alex230ro
Oct 31 2012, 06:35 PM
Aia ar avea sudura in argon,daca vrei iti las pe messenger adresa lor
bartro
Nov 5 2012, 10:11 PM
Amazing masinile astea; avea o problema, la franarea tragea stanga. S-a reparat singur, acuma nici etrierul pe stanga nu mai prea lucreaza si masina ramana pe linie cand apes frana

)
elvislorin
Nov 5 2012, 10:12 PM
in ritmul asta o sa ajungi sa franezi doar cu puterea gandului
e clar, cineva , acolo sus, vegheaza asupra ta
haifisch
Nov 6 2012, 04:11 AM
cred ca mai degraba in curand il vedem la stiri.....
bartro
Nov 6 2012, 09:43 AM
La stiri mai degreaba vara, cand merg cu motocicleta.
Etrierele fata si spate au fost curatate acuma 2 resp 1 an, dar masina a stat mult peste vara. Ieri am mers un pic pe drum pustiu, frane tari, apoi un picior pe frana si alta pe acceleratie (cand sunt incinse si apare efect de fading, franele nu au putere sa opreasca masina..) pana s-a incins totul. Azi dimineata franeaza mai bine. Dar la an trebuie facut iar curatenie si verificat protectiile de praf. Am vazut cand am fost cu motocicleta la reviezie de furca, ca au folosit un fel de vaselina pentru frane, ceva ce nu ataca garnituri. Cred ca ar fi bine, asa ceva la etrierele de E12. Ca altfel, in timp, se blocheaza. Ca si cele de la 2002.
mda, astea-s probleme care apar la orice masina care mai mult sta pe afara decat merge
Rares
Nov 7 2012, 09:44 AM
bart, este kit de reparatie etrier si nu e scump.
bartro
Nov 7 2012, 10:36 AM
Stiu. Dar nu asta e problema. Trebuie curatati bine.
bartro
Nov 12 2012, 04:25 PM
Verbrauch: 19,36 l/100km 6.278 km und 1.215 l
elvislorin
Nov 12 2012, 04:32 PM
felicitari...ecologistii te iubesc
bartro
Nov 12 2012, 05:02 PM
QUOTE (elvislorin @ Nov 12 2012, 04:32 PM)

felicitari...ecologistii te iubesc
Pai da

6.278 km in 2 ani si 8 luni e ok pentru global warming. Si platesc impozit la stat, banii care fara indoiala sunt folositi la tot fel de proiecte eco cum ar fi defrisarea masiva si micro-hidro-centrale la munte.
elvislorin
Nov 12 2012, 05:15 PM
eu sunt mai eco decat tine...2 ani si 0 km...plus impozite platite la stat care merg la protectia mediului...creste inima in mine de mandrie
bartro
Nov 12 2012, 05:39 PM
Esti de importanta mare, un patriot adevarat

Alceva, cine are o joja de E32, E34, ceva M30? Ale mele sunt prea scurte, aparent.
Tot din ciclu pe ce mai dau banii, unde pot sa repar un rezervor de benzina? Adica, dus masina, luat inapoi cu rezervor reparat. E mare, de metal si cu rugina.
bartro
Nov 12 2012, 07:20 PM
hmda, m-a lovit un taximetrist mincinos (aproape pleonasm) pe urcare spe podul ciurel pa splai. eram oprit in spatele lui cand masina lui a luat-o la vale. s-a oprit in E12. Nu a iesit din masina pana nu m-am dus la el, apoi, surpiza, cica eu il am lovit in spate si pasagerii lui erau martor. Logan avea o zriatura (norocul meu!) si e12 are o spita de la narii indoit. Am lasat-o asa.
elvislorin
Nov 12 2012, 07:22 PM
incredibil...taximetristii astia sunt unii dintre cei mai nemernici oameni...mai ales cei din bucuresti
haifisch
Nov 12 2012, 07:23 PM
da? sa dea Domnul cand mai trece pe acolo sa zboare de pe podul ala!!!
bartro
Nov 12 2012, 08:02 PM
Se aplica si aici proverbul cu padurea si uscaciunile. Din pacate, pentru ca calatoresc din cand in cand pentru munca in strainitate, am avut tot fel de experiente neplacute, mai ales noaptea. Alte dati am nimerit si oameni de treaba sau chiar interesanti.
Frapant este luciditatea si calmul cu care soferul a tratat situatia, si cum a tras un pic de timp in masina ca sa-si pregateasca povesta. Daca chiar eram vinovat, probabil sarea cu violenta verbala imediat

Bine ca nu sunt daune, narii oricum erau ciufuliti un pic. Grilele par intacte, si bara, ca si capota, neatinsa.
eugene12
Nov 12 2012, 08:05 PM
QUOTE (bartro @ Nov 12 2012, 05:39 PM)

Esti de importanta mare, un patriot adevarat

Alceva, cine are o joja de E32, E34, ceva M30? Ale mele sunt prea scurte, aparent.
Tot din ciclu pe ce mai dau banii, unde pot sa repar un rezervor de benzina? Adica, dus masina, luat inapoi cu rezervor reparat. E mare, de metal si cu rugina.
Eu la E 12 l-am reparat singur.Avea gauri exact la jumate la imbinarea intre cele doua parti.Avea gaura imensa si l am lipit cu tabla de cupru si cositor,ajutat de tata.Mai mult de 20 l nu puteam sa bag.Ai grija ca eu dupa ce am bagat peria de sarma m am speriat,de la o gaurica am ajuns la un crater.
bartro
Nov 12 2012, 08:12 PM
Da, ma astept sa fie asa si la mine. Stii cum e pozitionat la roata spate, fix ca sa prinde mizerie. M-am uitat la al meu, aveam intentie s-o dau jos, dar m-am lasat pagubas pentru ca era destul de plin atunci, si am vazut ca trebuie scos de sub masina, nu in sus cum era la 2002. Mai adaug suruburi gripate, noroi care imi cade in ochii, etc. La asta al meu vad ca a fost umblat deja, unde imbinarea e la vedere. Gaura de acuma e mai in spate, dupa prindera langa aripa spate.
Pot sa pun cam 50L inca, dar mai recent si la viraje

incepe sa picura benzina.
xander
Nov 12 2012, 11:33 PM
de aici si consumul care l ai zis mai sus
daca te hotarasti sa l repari singur....
http://www.hoeseler-por15.de/Shop/catalog/...56a72862e26b373
bartro
Nov 28 2012, 12:41 PM
Am 535 de mailuri necitite in inbox
xox
Nov 28 2012, 12:56 PM
E un semn
.gif)
(acu' depinde si daca-i mail-ul personal, ori 'al de munca- semnele s-ar putea sa nu aiba aceeasi semnificatie)
bartro
Nov 28 2012, 02:12 PM
gmail

La contul de munca am pest o mie de mailuri necitite
bartro
Dec 18 2012, 11:23 PM
Am schimbat termostat, aveam impresie ca merge cam rece. Pana s-a facut frig era greu de spus, dar acuma simteam lipsa de caldura in masina. Cu cel veche temperatura era constanta dar cred ca prea rece. Pe ceas statea sub mijoc, dar nu mai e o referinta buna pentru ca sonda nu e de E12..
Pentru cei care spun ca BMW foloseste doar Behr, cel veche e Wahler si are si stantat 'BMW' si un cod de BMW pe el.
Am montat alt termostat Wahler la loc, acuma a urcat temperatura peste mijloc, cam intre 2/3 si 3/4. Am sta cu ochii pe ceas ca pe butelie, dar acolo s-a cam stabilizat, si am simtit ca radiator incepusesere sa se incalzeste. Acuma am si caldura mai buna in masina.
eugene12
Dec 18 2012, 11:42 PM
QUOTE (bartro @ Dec 18 2012, 11:23 PM)

Am schimbat termostat, aveam impresie ca merge cam rece. Pana s-a facut frig era greu de spus, dar acuma simteam lipsa de caldura in masina. Cu cel veche temperatura era constanta dar cred ca prea rece. Pe ceas statea sub mijoc, dar nu mai e o referinta buna pentru ca sonda nu e de E12..
Pentru cei care spun ca BMW foloseste doar Behr, cel veche e Wahler si are si stantat 'BMW' si un cod de BMW pe el.
Am montat alt termostat Wahler la loc, acuma a urcat temperatura peste mijloc, cam intre 2/3 si 3/4. Am sta cu ochii pe ceas ca pe butelie, dar acolo s-a cam stabilizat, si am simtit ca radiator incepusesere sa se incalzeste. Acuma am si caldura mai buna in masina.
Mda,nu stii cum indica sonda.Normal e sa stea fix la mijloc,si vara si iarna!La motorul care l ai tu acum nu poti sa l bagi pe calc sa vezi temperatura?
bartro
Dec 18 2012, 11:50 PM
Ba da, parca, dar am donat interfata obd sau ce era dupa ce am vandut e32. Oricum, cat timp acul sta fix, termostat functioneaza. Termostatul care am montat acuma era pe motor de 2.8 si era ok, e schimbat acuma 2 ani cred. Trebuie sa fie ok.
xox
Dec 19 2012, 11:29 AM
Daca sta fix acul si cand dai drumul la caldura in masina, treaba-i buna

Nu-ti indica probabil cum trebuie in bord ori deschide asta nou mai tarziu.
bartro
Dec 19 2012, 11:45 AM
Fix e relativ, ca se mai misca in functie de semnalizare, si alti consumatori

Probabil am undeva o pamantare proasta in bord.
Cat timp nu fierbe, asumptie e ca e ok, avand in vedere ca termostatul actual a functionat corect pe motor de 2.8.
bartro
Dec 22 2012, 04:22 PM
Ce caldura am acuma in masina
Meanwhile, in baia mica:
coman cosmin
Dec 22 2012, 04:52 PM
parca ma vad pe mine acum ani de zile.
il pui si sub brad?
bartro
Dec 22 2012, 05:11 PM
Il as tine in sufragerie, dar nu sunt toti de acord aici
bartro
Dec 30 2012, 07:52 PM
Montat alt debitmetru, trage mai bine si franeaza mai bine. lol.
Veneri mi-a aruncat un litru de antigel afara, buba la dop de la vas de expansiune.
Rock on!
alex230ro
Dec 30 2012, 07:58 PM
merge asta e cel mai important
bartro
Jan 4 2013, 10:09 AM
s-a gripat ventilator de caldura, merge doar pe treapta 3, chinuit. Oare se ajunge usor la el?
alex230ro
Jan 4 2013, 10:16 AM
ce ventilator?! poate te referi la comutatorul din bord,ala murea la urs
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=64&fg=20piesa 19 daca nu ma inseala memoria,am luat una sh dar merge si reparata cred
altfel daca te referi la piesa 2 din link fi pregatit pt o distractie de zile mari

(de fapt maini mici iti trebuie

)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=64&fg=15
bartro
Jan 4 2013, 10:22 AM
Asta:
alex230ro
Jan 4 2013, 10:24 AM
mda,maini subtiri si ceva injuraturi,sau asa a fost la E30,tot iarna m-a lasat si pe mine.
https://www.youtube.com/watch?v=4g2kO64y3Jodaca aveam si videoul asta atunci..
alex230ro
Jan 4 2013, 10:35 AM
bartro
Jan 4 2013, 10:50 AM
In pauza de masa ma uit ce si cum
lucian
Jan 4 2013, 11:31 AM
desfaci tabla care vine sub stergatoare (4-5 suruburi), in compartiment motor. iei un bucata spray wd40 cu tevusca cat mai lunga
cel mai bine ar fi sa-l scoti sa-l bibilesti klumea, eventual carbuni schimbati. la e12 faceam in fiecare an inainte de iarna si mergea struna
Da cu vaselina, nu cu WD. E greu de ajuns fix unde trebuie, trebuie sa dai motorul jos de pe aeroterma, dar macar faci o treaba ca lumea.
Daca dai cu WD, in cateva zile incepe sa scartzaie, ca ala mai mult spala decat unge.
Daca tot nu merge, am vreo doua ventilatoare acasa, nu mai stiu cat de bune si cat de potrivite pentru E12. Si revin dupa 15 Febr...
bartro
Jan 4 2013, 01:25 PM
Gata, am uns uzina. Dat jos motorasu, wd40 si apoi spray de vaselina. Momentan merge bine si miroase a wd40 masina. Oricum si asa ramana o reparatie de suprafata, in mod normal trebuie desfacuta totul, curatat, uns, pus la loc. Dar nu ma prind cum s-ar desface turbinele de plastic pe pe axa motorului.
eugene12
Jan 4 2013, 04:30 PM
QUOTE (bartro @ Jan 4 2013, 01:25 PM)

Gata, am uns uzina. Dat jos motorasu, wd40 si apoi spray de vaselina. Momentan merge bine si miroase a wd40 masina. Oricum si asa ramana o reparatie de suprafata, in mod normal trebuie desfacuta totul, curatat, uns, pus la loc. Dar nu ma prind cum s-ar desface turbinele de plastic pe pe axa motorului.
Nu se desfac...are o clema sau doua nu mai tin minte care tin motorasul(se scoate cu totul).Am incercat si eu sa scot o turbina si s-a rupt.Spor!
coman cosmin
Jan 4 2013, 10:18 PM
tragi tare de ele ca ies.eu le-am dat jos si le-am spalat in cada.
lucian
Jan 4 2013, 10:26 PM
CITAT(bartro @ Jan 4 2013, 01:25 PM)

Gata, am uns uzina. Dat jos motorasu, wd40 si apoi spray de vaselina. Momentan merge bine si miroase a wd40 masina. Oricum si asa ramana o reparatie de suprafata, in mod normal trebuie desfacuta totul, curatat, uns, pus la loc. Dar nu ma prind cum s-ar desface turbinele de plastic pe pe axa motorului.
de ce vrei sa scoti zbaturile alea?
ca sa poti unge ca lumea lagarele.
bartro
Jan 4 2013, 10:46 PM
QUOTE (coman cosmin @ Jan 4 2013, 10:18 PM)

tragi tare de ele ca ies.eu le-am dat jos si le-am spalat in cada.
Ah, deci sunt presate pe ax. Si se paote desface, doar ca se mai rupe din cand in cand cate 1 probabil.
QUOTE (TiL @ Jan 4 2013, 10:34 PM)

ca sa poti unge ca lumea lagarele.
exact
lucian
Jan 4 2013, 10:51 PM
ce lagare frate? daca motorul iese cu totul de acolo-vezi poza -ai loc sa-i faci ce vrei, inclusiv baie in ulei.
la ce sa scoti zbaturile? sunt bagate fortat pe axul motorului. ce sa ungi la prinderea aia fixa?
Tu ai reusit vre-odata sa bagi vaselina cum trebuie la lagare, pe toate partile? Sau macar ai incercat? Eu mi-am zdrelit degetele de fiecare data si tot n-am fost multumit de rezultat.
Plasticele alea incurca mult, dar e riscant sa le scoti. Unul din motarele pe care le am de rezerva are un zbat schimbat, dar cel schimbat nu mai e prins rigid pe ax si e si putin crapat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.