Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E12 528
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31
lucian
in categoria ELECTRICS/E12
unde sunt si faruri, lampi spate, dispersoare, etc.
bartro
Niste goodies, 510RON:

haifisch
nice
bartro
Evilbay strikes again!
brown.shark
slabe rau bart, chiar ma mir ca tu ai luat asa cva. sa umpli jamba la montaj cu ulei.
bartro
Am si eu un buget, nu imi permit Bilstein. Si sa nu mai aud de boge, ca s-au stricat imediat la septar.
brown.shark
boge n-or fi fost genuine
elvislorin
sunt amortizoare kayaba. sunt ok dpdv al calitatii. parerea mea si a multor altora
bartro
Boge alea erau destul de genuine, adica, nu parea contrafacute. Tija groasa, arata solida, dar nu au rezistat. Si pe 2002 am KYB, dar pe spate, mi se par destul de ok. Peste chestii gen Gabriel, Monroe in orice caz.
brown.shark
QUOTE (bartro @ Jan 20 2011, 08:32 AM) *
Boge alea erau destul de genuine, adica, nu parea contrafacute. Tija groasa, arata solida, dar nu au rezistat. Si pe 2002 am KYB, dar pe spate, mi se par destul de ok. Peste chestii gen Gabriel, Monroe in orice caz.


dimensiunile tija / cartus le respecta toata lumea, diferenta apare doar la actionarea din capul axului. le mai ai pe cele boge defecte / slabite ? erau gaz/ulei sau full ulei ??
bartro
Erau ulei, le am dat cu masina cu tot.
Ciupanezu
Boge sunt foarte bune.

Un amic mecanic nu mai monteaz Sachs pentru că foarte mulţi s-au întors după câteva luni cu ele sparte.
CRM112
KYB am in prezent pe un Clio inca din 2005 si s-au comportat foarte bine; nu au fost probleme iar mașina nu a fost tocmai menajata de laturile neplacute ale infrastructurii. Acum se cam cer schimbate.

De altfel sunt surprins de jafurile de amortizoare Gabriel pe care le am pe 5'ar si ma chinui sa ajung sa le schimb de o luna smile.gif Le-am transferat de pe e32 si au atins un 50.000 km si ..... s-au intarit =))
bartro
Treb sa fac o corectie, erau Sachs, cele care au cedat pe e32:

QUOTE (bartro @ Oct 27 2008, 07:52 PM)

Set amortizoare spate Meyle 80 Euro (Ebay)
Set disc de frana spate ATE 130 bucata parca
Set amortizoare fata Sachs 1100RON
Kit protectie praf pentru amortizoare fata 65RON
Bucse fata Lemförder 160RON pentru schimb anual
Bara conexiune fata 210RON tot pentru schimb anual
Cablu diagnoza 70Euro (ebay)


Dar nu e Boge la fel ca Sachs? Parca asa spun furinzori.

Daca ar fi fost ok, le as fi considerat o solutia media din punct de vedere pret / performanta. Avand in vedere ca nu au tinut, pentru mine au ramas 2 variante: sau ceva ieftin dar nu Gabriel / Monroe ; sau Bilstein.

De exemplu, cele Meyle din quote de sus erau pe gaz si erau chiar ok pe E32. Si au fost 80Euro fata de 1100RON pentru Sachs ulei.
Ciupanezu
Sunt diferite.
bartro
Ca si calitate?
Ciupanezu
Da.
Sachs se pare că au devenit foarte slabe.
elvislorin
sachs montate pe e46 anul trecut...acum mi-a venit omul cu ele sa i le schimb...noroc ca mai erau in garantie...e ca la loto...ori au ori bau
bartro
Google imi spune ca Boge ar fi cumparat de Sachs acuma ceva ani. Tin minte ca am ales Sachs intre Boge si Sachs, parca erau si un pic mai scumpe. Ca sa vezi.

In fine.

La E12 pot sa schimb eu amortizoare fara scule speciala, fara mengina, cleme de arc si alte nebunii?
David
CITAT(bartro @ Jan 20 2011, 02:46 PM) *
La E12 pot sa schimb eu amortizoare fara scule speciala, fara mengina, cleme de arc si alte nebunii?


Daca amortizorul nu trece prin arc, poti! smile.gif
bartro
Normal ca trece.
Ciupanezu
QUOTE (bartro @ Jan 20 2011, 02:46 PM) *
Google imi spune ca Boge ar fi cumparat de Sachs acuma ceva ani. Tin minte ca am ales Sachs intre Boge si Sachs, parca erau si un pic mai scumpe. Ca sa vezi.


Poate că sunt fabricate în locaţii diferite.
brown.shark
bart - ca sa schimbi amortizoarele fata la e12, trb sa fii constient ca exista riscul ca piulita care tine cartusul in jamba sa fie destul de coxata / intepenita / ruginita. ca si restul suruburilor de la pivoti, capete de bara....ar trb sa le cureti cu peria de sarma si sa le dai cu motorina.
TiL
Pe fata iti trebuie presa de arcuri. Cum spunea brownshark, poti sa ai ceva bataie de cap la demontat/montat.
Pe spate, cel putin la E28 mergea la fix fara presa
MeHigh
Bilstein se produc la Sibiu la fabrica Krupp.
TiL
Si sunt ok, am eu pe E28, de la poarta fabricii.
brown.shark
QUOTE (TiL @ Jan 20 2011, 07:27 PM) *
Pe fata iti trebuie presa de arcuri. Cum spunea brownshark, poti sa ai ceva bataie de cap la demontat/montat.
Pe spate, cel putin la E28 mergea la fix fara presa


merge fara presa daca are un cric hidraulic bun, vreo 2-3 canistre si doar niste cleme "C" facute bine, sau 3 bucati de lant.

beleaua lui o sa fie la piulita din capul tijei + piulita/capac de pe jamba, capete de bara si pivoti unde-i trb scula de calitate. si la suruburile de la etrieri.

oricum, bart, sa nu uiti sa umpli jamba cu ulei !!!
TiL
chestia aia de o descrii in prima fraza, tot un fel de presa de arcuri e tongue.gif Adica intra la categoria "alte nebunii" mentionata de bart.
bartro
Corect, Til smile.gif

La 02 am folosit chiar o sufa sa sa tine arc, a mers, dar nu neaparat as vrea sa repet. O sa incep cu bagat degripant pe toate suruburi, apoi cred ca o sa apelez la Interceptor.
Si da, o sa-l rog sa pune ulei in jamba. Pentru racire.
TiL
Eu bag seama ca Base asta a dus algoritmul divide et impera la extrem, ne destrama si pe noi de-acum. Nu mai acceptam sfaturile celor care nu impartasesc acealeasi viziuni politice.
bartro
Nu inteleg ce spui unsure.gif
Ideea era ca fac singur la masina ce pot sa fac fara sa ma chinui inutil. Se pare ca in caz asta mai bine apelez la oameni mai talentati / echipati.
shapte
cred ca a gresit topicul:))
io's®
da, si eu ma mir ca nu vad legatura cu topicul unsure.gif
bartro
Am mers mai des cu masina ultima vreme. Din pacate am impresie ca revine bine cunoscutul sunet de bataie. Pacat, ca in rest merge bine. Probabil totusi arbore cotit a ramas cu o uzura care provoaca probleme la cuzineti, desi prin ce a fost verificat cand am desfacut motor, asta nu s-a vazut. O sa vad ce fac, poate mai trag de bloc pana face *poc*, poate urmeaza o sesiune mai serioasa de reparat cu inlocuire de arbore cotit mai din timp.
Rares
@bart
Eu zic că tot mai bine ieşeai dacă luai e12 meu. Acum vreo 3 ani..
bartro
Dar poate nu vreau bine - poate vreau un 528 seria 1 smile.gif
tomado e28 owner
Masochist smile.gif Poti sa ii tragi alt motor (asta ca sa ispitesc si eu tongue.gif )
bartro
E si asta o varianta. Daca gasesc un bloc ok cu chiulasa montat ieftin o sa ma gandesc, dar tot ca o solutia temporara.
tomado e28 owner
Eu ziceam de ceva pe injectie tongue.gif
bartro
stiu smile.gif
bartro
Am platit impozit wallbash.gif vio (33).gif sad (5).gif cha (40).gif fuyou_2.gif
tomado e28 owner
Aoleu... Pe 2011? Si eu vreau sa merg sa achit la zi pentru masina si sper sa fie ultima data cand mai platesc...
bartro
Da, 2011. 1850RON parca. Am platit online! Ciudat e ca a aparut si 240RON amenda circulatie si 79RON impozit cladira. N-am cladira si n-am primit amenda, deci nu le am platit si pe astea.
tomado e28 owner
Bart... vezit ca pe aici varianta cat de cat sigura e imbulzeala la ghiseu si primit chitanta de la tanti de acolo. Nu stiu cum merge varianta online... Tot ar trebui sa mergi sa lamuresti problema ca sa nu ai surprize mai tarziu...
bartro
Clar. Daca nu este inregistrata plata am motiv sa ma cert evil (20).gif ! Dovada am oricum de la banca ca bani s-au dus in contul lor. Trebuie sa iesim din epoca de piatra odata.
Cand m-am uitat again pe site nu mai au aparut impozit la lista de plata, deci ceva s-a inregistrat.

bartro
Avand in vedere ca motorul iar are o bataie, si deja sa aprinde becul de ulei la ralantiu cand e cald, sunt nevoit sa repet aventura de Noiembrie, dar pe o scara mai larga.
Ca sa vad macar daca pe langa esec cu cuzineti / vibrochen nu mai treb sa desfac si iar partea superioara al motorului am iesit ieri seara la un test drive mai agil. N-a fost bine; masina scoate fum la greu in acceleratie. Compresie nu am masurat dar avand in vedere cantitatea de fum de ulei care iese din toba, nu poate sa fie bine.

Ce nu inteleg este ca chiar pare sa fie mai prost ca inainte de segmentare / schimbat cuzineti. In fine.

Incepam cu cautare de pistoane 3.0 sau cota reparatie 2.8, sper sa fie ok vibrochen de rezerva pe care am in pivnita, strangem bani si asteptam sa se incalzeste afara cat de cat.

km facuti de la operatie sunt acuma 230.
brown.shark
ce ulei ai pus ?
alex230ro
dubioasa treaba,la un Oltcit cu motor nou am avut o problema asemanatoare s-a rezolvat prin schimbarea smeringurilor de supape,dar la tine vad ca zici ca se aude si o bataie.
bartro
15w40 are, mineral.
In seara asta am dat mai putin avans, vad ca nu mai a dat fum (asa mult)..?
In orice caz, bataie are si trebuie desfacut iar.
brown.shark
QUOTE (bartro @ Feb 9 2011, 10:07 PM) *
15w40 are, mineral.
In seara asta am dat mai putin avans, vad ca nu mai a dat fum (asa mult)..?
In orice caz, bataie are si trebuie desfacut iar.


ok, dar ce marca ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.