Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E12 528
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31
TiL
Am descoperit si la mine buba pentru care nu mai incarca bine bateria. Initial au crezut ca pierderea e pe cablul tras de mine din fata pana in portbagaj. In final s-a dovedit ca nu mai facea bine contact cablul acolo unde vine plusul permanent pe electromotor.

Au cositorit putin acolo, nu au indraznit sa desfaca si sa sertizeze din nou. Au pus si-un releu de 14.7 V si acum am o tensiuneee...
xox
@bart: ce parere ai de tuburi termocontractibile pentru izolatia cablurilor? Mi-a sugerat asta un mecanic si n-am fost prea incantat de idee, temperatura in compartimentul motor poate sa treaca usor de 50-60 grade..
bartro
Nu stiu la ce temperatura apara efectul de shrink, daca de asta ti-e frica. Eu am folosit acuma ca sa mai repar cablajul, si cand il incalzesc cu ciocan de lipit ( > 300 grade) se topeste daca tin prea mult. Dar cred ca pana la 100 de grade nu apar probleme. Problema poate sa fie alta, este destul de subtire si cu usurinta este perforat de o lita de cablu, sau rupt cu o cleste / surubelnita daca nu ai grija.
xox
L-am folosit doar pentru cablaje prin casa, atat, chestii care nu se incalzeau prea tare si-l incingeam cu feohn-ul. De asta eram curios, ca mi s-a parut si mie subtire, asta era problema.
bartro
La chiulasa #3 trebuie inlocuit doar o supapa de evacuare, in rest e recuperabila cu proceduriile standard de strungarie. E bine.
bartro
Din Ianuarie 2010 pana acuma, am mers 6278km si costuriile sunt impartie asa:
bartro
Tzipla frate
bartro
Deci am inchis motor, adica, pus chiulasa.
A mai fost o problema. Dupa ce am pus la loc chiulasa am vazut ca 3 culbutori nu calceau bine pe camele si nici pe coziile de la supapele lor. wtf. Nu era bine pozitionat fluierul, era prea iesit.
Am zis sa incerc sa bat usor in capatul, si surpriza, s-a miscat foarte usor la pozitia corecta, dar apoi a revenit la loc. Nu mai sta presat in chiulasa, nu stiu de ce. Am inventat o solutie si sper sa tine.
Am mai gasit si imbusuri de la toate fluieri desfacuti, se pare ca la strungarie nu au strans suruburile. Sper sa nu mai am alte surprize.

Apoi ne am dat seamna ca nici fulie fata nu se potriveste pe flansa de pe chiulasa. Flansa avea un pin pentru pozitie TDC, fulie nu avea gaura. Flansa era de pe un E12 din 1977, fulie din 1976. Bine ca am gasit flansa din 76 si am rezolvat-o si pe asta.

Sunt mult mai multe diferente la E12 in functie de anul de fabricatie decat credeam. Intre 75, 76, 77 si 80 (de la astea avem piese) sunt tot fel de diferente care te surprinde in mod neplacut.

Next, trebuie schimbat punte la masina, are o lovitura, urcat motor, trebuie sa iau kit-uri de reparatie pentur carburatoarele de la vama si sa fac carburatie, montat engine electrics, rezervor, .. , dar e o lumina la capat.
Singur blocaj acuma ar fi lipsa de material ca sa refac scaunul soferului. Nu stiu unde gasim asa ceva.
alex230ro
oho te misti bine biggrin.gif
bartro
vine iarna..
bartro
Am prins oferta Black Friday la powdercoat de roti, si am reusit cu ajutorul lui Florin sa aduc 4 roti, As fi vrut sa fac ATS-urile, dar cer lucru manual, trebuie vopsit in 2 culori, transparent, si din motive evidente nu era azi ocazie.
Asa ca am adus un set de Mahle-BBS faguri. Om vedea ce iese.
io's®
aici undeva probabil sunt si ale tale laugh.gif

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hpho...d169b02cae2105e
bartro
Aici cu siguranta + inca ceva
jante
bartro
S-a schimbat puntea fata, cea de pe masina era lovita si deformata un pic pe o parte. S-a constatat ca nu prea mai era nimic bun la ce tine de pivoti, capete de bara, bucse bara antirului, si s-a inlocuit piesele uzate cu alte noi.
elvislorin
oho...bv
TiL
Buna treaba.

Cand pui gumele de iarna?
Halogen
QUOTE (TiL @ Dec 7 2014, 10:41 PM) *
Buna treaba.

Cand pui gumele de iarna?



laugh.gif eventual un draft cand dam ?
bartro
Gume de iarna are din 2012 pe ea tongue.gif
E mereu pregatita..

Dar impinsul prin zapada nu are farmec.
bartro
... something old, something new, something borrowed, something blue


Engine up
bartro
Am reusit sa mai lucrez 4 ore la masina, montat radiator, vasc care nu e vasc, ceva furtune si am aruncat pe motor calblajul electric. E cam frig, troznesc firele cand le indoi pe un traseu anume.
Au mai ramas mici probleme, cum ar fi prezoane prea scurte pentru capac de culbutor. Dar le rezolvam.
io's®
faceti si voi putina caldura in garajul ala biggrin.gif
curele noi nu pui?
ce bine arata motorul.. zici ca-i nou tongue.gif
bartro
Nu e nimic noua acolo, in afara de segmenti, cuzineti, simeringuri, garnituri, brate, pivoti, directie...
Suruburi vechi (majoritate curatati), pompa de apa e antic, vasc e din '76, alternator si electromotor, pompa servo, la fel. Am facut doar strictul necesar sa o tin pe drum intr-o directie controlabila.


QUOTE (io's® @ Dec 15 2014, 05:42 PM) *
ce bine arata motorul.. zici ca-i nou tongue.gif

E o vopsea noua peste blocul dinozauresc. Ajuta si chiulasa care e de 2 generatii mai noua - din '89.
Munca by Interceptor. Orice ar fi murdare acolo, e pus de mine tongue.gif
bartro
Admisiile. Toate suruburi s-au desfacut usor. Ma mir.
xox
la piovra laugh.gif
bartro
Pe masina


Ma dispar firele, furtunase vacuum, benzina Nu numai catitatea lor,dar si cum vin pe motor.
xox
Aplica wire-management, ca la pc. O sa fie nostim si sa le reglezi, carb-urile biggrin.gif
TiL
speechless
bartro
QUOTE
Components matter

There is no secret to proper PC cable management. There are, however, a number of strategies to ensure a good outcome. It starts with wire ties, a keen eye, and a bit of patience, but the right components and component placement also matter greatly.

Acolo e problema. Placement de componente su mufe e aiura. Si nu pot face mare lucru acolo.
bartro
Mașina are antigel, īn weekend am verificat țeviile de benzina, zicea Interceptor ca curg, dar cu pompa de benzina mergānd nu am văzut nimic īncă. Fie ca nu curg, fie ca s-au īnchis gauriile cu teroson. Om vedea.
Mai trebuie montat aprindere și mașina poate fi pornita, dacă nu aveam iar probleme cu presiune de ulei. Ceva s-a īntāmplat cu pompa, nu vine ulei nici măcar la filtru.
Si mai trebuie reparat ceva la contact sau la instalație, nu vine comanda de pornire pana la electromotor. Aveam deja ceva probleme la contact īn trecut, se pare ca e ceva tipic E12; Totul merge īn afara de pornire. Mai investigam.
io's®
pui buton la pornire, e in trend cam toate astea noi au tongue.gif
pompa de ulei nu e amorsata? se amorzeaza ft greu.
bartro
Da, am amorsat pompa manual, a inceput sa pompeze un pic, dar pana nu am pornit motorul nu a avut un debit suficient.
Asa ca ne am chinuit degeaba, am dat jos pompa, desfacut, nu ai ce face acolo. Montat la loc, am zis sa muncesc 30 de minute ca sa pun aprindere la punt, bujiile, fise, alimentare de benzina din canistru si am dat la cheie (adica la fir pe + de baterie) pana a pornit. Si atuni a tras ulei ca lumea. Si bineinteles s-a stricat sonda de ulei, nu se mai aprinde becul deloc.

Dar e bine, avem circuit de ulei, avem un motor care porneste.
TiL
BMW e30 Cabrio.gif
bartro
Am mai trecut pe la babaciune. Porneste cu cheie (aveam niste fire legate aiura intial tongue.gif ), sta la ralantiu, scanteieste si benzineste la toate 6, dar carburatorul din fata merge un pic aiura, e ceva infundat, sau dereglat, sau trage aer fals undeva. Cand inchid cu manuta clapeta de soc merge mai bine.
Urmeaza aerisitul de frane (am facut revizie la pompa de frana), ambreiaj, mai trebuie cautat o tija de la acceleratie, si masina va fi deplasabila pe roti.
alex230ro
oho e bine smile.gif ,la mine mai e de pus :
-mai am 3 cleme la conductele de frana astept sa ajunga pe original
-instalatiia din masina de la geamurile electrice si usi
-motorul + cutie
-aeroterma + bord + interiorul
-diverse chedere care ar trebui sa ajunga
-barile + toate timurile exterioare
bartro
Bariile mai am si eu. Si scaunul de sofer. Si niste trims, si capota, montat, aliniat aripiile, usi fata.. dar ideea ca e se poate misca cu puterea proprie in principiu. In viitor o sa-mi trebuie un rezervor, asta al meu e foarte mancat de rugina, si exterior si din interior, momentan am 4 filtre de benzina legate in serie.. pana se mai curata. Dar merge.

Scaun de osfer am vurt sa retapitez, dar nu gasesc material (vinil albastru). Cred ca o sa optez pentru niste huse retro de blana si in viitor o sa refac interiorul original de stofa gri.


alex230ro
ai incercat la BMW pentru material?
bartro
E NLA demult.
xox
Cumpara de la astia: http://www.piele-ecologica.ro/ ?

Vinilul acela vechi nu prea se mai fabrica oricum. Vezi pe site-ul ala ca se lauda cu vinil.
bartro
Am decis sa nu imi bat capul prea tare cu interior albastru de vinil, daca tot nu gasesc material pentru un scaun sa arate original. O sa refac in viitor cel original dew stofa cumva.
bartro
Avem rca valabil 1 an.
xox
Multi inainte tongue.gif
bartro
Multumesc tongue.gif

Ieri am mutat masina cu propriile forte. Am uitat ce greu merge volanul smile.gif
Am si uitat unde viteza 1.
Ma sunt reglaze de facut, cred ca trage aer fals undeva.
bartro
Volanul merge greu pentru ca nu mai are atf in sistem smile.gif
Pe de alte parte, trebuie sa mai reglez tachetii:
https://www.youtube.com/watch?v=hJ2dLMx8J8g
Halogen



Toarce frumos smile.gif felicitari. Dar ce planuri ai cu masina retromobil ?
bartro
Da, o sa fac o incercare cu retromobil. Dar mai e de lucru pana atunci.
Urmeaza bariile si itp si apoi trebuie cautat un loc unde pot s-o las. Caci la noi parcare nu mai e.
TiL
Nu l-ai turat si tu un pic? Sa vedem daca-i bine pus avansul...
bartro
Sigur ai observat stroboscop pe aripa, ca sa-ti raspund la nelamurirea.
TiL
Ma benoclam in carburatoare si n-am vazut pistolul.
Acum inteleg de ce merge asa urat. Cand vin sa-l reglez?
bartro
Nu, multumesc frumos.
io's®
ce marfa sta vopseaua pe ea ! wub.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.