IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

77 Pages V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E12 528, back to basics
Rating 4 V
David
post Jun 10 2010, 11:47 AM
Post #161


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



CITAT(bartro @ Jun 8 2010, 10:31 PM) *
Radio prinde in continuare putine posturi, de data asta am nimerit Smart FM. Chiar frumos, sa asculti pe Laura Pausini la volan de un E12 batran

smile.gif Smart FM... Asta ascult si eu in vaporas! music.gif 107,3 FM! Ultima oara cand am deconectat bateria de la vaporas, sa pornesc un V8 Lincoln, am cautat o saptamana postul asta, pentru ca la mine nu se vede nimic pe display-ul de la radio... Cand ma urcam la volan, aveam o activitate in plus, cautam Smart FM! lgh (12).gif wallbash.gif laugh.gif dance2.gif


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Jun 10 2010, 11:55 AM
Post #162


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



CITAT(bartro @ Jun 10 2010, 09:41 AM) *
Am gasit o problema la alimentare de benzina; trage aer fals undeva in traseu de benzina de joasa presiune (intre rezervor si pompa mechanica de pe motor), si dupa ce opresc motorul se goleste. Banuiesc ca e chiar din pompa, problema. Acuma la pornire dureaza ceva pana vine benzina, trebuie rezolvat problema.

Vezi sa nu ai vreun furtun de benzina, de pe circuitul de alimentare, crapat sau copt si pe acolo sa traga aer fals sau sa piarda presiunea! Am patit-o... wallbash.gif Am schimbat doua pompe de alimentare din cauza asta (furtun copt)!


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 10 2010, 12:57 PM
Post #163


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V





QUOTE (David @ Jun 10 2010, 12:47 PM) *
smile.gif Smart FM... Asta ascult si eu in vaporas! music.gif 107,3 FM! Ultima oara cand am deconectat bateria de la vaporas, sa pornesc un V8 Lincoln, am cautat o saptamana postul asta, pentru ca la mine nu se vede nimic pe display-ul de la radio... Cand ma urcam la volan, aveam o activitate in plus, cautam Smart FM! lgh (12).gif wallbash.gif laugh.gif dance2.gif


Sigur o saptamana cat ai cautat Smart FM, aveai in urechi V8-ul biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 10 2010, 02:03 PM
Post #164


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (David @ Jun 10 2010, 12:55 PM) *
Vezi sa nu ai vreun furtun de benzina, de pe circuitul de alimentare, crapat sau copt si pe acolo sa traga aer fals sau sa piarda presiunea! Am patit-o... wallbash.gif Am schimbat doua pompe de alimentare din cauza asta (furtun copt)!

M-am gandit si eu la asta. Insa, daca trag cu gura pana dau de benzina (am montat un filtru cu carcasa transparent ca sa vad cand vine) si apoi inchid furtun cu deget, tine benzina. Cand conectez furtun la pompa, vad cum scade. Am suflat in iesire de la pompa, nu da inapoi. In schimb am descoperit ca carcasa de pompa are un surub (ca sa-ti permite acces la filtru din pompa) si surub ala are o saiba de metal. Surub trece chiar prin pompa unde trage benzina, si daca unde trece surub prin carcasa nu e etansat, pe acolo trage aer fals. Cum saiba de metal nu prea e moale, probabil de acolo e problema.

This post has been edited by bartro: Jun 10 2010, 02:05 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David
post Jun 10 2010, 03:54 PM
Post #165


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,030
Joined: 17-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,909
Car: E34 520i ex E32 730i
Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE



CITAT(bartro @ Jun 10 2010, 03:03 PM) *
Surub trece chiar prin pompa unde trage benzina, si daca unde trece surub prin carcasa nu e etansat, pe acolo trage aer fals. Cum saiba de metal nu prea e moale, probabil de acolo e problema.

Incearca cu o saiba de cupru sau cu o garnitura de klingherit, daca acolo e problema...


--------------------


BMW E34 M50B20 SAAB 9000 CSE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jun 11 2010, 03:08 PM
Post #166


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat












































glumeam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 11 2010, 03:25 PM
Post #167


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



tongue.gif chiar o sa-mi trebuie poxipol la un moment dat. Am niste filet distrus la carburatoare si chiulasa, nu stiu daca pot sa le refac cum trebuie.
Azi am mers prin canicula cu E12. Am aflat ca 'vasc' totusi merge. Cupleaza cand apa e pe 2/3. Nu e ideal, dar e destul. Ajuns la destinatie (oldtimer expo), dupa ce am parcat si oprit motor, a sarit un dop de pe vas de expansiune. Era o improvisatie, evident. Am pierdut cam 4L de antigel. Asa ca am trecut pe la interceptor sa-mi iau vas de expansiune care trebuie.
Am aratat masina cuneva de la retromobil, sa vad daca pot sa-o fac vehicul istoric. A vazut masina, si a zis ca in principiu dar, dar sa mai aranjez una alta.

This post has been edited by bartro: Jul 16 2010, 12:57 PM
Reason for edit: sters quote partial gresit a lui CRM.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iorgos
post Jun 11 2010, 06:49 PM
Post #168


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,305
Joined: 1-May 07
From: BUCURESTI
Member No.: 917
Car: E34
Engine: 525I 24V



Ar fi o realizare s-o bagi la retromobil, daca nu ai reusit cu 02 macar pe asta sa reusesti.

Iti urez BAFTA.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 11 2010, 08:46 PM
Post #169


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



02 e la retromobil din 2006 toamna. Doar ca nu te ajuta cu nimic. Asa ca o sa vad cu E12 daca vor. Avantaj e scutire de impozit, dezavantaj e ca nu ai voie sa faci nimic cu masina, de preferat nici nu s-o folosesti.
Alt motiv ar fi ca daca in viitor cumva sa decide ca masini fara norme euro x nu ai voie in oras sau platesc nu stiu ce taxe, ma astept sa fie avantajat vehicule istorice cumva. Mai vedem, nu e musai.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 14 2010, 11:06 AM
Post #170


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Ieri am suflat jicloare smile.gif
Carburatoarele sunt dereglate total. La unu surub de amestec ralanti era scos 2,5 ture, la celalt era strans total. Mai are si fiecare carburator un surub pentru ralanti, care si ei erau pe setari otal diferite. Soc electric de pornire la una din carburatoare nu avea carcasa stransa, si sa tot modifica momentul in care actiona. Rezultat de munca depusa e ca acuma masina porneste binisor. Ce nu inteleg totusi e de ce se vede la un carburator cum curga benzina in camera de amestec, si le celalt nu se vede nimic. O sa le dau jos zilele astea, le desfac, setez toate reglaje conform manual, si mai vedem apoi.
Treb sa vad si de ce masina accelereaza prost peste 2500 - 3000rpm, banuiesc ca nu sa deschide cum trebuie camera a 2-a la nici unu din carburatoarele.

Am montat si vas de expansiune de motor M30, la cel de M20 sarisere deja vineri un dop improvizat de fostul proprietar. Credeam ca avea si radiatotor o fisura, dar dupa ce am schimbat furtun intre vas si radiator nu mai curge antigel deloc celb (15).gif

Am constatat ca roata dreapta spate merge franat, s-a inchins destul de rau (si odata inchins miroase a c.c. de caine). Daca am noroc e frana de mana, daca nu, inseamna ca trebuie umblat si la etrierele.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 16 2010, 09:26 AM
Post #171


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Ieri seara am demontat carburatoarele. Aparent sunt oarecum intregi, dar foarte murdare. Am reusit cu un ac pe post de burghiu sa desfund vacuum de avans. M-am speriat un pic cand am vazut ca carcasele de la soc nu prea mai au componente in ele, dar se pare ca masina are o varianta de carburatoare la care au simplificat sistem de pornire oarecum, si au adaugat ce se numeste TN starting system. Am gasit inca 2 valve de vacuum de la soc rupte, sper sa le gasesc la Cosmin. Poze:

Motor cu carburatoare:


TN starting system, folosit pe carburatoare numai in anul 76, poza si desenat:


Supape coapte, loc unde vin in soc, si desen:


Ceva jicloare tongue.gif si pentru arhiva desen cu circuite de avans:


Am desfacut un singur carburator, la celalt nu resuesc sa desfac surub pe care se prinde carcasa de filtru de aer:

E lipit, carburator acolo nu mai are filet, se invarte in gol dar totusi nu iese. Sub el e un alt surub care trebuie desfacut. O scot cumva, dar apoi nu stiu ce sa fac. Poxipol? Si daca trebuie iar desfacut carburator? Cum pot fa fac filet nou acolo? Sau poxipol si renunt la surub dedesubt?

poze facut de mine, desene preluat de la http://www.sehlin.com/cscoupe/tech/zeniths/bmw2/bmw2.html

This post has been edited by bartro: Jun 16 2010, 09:27 AM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 16 2010, 10:01 AM
Post #172


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Pe langa munca la carburatoarele, am desfcaut si capac la culbutori. Eram curios cum sa reprezinta axa cu came. La septar am avut experiente neplacute, si avand in vedere ca e12 tacana mai rau ca septar, si a mers cu benzina in ulei, ma pregateam pentru ceva rau. Ce am gasit e o axa cu came in stare buna biggrin.gif pastile pentru reglat joc zgriati ca si coada la unele supape sad.gif si jocuri la tacheti nereglat de foarte mult timp, sau reglate prost. La o supapa am chiar masurat joc ca fiind 0,7mm mad.gif . Asa ca le am reglat toate cum trebeuie.
Poze:


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefpoliac
post Jun 17 2010, 12:10 AM
Post #173


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24-January 10
From: satu mare
Member No.: 3,186
Car: E21
Engine: M10 1.8 103cp



QUOTE (bartro @ Jun 11 2010, 03:25 PM) *
tongue.gif chiar o sa-mi trebuie poxipol la un moment dat. Am niste filet distrus la carburatoare si chiulasa, nu stiu daca pot sa le refac cum trebuie.
Azi am mers prin canicula cu E12. Am aflat ca 'vasc' totusi merge. Cupleaza cand apa e pe 2/3. Nu e ideal, dar e destul. Ajuns la destinatie (oldtimer expo), dupa ce am parcat si oprit motor, a sarit un dop de pe vas de expansiune. Era o improvisatie, evident. Am pierdut cam 4L de antigel. Asa ca am trecut pe la interceptor sa-mi iau vas de expansiune care trebuie.
Am aratat masina cuneva de la retromobil, sa vad daca pot sa-o fac vehicul istoric. A vazut masina, si a zis ca in principiu dar, dar sa mai aranjez una alta.

din pacate vei reusi doar a anu'
e12 s-a fabricat pina in 81
astept si eu sa treaca cei 30 de ani "regulamentari" smile.gif

This post has been edited by bartro: Jul 16 2010, 12:56 PM
Reason for edit: fixed quote.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 17 2010, 07:01 AM
Post #174


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE
din pacate vei reusi doar a anu'
e12 s-a fabricat pina in 81
astept si eu sa treaca cei 30 de ani "regulamentari"

Nu chiar, regulament zice ca masina cu motorizarea respectiva treubie sa fie iesit din productie cel putin 30 de ani. 528 cu zenith cum am eu s-a facut pana in 1976/08, apoi au facut 528 cu carburator Solex 4a1, apoi 528i. Deci ma incadrez.
ps. E12 s-a facut pana in '85 in africa de sud...

rog si eu un moderator sa corecteaza quote si sa taie din post ala lung si poluant a lui CRM..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 17 2010, 07:32 AM
Post #175


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Am mai curatat ieri la carburatoare, am reusit sa desfac si pe nr.2. Am gasit infundat pompa de acceleratie la ambele, am gasit jicloare infundate, mizerie in camera de nivel constant. Acuma teoretic sunt mai ok. Se vedem cand le pun pe masina.
Am gasit si membranele ala di poze de mai sus de vanzare, 180RON bucata la Bavaria, la Cosmin tot ceva de gen, si 140RON bucata in Germania. Le as lua noi, dar sunt cam strans cu bani momentan (momentan eu suport cheltuieli familiale in integritate, sotia asteapa bani de la stat dar acolo nu e graba). Sa ma bag la o improvitatie?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
coman cosmin
post Jun 17 2010, 08:47 AM
Post #176


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 919
Joined: 11-April 08
From: aleea circului
Member No.: 1,580
Car: E28
Engine: 3.5/218hp



Da.2sau4 carburatoare de dacie si o sa mearga brici laugh.gif .


--------------------
E28 FOREVER
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Jun 17 2010, 10:12 AM
Post #177


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



mai cumpara un solex dcoe biggrin.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 17 2010, 02:05 PM
Post #178


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (edutxu @ Jun 17 2010, 11:12 AM) *
mai cumpara un solex trei weber dcoe biggrin.gif

fixed.

Nu o sa pun alte carburatoare, ma gandeam sa fac su membranele alea din ceva. Any ideas? Dau o bere.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Jun 17 2010, 02:07 PM
Post #179


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



ele normal din ce sunt facute?

nu de alta da chiar vreau berea aia laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jun 17 2010, 02:09 PM
Post #180


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,952
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (haifisch @ Jun 17 2010, 03:07 PM) *
ele normal din ce sunt facute?

Un fel de panza pare, prin care nu trece aer. Oare merge facut de un cauciuc subtire?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

77 Pages V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 02:06 PM