Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E12 528
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31
coman cosmin
asa iti trebuie Bart daca ai vrut e12 tongue.gif tongue.gif tongue.gif .glumeam.
nu iti mai face calcule ca o sa depasesti cu mult suma propusa.iti zic din experienta.eu am depasit lejer la mine 8000 si inca nu se vede mare lucru si mai am mult de bagat.dar incet incet le rezolvi smile.gif
bartro
Stiu ca treb sa dau X 2 la orice estimare. Nu e problema. Devina o problema daca ma gandesc ca pe E32, o masina buna, la vanzare nu o sa iau bani ca sa acoper ce e de facut la E12.
coman cosmin
normal ca nu o sa iei pe e32 cat sa acoperi reparatia la e12.
e12-le e o masina speciala care inghite bani multi biggrin.gif
bartro
Azi am primit de la Lucian (multumesc!) un diferential de E12. Raport 3.45. E un pic mai lung fata de diferential de pe masina (3.64), dar cand urc cutie close ratio pe masina cred ca va fi o combinatie buna.

Am micsorat avans un pic, parca parca merge cu mai multe viata. Un pic.
haifisch
daca i-ai dat masina lui catalin e clar ca s-a desfundat cam tot ce trebuia sa se desfunde laugh.gif....lui ii cam place sa biciuiasca caii in general da nu prea ii place sa recunoasca laugh.gif

in legatura cu diferentialul e bine ce faci...intradevar trebuie un diferential lung la o cutie scurta ca sa iasa ceva frumos

poate o sa fie prea scurt cu 3.64 si motor refacut....o sa faca din tine un boy racer si cand mergi calm laugh.gif
bartro
Sportivu a mers foarte elegant. Il am rugat eu frumos rolleyes.gif .
La cat de lesinat merge acuma nu pot sa-mi inchipui un E12 rapid tongue.gif
Avantaje sunt, Yaris pare acuma sprinten, de mobra nu va mai zic diablo.gif

Diferente intre diferentiale nu e foarte mare, cam 5%. Deci in a 4-a o sa am in loc de 3000rpm cam 2850 la 100km/ora.
MeHigh
mi-a zis Mihai ca ati fost la el, ma bucur ca acum Bart va merge mai linistit spre Sovata.
bartro
M-am linisit atunci la circ cand am vazut ca masina are carlig de remorcat pe fata si cand am aflat ca tu ai sufa tongue.gif
Sa nu uiti ca am venit cu 2002 din olanda, de 2 ori, nu sunt riscofob.
David
CITAT(bartro @ Jul 27 2010, 12:21 PM) *
Sa nu uiti ca am venit cu 2002 din olanda, de 2 ori, nu sunt riscofob.

Old riders! smile.gif On the road, on the rain, on the storm... http://www.youtube.com/watch?v=DKbPUzhWeeI sml (1).gif thumbup1.gif drinks.gif
Sportivu
QUOTE (haifisch @ Jul 27 2010, 10:50 AM) *
daca i-ai dat masina lui catalin e clar ca s-a desfundat cam tot ce trebuia sa se desfunde laugh.gif....lui ii cam place sa biciuiasca caii in general da nu prea ii place sa recunoasca laugh.gif

in legatura cu diferentialul e bine ce faci...intradevar trebuie un diferential lung la o cutie scurta ca sa iasa ceva frumos

poate o sa fie prea scurt cu 3.64 si motor refacut....o sa faca din tine un boy racer si cand mergi calm laugh.gif



laugh.gif recunosc, imi place sa-i biciuiesc, dar nu sa`i birjaresc. Stii bine ca eu nu mi-am batut niciodata joc de vreo masina de-a mea la capitolul asta, ba chiar am avut grija excesiva la capitolul consumabile si alte etc-uri.

Apropos de asta nu o sa uit cat o sa traiesc reactiile baietilor cand ne-am dat cu LOW-ul mare de la Gaesti la Leordeni laugh.gif (cand am fost la vopsitorul lui Mihaita)

@ Bart: esti tu modest, eu sustin cu tarie ca motorul tau acum trage bine, acum cand e pe ulei serios. Ma treceau transpiratiile cand se lasa de fund intr-a 4-a la 150 si cu acceleratia abia la jumate heat.gif

bartro
Se pare ca au trecut 6 luni de zile de cand am masina. Imi expira RCA. Alti bani.
Sportivu
QUOTE (bartro @ Jul 30 2010, 10:46 AM) *
Imi expira RCA. Alti bani.


alti bani, alta distractie...
MeHigh
si la mine au trecut, pe 31 August expira RCA-ul meu.
bartro
Am scos casetofon din masina. E un Blaupunkt, cica stereo. Sunt probleme cu receptie radio, nu prea prinde multe posturi. Nici caseta nu suna stralucit. Se pare ca e modificat, are montat pe spate un amplificator facut de cineva (cred ca concept din fabrica a fost sa aibe un amplificator extern), tuner desi afisaj merge pana la 104MHz, prinde posturi pe 107MHz, si am gasit o placa cu un circuit misterios in interior. Nu stiu ce face. Are multe componente, pasive si active, are alimentare 12V si inca un fir. In rest nu e legat la absolut nimic. Cand am inceput sa umblu pe acolo, a picat curent in tot blocul. Cand a revenit curent, si am continuat, a picat iar curent in bloc. Concluzia e ca placa misterioasa e un dispozitiv de spionaj, instalat de comunisti tongue.gif . La casetofon cap de citire de banda este foarte uzat. Tuner probabil nu prinde multe posturi in urma modificarile de banda de frecvente. All in all, exit Blaupunkt. Mai am gasit in dulap un alt Blaupunkt, tot cu caseta, dar mono. Provine de pe un E12 518 din 1975, care a fost in familia la un moment dat. Prinde foarte bine radio, merge si caseta cat de cat ok. O sa montez asta, poate in combinatie cu un amplificator Blaupunkt pe care mai aveam si asta in dulap.

Poze cu cele 2 Blaupunkt, stanga cel stereo modificat din masina, dreapta mono:


PLaca misterioasa care nu face nimic aparent si izolatie electrica profi din spate:


Adunatura de vechituri din masina si din dulap..:
bartro
Am gasit ce model Blaupunkt e cel mono, e un Goslar:
http://www.oldautoradio.com/NWdetail.php?L...p;brand=PORSCHE

LE: Link cu schematics:
http://www.radiomuseum.org/r/blaupunkt_gos...cr_7634931.html
haifisch
dar ceva macar un pic mai modern nu vrei sa pui?
bartro
Nu, de ce? Blaupunkt asta are intrare pt player MP3 tongue.gif
haifisch
laugh.gif
David
CITAT(bartro @ Jul 31 2010, 03:55 PM) *
Nu, de ce? Blaupunkt asta are intrare pt player MP3 tongue.gif

+ ca e mai funny, mai old school!!! wub.gif smile.gif
Stiu pe cineva care are muzica in masina de o sa va dea pe toti, carora va plac vechiturile, pe spate! glasses (17).gif Nu peste mult timp va venii la circ! happy (24).gif In curand pe ecrane... music.gif whistle3.gif
bartro
Am facut si RCA, 670lei. Am facut pe un an de zile, desi nu prea stiu de ce.
Masina a pornit la sfert azi, chiar daca nu mai a fost pornit de vreo 2 saptamani. Septar in schimb nu mai vrea. Tensiune la baterie 10,40 Volti si nu mai cupleaza demaror.

bartro
M-am uitat la bujiile, cel de cilindru 3 are depuneri masiva de ulei ars. Acolo-i buba. 4, 5 si 6 sunt ok, un pic mult avans poate. 1 si 2 au un amestec prea bogat.
bartro
Am fost la RAR azi, pentru autentificarea. S-au uitat cu bec o gramada la masina si seriile, probabil pentru ca a fost sudat un pic la contra aripa. Nu chiar unde e numar de sasiu, dar probabil a fost motiv destul pentru o investigatie mai amanunta.
Inainte sa intru la RAR, am dat in parcare peste o gura de aerisire de la metrou probabil. fusta fata care era deja necajit, acuma e terci. Vineri 13.
coman cosmin
la ce rar ai fost si la ce ora?
azi am fost si eu la RAR la voluntari.am scapat in 10 minute cu tot ce trebuia facut.dupa am fost la politie unde am scapat in 20 de minute cu tot.
la mine se pare ca a fost mai cu noroc
bartro
La grivita am fost. Programat la 12, ajuns la 11:45. La 13 m-am enervat ca tot intrau masini care au venit dupa mine. Evident eu eram urmatoare la rand cand m-am plans la ghiseu. Ca fac juma de ora per masina. Ma mir, de obicei la grivita nu am avut delay-uri de gen.
coman cosmin
eu am fost la voluntari.mult mai repede a mers treaba.la opt am ajuns acolo si la 8.20 ieseam pe poarta si cu cafeaua bauta smile.gif .trebuia sa iti faci programarea mult mai de dimineata ca e mai lejer.
bartro
Cred ca tine si de criza. Am fost odata la voluntari dimineata, si era nebunie. Ultima data am fost acolo in 2007 toamna, tot am asteptat foarte mult, la eliberearea actelor. Plus drum pana acolo ma termina. Prefer Grivita, si de obicei sa respecte programare cat de cat acolo. Nu stiu ce s-a intamplat azi. Si pana la urma, am stat o ora si jumatate. Nu e rau pentru Romania.
David
La Voluntari am avut si eu programare de curand si in aproximativ o ora ieseam pe poarta cu identificarea facuta!
La politie a durat doua ore eliberarea numerelor, fapt pentru care m-am dus vis-a-vis la tarasica, am papat o salatusa, am baut un cico, m-am mai uitat in stanga si-n dreapta si gata, a trecut timpul!
bartro
Are cineva un robinet bun de caldura pentru E12 de vanzare? Nu mai pot de cald sad.gif
David
CITAT(bartro @ Aug 16 2010, 10:06 PM) *
Are cineva un robinet bun de caldura pentru E12 de vanzare? Nu mai pot de cald sad.gif

heat.gif Lasa-l asa ca vine iarna!... ill (2).gif

Vezi poate are Cosminu...
bartro
Am fost la politia ca sa depun actele, mai aveam si taxa de talon de platit la CEC. M-am gandit sa platesc acolo. Insa era ditamai coada. Nu mai am stat, o sa revin alta data + o sa platesc taxa la cec din cartier. Parca la udriste am vazut ultima data asa aglomeratie la inmatriculari. Ce criza economica..
bartro
Quiz! Cin stie ce e chestie asta din poza? Dau o bere.



Calitate de poze lasa de dorit, sunt facut cu mobil de 5 ani. Interceptor nu are voie sa raspunde, stie deja ce e.
David
Carbuni?... conf (3).gif
bartro
Nu! nu e ceva electric.
Sportivu
vreo bucata desprinsa din ceva chiulasa? carb? bloc? laugh.gif o bucata de suport de ceva? laugh.gif
David
Un dinte de coroana?... rolleyes.gif
bartro
Sportivu e aproape la inceput!
Sportivu
QUOTE (bartro @ Aug 17 2010, 10:38 PM) *
Sportivu e aproape la inceput!



hmmm, deci e ceva legat de chiulasa laugh.gif

materialul nu pare sa fie altceva decat din ce-am zis mai sus. acum sa vedem de unde si ce o fi exact? biggrin.gif
David
Ma duc sa ma culc, ca m-ai enervat! smile.gif
bartro
Mai specific.. ce contine o chiulasa?
haifisch
tachet?.....
bartro
QUOTE (haifisch @ Aug 17 2010, 10:46 PM) *
tachet?.....

da. O bucata de la patina mai precis. Dau o bere la toti participantii, sa nu va suparati tongue.gif
Am gasit bucata aia azi in chiulasa. e de la tachet de evacuare cilindru 1. Nu am vazut avaria asta data trecuta cand m-am uitat. Ori am fost orb atunci, ori s-a intamplat ceva intre timp. Axa cu came e si uzat acolo, si la cel de admisie.
Poza:
haifisch
sa mai zica lumea ca nu stiu si eu un pic de mecanica laugh.gif tongue.gif
bartro
Am mai facut si un test. Dat la automat fara bujii pus, sa vad daca face presiune la ulei. Nu s-a stins bec. Si nici nu a dat ulei pe la teava aia care stropeste tacheti. O fi pompa de ulei obosit? Sau uzura prea mare in bloc? Apoi am verificat cu motor pornit, la 1500rpm se vede prin gaura de buson cum stropeste in ritmu lent tacheti de la cilindru 1. Lent. Not good.


QUOTE (haifisch @ Aug 17 2010, 11:08 PM) *
sa mai zica lumea ca nu stiu si eu un pic de mecanica laugh.gif tongue.gif

Sportivu a centrat bine tongue.gif
David
Berea mea, o cedez lui haifisch, sa faca burta mare! laugh.gif Sa moara si dupa el femeile! biggrin.gif

El a fost cel mai aproape de raspunsul corect! smile.gif
Sportivu
QUOTE (bartro @ Aug 17 2010, 11:03 PM) *
da. O bucata de la patina mai precis. Dau o bere la toti participantii, sa nu va suparati tongue.gif


QUOTE (haifisch @ Aug 17 2010, 11:08 PM) *
sa mai zica lumea ca nu stiu si eu un pic de mecanica laugh.gif tongue.gif



deci Aly, new nickname Tachetzel sau Patinel? laugh.gif
bartro
QUOTE (Sportivu @ Aug 18 2010, 09:13 AM) *
deci Aly, new nickname Tachetzel sau Patinel? laugh.gif

tongue.gif

Serios si on-topic. Care e diferenta intre axa de came pentru M30 2.5 si M30 2.8?
bartro
Am gasit articole cu ceva informatie:
http://www.firstfives.org/faq/cylinder_hea...er_head_faq.htm
http://www.e9coupe.com/forum/showthread.php?t=4530

pe bmwfans.info apara ca e12 528 ar avea cel de 272.
bartro
Se pare ca si 633csi de inainte de 80 are chiulasa la fel, doar ca nu are gauri pentru pompa mechanica de benzina.

Ieri am finazlizat in sfarsit actele la masina, acuma talon e pe numele meu smile.gif
TiL
Ati oficializat relatia wub.gif
MeHigh
nu e bine aia cu presiunea la ulei, poate scapi doar cu oboseala la pompa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.