Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E12 528
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31
bartro
Lagere de la ax unde iese din motor. Tine de bibilit. Dar logic ca daca ai desface, curata si unge ce e acolo, iese ceva mai serios decat ceva aplicat din afara fara sa desfaci.
lucian
CITAT(TiL @ Jan 4 2013, 11:22 PM) *
Tu ai reusit vre-odata sa bagi vaselina cum trebuie la lagare, pe toate partile? Sau macar ai incercat? Eu mi-am zdrelit degetele de fiecare data si tot n-am fost multumit de rezultat.
Plasticele alea incurca mult, dar e riscant sa le scoti. Unul din motarele pe care le am de rezerva are un zbat schimbat, dar cel schimbat nu mai e prins rigid pe ax si e si putin crapat.

ti-am zis: l-am dat jos cu totul, dus in casa, schimbat carbuni, gresat. nu m-au incomodat cu nimic zbaturile.
eugene12
QUOTE (lucian @ Jan 5 2013, 09:32 AM) *
QUOTE (TiL @ Jan 4 2013, 11:22 PM) *
Tu ai reusit vre-odata sa bagi vaselina cum trebuie la lagare, pe toate partile? Sau macar ai incercat? Eu mi-am zdrelit degetele de fiecare data si tot n-am fost multumit de rezultat.
Plasticele alea incurca mult, dar e riscant sa le scoti. Unul din motarele pe care le am de rezerva are un zbat schimbat, dar cel schimbat nu mai e prins rigid pe ax si e si putin crapat.

ti-am zis: l-am dat jos cu totul, dus in casa, schimbat carbuni, gresat. nu m-au incomodat cu nimic zbaturile.


Asa i!E mai greu sa pui la loc carcasele alea de plastic!Nu trebuie sa dai paletii jos ca sa umblii la motor!Doar daca ti pui ambitia! smile.gif
xander
daca e ca la e28 poti pune rulmenti in locul bucselor
iti fac o poza mai tarziu
bartro
Nu cred ca e nevoie, a mers 35 de ani si asa.

Azi am inlocuit ceas (timp) cu una functionala, imi place sunetul lui mechanic.
A inceput sa curge in final robinet de caldura, sub pres fata e ud total. Am tot amanat momentul (reglaj nu mai mergea dar macar nu curgea), dar nu scap de investitie asta.
coman cosmin
si eu am aceeasi problema.de cand sta am balta sub pres.saptamana viitoare ma apuc sa desfac.sunt niste o-ring-uri pe acolo din cate am vazut cand am spalat aeroterma in vara.nu stiu de ce nu am remediat de atunci problema ca am desfacut-o pe toata.
bartro
Pentru ca de obicei curge pe la ax de unde iese tija pentru reglaj. A mea am desfacut-o mai de mult, deja era umblat in ea, deranj atunci era ca nu puteam sa opresc caldura. Am rezolvat-o de nu se poate, dupa o saptamana iar aveam caldura permanent. Dar macar nu curgea, pana in iarna asta. Pe net se plang toti cu E12 ca la un moment dat le curge robinetul asta. Am impresie ca axa de la reglaj trece prin un fel de camasa de cauciuc, si daca asta s-a uzat, nu mai prea ai ce s-o faci. A mea avea deja un o-ring in plus acolo care aparent a tinut un pic.
Am gasit si alta SH acuma 2 ani, dar curgea ca la balamuc, tot la axa. So, de data asta, o sa caut una noua, dar e scump ca dracu.
Alternativ e sa-l sigilez si sa reglezi debit prin alta metoda. Era interesant daca ceva E28 era adaptabil, electromechanic cu reglaj automat chiar ar fi un progres.

Macar am aflat unde tot pierdea antigel ultima vreme. S-a dus un litru cel putin in mocheta. Nu sa va usuce pana la vara probabil. O sa am ceva mai multe rugina. O sa scot pres de cauciuc si o sa merg cu ventilatie pornita numai la picioare cat se poate, s-o mai ajut.
05aBi
Cred ca ai putea sa pui un furtun la cele 2 tevi dupa ce desfaci robinetul, iar dupa aceea la e21 robinetul de caldura la cele facelift este afara, ai putea sa pui unul iar tija sa o conectezi la comanda din bord, numai sa iti ajunga cablul.
bartro
Probabil da, dar nu prea am timp si nici piese prin dulap ca sa fac teste. Imi trebuie o solutie rapida, ca nici yaris nu mai merge, e la doctor.
Nu pot sa inteleg cum au ajuns cei de la BMW se pune asa o prostie de robinet pe o masina. Adica, desigg mechanic mi se pare prost.

De cand am masina ma enerveaza, intai prin caldura excesiva, acuma prin inundare. Mai e si un chin sa-l schimbi.
Rares
in romāna, ce experimentezi tu acum cu e12 se numeşte "dragoste cu năbădăi"...
Mihai_AMD
CITAT(bartro @ Jan 5 2013, 05:48 PM) *
Nu cred ca e nevoie, a mers 35 de ani si asa.

Azi am inlocuit ceas (timp) cu una functionala, imi place sunetul lui mechanic.
A inceput sa curge in final robinet de caldura, sub pres fata e ud total. Am tot amanat momentul (reglaj nu mai mergea dar macar nu curgea), dar nu scap de investitie asta.

boala grea...si eu am patit la e12 acum 4 ani, din fericire am schimbat bord si aeroterma de e28 care nu mai are un asa robinet nemernic biggrin.gif
bartro
Azi dimineata, -10 grade, s-a simtit frigul; dupa pornire nu mergea servodirectie. Dupa un minut s-a remediat singur. O fi din cauza lichid veche?
georgem
Posibil sa fi inghetat lichidul pe vreo conducta...
Mihai_AMD
CITAT(bartro @ Jan 10 2013, 10:06 AM) *
Azi dimineata, -10 grade, s-a simtit frigul; dupa pornire nu mergea servodirectie. Dupa un minut s-a remediat singur. O fi din cauza lichid veche?

si eu pateam la e12, cu lichid nou (cca 5luni) mobil atf220, cand era ger dimineata scartaia cand viram cat de putin,mergea volan greu o lasam un pic sa se incalzeasca si apoi isi revenea.
xox
Poate ca din cauza frigului si-a mai pierdut din proprietati si-a devenit mai viscos smile.gif
eugene12
QUOTE (Mihai_AMD @ Jan 11 2013, 12:27 AM) *
QUOTE (bartro @ Jan 10 2013, 10:06 AM) *
Azi dimineata, -10 grade, s-a simtit frigul; dupa pornire nu mergea servodirectie. Dupa un minut s-a remediat singur. O fi din cauza lichid veche?

si eu pateam la e12, cu lichid nou (cca 5luni) mobil atf220, cand era ger dimineata scartaia cand viram cat de putin,mergea volan greu o lasam un pic sa se incalzeasca si apoi isi revenea.


La mine era invers!Dimineata pe frig mergea super usor apoi cand se incalzea mergea putin mai greu!
bartro
QUOTE (eugene12 @ Jan 11 2013, 08:15 AM) *
La mine era invers!Dimineata pe frig mergea super usor apoi cand se incalzea mergea putin mai greu!

Da, si la mine e asa. Cu cat e mai cald, cu cat merge mai greu volanul.

Maine merg la munte, voiam sa merg cu E12, dar vad ca anuntat filtre RAR in trafic sad.gif
Cred ca o sa caut un alternativ.
TiL
RAR-ul e pentru omologari/stare tehnica sau doar pentru cauciucurile de iarna?

In ce statiune pleci? Ma duc si eu in poiana dimineata, dar nu cu masina mea nici cu conserva de serviciu.
lucian
au zis la tv ca pe langa stare tehnica verifica si autenticitatea
bartro
Nu m-am dus departe, Azuga, ca e timp putin. Pentru VP cred ca a fost destul de ok.
Pana la urma am imprumutat VW diesel a cumnatului meu (multumesc). Generatie motor diesel mic cu turbo. E destul de fain, masinuta. M-am bucurat ca nici cu asta nu am putut sa urc o panta cu zapada.
bartro
Chestii. Montaj dupa ce se anunta cat ma mai costa si timbru verde..
TiL
panta pe care cu bmw, eventual doi pasageri in spate o urcai wink.gif
http://bmwzone.ro/forums/index.php?act=att...st&id=36421
bartro
QUOTE (bartro @ Jan 11 2013, 09:35 AM) *
filtre RAR in trafic sad.gif

Nu se mai termine cu controalele:
http://www.timesnewroman.ro/life-death/857...nite-in-parbriz
xox
Pai si daca n-am iconita si-am doar apa sfintita de la muntele Athos, ce fac? sad.gif Mai am un crucifix lipit pe bord si-un peste in portbagaj, oare astea se pun?

A, si vreo 2 damigene de vin sfintit de la Mitropolie, sta langa peste.
bartro
QUOTE (xox @ Jan 15 2013, 03:26 PM) *
Pai si daca ...

Nu stiu nici eu, sunt in ceata. Nici macar nu sunt ortodox! Probabil nu am voie sa circul cu masina din motiv asta.
xox
Exista o lege, depinde daca numarul de la masina se termina in cifra para sau impara, functie de asta ai voie Duminica para sau impara sa circuli smile.gif

Ok, destul offtopic tongue.gif
bartro
Fost la un atelier pentru sudura piulita pentru sonda lambda, si remediat o garnitura defecta la galerie de evacuare. Constatat ca nu mai gasesc mufa pentru sonda pe motor, si ca s-a gaurit toba intermediara smile.gif)

Deci, o intermediara buna de 520 - 528 are cineva? unsure.gif
Sau un loc pun unde pot sa-l fac? Nu as da banii pe ceva bosal nou, mi se par cam slabe calitativ.
TiL
mda, decat bosal mai bine incerci ceva custom inox, nu cu mult mai scump dar mai durabil.
Am bosal complet la mine, finara s-a ciuruit repede, aparent intermediara inca se tine. Dar la mine intermediara nu-i "burlan", e turtita, ca un plaman.
bartro
Finala e ok inca, un avantaj la un motor care comsuma ulei e ca unge toba biggrin.gif
Intermediara cred ca vazut pamantul prea des, e ceva deformat, si de acolo pare plecat ciuruirea. E burlan, 2 intrari, o iesire.
eugene12
QUOTE (bartro @ Jan 18 2013, 11:04 AM) *
Finala e ok inca, un avantaj la un motor care comsuma ulei e ca unge toba biggrin.gif
Intermediara cred ca vazut pamantul prea des, e ceva deformat, si de acolo pare plecat ciuruirea. E burlan, 2 intrari, o iesire.


Pe Moinesti e un atelier aproape de tine care face numai tobe.Exact cum treci calea ferata.Preturi nu stiu.
bartro
QUOTE (eugene12 @ Jan 18 2013, 01:56 PM) *
Pe Moinesti e un atelier

da, stiu, la Arabi. Am fost, nu mi-a placut. Cred ca mai mult carpesc.
TiL
pai tu ce faci, nu carpeala? biggrin.gif
bartro
o toba inox nu as numi carpeala..?
TiL
carpa de lux
haifisch
sper ca glumesti
bartro
QUOTE (haifisch @ Jan 19 2013, 03:14 PM) *
sper ca glumesti

cine?
haifisch
til
bartro
Goes without saying tongue.gif
Visez eu de tobe, dar cred ca amanam oleaca capitol asta, cel putin ce tine de solutii custom made.
Degeaba as avea toba daca nu mai am praguri si alte chestii relativ mai relevante.
haifisch
mai, nu sunt in totalitate de acord

tie iti trebuie tinichigerie/vopsitorie complet.....si pt asta banuiesc ca trebuie alta masina care momentan nu e.....avand in vedere ca yarisul e lovit

tobele sunt f importante...si eu inainte sa schimb evacuarea am tot amanat pana cand ma auzea toata familia cand veneam acasa de la 1 km distanta....plus de asta consumul era mare...masina mergea prost.....si nu mai tragea
bartro
Nu e chiar asa de grav.. inca.

Si pentru ca azi a fost cald, am inlocuit robinetul de caldura cel $$$. Mii de draci am invocat, dar acuma sper sa fiu scapat de problema. Ramana sa ma gandesc la o metoda de a usca tapiterie la sofer.
haifisch
o metoda ar fi sa stai cu un uscator de par tongue.gif .....glumesc

bine zis....nu e asa grav ....inca.....dar va fi......iti garantez
David
Un transformator de la 12v la 220 trebuie si se poate face in mers, ca sa nu se piarda timp in parcare! smile.gif
coman cosmin
si eu m-am ocupat azi de robinet.
o varianta mai simpla si mai ieftina.
Click to view attachment
Click to view attachment


de curiozitate zi-mi si mie cat a costat robinetul?
elvislorin
cred ca si la mine e aceeasi problema...de verificat la primavara
bart: o sa ma uit sa vad daca mai gasesc o mufa
05aBi
si eu am avut probleme acum ceva timp cu robinetul, robinet care l-am inlocuit cu unul sh dar pe care inca nu am apucat sa il verific pentru ca nu m-am mai folosit de masina. daca e sa pice o sa rezolv problema intr-un mod similar cu ceea ce a facut cosmin
bartro
Cosmin, da, solutia ta o sa rezista mai mult decat robinetul meu nou (an fab. '97) biggrin.gif Dar vara, ce faci vara? Mai lipseste ceva de gen. Eu am pe tur un robinet bricostore/leroymerlin/praktiker/..., la motor, sper sa scap de el acuma. Dar a fost tare bun vara.

Elvis, la E28 nu ai asa ceva hidos. Acolo E28 e clar si nediscutabil superior fata de E12 :

aBi, SH am cumparat si eu, dar era si mai distrus.
coman cosmin
la vara pun de e28 ca am unul de rezerva.tot nu ai zis cat a costat.am gasit la 450 ron nou.
bartro
Deci stii.
coman cosmin
stiu ca la banii aia nu o sa il cumpar never.ma gandeam ca e mai ieftin.
bartro
Asta tot am zis si eu, dar pana la urma am cedat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.