bartro
Jan 16 2016, 11:27 AM
Am inlocuit distribuitor co totul si comportament a ramas neschimbat. Nu merge intrerupt on - off, ba merge pe 3, ba isi revine - scanteie are, nu stiu cat de buna e insa.
Am inlocuit si pompa de benzina.
Am inlocuit si carburatoarele, a mers 30 minute foarte bine, dupa care iar a inceput sa se balbaia. Am avut si rateuri mari din toba. Fum negru nu da.
O sa cat o bobina pentru platine (are o rezistenta mai mare), sa mai eliminez din cauze.
alex230ro
Jan 16 2016, 04:06 PM
BOBINA!zi ce cod are si poate gasim una la pret bun teoretic e cateva sute lei
bartro
Jan 16 2016, 05:13 PM
QUOTE (alex230ro @ Jan 16 2016, 04:06 PM)

BOBINA!zi ce cod are si poate gasim una la pret bun teoretic e cateva sute lei

Faci afaceri pe spinarea mea

Cauta pe sașiu 4760520 parcă.
bartro
Jan 22 2016, 09:54 AM
Sosit.
bartro
Feb 12 2016, 01:38 PM
Great news.
Am ajuns cu masina de la semaparc pana Crangasi fara sa se strice.
TiL
Feb 12 2016, 01:55 PM
Adica era deja stricata, sau cum vine asta?
bartro
Feb 12 2016, 02:27 PM
Avea bubina.
TiL
Feb 12 2016, 02:33 PM
Sau era amfibie, de-a trecut Dambovita asa usor. Ca n-o fi drona.
David
Feb 12 2016, 04:13 PM
Inseamna ca esti pe drumul cel bun!

Sau?
bartro
Feb 12 2016, 04:37 PM
Habar nu am.
Am cam uitat cum ar trebui sa fie drumul bun la o masina de genul. Am mers doar cu vehicule care sunt foarte diferite.
E de vazut daca am recastigat fiabilitatea si apoi sunt de facut reglaje, tot am umblat la setari cand mergea prost.
bartro
Feb 17 2016, 01:39 PM
Primit azi, 7x14, cred de pe M535
TiL
Feb 17 2016, 03:37 PM
Arata frumos cu janta mica si balon mare. Muscle car.
Ce cauciucuri pui? 205?
bartro
Feb 17 2016, 04:12 PM
Ce e in CIV cred, 195 / 70

205 doar daca le gasesc la super ocazie si din intamplare.
Dar in viitor, jantele sunt vopsite cu bidineaua si cred ca merit un pic de atentie.
TiL
Feb 17 2016, 05:13 PM
Da, sunt vopsite in graba, nu le faci boboc inainte sa le montezi? Daca tot faci o dambla...
Despre gume, ar arata super bine cu ceva de la 205 in sus
bartro
Feb 17 2016, 09:09 PM
Pe 14" deja zic mersi daca gasesc cauciucuri potrivite pe 195.
bartro
Feb 25 2016, 11:16 PM
the way people park
TiL
Feb 26 2016, 12:39 PM
Ai dat de faptas?
Si eu m-am trezit aseara cu E46-le cam inghesuit in parcare la dedeman de un mic gip. Bine, mai lasase putin loc, am reusit sa ma strecor in masina. Daca gaseam urme de lovitura de la usa lui, cred ca-i lasam si eu o amintire.
bartro
Feb 26 2016, 03:40 PM
Da, soferita a venit la masina in timp ce faceam poze si ma uitam la posibile daune. Cand am zis ca mi-a lovit masina, a raspuns 'dar de unde stiti ca eu am fost'. Am raspuns ca sunt inca lipite masiniinile..
Apoi a zis ca nu a simtit nimic, ca lovit cu cauciuc. Am rugat-o sa-si misca masina inapoi un pic, si cand s-a retras, E12 s-a miscat vizibil, era binisor impinsa roata in bara. Daune - bandou plat si parca atat. Mi-a oferit asigurare, am zis nu mersi (stiu din experienta cum e la firme RCA cu masini vechi), i-am zis ca era mai bine sa aibe grija mai mare (si in viitor) si am plecat. Ce sa-i faci.
Deranjant a fost atitudina ei la inceput, m-a lovit masina si s-a comportat de parca eu am vrut sa profit de ea.
TiL
Feb 26 2016, 03:48 PM
pai daca esti un cocalar cu o rabla de bemveu...
bartro
Feb 26 2016, 05:00 PM
Credeam ca eu si masina am trecut de vremea aia de mult.
TiL
Feb 26 2016, 05:44 PM
Mai ai ceva pana la 70 de ani.
lucian
Feb 28 2016, 02:58 PM
CITAT(bartro @ Feb 17 2016, 04:12 PM)

Ce e in CIV cred, 195 / 70

205 doar daca le gasesc la super ocazie si din intamplare.
Dar in viitor, jantele sunt vopsite cu bidineaua si cred ca merit un pic de atentie.
http://olx.ro/oferta/205-70-14-ID5z8AI.html#da6e862d9bhttp://olx.ro/oferta/anvelope-205-70-14-mi...html#da6e862d9b
bartro
Feb 28 2016, 06:24 PM
Băi
TiL
Feb 29 2016, 11:54 AM
Asa se zice "multumesc" in Olandeza?
Pfoai cum ar arata cu good year alea....
.gif)
Asa profil grosolan avea Interceptorul cand a fost luat de Florin. Bine, erau gume imbatranite si desenul mai patratos.
bartro
Feb 29 2016, 12:05 PM
Ma bagati la cheltuieli.
14mm mai mare diametru cu 205/70.
TiL
Feb 29 2016, 12:09 PM
Demential
bartro
Mar 8 2016, 06:47 PM
Am iesit cu baba pe autostrada, nu stiu cand a mai iesit din oras, poate prin 2013.
Tot merge cu mici fluctuatii de putere, fie aer fals, fie reglaje, om vedea.
Am alergat un Octavia si un Passat, mai bine zis, am stat dupa ei pana au schimbat la banda 1. Are putere fosila, si se aude foarte fain cand deschida treapta a 2-a la carburatoare. Nici urma de fum, nici in acceleratie, nici dupa o decelerare, cel putin nu vad nimic in oglinda.
alex230ro
Mar 8 2016, 07:04 PM

lux esti pe drumul cel bun,vezi fisele bujii daca poti sa le schimbi .
bartro
Mar 8 2016, 08:06 PM
O sa mai iau totul la mana. Cert e ca in acceleratie totul e ok. Ceasul a aratat 170 repejor. Dar e cu adrenalina, e prea moale suspensie, am un sentiment de nesiguranta.
Punea jantele alea noi cu cauciucuri 205 sa se stabilizeze

Acum, serios vorbind, regleaza-i avansul.
bartro
Mar 27 2016, 06:07 PM
Azi am reusit sa sparg radiatorul, am accelerat mai mult, si aparent s-au deformat palele asa de mult in cat ca au taiat radiatorul.
TiL
Mar 28 2016, 10:43 AM
pfff. Aviz AMD-ului ca am vazut ca si-a cam lipit elicea de radiator la 550i. Bine, la el e cu vasc dar oricum...
Mihai_AMD
Mar 28 2016, 11:39 AM
CITAT(TiL @ Mar 28 2016, 10:43 AM)

pfff. Aviz AMD-ului ca am vazut ca si-a cam lipit elicea de radiator la 550i. Bine, la el e cu vasc dar oricum...

)) am 1cm
Si palele de la elicea de v12 sunt f solide zici k sunt din metal nu cred sa s deformeze
bartro
Mar 28 2016, 12:20 PM
Se poate pune si un fan electric in fata radiatorului daca e, si atunci se poate renunta la vasc.
Eu ma gandesc sa fac upgrade la vasc cu ocazia asta.
xox
Mar 28 2016, 02:49 PM
Si eu aveam electroventilator la una din masini, cand s-a dus vascul. A fost varianta mai ieftina la vremea aia si mergea la fel de bine, era luat de pe alt bmw, nu mai tin minte. Oricum era mai bine decat "vijelia" de vasc sudat. Si la M20 era la fel, blocat pe turatie, galagie maxima, o pala rupta... bleax

spuneai ca decoleaza masina.
bartro
Mar 28 2016, 02:59 PM
Thou shalt not sudezi the vasc, ventilatoare pentru vasc nu sunt facuti pentru o turatie asa mare. Te poti alege cu multe lucruri distruse cand se dezintegreaza un ventilator in ture mari.
Eu am cautat asa pe google daca sunt singulul patit, si se pare ca nu. Unii au gasit si stretch marks pe ventilator, aparent in timp se slabeste si indoaie mai mult decat ar trebui spre radiator. Suna a planned obsolescence.
Planul e asa; am gasit o firma in BV care aparent face niste radiatoare dibace de aluminiu, o sa le sun dupa ce primesc salariu (luna asta a fost teribil de costisitor cu casa) si sper sa primesc o oferta ok pentru un radiator.
Apoi vad daca cu un radiator nou racire e mai buna (acuma era un pic la limita, suspectez radiator ineficient) si daca asa e voi cumpara un ventilator nou. Daca nu, schimb pompa de apa si montez vasc cu ventilator potrivit.
TiL
Mar 28 2016, 04:11 PM
mai ganditi-va ca nu doar flexarea palelor poate sa duca elicea pe radiator. Elicea sta pe motor , iar motorul ala nu sta locului, e pe niste suporti flexibili. Care daca se slabesc si se intampla sa-ti sara o gasca-n fata....
Bart, se vedea clar ca varful palelor a dat in radiator, sau a fost maturat tot cercul (adica discul)?
bartro
Mar 28 2016, 04:37 PM
Varf.
Daca e de suporti motor s-ar fi manifestat la franare.
bartro
Mar 29 2016, 12:45 PM
Am masurat si pozat radiatorul, sa cer oferta. M-am uitat si la elice, are o pala cu un cm ceva mai in fata.
O bucata de varf infipt:

aici e spart:

la mijloc are damage mai veche, asa e de cand am cumparat radiatorul:
bartro
Apr 25 2016, 04:30 PM
Cei trei boschetari
TiL
Apr 25 2016, 04:32 PM
mergeau presarate niste motorete printre ele
David
Apr 30 2016, 10:28 PM
CITAT(bartro @ Apr 25 2016, 04:30 PM)

Cei trei boschetari

Mmm... Poza de grup! Mosu'- n centru'!
bartro
May 18 2016, 02:11 PM
Credeam ca fac o afacere cu un radiator nou

Din pacate am constatat cand am inceput sa umplu sistemul de racire ca si asta curge, a fost lovit in transport sau depozit si are o fisura foarte fina la cotul de jos. Asa ca e iar demontat in portbagajul E39-ului, sa vad daca mai am scule de cositorit pe acasa.
bartro
May 19 2016, 01:08 PM
Am cositorit in parcare radiatorul, pare sa tine.
Am luat si de la Interceptor o elice, dar are pale mai mici. Nu am montat-o dar acuma imi pare rau

Radiatorul nou are tabla de sus ceva mai lata si se loveste elice si mai usor in el. Cred ca o sa incerc sa mai scurtezi palele, si asa ies peste radiator un pic.
xox
May 19 2016, 10:48 PM
Daca n-ai tampoane bune probabil o sa se loveasca si mai abitir la o frana brusca, dar daca le tai nu tre' sa le maresti turatia?

Glumesc, stiu ca nu face mare diferenta.
Radiatorul ala n-are garantie? Poate era o idee sa-l schimbi, cine stie cat o sa tina cositorul pe el, presiunea e destul de mare. Daca iei in considerare si vibratiile (motor sau strada), mai pui si masina in sarcina... Dunno. Funny things might happen.
bartro
May 20 2016, 08:42 AM
Radiatorul e nou dar vāndut de persoana fizica, nu am văzut defectul cand am cumpărat, īmi asum.
Radiator este cositorit din producție, e din cupru, alama. Rezista la presiuni mari.
xox
May 20 2016, 02:42 PM
Eh, aflu si eu ceva nou, chiar nu stiam care e procesul de productie pentru ele. Si-i bine, sa stiu si eu cum sa repar in caz ca patesc ceva la al meu.
bartro
May 20 2016, 04:40 PM
Eu vorbesc despre un radiator pentru o masina din aniilor 70.
Cele mai noi (la seria 5 incepand cu E28) sunt de aluminiu si lateralele de plastic.
xox
May 21 2016, 01:14 AM
True, n-am luat in considerare ce era evident. My bad.
bartro
May 31 2016, 01:12 PM
Am mers cu baba prin oras acuma, e foarte cald, nu am avut probleme cu racire. In mers acul chiar scade un pic sub mijloc, radiatorul nou isi face treaba foarte bine. Se simte diferenta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.