg direct pus pe masina daca sterg praf un pic de pe ele biggrin.gif
bartro
Am mai scapat de un stess - nu mai merge bec de ulei.
Am si pierdut si jumatate de bieleta de bara antiruliu pe dreapta, nu imi explic cum s-a intamplat asta. Asta am vazut sambata. Initial am crezut ca a fost omis la montaj anul trecut, dar acuma si aud cum bate ce a ramas in punte, deci se pare ca in mers se poate desface o piulita de pe un surub stramb si ruginit. Oh well, cum zic motociclisti, just ride.
eugene12
QUOTE (bartro @ Mar 30 2011, 09:46 PM) *
Am mai scapat de un stess - nu mai merge bec de ulei.
Am si pierdut si jumatate de bieleta de bara antiruliu pe dreapta, nu imi explic cum s-a intamplat asta. Asta am vazut sambata. Initial am crezut ca a fost omis la montaj anul trecut, dar acuma si aud cum bate ce a ramas in punte, deci se pare ca in mers se poate desface o piulita de pe un surub stramb si ruginit. Oh well, cum zic motociclisti, just ride.


Eu am mers 1/2 an(in afara de cat am mers pana sa mi dau seama) fara si n-a avut nimic.Nici la mine nu stiu ce s a intamplat de am ramas fara ea.Eu zic sa scoti si becul la benzina sa nu mai ai un stres ca se aprinde des biggrin.gif
bartro
Acuma simt si eu gropile - am schimbat amortizoare fata. Pari cam tari. Cele vechi nici ulei nu mai aveau, Boge, foarte vechi probabil.
S-a reparat si bieleta antiruliu. Multumesc Interceptor smile.gif
Cand am dat etrierele jos am constatat cu stupoare ca am placute de frana facut de textolit blink.gif asa ca am gasit si explicatie de ce am ramas fara frane pe la serpentine vara trecuta.

poze:

coman cosmin
bravo ai facut un lucru bun cu amortizoarele si placutele.daca mai ai amortizoarele vechi si nu ai nevoie de ele le vreau eu.
bartro
Cele vechi au ramas la Interceptor, nu stiu ce are el de gand cu ele.
Placute inlocuitoare sunt o solutia temporara - imi trebuie si disc-uri.. Am gasit pe masina ne-ventilate si cam uzate, credeam ca trebuie sa fie ventilate.

LE: vad ca pe 528 au fost discuri simple pana in 77.
bartro
Ceva poze recente;

[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
05aBi
Cauciucurile alea de pe spate, pirelli-urile, au fost bune de ceva iarna ? Am si eu unul identic pe 13 si mai caut inca unul.
bartro
Nu prea imi dau seamna daca au fost bune de ceva, nu am avut un challenge sa le testez. De alunecat oricum am alunecat cool.gif
bartro
Ce mai am mesterit:

Am gasit 4 pantofi SH la 100RON bucata, profil foarte bun. Acuma e mai confortabila masina.
Geometrie mai trebuie reglat un pic, avea rotile prea inchise, am reglat, acuma sunt un pic prea deschise deci treb sa mai dau inapoi.
De la Interceptor am mai primit 2 discuri de frana fata fara absolut nici un fel de uzura. Le montezi dupa ce o sa am si kit de reparatie pentru etriere. Atunci o sa am placute + discuri noi + etriere in parametrii cool.gif , chiar sunt curios cum o sa franeaza, ca nici acuma nu e rau.

Am facut o sedinta de reparat la maneta de frana de mana. Cel de pe masina era fisurat, si prinderi de pecaroserie sudat, indoit, ... . Nu-mi dau seamna ce forta a fost necesara pentru a distruge in hal asta fana de mana. M-am chinuit sa mai refac ceva acolo, maneta am inlocuit, acuma e ok.

Sper sa primesc saptamana care vine mechanismu de stergatoare, al meu nu mai are zimti, si calorifer + robinet, ca robinetul meu nu sa mai inchide, si a venit caldura afara smile.gif

O sa schimb si carburatoarele mele cu cele pe care am cumparat de pe ebay, ca iar a cedat surub care tine carcasa de fultru de aer etansa pe ele. Cu ocazaia asta am sa spal si bloc si compartiment motor, si sa inlocuiesc furtunase de vacuum. Ar trebui si inlocuit robinet de caldura atunci, plus radiator, ca pierde un pic de antigel. Dar nu stiu cand, unde inca.
bartro
A schimbat cineva de aici vreodata robinet de caldura la e12?
E groaznic! Oribil.
Este prins cu 4 suruburi pe flanse de la tevi de aeroterma, sub bord, intre consola si volan. Piulite nu le vezi, doar le simti. Acces nu prea ai la ele, decat prin o spatiu cu latime de un deget. Acces cu o cheie de 9 care reusesti s-o pui pe piulita doar cu rabdare mare. Necisita si pozitii cu corp dubioase pe podele, pe scaune, in functie de piulita.

Am avut onoarea azi sa inlocuiesc robinet cu una SH. Al meu nu inchide, am caldura mereu. Cel SH din pacate s-a dovedit si el defect, curge antigel din el ca la balamuc! Asta am aflat dupa chin di degete distruse si 2 ore din viata mea pierduta degeaba.
Robinet al meu veche era modificat de comunisti, se poate desface, cand m-am uitat la el m-am dat seamna ca au montat saiba care inchide / deschide trecere de apa invers! Asa ca m pus piesele in robinet cum trebuie, si acuma inchide foarte frumos. Am golit iar instalatie de antigel, si m-am apucat cu demontarea robinet nou SH stricat. Intre timp bineinteles a inceput sa ploua. Cand am ajund sa desfac ultimul surub, am scapat cheie de 9 si nu il am mai gasit. A picat in spate pe aeroterma, ca sa ajung acolo trebuie demontat ... robinet. Avand in vedere ca nu am alta cheie de 9 care incapa acolo, le am injurat pe comunisti, pe piese SH, pe ploaia, pe viata la bloc si inca cateva lucruri smile.gif

Apoi am inchuiat masina si am aruncat cheiele intr-un dulap adanc.

Morala: piese SH suck, 400RON pentru un robinet sucks si asta, si cand vrei sa termini ceva in timp limitat, sa intample lucruri care te impiedica sa termini in timpul disponibil.

Piesa problema, vazut din spate:


Asa arate montat in masina vazut din fata:




lucian
ca intr-un film cu mr. Bean.
tomado e28 owner
Am avut eu si interventii la masina care din cauza lipsei mele de experienta si a uneltelor nepotrivite au durat 2-3zile fata de 2-3 ore cat estimasem initial smile.gif Legile lui Murphy... Daca e an secetos si nu ploua cu lunile, sigur va ploua torential cand iti doresti mai putin tongue.gif
bartro
Aici nu e vorba de experienta, e pur si simplu prost gandit dpdvd mentenanta la masina. Si nu pot sa am orice scula x 3 smile.gif nu sunt service profesionist.
Imi pare rau pentru ca mergem ceva zile a munte incepand de azi, si in capul meu era sa mergem cu E12. Acuma, trebuie apelat la serviciile plictsitoare ale yarisului. Sotia mea sa bucura, probabil, desi nu comenteaza..
coman cosmin
nu am inteles eu bine sau ai dat 400 ron pe un robinet defect????
xox
Nu conteaza, experienta prin care a trecut e Priceless laugh.gif
TiL
QUOTE (bartro @ May 16 2011, 09:52 PM) *
ca sa ajung acolo trebuie demontat ... robinet. Avand in vedere ca nu am alta cheie de 9 care incapa acolo, le am injurat pe comunisti, pe piese SH, pe ploaia, pe viata la bloc si inca cateva lucruri smile.gif

Apoi am inchuiat masina si am aruncat cheiele intr-un dulap adanc.

laugh.gif


QUOTE (bartro @ May 16 2011, 09:52 PM) *
si cand vrei sa termini ceva in timp limitat, sa intample lucruri care te impiedica sa termini in timpul disponibil.

Adica "graba strica treaba", pe romaneste.


Cosmin, 400ron ar fi costat piesa noua, n-a dat atatia bani.

Bart, cu un telefon poate gaseai ajutor la mine. Dar daca incepuse si ploaia nu cred ca-ti mai ardea de lucru.
Vacanta placuta!
bartro
QUOTE (coman cosmin @ May 17 2011, 02:19 PM) *
nu am inteles eu bine sau ai dat 400 ron pe un robinet defect????

Nu, am dat mult mai putin pe toate aeroterma mai putin motor. Nou ar fi 400RON si parca nu as vrea sa dau bani aia. Mai ales pentru ca masina e o gioarsa tongue.gif

QUOTE (TiL @ May 17 2011, 05:44 PM) *
Adica "graba strica treaba", pe romaneste.

Nu m-am grabit! intial tongue.gif
Pur si simplu aveam dureri de degete, ca am tot strans si desfacut piulitele alea ruginite care nu merg tocmai smooth cu degete, ca sa economisesc timp, cu cheie ar fi durat o saptamana, dar mainile mele s-au obosit la a 2-a desfacere, care nu era luat in calcul in planul initial. N-aveam margina de eroare luat in calcul acolo.
QUOTE (TiL)
Bart, cu un telefon poate gaseai ajutor la mine. Dar daca incepuse si ploaia nu cred ca-ti mai ardea de lucru.
Vacanta placuta!

Da, ploua si eram nervos.
Vacanta a fost scurta si placuta, mersi smile.gif
bartro
Achizitionat azi la piata o cheie de 9 ca sa desfac ultimul surub de la robinet nou SH stricat. Apoi m-am recuperat cheie de 9 pierduta biggrin.gif , am montat robinet veche la loc. Nu curge (momentan..) si pot sa si opresc caldura snf (30).gif

Am avut si nobila intentia sa montez radio-ul in un suport radio pentru E12, dar am constatat ca consola de pre-facelift e altfel, si suportul nu prea pica bine sad.gif
05aBi
Si eu sunt la aceeasi problema, a mai ramas o piulita de desfacut din cele 4 ( n-am reusit sa o desfac pe ultima pentru ca imi trebuia o cheie speciala biggrin.gif ), cea de sus care se desface cel mai greu ... de desfacut o sa reusesc eu sa le desfac pe toate, dar de pus la loc ? biggrin.gif
TiL
Il chemi pe Bart sa te ajute
bartro
QUOTE (05aBi @ May 21 2011, 12:33 AM) *
Si eu sunt la aceeasi problema, a mai ramas o piulita de desfacut din cele 4 ( n-am reusit sa o desfac pe ultima pentru ca imi trebuia o cheie speciala biggrin.gif ), cea de sus care se desface cel mai greu ... de desfacut o sa reusesc eu sa le desfac pe toate, dar de pus la loc ? biggrin.gif

Condoleante, Gabi... eu nu am folosit o cheie speciala. Vad ca robinet de e21 cam seamana, dar nu areaceasi cod si e mult mai ieftin pe bmwfans! O fi compatibile!?
Cele de sus sunt greu de desfacut, mai ales stanga sus. Pentru pus la loc iti trebuie degete cu talent..

Daca vi la circ, poti sa aduci robinetul tau, sa vad si eu daca e la fel?
05aBi
Am adus robinetul aseara dar nu ai mai aparut ... data viitoare.
bartro
Scuza, a fost meci Bart vs carburatoare, acuma la pauza e 0 - 1.
David

wub.gif http://e12.assertion.de/primary/01001l20.htm smile.gif
bartro
Momentan e 10-8 pentru mine la meci cu carburatoare.
Am mai luat goodies in pregatire de RK de motor:

Mai lipseste vibrochen de 3.5...

Am schimbat si geam la pasager, fata, era clar, acuma e verde ca restul. Credeam ca usa e de facelift, dar cand am dat jos fata de usa am gasit acolo in usa inca montat sina de pre-facelift. Triungiu mic pe care s-au prins oglinzile la usa facelift e de fapt un add-on, sta sus in rama cu cleme, de acolo pleaca si sina pentru geam de facelift, si jos e prins cu un surub. Upgrade a fost simplu si din fericire perfect reversibil, daca pun odata mana pe un geam pre-facelift.
bartro
Am facut comanda la knabbel und babbel pentru niste bucati de tabla, si un set de garnituri baia ulei, capace lant distrubutie et al:

Dupa ce vin piesele, merg la un tinichigiu unde sper ca sa va remedia bubele legate de tabla.

Masina merge, bate, fumeaza, si nu prea trage smile.gif In a 2-a greu ajung la 5000rpm, la turatii mici e cat de cat ok insa. Am sa verific daca sa deschide treapta 2 la carburatoare. Pe loc nu pot, se pare ca pot sa aflu daca pun ceva mic si moale pe clapeta, merg un pic blana, si apoi ma uit daca a disparut acel ceva mic si moale flm (7).gif

Am informat si cat costa un set revizie pentru carburatoare, contine garnituri, si ceva bits and pieces:

Pretul este cam 48,60€ bucata la ruddies..

David


wub.gif celb (4).gif weakbench.gif thumbup1.gif lnr (13).gif cha (2).gif celb (4).gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.