Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E12 528
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31
bartro
Am inlocuit distribuitor co totul si comportament a ramas neschimbat. Nu merge intrerupt on - off, ba merge pe 3, ba isi revine - scanteie are, nu stiu cat de buna e insa.
Am inlocuit si pompa de benzina.
Am inlocuit si carburatoarele, a mers 30 minute foarte bine, dupa care iar a inceput sa se balbaia. Am avut si rateuri mari din toba. Fum negru nu da.
O sa cat o bobina pentru platine (are o rezistenta mai mare), sa mai eliminez din cauze.
alex230ro
BOBINA!zi ce cod are si poate gasim una la pret bun teoretic e cateva sute lei tongue.gif
bartro
QUOTE (alex230ro @ Jan 16 2016, 04:06 PM) *
BOBINA!zi ce cod are si poate gasim una la pret bun teoretic e cateva sute lei tongue.gif

Faci afaceri pe spinarea mea tongue.gif
Cauta pe sașiu 4760520 parcă.
bartro
Sosit.
bartro
Great news.
Am ajuns cu masina de la semaparc pana Crangasi fara sa se strice.
TiL
Adica era deja stricata, sau cum vine asta? horse.gif
bartro
Avea bubina.
TiL
Sau era amfibie, de-a trecut Dambovita asa usor. Ca n-o fi drona.
David
Inseamna ca esti pe drumul cel bun! smile.gif Sau? rolleyes.gif
bartro
Habar nu am.
Am cam uitat cum ar trebui sa fie drumul bun la o masina de genul. Am mers doar cu vehicule care sunt foarte diferite.
E de vazut daca am recastigat fiabilitatea si apoi sunt de facut reglaje, tot am umblat la setari cand mergea prost.
bartro
Primit azi, 7x14, cred de pe M535

TiL
Arata frumos cu janta mica si balon mare. Muscle car.

Ce cauciucuri pui? 205?
bartro
Ce e in CIV cred, 195 / 70 biggrin.gif
205 doar daca le gasesc la super ocazie si din intamplare.
Dar in viitor, jantele sunt vopsite cu bidineaua si cred ca merit un pic de atentie.
TiL
Da, sunt vopsite in graba, nu le faci boboc inainte sa le montezi? Daca tot faci o dambla...

Despre gume, ar arata super bine cu ceva de la 205 in sus biggrin.gif
bartro
Pe 14" deja zic mersi daca gasesc cauciucuri potrivite pe 195.
bartro
the way people park

TiL
Ai dat de faptas?

Si eu m-am trezit aseara cu E46-le cam inghesuit in parcare la dedeman de un mic gip. Bine, mai lasase putin loc, am reusit sa ma strecor in masina. Daca gaseam urme de lovitura de la usa lui, cred ca-i lasam si eu o amintire.
bartro
Da, soferita a venit la masina in timp ce faceam poze si ma uitam la posibile daune. Cand am zis ca mi-a lovit masina, a raspuns 'dar de unde stiti ca eu am fost'. Am raspuns ca sunt inca lipite masiniinile..
Apoi a zis ca nu a simtit nimic, ca lovit cu cauciuc. Am rugat-o sa-si misca masina inapoi un pic, si cand s-a retras, E12 s-a miscat vizibil, era binisor impinsa roata in bara. Daune - bandou plat si parca atat. Mi-a oferit asigurare, am zis nu mersi (stiu din experienta cum e la firme RCA cu masini vechi), i-am zis ca era mai bine sa aibe grija mai mare (si in viitor) si am plecat. Ce sa-i faci.
Deranjant a fost atitudina ei la inceput, m-a lovit masina si s-a comportat de parca eu am vrut sa profit de ea.
TiL
pai daca esti un cocalar cu o rabla de bemveu...
bartro
Credeam ca eu si masina am trecut de vremea aia de mult.
TiL
Mai ai ceva pana la 70 de ani.
lucian
CITAT(bartro @ Feb 17 2016, 04:12 PM) *
Ce e in CIV cred, 195 / 70 biggrin.gif
205 doar daca le gasesc la super ocazie si din intamplare.
Dar in viitor, jantele sunt vopsite cu bidineaua si cred ca merit un pic de atentie.

http://olx.ro/oferta/205-70-14-ID5z8AI.html#da6e862d9b
http://olx.ro/oferta/anvelope-205-70-14-mi...html#da6e862d9b
bartro
Băi tongue.gif
TiL
Asa se zice "multumesc" in Olandeza?

Pfoai cum ar arata cu good year alea.... happy (24).gif
Asa profil grosolan avea Interceptorul cand a fost luat de Florin. Bine, erau gume imbatranite si desenul mai patratos.
bartro
Ma bagati la cheltuieli.
14mm mai mare diametru cu 205/70.
TiL
Demential biggrin.gif
bartro
Am iesit cu baba pe autostrada, nu stiu cand a mai iesit din oras, poate prin 2013.
Tot merge cu mici fluctuatii de putere, fie aer fals, fie reglaje, om vedea.
Am alergat un Octavia si un Passat, mai bine zis, am stat dupa ei pana au schimbat la banda 1. Are putere fosila, si se aude foarte fain cand deschida treapta a 2-a la carburatoare. Nici urma de fum, nici in acceleratie, nici dupa o decelerare, cel putin nu vad nimic in oglinda.
alex230ro
cool.gif lux esti pe drumul cel bun,vezi fisele bujii daca poti sa le schimbi .
bartro
O sa mai iau totul la mana. Cert e ca in acceleratie totul e ok. Ceasul a aratat 170 repejor. Dar e cu adrenalina, e prea moale suspensie, am un sentiment de nesiguranta.
TiL
Punea jantele alea noi cu cauciucuri 205 sa se stabilizeze biggrin.gif

Acum, serios vorbind, regleaza-i avansul.
bartro
Azi am reusit sa sparg radiatorul, am accelerat mai mult, si aparent s-au deformat palele asa de mult in cat ca au taiat radiatorul.
TiL
pfff. Aviz AMD-ului ca am vazut ca si-a cam lipit elicea de radiator la 550i. Bine, la el e cu vasc dar oricum...
Mihai_AMD
CITAT(TiL @ Mar 28 2016, 10:43 AM) *
pfff. Aviz AMD-ului ca am vazut ca si-a cam lipit elicea de radiator la 550i. Bine, la el e cu vasc dar oricum...

smile.gif)) am 1cm
Si palele de la elicea de v12 sunt f solide zici k sunt din metal nu cred sa s deformeze biggrin.gif
bartro
Se poate pune si un fan electric in fata radiatorului daca e, si atunci se poate renunta la vasc.
Eu ma gandesc sa fac upgrade la vasc cu ocazia asta.
xox
Si eu aveam electroventilator la una din masini, cand s-a dus vascul. A fost varianta mai ieftina la vremea aia si mergea la fel de bine, era luat de pe alt bmw, nu mai tin minte. Oricum era mai bine decat "vijelia" de vasc sudat. Si la M20 era la fel, blocat pe turatie, galagie maxima, o pala rupta... bleax wacko.gif spuneai ca decoleaza masina.
bartro
Thou shalt not sudezi the vasc, ventilatoare pentru vasc nu sunt facuti pentru o turatie asa mare. Te poti alege cu multe lucruri distruse cand se dezintegreaza un ventilator in ture mari.
Eu am cautat asa pe google daca sunt singulul patit, si se pare ca nu. Unii au gasit si stretch marks pe ventilator, aparent in timp se slabeste si indoaie mai mult decat ar trebui spre radiator. Suna a planned obsolescence.

Planul e asa; am gasit o firma in BV care aparent face niste radiatoare dibace de aluminiu, o sa le sun dupa ce primesc salariu (luna asta a fost teribil de costisitor cu casa) si sper sa primesc o oferta ok pentru un radiator.
Apoi vad daca cu un radiator nou racire e mai buna (acuma era un pic la limita, suspectez radiator ineficient) si daca asa e voi cumpara un ventilator nou. Daca nu, schimb pompa de apa si montez vasc cu ventilator potrivit.
TiL
mai ganditi-va ca nu doar flexarea palelor poate sa duca elicea pe radiator. Elicea sta pe motor , iar motorul ala nu sta locului, e pe niste suporti flexibili. Care daca se slabesc si se intampla sa-ti sara o gasca-n fata....

Bart, se vedea clar ca varful palelor a dat in radiator, sau a fost maturat tot cercul (adica discul)?
bartro
Varf.
Daca e de suporti motor s-ar fi manifestat la franare.
bartro
Am masurat si pozat radiatorul, sa cer oferta. M-am uitat si la elice, are o pala cu un cm ceva mai in fata.
O bucata de varf infipt:

aici e spart:

la mijloc are damage mai veche, asa e de cand am cumparat radiatorul:
bartro
Cei trei boschetari
TiL
mergeau presarate niste motorete printre ele
David
CITAT(bartro @ Apr 25 2016, 04:30 PM) *
Cei trei boschetari


Mmm... Poza de grup! Mosu'- n centru'! smile.gif
bartro
Credeam ca fac o afacere cu un radiator nou

Din pacate am constatat cand am inceput sa umplu sistemul de racire ca si asta curge, a fost lovit in transport sau depozit si are o fisura foarte fina la cotul de jos. Asa ca e iar demontat in portbagajul E39-ului, sa vad daca mai am scule de cositorit pe acasa.
bartro
Am cositorit in parcare radiatorul, pare sa tine.
Am luat si de la Interceptor o elice, dar are pale mai mici. Nu am montat-o dar acuma imi pare rau smile.gif
Radiatorul nou are tabla de sus ceva mai lata si se loveste elice si mai usor in el. Cred ca o sa incerc sa mai scurtezi palele, si asa ies peste radiator un pic.
xox
Daca n-ai tampoane bune probabil o sa se loveasca si mai abitir la o frana brusca, dar daca le tai nu tre' sa le maresti turatia? tongue.gif Glumesc, stiu ca nu face mare diferenta.

Radiatorul ala n-are garantie? Poate era o idee sa-l schimbi, cine stie cat o sa tina cositorul pe el, presiunea e destul de mare. Daca iei in considerare si vibratiile (motor sau strada), mai pui si masina in sarcina... Dunno. Funny things might happen.
bartro
Radiatorul e nou dar vāndut de persoana fizica, nu am văzut defectul cand am cumpărat, īmi asum.
Radiator este cositorit din producție, e din cupru, alama. Rezista la presiuni mari.
xox
Eh, aflu si eu ceva nou, chiar nu stiam care e procesul de productie pentru ele. Si-i bine, sa stiu si eu cum sa repar in caz ca patesc ceva la al meu.
bartro
Eu vorbesc despre un radiator pentru o masina din aniilor 70.
Cele mai noi (la seria 5 incepand cu E28) sunt de aluminiu si lateralele de plastic.
xox
True, n-am luat in considerare ce era evident. My bad.
bartro
Am mers cu baba prin oras acuma, e foarte cald, nu am avut probleme cu racire. In mers acul chiar scade un pic sub mijloc, radiatorul nou isi face treaba foarte bine. Se simte diferenta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.