bartro
Feb 1 2013, 03:19 PM
QUOTE (elvislorin @ Jan 21 2013, 07:13 PM)

bart: o sa ma uit sa vad daca mai gasesc o mufa
Ai avut timp sa cauti?
elvislorin
Feb 1 2013, 03:24 PM
am gasit o mufa...maine ma duc la curte si ii fac o poza
Rares
Feb 2 2013, 08:17 AM
QUOTE (bartro @ Jan 20 2013, 08:34 PM)

Mii de draci am invocat
in ce limba?

sper ca germana, sa priceapa si masina...
bartro
Feb 3 2013, 10:43 PM
Se intample ceva dubios, a inceput sa creste temperatura motorului in mers. Credeam ca aveam un furtun obturat la radiator, ca cu M30 asta modern nu statea prea stralucit din cauza alta unghi de iesire la pompa de apa. Dar azi am vazut ca radiator era calda total, si furtun de jos era cam foarte cald. Deci, s-a dus vascul cel nou cumparat vara tarziu anul trecut.
Are cineva un vasc SH bun?
alex230ro
Feb 4 2013, 08:14 AM
recomand ventilator

sau radiator nou,la urs asa am bulit linia +1 termostat + 1 vasc,era radiatorul infundat desi in ext parea ok si apa trecea prin el.Am luat radiator nou si toate problemele au disparut.
bartro
Feb 4 2013, 09:43 AM
Sa fie inundat asa brusc? Radiatorul pare e calda pe toate suprafata.
alex230ro
Feb 4 2013, 09:47 AM
asa parea si al meu.daca e radiatorul original al masinii nu cred ca mai e in stare buna.
bartro
Feb 4 2013, 10:45 AM
O sa blochez vasc nitel si vad daca mai inchinge asa. Daca da -> radiatorul e de vina.
A, cat timp sunt in miscare nu creste temperatura, chiar scade la jumatatea celebra > 50km/ora
05aBi
Feb 4 2013, 10:57 AM
Si eu sunt de parere ca vascul e de vina, am avut si eu mai demult o problema la a mea cu radiatorul, dar era incalzit neuniform.
alex230ro
Feb 4 2013, 11:04 AM
@Bart la fel era si la mine la bara la bara incalzea,daca mergeam constant cum zici tu 50km/h nu facea figuri,pana la urma sunt banii tai,mie cum am zis mi-a halit un vasc rapid.Parerea mea e ca un vasc bun nu pica asa repede decat daca este fortat.Pe direct pe vremea asta e greu de crezut ca o sa inalzeasca.Repet daca e radiator original sau mai vechi de 15 ani eu l-as schimba.
alta modalitate
http://members.rennlist.com/blueshark/page11.html
bartro
Feb 4 2013, 11:08 AM
Un radiator de E12 e destul de scump, incerc intai sa elimin alte variabile. Un vasc se poate proba cumva? Sa-l bag nitel in cuptor ?
05aBi
Feb 4 2013, 11:19 AM
Un test bun ar fi sa pornesti masina, iar atunci cand acul de la apa ajunge la jumatate incearca sa opresti vascul cu un ziar, iar daca se opreste trebuie schimbat.
bartro
Feb 4 2013, 11:28 AM
Ieri am oprit-o cu mana si acul era la 3/4
Si eu stiam testul cu ziarul - daca ti-l face bucati paleta, vascu-i bun si daca-l opresti cu ziarul atunci nu mai e vascul bun.
Si e destul de periculos sa incerci sa-l opresti cu mana
bartro
Feb 4 2013, 12:07 PM
QUOTE (xox @ Feb 4 2013, 12:01 PM)

Si e destul de periculos sa incerci sa-l opresti cu mana

Traiesc in Romania si merg pe motocicleta in Bucuresti.
Problema cu test ala de vasc este ca se presupune ca pompa de apa, termostat si radioatorul merg cum trebuie. Daca nu se incalseztge radiator ca lumea, nu va merge niciodata vasc cum trebuie.
Eu am facut testul prin 2007, in iarna, cu M10 pe masina. Radiatorul l-am spalat inainte de asta, abia montat pe masina si termostatul era ok. Pompa nu stiu. Am reusit sa-l opresc cu ziarul.
Si ca o nota in plus: reuseam sa racesc motorul doar daca-i dadeam drumul la caldura in habitaclu, altfel trecea peste jumatate, chiar a si fiert putin exact dupa ce am cumparat masina.
bartro
Feb 4 2013, 12:12 PM
Faza cu dat drum la caldura in masina e frumos la motoare pana in 2.000cmc. Caldura generata de un 3.5 nu se poate disipa prin calorifer de habitaclu decat partial.
coman cosmin
Feb 4 2013, 03:16 PM
Treci pe la mine daca vrei doua vascuri de proba.am unul de 3.5 bun si unul de m20 sudat gata.ambele au elice.doar le pui repede si vezi ce se intampla.daca vrei imi zici sa le am pregatite.
bartro
Feb 4 2013, 03:20 PM
Mersi Cosmin. Intre timp am localizat si eu una de proba, sudat. Apoi mai vad.
David
Feb 6 2013, 10:21 AM
Termostatul l-ai verificat, sau nu exista?
bartro
Feb 6 2013, 10:24 AM
Exista! E preluat de pe 2.8, unde facea treaba buna. Dar il schimb si pe asta, e un Behr pe drum.
David
Feb 6 2013, 10:33 AM
Trebuia verificat cel de pe masina mai intai, sa nu dai banii degeaba pe altul nou... Pus intr-o oala cu apa, la fiert pe aragaz, sa vezi daca lucreaza, daca deschide.
bartro
Feb 6 2013, 10:38 AM
Stiu procedura. Una noua nu costa mult, si am nevoie de masina zilnic. Inlocuirea e mai rapida decat sa fac probe. Si nu am termometru sa vad daca deschide la 80 sau 70 sau 90.
lucian
Feb 6 2013, 04:22 PM
bartro
Feb 6 2013, 04:25 PM
Asta e tip semi-veche, eu am alte prindera. Mersi oricum!
io'sŪ
Feb 6 2013, 10:16 PM
CITAT(lucian @ Feb 6 2013, 04:22 PM)

CITAT
Trebuie sa fiti autentificat pentru a accesa aceasta pagina.
Va rugam sa va logati sau sa va inregistrati.
Inapoi.
bartro
Feb 6 2013, 10:28 PM
Iti verifica IP intr-o baza de data relationala legat de politia rutiera, si daca nu ai cazan, nu ai acces.
elvislorin
Feb 6 2013, 10:53 PM
bart: n-am putut sa fac poza la mufa (cred ca s-a busit ceva pe la aparat dupa ce l-am trantit cu tot cu rucsac) dar e partea care tine de sonda lambada
bartro
Feb 7 2013, 10:41 AM
Adica, mufa aia care ti-am dat-o eu? Imi trebuie partea de pe motor.
elvislorin
Feb 7 2013, 07:45 PM
din pacate, nu am ce iti trebuie
bartro
Feb 7 2013, 10:07 PM
Asta e. Vad eu ce fac. Mersi oricum ca ai cautat.
Azi am montat un vasc sudat, si tot creste temperatura. Cand stau pe loc, creste temperatura, radiator ramana rece. Apoi cand cresc turatie, incepe sa scade temperatura, si radiator e cald. Cand o las apoi la ralantiu nu mai creste imediat.
Acuma cu vascul blocat se vede foarte imediat cum rectioneaza la turatie. In concluzie, antigel nu circula cum trebuie. Sau e blocat ceva de mizerie, sau termostat e sticky. Am deja un termostat nou, o sa-l montez in weekend data nu vine potopul.
bartro
Feb 7 2013, 10:38 PM
Cred ca e de aia
metalica care nu are moarte?
Si caldura in masina am, multa.
QUOTE (bartro @ Feb 7 2013, 10:38 PM)

Cred ca e de aia
metalicaBuna pompa
alex230ro
Feb 8 2013, 06:01 PM
sa ma anunti cand schimbi radiatorul
Alex, dar radiatorul tau era rece cand facea buba? Parca retin ca al tau fusese "coafat" cu elicea, si nu prea mai trecea aerul prin fante.
alex230ro
Feb 8 2013, 07:54 PM
retii bine

bine mai merge sa faca proba cu termostat si dupa aia vorbim
bartro
Feb 8 2013, 08:14 PM
QUOTE (alex230ro @ Feb 8 2013, 06:01 PM)

sa ma anunti cand schimbi radiatorul

Sigur. Stai aproape de calculator
bartro
Feb 9 2013, 01:20 PM
Fixed. Am schimbat termostatul si acuma acul sta la jumatate, chiar si fara elice. Asa cam pus vasc nesudat inapoi si mai vedem spre primarava ce mai zice. O bere pentru nenea Behr
Rares
Feb 9 2013, 01:54 PM
daca bine tin minte, acum multi ani am dat vreo 650 lei pe un vasc nou, de la autotransilvania.
al meu nu era sudat, dar era blocat.
nu se incalzea motorul deloc.
Termostatul meu face invers, tine motorul cam rece.
David
Feb 10 2013, 11:12 AM
bartro
Feb 13 2013, 10:30 PM
Pe o axa probabil
TiL
Feb 13 2013, 10:46 PM
nu pe-o roata?

Poza asta trebuia s-o faci cu acul vitezometrului la 180
bartro
Feb 14 2013, 12:17 AM
Asta ar fi poza pentru stirile de ora 5..
TiL
Feb 14 2013, 12:10 PM
ziceai ca ai vitezometru digital
lucian
Feb 25 2013, 04:50 PM
bartro
Feb 25 2013, 06:07 PM
Mersi! Mi-ar cam trebui una bucata buna. Vad cand vine salariu daca le mai are.
bartro
Mar 5 2013, 05:43 PM
365 lei/bosal sau 989 lei/oe
Toba intermediara.
haifisch
Mar 5 2013, 06:12 PM
?? astea sa inteleg ca ar fi variantele tale....
pt ce optezi?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.