lucian
Dec 8 2011, 08:18 AM
QUOTE (bartro @ Dec 6 2011, 09:24 PM)

Deci.
Am cumparat un delcou, rotor, cu capac, chiar cu fise stil veche si teava aia de plastic prin care trec fise, SH. Sambata am avut timp s-o montezi, sa vad cum e in comparatie cu delcoul original.
Rezultat: racheta (cel putin relativ fata ce cum mergea).
Pe vremea asta rupa aderenta si cu a 3-a pe drum drept calcand acceleratie.
schimbi rotile alea de bicicleta cu 245/17 si rezolvi problema.
bartro
Dec 8 2011, 10:16 AM
Nu schimb nimic; au stiut ei in '76 de ce au echipat masina cu roti de bicicleta

.
bartro
Dec 15 2011, 11:53 AM
Buba noua, intrerupe in mers cand accelerez, turumetru cade la 0. Trebuie verificat aprindere, fire, papuci, spaghete
bartro
Jan 4 2012, 01:43 PM
Problema cu aprindere se pare ca a fost cauzat de modula de aprindere electronica. Am revenit la sistemul clasic (doar platine, condensator si bobina) si nu mai am avut probleme.
lucian
Jan 4 2012, 06:26 PM
e bine asa. daca cu aprinderea deficitara rupea aderenta in treapta a 3-a, acuma e jale intr-a 4-a.
am vazut niste urme de cauciuc pe splai pe la idm-m-am gandit ca tu tre sa fi fost...
bartro
Jan 4 2012, 11:26 PM
Nu mai ajung pe la IDM, ne am mutat cu sediul.
Problema cu aprindere nu era legat de putere

ci de continuitate. Mai ales la rece nu mai merge decat foarte chinuit.
bartro
Jan 18 2012, 11:16 AM
Am scris la BMW, sa cer ceva detalii legat de masina. Din pacate, se pare ca nu mai au informatie asta:
QUOTE
Dear Mr,
Thank you for your email.
The BMW 528 VIN 4760520 was manufactured in May 1976. Further details are not known because the delivery records are not complete anymore.
Maybe you are lucky and able to find the so called "Laufzettel" under the rear seat bench (where the colours and options are coded). Then you can send me a picture of the "Laufzettel" and I will check the options lists for more information.
Nevertheless we hope this information is helpful for you.
Yours sincerely,
bartro
Jan 18 2012, 06:53 PM
Au trecut aproape 2 ani de cand am masina.
Am ajuns la 177.777km, de la 172.180km. Cam 5500km in 2 ani..
TiL
Jan 18 2012, 09:56 PM
Subtirel, multi inainte! Cred ca am facut mai multi cu E28-ul anul trecut. Trebuie sa-i schimb uleiul.
bartro
Jan 19 2012, 11:16 AM
Sigur, dupa ce am scris asta ieri, masina m-a lasat sa plec pe jos acasa
bartro
Jan 29 2012, 06:17 PM
Pornire de dimineata, la -9 sau cat era. Termometru de afara a inregistrat -14.
http://www.youtube.com/watch?v=0mhBup4FeqI
05aBi
Jan 29 2012, 09:15 PM
uzina
coman cosmin
Jan 29 2012, 09:29 PM
ai afumat blocul

. frumoasa pornire.
bartro
Jan 29 2012, 09:37 PM
Porneste greu. Bine, era si frig. Poate m-am obisnuit prea mult cu injectie.
N-am afumat nimic

era doar abur de data asta.
bartro
Mar 2 2012, 11:04 AM
A decedat cilindru de ambreiaj, acuma ceva saptamanii. Am cumparat una noua, trebuie montata. Dar, zapada multa, frig, mizerie, deci mai amanam.
A expirat si ITP. Alta distracite.
Am platit insa impozit pentru familia pe 2012, 2270RON pentru: 3 masini, 2 motociclete, 2 apartamente, si un loc de parcare. Din care cam 1800RON pentru E12.
Si uite ce am zarit pe Evilbay:
http://stores.ebay.com/Ricambi-Automobilia...p;_sid=22733611Tot trebuie sa refac interior la E12. Pe ce culoare sa merg? Original nu siu ce culoare a avut mocheta, pare un fel de gri - verde - albastru. Urat oricum.
lucian
Mar 2 2012, 04:14 PM
la culoarea masinii merge un interior bej, dar cam pretentios...
negru nu merge, albastru cu indulgenta...ar mai fi misto ceva bordeaux, dar nu cred ca exista.
bartro
Mar 2 2012, 05:56 PM
Da, ce are acuma pe scaune e un bej/gri, si banuiesc ca podea tot asa era, dar e atat de decolorata in cat ca nu imi dau seamna ce a fost. Nu are aceas culoare in doua locuri. E aproape fascinant. E un bej acolo in store, tan velours scrie. Mai e si un maro dar parca nu imi place maro.
Fetele de usa tot bej sunt. As inlocui totul cu albastru, mi se pare cel mai frumoasa culoarea de interior pentru E12, dar de unde fete de usi ablastru cu insertii de lemn...
coman cosmin
Mar 2 2012, 07:10 PM
albatru arata cel mai bine.
daca te intereseaza am mocheta.fete de usa fara lemn si banchete spate.nu stiu daca merge pus lemnul pe ele.si manere albastre cam 2 seturi.
bartro
Mar 2 2012, 07:56 PM
Interesant. Trebuie sa vad cum/daca pot sa mut lemnul pe alte fete de usi.
lucian
Mar 2 2012, 08:16 PM
lemnul se poate muta mai mult ca sigur. e prins cu niste cleme pe spate. ideea e ca interiorul trebnuie sa contrasteze cu exteriorul. mai rar vezi masina neagra cu interior negru. la e12/e28 negru la exterior are bej la interior sau rosu inchis am mai vazut pe alea de sua. la masina lui Cosmin e albastru interiorul, dar tabla e albastru deschis spre gri-saphir blau sau gri vulcanic. la tine ar mai merge si gri deschis. totusi albastru cu bej-galbui e de maxim efect-culori complementare
coman cosmin
Mar 2 2012, 10:18 PM
asta cu diferentele de nuanta asa e.dar stii vorba aia cu gusturile omului??
eu sincer as incerca o curatare la tot interiorul si gata.ramai surprins cum o sa arate.
la e12 am spalat mocheta de 3 ori si scaunele de 2 ori si arata ca noi.\
la e28 am curatat numai scaunele si banchetele si dupa o zi de munca mi se parea ca am alta nuanta de piele

.
nuante diferite la mocheta poti sa ai si de la mizerie.o sa fii surprins cata mizerie se ascunde in ea.nu cred sa fie decolorata prea tare fiind nu anta deschisa.
la e23-ul verde cand l-am luat aveam impresia ca mochetele sunt maro dar defapt erau crem.
merita pastrat interiorul care il ai.are si el farmecul lui.
bartro
Mar 2 2012, 11:55 PM
Nu prea am ce spala. Mocheta e decolorat puternic, in functie de cum a batut soare in masina. Sa si desintegreaza, bucata sub luneta sa transforma in praf. Am incercat curatenie cu diverse produse, nu s-a schimbat mare lucru.
Scaunele sunt si mai rau, sunt de o culoare foarte deschisa. un fel de gri/bej, va las sa imaginati cum arata dupa 36 de ani. E urata treaba.
Si la sofer nu prea e stofa pe sezut anyway. All gone. Scaunul de pasager are si el ceva lipse, bancheta spate e doar uzat (moral).
Nu mai am vazut o masina cu interior asa obosit care in rest inca merge. Probabil timpul a fost mai putin generos cu interioarele de culoare deschisa.
Asa ca, singura optiuna valabila e
o dacie logan inlocuirea de mocheta si stofa de pe scaunele.
Legat de culori, nici nu imi dau seamna cum a aratat odata. La mocheta chiar habar nu am. Ar merge un bej, si cu fetele alea de usa care sunt bej.
QUOTE (coman cosmin @ Mar 2 2012, 10:18 PM)

merita pastrat interiorul care il ai.are si el farmecul lui.
Refacut dupa culori poate, pastrat nu. O sa fac niste poze intr-o zi.
bartro
Mar 3 2012, 12:16 AM
Cam asa trebuie sa fie interiorul:

bartro
Mar 17 2012, 09:58 AM
Avem si ITP
xox
Mar 17 2012, 01:19 PM
QUOTE (lucian @ Mar 2 2012, 08:16 PM)

ideea e ca interiorul trebnuie sa contrasteze cu exteriorul. mai rar vezi masina neagra cu interior negru. la e12/e28 negru la exterior are bej la interior sau rosu inchis am mai vazut pe alea de sua. la masina lui Cosmin e albastru interiorul, dar tabla e albastru deschis spre gri-saphir blau sau gri vulcanic. la tine ar mai merge si gri deschis. totusi albastru cu bej-galbui e de maxim efect-culori complementare
Doar ca o paranteza, a mea e albastra si avea interiorul albastru (fete de usi, restul) si scaunele textil gri cu albastru. Si-am remarcat mai multe e30-uri care au interiorul in ton cu exteriorul - cele rosii, verzi si negre. Alb parca are interior negru si culori ca gri/maro am vazut ca-s asa cum zici tu, interior oarecum complementar. A, si am vazut si unele cu geamurile din spate de o nuanta apropiata de a culorii masinii. Gen green tint, red tint, ale mele de exemplu au o tenta maro, nu-mi dau seama de ce.
Oricum sunt convins ca-i vorba doar de modelele de baza, la mine singurul "extra" la masina era trapa. Nici turometru n-avea cand am luat-o, aveam ceas. Un model mai scump decat baza sigur are ceva mai "funky" in materie de culori. Si daca tot mi-am adus aminte, stiu si masina mega scumpa care are interiorul "asortat" cu exteriorul dar da foarte bine combinatia.
PS: cum a fost cu itp-ul? Tre' sa-i fac si eu, nici nu mai stiu cat costa, ultima oara am dat 85 ron parca, acu vreo 2 ani. A, si nici nu-mi tine frana de mana decat pe ultimii dinti.
David
Mar 17 2012, 02:02 PM
bartro
Mar 26 2012, 10:50 AM
Duminica am luat masina de la Interceptor ca sa car chestii pentru cineva (poza).
M-am dat seamna ca masina e o rabla de fapt. Murdare, lent, galagios, greoaie. Probabil si din cauza ca am mers exclusiv pe motocleta in ultimele 2 saptamani.
Anyway...
elvislorin
Mar 26 2012, 10:52 AM
da...vezi ca reincepe rabla 2012...grabeste-te
bartro
Mar 26 2012, 11:01 AM
Chiar ca..
lucian
Mar 26 2012, 01:28 PM
pai cu toate troacele ale dupa ea, vroiai sa mearga mobra?
bartro
Mar 26 2012, 01:39 PM
Si cu, si fara, cam tot la fel merge.
TiL
Mar 27 2012, 10:28 AM
Inseamna ca are cuplu

Tractor style
Mai in gluma mai in serios, vezi avansul. Sau lasa-te de motoare

Sau lasa-te de conserve....
bartro
Mar 27 2012, 11:38 AM
QUOTE (TiL @ Mar 27 2012, 11:28 AM)

Sau lasa-te de conserve....
exact
David
Mar 27 2012, 07:56 PM
bartro
Mar 27 2012, 09:06 PM
Munca grea? Asta e ceva usor.. nu e cum ar fi o masina cu motor de 1,2litrii.
bartro
Apr 18 2012, 09:12 PM
Ploua in masina, undeva prin usa pasager, si in portbagaj, dar nu stiu de unde.
coman cosmin
Apr 18 2012, 10:25 PM
sa zici mersi ca nu ai balta in masina
ia de la mine un sfat gen rechinas maro.se ia un cui gros si rezistent.se ia si un ciocan de cateva kg.se pozitioneaza cuiul in locurile in care se aduna apa.se fac 2-3 gauri dupa preferinta.dupa asta dai bine cu veselina(neaparat grafitata sau siliconica) si e ca noua

SPOR
in portbagaj vezi pe la cheder.sigur ai gauri sub el
la usa:ai scurgerile din usa infundate mai mult ca sigur.
bartro
Apr 19 2012, 09:06 AM
Tocmai asta ma mira; usa am curatat-o vara trecuta, si in portbagaj nu am gasit picaturi undeva pe la cheder sau sub luneta (dar nici nu am avut curaj sa dau cheder la o parte, sa vad eventuale lipsuri de metal).
Numai la ploaie torentiala se intample.
lucian
Apr 19 2012, 11:07 AM
keder porbagaj poate fi obosit rau si numai face etanseizare. pe de alta parte si garniturile de la lampi pot fi duse si intra apa.
TiL
Apr 22 2012, 09:24 PM
da, aproape sigur iti intra pe la stopuri in portbagaj. Nu intra apa si in ele?
Prin usa pasager, nu e pe la cheder, pe sus pe undeva?
bartro
Apr 30 2012, 09:01 AM
Nu e de la stopuri, asta era o problema de dupa facelift. Apa in portbagaj am gasit pe tava de cauciuc care nu ajunge pana acolo. Cred ca s-a scurs prin cheder de portbagaj sus sub geam sau prin luneta undeva, cam acolo era apa pe tavita.
La usa parea sa vine de intre fata de usa si usa, jos. Masina sta inclinata in parcarea amenajata de ADP juma pe trotuar si cred ca curge de la geam fix pe acolo.
TiL
Apr 30 2012, 02:39 PM
Pe sub chederul de la luneta?
Mie pe acolo imi intra la E28 si picura cum zici, in portbagaj.
bartro
Apr 30 2012, 07:36 PM
Impossible is nothing.
bartro
May 7 2012, 08:58 AM
Tot ce am facut acest an la masina:
elvislorin
May 7 2012, 11:19 AM
cam putin
05aBi
May 7 2012, 12:00 PM
buna masina
bartro
May 7 2012, 12:13 PM
QUOTE (elvislorin @ May 7 2012, 12:19 PM)

cam putin
Timp nu e, si probabil nici dorinta destula.
eugene12
May 7 2012, 01:02 PM
QUOTE (bartro @ May 7 2012, 12:13 PM)

QUOTE (elvislorin @ May 7 2012, 12:19 PM)

cam putin
Timp nu e, si probabil nici dorinta destula.
Dorinta=$$$$ ?? ?Ca daca ai "dorinta" o faci cap-coada si nu ti trebuie si timp.
bartro
May 7 2012, 02:53 PM

Teoretic sunt undeva la mijloc, la intersectie de linii 'chef' si 'bani'. Nu as plati prea mult, dar nici nu munci prea tare.
QUOTE (bartro @ May 7 2012, 09:58 AM)

Tot ce am facut acest an la masina:
Masina fiabila, dom'le!
Eu am avut mai mult de lucru anul asta: reglat avansul de vreo doua ori, dereglat avansul de cateva zeci de ori, uns cablul de acceleratie, spoit jantele de vara cu vopsea, desfundat scurgerile de apa din jambe.... cam atat. Toate astea, in afara de cateva zeci de dereglari avans, facute ieri.
Dar la 2500km rulati, ce putea sa ceara...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.