tomado e28 owner
May 7 2012, 07:39 PM
Defapt ai dus-o sa vezi pe unde intra apa, nu, Bart?
bartro
May 7 2012, 10:28 PM
La spalatorie nu intra nimic. Natura umbla pe cai mai neobisnuite decat un compresor de apa, se pare.
Am fost azi undeva in speranta sa gasesc un M30B35 de M535 E28. Am gasit un M20 si un M30B30 ciufulit de E32, ultimul cotat la 200 de Oiro (/accent nemtesc). O sa mai vizitez un M30B35, dar tot ceva modernist.
Care era treaba cu suporti motor la M30 astia noi?
la E34/E32 parca suportii sunt mai in fata, in niste locuri in care blocurile vechi nu au gauri si filet.
bartro
May 8 2012, 10:53 AM
da..
Am citit undeva odata ca ar merge folosit suporti de E24 din anii 88, 89, ca aveau punta veche (e28) cu M30 modernist.
Am mai gasit si asta:
http://www.koalamotorsport.com/proddetail....m30l&cat=73si
http://www.koalamotorsport.com/proddetail....m30r&cat=73Altii
adapteaza suportul existent..
Sau au mai scris altii ca suport de E12 vine bine pe 2 gauri din cele 4 si ca e suficient
Iar imi vine sa-mi cumpar aparat de sudura.
nu mai bine bormasina si filiera?
Asta daca te simti in stare sa faci treaba in bloc motor
bartro
May 8 2012, 11:14 AM
Nu ca nici nu are unde sa faci gauri. Vad ca pe partea stanga (admisie) s-ar potrivi 3 gauri din 4, e bine. Nu stiu cum e pe celalta parte inca (poza stanga bloc veche, dreapta bloc noua)
bartro
May 8 2012, 01:06 PM
La evacuare e un pic mai trista, cred ca raman doar 2 prinderi din 4 valabile, unde la una banuiec ca trebuie facut filet (stanga block tip veche, dreapta bloc tip nou):
lucian
May 8 2012, 03:43 PM
QUOTE (bartro @ May 7 2012, 11:28 PM)

La spalatorie nu intra nimic. Natura umbla pe cai mai neobisnuite decat un compresor de apa, se pare.
Am fost azi undeva in speranta sa gasesc un M30B35 de M535 E28. Am gasit un M20 si un M30B30 ciufulit de E32, ultimul cotat la 200 de Oiro (/accent nemtesc). O sa mai vizitez un M30B35, dar tot ceva modernist.
Care era treaba cu suporti motor la M30 astia noi?
ma intereseaza si pe mine un 3.5. daca ramane de la tine, bineinteles
apropos, ziceai pe topicul cu masina mea ca, chiuloasa de 3.0 merge pe bloc de 2.8...e documentata treaba? am vazut ca 3.0 are alezaj mai mare ca 2.8
bartro
May 8 2012, 05:17 PM
Se pare ca cam toate chiulase au fost la fel ca forma, doar cel de 3.5 se pare ca are forma de camera de ardere altfel, e mai mare. Bine, asta pe langa diferentele intre chiulasa motronic si non-motronic la distribuitor si diferente intre axa cu came.
Am fost sa vad un 3.5, mi-a semi-placut, sta afara dar e destul de complet. Sa invarte la mana.
LE: am batut palma, teoretic am un 3.5
Adys_m1986
May 8 2012, 09:29 PM
o sa vezi ca nu vb prostii,a gasit si joja,ca am vb pe urma si ti l duce si acasa....vb la tel daca e ceva.
bartro
May 8 2012, 09:38 PM
Mersi!
M-am uitat si pe realoem dupa senzor de turatie, cel de pe motor e acolo la colectie de fire, dar e desfacut de pe bloc. Si nu ma prind cum a fost prins. Parca lipseste o clema, un suport, ceva, dar nu gasesc pe realoem ce o fi. Ar fi super sa-l aveti si pe asta.. probabil e o piese de 2 euro, dar nu stiu care e. Cele 2 sondele de temperatura de antigel sunt si ele?
bartro
May 9 2012, 01:05 PM
Am facut o incercare de reglaj de amestec cu
Color Tune. E un pic greu, pentru ca bujiile la M30 intre mult in chiulasa, si nici nu vezi direct in gaura. In
set de Color Tune insa sa gaseste si o oglinda care te ajute sa vezi cum arde amestecul si unde acces e mai greu. Masina mea era reglat usor sarac, si am incercat sa-o reglez cu flacara albastra cautand galben si apoi un pic inapoi cu reglaj. La carburator din spate merge frumos reglajul, cel din fata nu face un amestec consistent si chiar daca vad ca flacara e albastru, uneori mai scape cat o ardere galbena.
bartro
May 15 2012, 09:26 PM
Azi am fost sa aduc motor cel nou veche la Interceptor. Cand eram sa plec s-o aduc, a inceput sa ploua. Rau. Pun contact la masina, observ ca nu sa aprinde martor de alternator. Pornesc masina, ma joc cu lumini si intradeva pare ca nu incarca. Afara ploua deja torential. Ies din masina, ridic capota, lipseste un fir la alternator. Se pare ca acuma era timp sa iese fir cel mic din papuc. Ma duc in casa sa iau o lanterna, ca nu prea vedeam nimic sub capota. Mai gasesc un fir cu papuc in portbagaj, gasesc pe alternator unde trebuie sa vine, conectez si gata, am plecat pe drum.
In oras, o nebunie. Intersectie la rahova / cosbuc blocat de 3 tramvai si un autobuz. Am facut o ora jumate pe un drum de 15km. La intoarcere am mers pe centura, era fantastic de liber.
In fine, am motor de 3.5. Mai am de strans maruntisi cum ar fi o sonda de temperatura Motronic, o sonda hall de turatie, un cablu de acceleratie de E28. Poate si un vasc. Un furtun de la incalzire (e altfel la bloc motronic). Cine are, sa se anunte.
Am pus deja cardan in portbagaj, ca si ala va fi schimbat. Mai trebuie sa gasesc in beciul un furtun de racire pe care il mai am de la septar, si un radiator mai bun. Si apoi configuratie va fi asa:
Motor M30 3.5 211cp (fara catalizator poate mai mult, cu toba de E12 probabil mai putin), cuplat la cutie de 5 viteze cu rapoarte scurta, diferential original de 3.64:1.
Si bineinteles, pe drum spre acasa masina a mers mai bine ca niciodata.
Motorul de 2.8 va fi refacut in timp. Pana atunci, Interceptor va avea la dispozitia un set de carburatoare de E12 ca sa-si misca si el cat o masina. Everybody happy.
elvislorin
May 15 2012, 09:28 PM
oleee!!!bravo coane...vezi ca are chychy un radiator de 3.5
bartro
May 15 2012, 09:46 PM
Radiator voi pune de 2.8, si am. Celalta lista ma intereseaza (cel cu sonda temperatura, sonda hall, ..).
05aBi
May 15 2012, 09:56 PM
CITAT(bartro @ May 15 2012, 10:26 PM)

Motor M30 3.5 211cp (fara catalizator poate mai mult, cu toba de E12 probabil mai putin), cuplat la cutie de 5 viteze cu rapoarte scurta, diferential original de 3.64:1
Suna bine!
tomado e28 owner
May 15 2012, 10:24 PM
Like!
David
May 17 2012, 11:21 AM
coman cosmin
May 17 2012, 12:49 PM
cu cablul de acceleratie te ajut eu.am 2 sau 3 din care unul nou nout.poate am si sonda si senzor numai sa imi zici sau sa imi arati de care.
bartro
May 17 2012, 01:10 PM
QUOTE (coman cosmin @ May 17 2012, 01:49 PM)

cu cablul de acceleratie te ajut eu.am 2 sau 3 din care unul nou nout.poate am si sonda si senzor numai sa imi zici sau sa imi arati de care.
O sa fac poze cu ce (nu)am si le postez pe aici.
bartro
May 18 2012, 08:41 AM
bartro
May 18 2012, 10:45 AM
Ieri am predat masina la Interceptor
05aBi
May 30 2012, 03:30 PM
s-a inceput treaba ?
bartro
May 30 2012, 04:02 PM
inca nu
Dobricaliviu
May 30 2012, 08:04 PM
puturos si slab pregatit

glumesc
David
May 31 2012, 02:49 PM
bartro
May 31 2012, 04:48 PM
Lasati comentarile

Nu e nici un fel de graba. Nici eu nu am avut timp sa fac ceva, desi era foarte indicat.
elvislorin
May 31 2012, 05:54 PM
sa-mi dai un pm cu adresa ta ca sa iti trimit sondele...nu am mai ajuns in bucuresti zilele trecute
bartro
Jun 12 2012, 08:46 AM
Orice are un inceput..
05aBi
Jun 12 2012, 10:06 AM
cu evacuarea ce o sa faci ? ca ar trebui sa difere la diametru fata de cea de 3.5
bartro
Jun 12 2012, 10:09 AM
Doar la galeriile, saxofon schimb ceva, daca cere. Traseu de sub masina ramana micut cum e.
Am vazut si niste serpi prin atelier acolo..
David
Jun 12 2012, 10:44 AM
CITAT(bartro @ Jun 12 2012, 11:09 AM)

Am vazut si niste serpi prin atelier acolo..
Fii atent sa nu muste!
Bart, dar nu crezi ca o sa fie un pic cam strangulat cu evacuarea de la 2.8, mai ales in cazul in care te mai gandesti si la serpi?
bartro
Jun 12 2012, 11:00 AM
Ba da, dar nu stau sa trag burlane sub masina si sa arata aiura. Nu prea ma intereseaza cai astia la 6500RPM anyway.
David
Jun 12 2012, 11:20 AM
CITAT(bartro @ Jun 12 2012, 12:00 PM)

Ba da, dar nu stau sa trag burlane sub masina si sa arata aiura. Nu prea ma intereseaza cai astia la 6500RPM anyway.
E, las` ca poate in timp i-ti pica-n mana o evacuare de 3.5...
bartro
Jun 12 2012, 11:24 AM
N-am unde s-o pun
David
Jun 12 2012, 11:34 AM
CITAT(bartro @ Jun 12 2012, 12:24 PM)

N-am unde s-o pun

O legi pe sub masina. Cu timpul o sa si uiti de ea...
haifisch
Jun 12 2012, 01:02 PM
teoretic ar trebui sa fie traseu dublu....ca asa a fost normal 3.5-ul
bartro
Jun 12 2012, 02:08 PM
E12 528 are traseu simplu. Nu imi permit upgrade la alceva fara sa fac modificari la traseu, prinderi, gauri din fusta spate. Si nu vreau sa fac modificari de gen. 3.5-ul are sa se descurca cu ce e acolo.
haifisch
Jun 12 2012, 03:43 PM

daca tu zici...
bartro
Jul 6 2012, 11:18 AM
Still work in process..
Apar tot fel de maruntisi care stangeaza progresul. Pompe de ulei, rulmenti de centrare, suruburi ciudate pe rulment de presiune, o flansa care se loveste de ceva.
of...
David
Jul 7 2012, 05:43 PM
bartro
Jul 13 2012, 02:56 PM
Mai asteptam un jug pentru cutie, care aparent e altfel la cele cu 5 viteze, dar:
TiL
Jul 13 2012, 03:10 PM
salivez
bartro
Jul 13 2012, 04:04 PM
Tu ai un tractor.
xander
Jul 13 2012, 04:47 PM
imi place ce vad
haifisch
Jul 13 2012, 05:00 PM
QUOTE (TiL @ Jul 13 2012, 04:10 PM)

salivez
QUOTE (bartro @ Jul 13 2012, 05:04 PM)

Tu ai un tractor.
ah ca bine ti-a zis!
05aBi
Jul 13 2012, 05:18 PM
pare sa fi intrat la milimetru din cauza servofranei
elvislorin
Jul 13 2012, 09:11 PM
ne place...ne place...ne place place place
bartro
Jul 13 2012, 11:01 PM
QUOTE (05aBi @ Jul 13 2012, 06:18 PM)

pare sa fi intrat la milimetru din cauza servofranei
ma mir ca a intrat. sper sa nu se loveasca in mers.
lucian
Jul 14 2012, 07:07 AM
faci omologare?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.