bartro
Nov 28 2010, 04:42 PM
Am fost sa iau masina de la Interceptor, n-am ajuns pana acasa, cred ca a decedat pompa de benzina
bartro
Nov 28 2010, 07:55 PM
O pompa universala electrica de joasa presiune unde gasesc, cine stie?
brown.shark
Nov 28 2010, 09:24 PM
mai bine intai ii cureti rezervorul (era bine cand a fost ridicata de fata).
al tau are buson de golire ?
filtrul e ok ?
sorbul ? nu de alta dar sa nu fie pompa ta blocata de mizerie sau infundata admisia.
bartro
Nov 28 2010, 09:43 PM
S-a desfasurat in fel urmator: in timpul mersului am ramas fara putere la motor, am incercat sa accelerez pentru ca eram fix jos in pasaj subteran, a facut un mare BUF de s-a curatat esapament, si din fericire aveam destula viteza sa ies din pasaj. Daca incerc sa pornesc aproape 'o ia', sa balbaie un pic, si moare. Aprindere e ok. Daca torn benzina in carburator, porneste dar moare apoi. Am desfacut un furtun de benzina dupa pompa, dat la cheia, nimic. Am desfacut furtun la intrare in pompa (deci dupa filtru), am tras cu gura si imediat a venit benzina, si a venit usor. Pompa e cea mechanica pe chiulasa, ma gandesc ceva s-a modificat ceva acolo din cauza ca e schimbat chiulasa. Lungimea tijei, sau poate e blocata tija? Sau brusc s-a fisurat membrana. Ciudat, ca pare destul de noua. O sa-l desfac maine, m-a prins eveniment fara scule la mana.
brown.shark
Nov 28 2010, 10:03 PM
pai nu cred ca poti pune pompa electrica, chiar daca e de joasa presiune tot o sa bage prea mult, o sa forteze cuiul poantou cred.
cea de pe chiulasa e posibil sa te fi lasat lamelele alea care-s pe post de supape. o dai jos de pe chiulasa si sufli pe ambele tevi, daca o sa poti sa sufli invers sunt tablitele sarite de la locul lor. se poate face/repara si o ai si demontabila, sa o revizionezi pe drum.
bartro
Nov 28 2010, 10:53 PM
Erau pompite electrice care tot ca cele mechanice functioneau, adica, odata ajuns la o anumite presiune oprec pompare. Dar nu le vad in comert aici in tara.
Maine desfac pompa aia a mea si vad ce a patit.
LE: am citit undeva ca dacia lastun avea asa ceva. Mai sunt facute si de facet.
brown.shark
Nov 28 2010, 10:58 PM
QUOTE (bartro @ Nov 28 2010, 10:53 PM)

Erau pompite electrice care tot ca cele mechanice functioneau, adica, odata ajuns la o anumite presiune oprec pompare. Dar nu le vad in comert aici in tara.
Maine desfac pompa aia a mea si vad ce a patit.
daca e cu suruburi poti sa o desfaci, daca e ambutisata sa nu o strici, pb cu suflatul pe tevi e destul ca sa afli ce are.
shapte
Nov 28 2010, 11:44 PM
nu stiu cum arata pompa de pe m30, dar am eu o pompade benzina de pe m20, si stiu ca cautai o sonda pt vacuumurile de pe carburatoare, aia care intra si in carcasa termostatului, daca o gasesc si iti trebuie anunta-ma:)
nu stiu daca sonda merge sau nu, sonda mea am dat-o si am mai gasit una
bartro
Nov 28 2010, 11:52 PM
Daca gasesti, sunt interesat. Pompa dupa realoem este folosit doar pe E12 525 si 528, cred ca merg si altele, dar nu stiu sigur.
bartro
Nov 29 2010, 03:15 PM
Am gasit un facet la 'al pacino' in stoc:

Am montat si masina a pornit.
bartro
Nov 30 2010, 04:34 PM
Azi am ajuns cu masina acasa, plecasam duminca cu ea de la Interceptor
Pe drum am inlocuit pompa de benzina, am reparat o scurgere de antigel din cauza un furtun crapat sub colier (vechi, vechi, vechi) si am reparat un fir rupt de la soc electric. In rest a mers fara probleme.
Mai trebuie reglat avans ca am impresie ca nu are destul, masina accelereaza mai bine cu pedala putin apasat decat cu pedala mai mult apasat.
David
Nov 30 2010, 06:05 PM
CITAT(bartro @ Nov 30 2010, 04:34 PM)

Azi am ajuns cu masina acasa, plecasam duminca cu ea de la Interceptor
Pe drum am inlocuit pompa de benzina, am reparat o scurgere de antigel din cauza un furtun crapat sub colier (vechi, vechi, vechi) si am reparat un fir rupt de la soc electric. In rest a mers fara probleme.
Mai trebuie reglat avans ca am impresie ca nu are destul, masina accelereaza mai bine cu pedala putin apasat decat cu pedala mai mult apasat.
Ma gandesc, sa nu-i vina prea multa benzina la accelerare...
bartro
Nov 30 2010, 06:10 PM
Nu vine prea multe benzina, nu are rateuri etc. Doar ca n-are vlaga.
David
Nov 30 2010, 06:17 PM
Atunci, e bine!
Incearca sa-i dai putin avans...
shapte
Dec 1 2010, 10:53 PM
merg toate bujiile? sau sunt reglate bine? distanta la electrozi? ca asa imi facea si mie cand nu merega o bujie sau avea reglata aiurea distanta
bartro
Dec 2 2010, 09:57 AM
Merg toate.
bartro
Dec 2 2010, 10:19 AM
Poza de sezon:
brown.shark
Dec 2 2010, 10:45 AM
QUOTE (bartro @ Nov 29 2010, 03:15 PM)

Am gasit un facet la 'al pacino' in stoc:

Am montat si masina a pornit.
cati bani pompa ? imi dai un cod sa o caut si eu ?
cred ca trb sa o demontezi pe cea mecanica de pe chiulasa pt ca o sa se rupa membrana mergand pe uscat. va trb sa-i faci un capac si o garnitura, cva.
bartro
Dec 2 2010, 11:13 AM
Pompa e un
Facet EFP-03. E scump, 400RON si ceva. Cel mechanic nu am gasit in stoc, vroiam sa am masina functionala urgent.
O sa dau jos pompa manuala dar imi trebue un capac ca sa acoper gaura din chiulasa. BMW le a facut pentru primele masini cu M30 injectat, piesea 7 si 8 din
link, dar nu cred ca o sa gasesc. Este usor de facut anyway, dar nu este ceva urgent.
brown.shark
Dec 2 2010, 01:15 PM
nici nu-i vreo mare presiune acolo, doar gazele din carter.
piesa e simplu de facut, trebuie doar o copie dupa garnitura pompei mecanice.
pompa mecanica ajunge direct pe cama ei de pe axul cu came sau are vreo tija intermediara ?
bartro
Dec 2 2010, 01:24 PM
Are o tija care e actionata de axa. O scoti afara imediat, daca dai jos pompa.
brown.shark
Dec 2 2010, 01:47 PM
sper ca ai vazut ca facet trebuie montata pe ceva suport mobil de cauciuc
bartro
Dec 2 2010, 01:58 PM
vibreaza
brown.shark
Dec 2 2010, 02:03 PM
pai da, si daca o montezi pe ceva rigid , motor / caroserie fara sa aiba o amortizare se strica supapele in ea si asta de plastic se mai si crapa fata de cea cu carcasa de metal (modelul vechi-cub)
bartro
Dec 3 2010, 10:38 AM
Am montat pompa oarecum flexibil, mai caut un suport de cauciuc mai portivit. Si asa caroserie nu mai e asa rigida
brown.shark
Dec 3 2010, 12:32 PM
nu dadeai tu banii pe o masina care sa nu aiba caroseria buna....
cel mai simplu de montat, trebuie sa-i faci o placuta de cauciuc armat cu tesatura, normal are una furnizata de la mama ei (ptr tarile civilizate) dar la "al ciuhap" fie s-a sutit, fie au comandat cea mai ieftina versiune si o vand la dublu. prin EU pompa e 40-50 euros sosita la usa.
pt moment, poti sau o lasi in furtune si legi pe langa furtune in lung o bucata de "ceva" semielastic. daca ai loc sa faci / pui o poza cu comp motor ca sa inteleg ce alternative sunt, pot sa iti dau o idee de montaj daca te intereseaza.
de curiozitate, pompa veche ai desfacut-o ? sa vezi ce avea. oricum ar fi ok sa dai o curatare la rezervor + sorb inainte sa vina temperaturi sub 0. masina asta n-a prea vazut plin inainte de tine asa ca sigur gasesti cva condens.
daca nu ai veriunea cu sita la admisie de la FACET, ar fi ok sa-i pui inainte un filtru cat mai fin, daca se poate transparent, sa ai un control sa poti vedeas daca vine mizerie din tank.
bartro
Dec 3 2010, 12:42 PM
Am un filtru mare metalic inainte de pompa. Eu am facut odar odata plin, ca sa constat ca curge rezervor. Cred ca e mancat acolo unde e stropit de apa/noroi/.. de roata dreapta sapte. Trebuie golit, dat jos, curata interior, exterior, si cositorit, apoi aplicat un strat protectiv de ceva in el.
brown.shark
Dec 3 2010, 12:53 PM
stiu ce zici, eu le-am facut la unele un paravan de protectie sa nu mai bata in el mizeria.
prima miscare e sa cureti bine cu peria de sarma unde-s filete / surub / piulita la sistemul de prindere si sa le invelesti in vasilina bine, patrunde incet si te ajuta sa demontezi fara sa se strice ceva.
eugene12
Dec 3 2010, 06:17 PM
Salut.La E 12 am avut acceasi problema cu rezervorul.Exact unde bate roata se facuse o gaurica care,dupa ce am dat calumea cu peria de sarma s-a facut crater.Am cositorit calumea si n am mai avut probleme.Cu anulatul pompei de benzina:eu am folosit o bucata de textolit cu garnitura de hartie si putin silicon.Nu s-a vazut nici urma de ulei dupa.Bafta!
bartro
Dec 7 2010, 02:39 PM
Textolit unde gasesc?
brown.shark
Dec 7 2010, 02:51 PM
faci capacul din tabla de otel sau Al de 2-3 mm si esti sigur. degresat bine tot, silicon de garnituri si strans cu bun simt. verifica cat intra suruburile in gaurile filetate inainte. poate o sa ai nevoie de ceva saibe. n-as crede dar e ok sa verifici.
Nici eu nu cred ca e o idee buna textolitul, pentru ca are prostul obicei sa crape de la vibratii. Am vazut unul fixat de un "inginer" pe un subansamblu, ca sa aduca traful pe un motor si dupa o luna era crapat tot si traseele intrerupte.
bartro
Dec 7 2010, 04:04 PM
E vorba de un capacel care nu este expus la nici o solicitare mechanica. Tabla e mai greu de prelucrat pentru mine.
lucian
Dec 7 2010, 08:07 PM
QUOTE (bartro @ Dec 7 2010, 02:39 PM)

Textolit unde gasesc?
la targul din Valea Cascadelor. o sa trec si eu sambata sau duminica pe acolo. ma uit daca nu uit...
ce grosime?
bartro
Dec 7 2010, 09:03 PM
4-5mm cred ca trebuie, sa nu sa flambeaza.
bartro
Dec 10 2010, 07:07 PM
Chestii, 612RON fara placuta de aparat parcare.
Big picture alert! Fixed.
TiL
Dec 10 2010, 08:37 PM
Frumos

Trebuie sa-mi caut si eu podoabele pentru schimbator, ca mi-am distrus ala de M5

PS Daca incepi sa inserezi si tu poze asa... mai adaug un topic la lista de ignorat
bartro
Dec 10 2010, 09:01 PM
Am dat big picture alert
Este big ca sa se vede coduri. Poate iti trebuie o legatura la net mai performanta?
E temporar, daca sa umple pagina asta, nu il mai vezi oricum
TiL
Dec 10 2010, 10:11 PM
Ca tot am dat in offtopic: degeaba pui text "big picture alert", poza se incarca odata cu textul deci cand il vad deja e prea tarziu. La atasamente nu se intampla asta.
Sau tot nu merg atasamentele?
bartro
Dec 10 2010, 10:26 PM
Atasamente nu mai folosesc, nu mi se pare fiabil, usor de inretinut si daca vreau sa-l folosesc in alte parte nu pot. Am avut si spatiu plin, au mai si disparut fara sa le sterg eu.
BBo
Dec 11 2010, 01:04 PM
Thumbnail is the way.
Ciupanezu
Dec 11 2010, 01:22 PM
Totuşi ce internet ai?
Eu am un abonament pentru care plătesc 40 Ron / lună, īnsă mi se īncarcă foarte rapid, chiar nu mă deranjează pozele, oricāt de mari ar fi ele.
haifisch
Dec 11 2010, 03:12 PM
nice stuff man
bartro
Dec 11 2010, 05:39 PM
Thanks
Azi am avut timp sa mesteresc. Inlocuit un furtun de antigel, pus sonda pentru vacuum avans pe corp termostat, montat pompa de benzina electrica pe suport cauciuc facut de furtun antigel spart, am aranjat fisele, pus ciorap ala de cauciuc peste delcou, furtun nou de 'cold air intake' e la locul lui.
Am vazut si acuma ce s-a intamplat cu pompa veche de benzina de pe chiulasa. Cumva tija impingatoare din chiulasa a fost prea lung, a impins asa tare in pompa de s-a fisurat carcasa ei.
Motoras merge bine, TiL a fost martor independent. Mai trebiue reglat carburatoare, dar sune frumos deja. Mai iese un pic fum, nu stiu de la ce. Mai vedem, dar cred ca nu am scapat de tot de consum de ulei. Dar macar nu mai bate.
Mai am un stress. Am in portbajag un bloc de 2.8 'de rezerva' si nu stiu ce sa fac cu el. Nu pot sa-l car singur in boxa, nici nu resusesc macar arbore cotit ca s-o pastrez macar pe asta, pentru ca piulita (foarte rugunita) de fulie fata e batuta cu dalta, si nu resusesc s-o desfac. Bloc pare ok, mi-e mila s-o arunc asa cu tot.
bartro
Dec 14 2010, 01:22 PM
A picat pompa de ambreiaj. Am cumparat una noua de marca Lucas, 160RON.
MAD520
Dec 14 2010, 05:00 PM
un e12 norocos
MeHigh
Dec 15 2010, 12:59 PM
Lucas asta, e italianca? vezi ca am avut si eu una din asta de ambreiaj pe masina, 'taliana , si curgea lichidul din ea in draci, o cumparase Azeea de noua si a tinut o iarna, atat.. ai grija daca vorbim de acelasi tip de pompa.
bartro
Dec 15 2010, 02:00 PM
Stiu ca erau niste Englezi. Vedem, daca pica, garantie.
eugene12
Dec 15 2010, 06:06 PM
QUOTE (bartro @ Dec 15 2010, 02:00 PM)

Stiu ca erau niste Englezi. Vedem, daca pica, garantie.
Eu la pompa am pus garnituri de pompa de frana de dacie.A mers 1 an pana am dat masina fara probleme.Oricum e bine ca bagi piese noi.Bafta!
bartro
Dec 15 2010, 06:20 PM
Am facut odata la 02 o schimbare de garnitura, a tinut 2 saptamani. Daca e uzat cilindru, nu prea mai ai ce sa faci, si la varsta asta, ma astept sa fie uzat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.