Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E12 528
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31
tomado e28 owner
Defapt ai dus-o sa vezi pe unde intra apa, nu, Bart? biggrin.gif
bartro
La spalatorie nu intra nimic. Natura umbla pe cai mai neobisnuite decat un compresor de apa, se pare.
Am fost azi undeva in speranta sa gasesc un M30B35 de M535 E28. Am gasit un M20 si un M30B30 ciufulit de E32, ultimul cotat la 200 de Oiro (/accent nemtesc). O sa mai vizitez un M30B35, dar tot ceva modernist.
Care era treaba cu suporti motor la M30 astia noi?
TiL
la E34/E32 parca suportii sunt mai in fata, in niste locuri in care blocurile vechi nu au gauri si filet.
bartro
da..
Am citit undeva odata ca ar merge folosit suporti de E24 din anii 88, 89, ca aveau punta veche (e28) cu M30 modernist.

Am mai gasit si asta:
http://www.koalamotorsport.com/proddetail....m30l&cat=73
si
http://www.koalamotorsport.com/proddetail....m30r&cat=73

Altii adapteaza suportul existent..

Sau au mai scris altii ca suport de E12 vine bine pe 2 gauri din cele 4 si ca e suficient huh.gif

Iar imi vine sa-mi cumpar aparat de sudura.
TiL
nu mai bine bormasina si filiera?
Asta daca te simti in stare sa faci treaba in bloc motor biggrin.gif
bartro
Nu ca nici nu are unde sa faci gauri. Vad ca pe partea stanga (admisie) s-ar potrivi 3 gauri din 4, e bine. Nu stiu cum e pe celalta parte inca (poza stanga bloc veche, dreapta bloc noua)
bartro
La evacuare e un pic mai trista, cred ca raman doar 2 prinderi din 4 valabile, unde la una banuiec ca trebuie facut filet (stanga block tip veche, dreapta bloc tip nou):
lucian
QUOTE (bartro @ May 7 2012, 11:28 PM) *
La spalatorie nu intra nimic. Natura umbla pe cai mai neobisnuite decat un compresor de apa, se pare.
Am fost azi undeva in speranta sa gasesc un M30B35 de M535 E28. Am gasit un M20 si un M30B30 ciufulit de E32, ultimul cotat la 200 de Oiro (/accent nemtesc). O sa mai vizitez un M30B35, dar tot ceva modernist.
Care era treaba cu suporti motor la M30 astia noi?

ma intereseaza si pe mine un 3.5. daca ramane de la tine, bineinteles smile.gif
apropos, ziceai pe topicul cu masina mea ca, chiuloasa de 3.0 merge pe bloc de 2.8...e documentata treaba? am vazut ca 3.0 are alezaj mai mare ca 2.8
bartro
Se pare ca cam toate chiulase au fost la fel ca forma, doar cel de 3.5 se pare ca are forma de camera de ardere altfel, e mai mare. Bine, asta pe langa diferentele intre chiulasa motronic si non-motronic la distribuitor si diferente intre axa cu came.

Am fost sa vad un 3.5, mi-a semi-placut, sta afara dar e destul de complet. Sa invarte la mana.

LE: am batut palma, teoretic am un 3.5 ohmy.gif
Adys_m1986
o sa vezi ca nu vb prostii,a gasit si joja,ca am vb pe urma si ti l duce si acasa....vb la tel daca e ceva.
bartro
Mersi!

M-am uitat si pe realoem dupa senzor de turatie, cel de pe motor e acolo la colectie de fire, dar e desfacut de pe bloc. Si nu ma prind cum a fost prins. Parca lipseste o clema, un suport, ceva, dar nu gasesc pe realoem ce o fi. Ar fi super sa-l aveti si pe asta.. probabil e o piese de 2 euro, dar nu stiu care e. Cele 2 sondele de temperatura de antigel sunt si ele?
bartro
Am facut o incercare de reglaj de amestec cu Color Tune. E un pic greu, pentru ca bujiile la M30 intre mult in chiulasa, si nici nu vezi direct in gaura. In set de Color Tune insa sa gaseste si o oglinda care te ajute sa vezi cum arde amestecul si unde acces e mai greu. Masina mea era reglat usor sarac, si am incercat sa-o reglez cu flacara albastra cautand galben si apoi un pic inapoi cu reglaj. La carburator din spate merge frumos reglajul, cel din fata nu face un amestec consistent si chiar daca vad ca flacara e albastru, uneori mai scape cat o ardere galbena.
bartro
Azi am fost sa aduc motor cel nou veche la Interceptor. Cand eram sa plec s-o aduc, a inceput sa ploua. Rau. Pun contact la masina, observ ca nu sa aprinde martor de alternator. Pornesc masina, ma joc cu lumini si intradeva pare ca nu incarca. Afara ploua deja torential. Ies din masina, ridic capota, lipseste un fir la alternator. Se pare ca acuma era timp sa iese fir cel mic din papuc. Ma duc in casa sa iau o lanterna, ca nu prea vedeam nimic sub capota. Mai gasesc un fir cu papuc in portbagaj, gasesc pe alternator unde trebuie sa vine, conectez si gata, am plecat pe drum.
In oras, o nebunie. Intersectie la rahova / cosbuc blocat de 3 tramvai si un autobuz. Am facut o ora jumate pe un drum de 15km. La intoarcere am mers pe centura, era fantastic de liber.

In fine, am motor de 3.5. Mai am de strans maruntisi cum ar fi o sonda de temperatura Motronic, o sonda hall de turatie, un cablu de acceleratie de E28. Poate si un vasc. Un furtun de la incalzire (e altfel la bloc motronic). Cine are, sa se anunte.
Am pus deja cardan in portbagaj, ca si ala va fi schimbat. Mai trebuie sa gasesc in beciul un furtun de racire pe care il mai am de la septar, si un radiator mai bun. Si apoi configuratie va fi asa:

Motor M30 3.5 211cp (fara catalizator poate mai mult, cu toba de E12 probabil mai putin), cuplat la cutie de 5 viteze cu rapoarte scurta, diferential original de 3.64:1.

Si bineinteles, pe drum spre acasa masina a mers mai bine ca niciodata.

Motorul de 2.8 va fi refacut in timp. Pana atunci, Interceptor va avea la dispozitia un set de carburatoare de E12 ca sa-si misca si el cat o masina. Everybody happy.
elvislorin
oleee!!!bravo coane...vezi ca are chychy un radiator de 3.5
bartro
Radiator voi pune de 2.8, si am. Celalta lista ma intereseaza (cel cu sonda temperatura, sonda hall, ..).
05aBi
CITAT(bartro @ May 15 2012, 10:26 PM) *
Motor M30 3.5 211cp (fara catalizator poate mai mult, cu toba de E12 probabil mai putin), cuplat la cutie de 5 viteze cu rapoarte scurta, diferential original de 3.64:1


Suna bine! celb (4).gif
tomado e28 owner
Like! biggrin.gif
David
CITAT(bartro @ May 15 2012, 10:26 PM) *
Motor M30 3.5 211cp (fara catalizator poate mai mult, cu toba de E12 probabil mai putin), cuplat la cutie de 5 viteze cu rapoarte scurta, diferential original de 3.64:1.
Everybody happy.


celb (4).gif cha (2).gif wub.gif weakbench.gif
coman cosmin
cu cablul de acceleratie te ajut eu.am 2 sau 3 din care unul nou nout.poate am si sonda si senzor numai sa imi zici sau sa imi arati de care.
bartro
QUOTE (coman cosmin @ May 17 2012, 01:49 PM) *
cu cablul de acceleratie te ajut eu.am 2 sau 3 din care unul nou nout.poate am si sonda si senzor numai sa imi zici sau sa imi arati de care.

O sa fac poze cu ce (nu)am si le postez pe aici.
bartro
Poze si topic de piese aici; http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...st&p=141475
bartro
Ieri am predat masina la Interceptor rolleyes.gif
05aBi
s-a inceput treaba ?
bartro
inca nu sad.gif
Dobricaliviu
puturos si slab pregatit laugh.gif glumesc wink.gif
David

Cred ca trebuie sa facem galerie, valuri, pentru Interceptor! smile.gif celb (4).gif celb (4).gif celb (4).gif celb (15).gif celb (15).gif

party.gif party.gif party.gif Asa, poate acum i-si face timp! smile.gif
bartro
Lasati comentarile smile.gif
Nu e nici un fel de graba. Nici eu nu am avut timp sa fac ceva, desi era foarte indicat.
elvislorin
sa-mi dai un pm cu adresa ta ca sa iti trimit sondele...nu am mai ajuns in bucuresti zilele trecute
bartro
Orice are un inceput..

05aBi
ok.gif
cu evacuarea ce o sa faci ? ca ar trebui sa difere la diametru fata de cea de 3.5
bartro
Doar la galeriile, saxofon schimb ceva, daca cere. Traseu de sub masina ramana micut cum e.
Am vazut si niste serpi prin atelier acolo..
David
CITAT(bartro @ Jun 12 2012, 11:09 AM) *
Am vazut si niste serpi prin atelier acolo..


Fii atent sa nu muste! smile.gif


Bart, dar nu crezi ca o sa fie un pic cam strangulat cu evacuarea de la 2.8, mai ales in cazul in care te mai gandesti si la serpi? blush.gif weakbench.gif
bartro
Ba da, dar nu stau sa trag burlane sub masina si sa arata aiura. Nu prea ma intereseaza cai astia la 6500RPM anyway.
David
CITAT(bartro @ Jun 12 2012, 12:00 PM) *
Ba da, dar nu stau sa trag burlane sub masina si sa arata aiura. Nu prea ma intereseaza cai astia la 6500RPM anyway.


E, las` ca poate in timp i-ti pica-n mana o evacuare de 3.5... smile.gif wub.gif
bartro
N-am unde s-o pun smile.gif
David
CITAT(bartro @ Jun 12 2012, 12:24 PM) *
N-am unde s-o pun smile.gif


O legi pe sub masina. Cu timpul o sa si uiti de ea... smile.gif
haifisch
teoretic ar trebui sa fie traseu dublu....ca asa a fost normal 3.5-ul
bartro
E12 528 are traseu simplu. Nu imi permit upgrade la alceva fara sa fac modificari la traseu, prinderi, gauri din fusta spate. Si nu vreau sa fac modificari de gen. 3.5-ul are sa se descurca cu ce e acolo.
haifisch
mellow.gif daca tu zici...
bartro
Still work in process..

Apar tot fel de maruntisi care stangeaza progresul. Pompe de ulei, rulmenti de centrare, suruburi ciudate pe rulment de presiune, o flansa care se loveste de ceva.

of...

David

weakbench.gif celb (4).gif
bartro
Mai asteptam un jug pentru cutie, care aparent e altfel la cele cu 5 viteze, dar:
TiL
salivez
bartro
Tu ai un tractor.
xander
imi place ce vad blink.gif
haifisch
QUOTE (TiL @ Jul 13 2012, 04:10 PM) *
salivez



QUOTE (bartro @ Jul 13 2012, 05:04 PM) *
Tu ai un tractor.


fight (12).gif evil (20).gif evil (20).gif

ah ca bine ti-a zis!
05aBi
pare sa fi intrat la milimetru din cauza servofranei
elvislorin
ne place...ne place...ne place place place
bartro
QUOTE (05aBi @ Jul 13 2012, 06:18 PM) *
pare sa fi intrat la milimetru din cauza servofranei

ma mir ca a intrat. sper sa nu se loveasca in mers.
lucian
faci omologare? biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.