coman cosmin
Jul 23 2010, 11:57 AM
asa iti trebuie Bart daca ai vrut e12

.glumeam.
nu iti mai face calcule ca o sa depasesti cu mult suma propusa.iti zic din experienta.eu am depasit lejer la mine 8000 si inca nu se vede mare lucru si mai am mult de bagat.dar incet incet le rezolvi
bartro
Jul 23 2010, 12:01 PM
Stiu ca treb sa dau X 2 la orice estimare. Nu e problema. Devina o problema daca ma gandesc ca pe E32, o masina buna, la vanzare nu o sa iau bani ca sa acoper ce e de facut la E12.
coman cosmin
Jul 23 2010, 12:21 PM
normal ca nu o sa iei pe e32 cat sa acoperi reparatia la e12.
e12-le e o masina speciala care inghite bani multi
bartro
Jul 25 2010, 09:05 PM
Azi am primit de la Lucian (multumesc!) un diferential de E12. Raport 3.45. E un pic mai lung fata de diferential de pe masina (3.64), dar cand urc cutie close ratio pe masina cred ca va fi o combinatie buna.
Am micsorat avans un pic, parca parca merge cu mai multe viata. Un pic.
haifisch
Jul 27 2010, 09:50 AM
daca i-ai dat masina lui catalin e clar ca s-a desfundat cam tot ce trebuia sa se desfunde

....lui ii cam place sa biciuiasca caii in general da nu prea ii place sa recunoasca

in legatura cu diferentialul e bine ce faci...intradevar trebuie un diferential lung la o cutie scurta ca sa iasa ceva frumos
poate o sa fie prea scurt cu 3.64 si motor refacut....o sa faca din tine un boy racer si cand mergi calm
bartro
Jul 27 2010, 10:04 AM
Sportivu a mers foarte elegant. Il am rugat eu frumos

.
La cat de lesinat merge acuma nu pot sa-mi inchipui un E12 rapid

Avantaje sunt, Yaris pare acuma sprinten, de mobra nu va mai zic
Diferente intre diferentiale nu e foarte mare, cam 5%. Deci in a 4-a o sa am in loc de 3000rpm cam 2850 la 100km/ora.
MeHigh
Jul 27 2010, 11:13 AM
mi-a zis Mihai ca ati fost la el, ma bucur ca acum Bart va merge mai linistit spre Sovata.
bartro
Jul 27 2010, 11:21 AM
M-am linisit atunci la circ cand am vazut ca masina are carlig de remorcat pe fata si cand am aflat ca tu ai sufa

Sa nu uiti ca am venit cu 2002 din olanda, de 2 ori, nu sunt riscofob.
David
Jul 27 2010, 03:40 PM
CITAT(bartro @ Jul 27 2010, 12:21 PM)

Sa nu uiti ca am venit cu 2002 din olanda, de 2 ori, nu sunt riscofob.
Old riders!

On the road, on the rain, on the storm...
http://www.youtube.com/watch?v=DKbPUzhWeeI
Sportivu
Jul 29 2010, 03:40 AM
QUOTE (haifisch @ Jul 27 2010, 10:50 AM)

daca i-ai dat masina lui catalin e clar ca s-a desfundat cam tot ce trebuia sa se desfunde

....lui ii cam place sa biciuiasca caii in general da nu prea ii place sa recunoasca

in legatura cu diferentialul e bine ce faci...intradevar trebuie un diferential lung la o cutie scurta ca sa iasa ceva frumos
poate o sa fie prea scurt cu 3.64 si motor refacut....o sa faca din tine un boy racer si cand mergi calm


recunosc, imi place sa-i biciuiesc, dar nu sa`i birjaresc. Stii bine ca eu nu mi-am batut niciodata joc de vreo masina de-a mea la capitolul asta, ba chiar am avut grija excesiva la capitolul consumabile si alte etc-uri.
Apropos de asta nu o sa uit cat o sa traiesc reactiile baietilor cand ne-am dat cu LOW-ul mare de la Gaesti la Leordeni

(cand am fost la vopsitorul lui Mihaita)
@ Bart: esti tu modest, eu sustin cu tarie ca motorul tau acum trage bine, acum cand e pe ulei serios. Ma treceau transpiratiile cand se lasa de fund intr-a 4-a la 150 si cu acceleratia abia la jumate
bartro
Jul 30 2010, 09:46 AM
Se pare ca au trecut 6 luni de zile de cand am masina. Imi expira RCA. Alti bani.
Sportivu
Jul 30 2010, 10:40 AM
QUOTE (bartro @ Jul 30 2010, 10:46 AM)

Imi expira RCA. Alti bani.
alti bani, alta distractie...
MeHigh
Jul 30 2010, 10:55 AM
si la mine au trecut, pe 31 August expira RCA-ul meu.
bartro
Jul 31 2010, 01:44 PM
Am scos casetofon din masina. E un Blaupunkt, cica stereo. Sunt probleme cu receptie radio, nu prea prinde multe posturi. Nici caseta nu suna stralucit. Se pare ca e modificat, are montat pe spate un amplificator facut de cineva (cred ca concept din fabrica a fost sa aibe un amplificator extern), tuner desi afisaj merge pana la 104MHz, prinde posturi pe 107MHz, si am gasit o placa cu un circuit misterios in interior. Nu stiu ce face. Are multe componente, pasive si active, are alimentare 12V si inca un fir. In rest nu e legat la absolut nimic. Cand am inceput sa umblu pe acolo, a picat curent in tot blocul. Cand a revenit curent, si am continuat, a picat iar curent in bloc. Concluzia e ca placa misterioasa e un dispozitiv de spionaj, instalat de comunisti

. La casetofon cap de citire de banda este foarte uzat. Tuner probabil nu prinde multe posturi in urma modificarile de banda de frecvente. All in all, exit Blaupunkt. Mai am gasit in dulap un alt Blaupunkt, tot cu caseta, dar mono. Provine de pe un E12 518 din 1975, care a fost in familia la un moment dat. Prinde foarte bine radio, merge si caseta cat de cat ok. O sa montez asta, poate in combinatie cu un amplificator Blaupunkt pe care mai aveam si asta in dulap.
Poze cu cele 2 Blaupunkt, stanga cel stereo modificat din masina, dreapta mono:

PLaca misterioasa care nu face nimic aparent si izolatie electrica profi din spate:

Adunatura de vechituri din masina si din dulap..:
bartro
Jul 31 2010, 02:31 PM
haifisch
Jul 31 2010, 02:36 PM
dar ceva macar un pic mai modern nu vrei sa pui?
bartro
Jul 31 2010, 02:55 PM
Nu, de ce? Blaupunkt asta are intrare pt player MP3
haifisch
Jul 31 2010, 04:37 PM
David
Jul 31 2010, 06:00 PM
CITAT(bartro @ Jul 31 2010, 03:55 PM)

Nu, de ce? Blaupunkt asta are intrare pt player MP3

+ ca e mai funny, mai old school!!!

Stiu pe cineva care are muzica in masina de o sa va dea pe toti, carora va plac vechiturile, pe spate!
.gif)
Nu peste mult timp va venii la circ!
.gif)
In curand pe ecrane...
bartro
Aug 7 2010, 03:14 PM
Am facut si RCA, 670lei. Am facut pe un an de zile, desi nu prea stiu de ce.
Masina a pornit la sfert azi, chiar daca nu mai a fost pornit de vreo 2 saptamani. Septar in schimb nu mai vrea. Tensiune la baterie 10,40 Volti si nu mai cupleaza demaror.
bartro
Aug 7 2010, 04:22 PM
M-am uitat la bujiile, cel de cilindru 3 are depuneri masiva de ulei ars. Acolo-i buba. 4, 5 si 6 sunt ok, un pic mult avans poate. 1 si 2 au un amestec prea bogat.
bartro
Aug 13 2010, 01:38 PM
Am fost la RAR azi, pentru autentificarea. S-au uitat cu bec o gramada la masina si seriile, probabil pentru ca a fost sudat un pic la contra aripa. Nu chiar unde e numar de sasiu, dar probabil a fost motiv destul pentru o investigatie mai amanunta.
Inainte sa intru la RAR, am dat in parcare peste o gura de aerisire de la metrou probabil. fusta fata care era deja necajit, acuma e terci. Vineri 13.
coman cosmin
Aug 13 2010, 02:10 PM
la ce rar ai fost si la ce ora?
azi am fost si eu la RAR la voluntari.am scapat in 10 minute cu tot ce trebuia facut.dupa am fost la politie unde am scapat in 20 de minute cu tot.
la mine se pare ca a fost mai cu noroc
bartro
Aug 13 2010, 02:43 PM
La grivita am fost. Programat la 12, ajuns la 11:45. La 13 m-am enervat ca tot intrau masini care au venit dupa mine. Evident eu eram urmatoare la rand cand m-am plans la ghiseu. Ca fac juma de ora per masina. Ma mir, de obicei la grivita nu am avut delay-uri de gen.
coman cosmin
Aug 13 2010, 02:48 PM
eu am fost la voluntari.mult mai repede a mers treaba.la opt am ajuns acolo si la 8.20 ieseam pe poarta si cu cafeaua bauta

.trebuia sa iti faci programarea mult mai de dimineata ca e mai lejer.
bartro
Aug 13 2010, 02:55 PM
Cred ca tine si de criza. Am fost odata la voluntari dimineata, si era nebunie. Ultima data am fost acolo in 2007 toamna, tot am asteptat foarte mult, la eliberearea actelor. Plus drum pana acolo ma termina. Prefer Grivita, si de obicei sa respecte programare cat de cat acolo. Nu stiu ce s-a intamplat azi. Si pana la urma, am stat o ora si jumatate. Nu e rau pentru Romania.
David
Aug 13 2010, 03:06 PM
La Voluntari am avut si eu programare de curand si in aproximativ o ora ieseam pe poarta cu identificarea facuta!
La politie a durat doua ore eliberarea numerelor, fapt pentru care m-am dus vis-a-vis la tarasica, am papat o salatusa, am baut un cico, m-am mai uitat in stanga si-n dreapta si gata, a trecut timpul!
bartro
Aug 16 2010, 09:06 PM
Are cineva un robinet bun de caldura pentru E12 de vanzare? Nu mai pot de cald
David
Aug 16 2010, 10:49 PM
CITAT(bartro @ Aug 16 2010, 10:06 PM)

Are cineva un robinet bun de caldura pentru E12 de vanzare? Nu mai pot de cald


Lasa-l asa ca vine iarna!...
Vezi poate are Cosminu...
bartro
Aug 17 2010, 01:41 PM
Am fost la politia ca sa depun actele, mai aveam si taxa de talon de platit la CEC. M-am gandit sa platesc acolo. Insa era ditamai coada. Nu mai am stat, o sa revin alta data + o sa platesc taxa la cec din cartier. Parca la udriste am vazut ultima data asa aglomeratie la inmatriculari. Ce criza economica..
bartro
Aug 17 2010, 08:41 PM
Quiz! Cin stie ce e chestie asta din poza? Dau o bere.

Calitate de poze lasa de dorit, sunt facut cu mobil de 5 ani. Interceptor nu are voie sa raspunde, stie deja ce e.
David
Aug 17 2010, 09:18 PM
Carbuni?...
bartro
Aug 17 2010, 09:31 PM
Nu! nu e ceva electric.
Sportivu
Aug 17 2010, 09:33 PM
vreo bucata desprinsa din ceva chiulasa? carb? bloc?

o bucata de suport de ceva?
David
Aug 17 2010, 09:33 PM
Un dinte de coroana?...
bartro
Aug 17 2010, 09:38 PM
Sportivu e aproape la inceput!
Sportivu
Aug 17 2010, 09:40 PM
QUOTE (bartro @ Aug 17 2010, 10:38 PM)

Sportivu e aproape la inceput!
hmmm, deci e ceva legat de chiulasa

materialul nu pare sa fie altceva decat din ce-am zis mai sus. acum sa vedem de unde si ce o fi exact?
David
Aug 17 2010, 09:42 PM
Ma duc sa ma culc, ca m-ai enervat!
bartro
Aug 17 2010, 09:42 PM
Mai specific.. ce contine o chiulasa?
haifisch
Aug 17 2010, 09:46 PM
tachet?.....
bartro
Aug 17 2010, 10:03 PM
QUOTE (haifisch @ Aug 17 2010, 10:46 PM)

tachet?.....
da. O bucata de la patina mai precis. Dau o bere la toti participantii, sa nu va suparati

Am gasit bucata aia azi in chiulasa. e de la tachet de evacuare cilindru 1. Nu am vazut avaria asta data trecuta cand m-am uitat. Ori am fost orb atunci, ori s-a intamplat ceva intre timp. Axa cu came e si uzat acolo, si la cel de admisie.
Poza:
haifisch
Aug 17 2010, 10:08 PM
sa mai zica lumea ca nu stiu si eu un pic de mecanica
bartro
Aug 17 2010, 10:09 PM
Am mai facut si un test. Dat la automat fara bujii pus, sa vad daca face presiune la ulei. Nu s-a stins bec. Si nici nu a dat ulei pe la teava aia care stropeste tacheti. O fi pompa de ulei obosit? Sau uzura prea mare in bloc? Apoi am verificat cu motor pornit, la 1500rpm se vede prin gaura de buson cum stropeste in ritmu lent tacheti de la cilindru 1. Lent. Not good.
QUOTE (haifisch @ Aug 17 2010, 11:08 PM)

sa mai zica lumea ca nu stiu si eu un pic de mecanica

Sportivu a centrat bine
David
Aug 17 2010, 10:13 PM
Berea mea, o cedez lui haifisch, sa faca burta mare!

Sa moara si dupa el femeile!
El a fost cel mai aproape de raspunsul corect!
Sportivu
Aug 18 2010, 08:13 AM
QUOTE (bartro @ Aug 17 2010, 11:03 PM)

da. O bucata de la patina mai precis. Dau o bere la toti participantii, sa nu va suparati

QUOTE (haifisch @ Aug 17 2010, 11:08 PM)

sa mai zica lumea ca nu stiu si eu un pic de mecanica

deci Aly, new nickname Tachetzel sau Patinel?
bartro
Aug 18 2010, 09:30 AM
QUOTE (Sportivu @ Aug 18 2010, 09:13 AM)

deci Aly, new nickname Tachetzel sau Patinel?


Serios si on-topic. Care e diferenta intre axa de came pentru M30 2.5 si M30 2.8?
bartro
Aug 18 2010, 09:45 AM
bartro
Aug 19 2010, 12:09 PM
Se pare ca si 633csi de inainte de 80 are chiulasa la fel, doar ca nu are gauri pentru pompa mechanica de benzina.
Ieri am finazlizat in sfarsit actele la masina, acuma talon e pe numele meu
TiL
Aug 19 2010, 12:17 PM
Ati oficializat relatia
MeHigh
Aug 19 2010, 12:19 PM
nu e bine aia cu presiunea la ulei, poate scapi doar cu oboseala la pompa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.