Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Din ciclul: Ce-si mai cumpara omul la masina....
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
florin83
preturi..
Ionut
preturi....scump...dincolo era mai ieftin.... biggrin.gif tongue.gif
TiL
4 roti 7J 15 ET11 cadou, de pe fostul meu 525.
Indreptat si sudat, vopsit ce era nevoie pe la ele ~ 3 mil.
2 cauciucuri Firestone, 205/60R15, vechi de 6 ani in stare foarte buna, 810.000 bucata la Autosoft. Erau 900.000 dar n-am vrut factura.
Capacele pentru roti din targ, 4x50.000 . La prima echilibrare zboara sad.gif ca trebuie sa bage o teava prin butucul rotii.
Claxoane din targ - 200.000. Cine vrea unul de joase, original Hella, putin obosit - cadou?
Furtunas vacuum pentru servo - 700.000.
Bujii incandescente Bosch - 3+1 rezerva x 300.000/bucata.
Cheie tubulara de 12 + prelungitor + cricket , ca sa schimb bujiile - 2-3 sute de mii.
Rahatzel de plastic - 100.000 (piesa 18).
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=13&fg=05
florin83
QUOTE (TiL @ Oct 5 2006, 04:15 PM) *
Capacele pentru roti din targ, 4x50.000 . La prima echilibrare zboara sad.gif ca trebuie sa bage o teava prin butucul rotii.


adica alea care se infileteaza pe valva? blink.gif
daca alea sunt ce au de sunt asa scumpe ?
TiL
biggrin.gif nu capacele pentru valve. Si alea-s vreo 40.000 cred, ca am luat cromate.
Mai sus era vorba de emblemele care se pun pe centrul rotii.
Am vazut si unele originale (cele din plastic care se prind in butucul rotii si pot fi scoase oricand) cam uzate si costau 2 mil (!)
Ionut
sa fac si eu o lista cu ce am mai cumparat in ultimul timp...
1. tampoane motor;
2. rulment fata cu abs;
3. rulmenti spate;
4. bucse bascula spate 4buc;
5. bucse punte spate;
6. pivoti mari si mici fata;
7. capace originale si noi in locul proiectoarelor 2buc;
8. discuri spate;
9. placute spate;
10. amortizoare spate;
11. flanse amortizoare spate;
12. antigel heppo nemtesc vreo 8 litrii;
13. apa distilata;
14. baterie 75ah;
ahh...nu mai stiu acum, dar au mai fost si vor mai fii... biggrin.gif
florin83
pivoti, capete bara, caseta servo..
TiL
Amortizoare SH
Monroe protection Kit pentru amortizoarele fata.
Bucsa semicaseta
Ionut
QUOTE (Ionut @ Oct 5 2006, 05:30 PM) *
sa fac si eu o lista cu ce am mai cumparat in ultimul timp...
1. tampoane motor;
2. rulment fata cu abs;
3. rulmenti spate;
4. bucse bascula spate 4buc;
5. bucse punte spate;
6. pivoti mari si mici fata;
7. capace originale si noi in locul proiectoarelor 2buc;
8. discuri spate;
9. placute spate;
10. amortizoare spate;
11. flanse amortizoare spate;
12. antigel heppo nemtesc vreo 8 litrii;
13. apa distilata;
14. baterie 75ah;
ahh...nu mai stiu acum, dar au mai fost si vor mai fii... biggrin.gif


si lista continua...
15. alta baterie de 75ah, acum am doua... tongue.gif
16. 2m furtun benzina;
17. pompa de benzina nou-nouta mancau-ar tata... biggrin.gif
18. 4 buc cauciucuri Fulda Carat Exelero 205/45 zr16 83w
si cred ca or sa mai vina...
cool.gif
jorj3l
Pompa apa --------- 1,3 mil

Antigel(4concentrat, 4 apa distilata ) --------- 350 mii !! tongue.gif
comisaru
o pereche caucioace de iarna 195/55/15 plus o janta de Citroen pe 15, din care am luat o bucata ca s-o sudez p-a mea (am spart una-ntr-o groapa)
Ionut
si lista continua...
19. Una bucata volan MOMO imbracat in piele - primit cadou;
20. Urmeaza sa vina un una bucata strut-bar....tot cadou... tongue.gif
HUT
nu merge frate volanul ala, l-am testat eu pe un golf, eu viram stanga si masina mergea inainte
Sorin
offf iar uitasei ca mergeai cu spatele atunci:))
Ionut
ba...ia nu va mai luati de volanul meu...fight (12).gif...uratilor...
TiL
Bucsi brat superior, 2 buc, Lemforder - 1 milion
akajohn
filtru aer K&N care intra in cutia standard a masinii... 2 milioane de la Pit Stop Tunning....wink.gif parca trage mai bine in turatii superioare... o fi placebo? smile.gif trebuia schimbat filtrul si am pus asta de curiozitate...
georgem
QUOTE (akajohn @ Oct 26 2006, 08:08 PM) *
filtru aer K&N care intra in cutia standard a masinii... 2 milioane de la Pit Stop Tunning....wink.gif parca trage mai bine in turatii superioare... o fi placebo? smile.gif trebuia schimbat filtrul si am pus asta de curiozitate...

Si sunetul cum e? Mi-as pune si eu filtru sport in cutia standard a filtrului (dupa ce repar motorul, ca acum mi-l umple de ulei si nu are rost) daca sunetul e de filtru sport (nu pentru performanta, ci pentru sunetul de la WOT).
akajohn
QUOTE (georgem @ Oct 26 2006, 11:06 PM) *
Si sunetul cum e? Mi-as pune si eu filtru sport in cutia standard a filtrului (dupa ce repar motorul, ca acum mi-l umple de ulei si nu are rost) daca sunetul e de filtru sport (nu pentru performanta, ci pentru sunetul de la WOT).


sunet la fel, poate doar putin modificat... filtrul e aproape identic cu cel original doar ca e ceva mai bun, s-ar zice...wink.gif
316i
Filtrul shport in mod normal se simte sus in ture, deci nu e placebo.
akajohn
QUOTE (316i @ Oct 27 2006, 12:15 AM) *
Filtrul shport in mod normal se simte sus in ture, deci nu e placebo.


am un coleg cu care mai merg cu masina si azi dupa ce am mers ceva (el nu se pricepe la BMW dar auto are ceva idei) mi-a zis ca am o turbina destul de silentioasa ca la el (Skoda Octavia diesel) se aude mai tare smile.gif) i-am zis ca asa trage masina mea si ca e aspirata deci nu am turbina... o fi fost si de la filtru...smile.gif l-am indus in eroare pe bietul om.... cool.gif
Iulika0069
Trebuie uns cu ulei si asta din cate stiu, nu?
As fi preferat un filtru semi-sport, la care sa nu fii nevoit sa faci operatiunea asta, se gaseste asa ceva?

Si ca sa fiu si on-topic smile.gif:
- amortizoare spate Boge (pe gaz), sper sa le montez azi
- diff LSD raport 3.23 montat ieri rolleyes.gif
florin83
QUOTE (Iulika0069 @ Oct 27 2006, 09:23 AM) *
- diff LSD raport 3.23 montat ieri rolleyes.gif


oooo.. impresii.. rolleyes.gif
iulian325
QUOTE (Iulika0069 @ Oct 27 2006, 09:23 AM) *
- diff LSD raport 3.23 montat ieri rolleyes.gif


cit ai dat pe el?
alex230ro
e de pisica al lui de urs pleaca de la 100E si ajunge la 200 poate s50E
316i
Eheee, in vremurile bune erau 100 de oiro LSD, 150-200 serpalai si 100-150 cutiile Alpina. dbg_lazy2.gif
Ionut
apropo...daca aude cineva de un 3,73 lsd de urs sau chiar 3,91 sa-mi dea de stire.... smile.gif
florin83
aoleu, ai inceput si tu ca alex. cauti cat mai scurt si apoi nu stii cum sa mai scapi de el.. smile.gif
Iulika0069
Difful a costat 200E, montajul aproape 100ron..
Are un mic zgomot la rulare, MTJ-ul zice ca e normal si ca o sa isi revina.. ma rog, o sa pun mai multe detalii pe topicul cu Diff LSD, dar nu prea am apucat sa vad ce e cu el, 0-100, 0-400, provocari etc smile.gif

Dar, cel mai important (pt mine biggrin.gif) sunt noile amortizoare! Masina a devenit un pic rigida pe spate, dar f. putin, exact atat cat trebuie
Le-am "testat" prin cateva gropite si raspunsul masinii e f. bun, nu mai apare acel "tramlining" sa-i zicem la trecerea peste un obstacol/groapa - super
A-propos, vekile amortizoare erau - asa cum si banuiam - ORIGINALE, adica aveau 14 ani si 185.000km la bord

Ma bate gandul sa-i fac si fata (care si ea e "originala" biggrin.gif), dar la cat am bagat in spate (cam 600ron in final - 190ron/buc, flanse (erau aproape distruse), aparatori plastic, manopera) ma cam ia cu fiori; estimez cam 900-1000ron pt fata (380ron/buc, flanse, aparatori, manopera biggrin.gif)
316i
Ionut>Decat sa faci ca alex mai bine ia-ti roti mai mici. E si mai eftin. conf (9).gif
Sorin
nu e asa,
trebuie un 3.73
316i
3.73 merge...3.91 e cam scurt.
uwe
eu am 3,73 si sunt super multumit
am avut 4,10 si ma cam enerva la drum lung
dar cel mai stresant era cand ma grabeam sa ajung undeva si era ud pe jos...pe curbe avea cuplu prea mare si...trebuiau 2 maini pe volan biggrin.gif
Ionut
deci revin...cine stie un 3,73 lsd sau chiar open sa-mi dea de stire... smile.gif...sa fie in carcasa mare in ambele cazuri...
4,10 e mult prea scurt, 3,91 ar fi la la limita maxima, dar un 3,73 ar fi perfect...
akajohn
QUOTE (Ionut @ Oct 30 2006, 10:46 PM) *
deci revin...cine stie un 3,73 lsd sau chiar open sa-mi dea de stire... smile.gif...sa fie in carcasa mare in ambele cazuri...
4,10 e mult prea scurt, 3,91 ar fi la la limita maxima, dar un 3,73 ar fi perfect...


da pe e46 ce diferential e pus? daca stie cineva...
316i
3.23 sau 3.38. Depinde de anul de fabricatie.
florin83
mi-am luat filtru de aer...
diseara ii fac proba rolleyes.gif
Ionut
bun....sa ne spui daca trage mai bine si daca consuma mai putin... tongue.gif
florin83
trage o idee mai prost de cand am pus caseta de servo sad.gif
si sigur nu mi se pare.. sad.gif
316i
Scoate-i cureaua cand te dai. laugh.gif
akajohn
QUOTE (316i @ Nov 1 2006, 02:12 PM) *
3.23 sau 3.38. Depinde de anul de fabricatie.


2000 ? deci daca imi pun 3.71 o sa am un demaraj mai bun dar viteze mai scurte si viteza maxima mai mica...wink.gif ma gandeam si eu in scris...smile.gif

apropos, si demultiplicarea pe trepte care e la acelasi e46... din 2000 adica... dupa fac eu calculele de viteza cu fisierul ala compeng...wink.gif

ce filtru sport ai luat Florine?
316i
Florin si-a luat filtru de aer normal. smile.gif
Din 2000 ai 3.23. Compeng.xls nu stiu cat te ajuta la calcule, ala are rapoartele din cutie de la E30.
Dar teoria de baza e valabila, cu cat diff-ul e mai scurt o sa ai demaraj mai rapid, dar pierzi la vmax pe fiecare viteza.
akajohn
QUOTE (316i @ Nov 1 2006, 10:09 PM) *
Florin si-a luat filtru de aer normal. smile.gif
Din 2000 ai 3.23. Compeng.xls nu stiu cat te ajuta la calcule, ala are rapoartele din cutie de la E30.
Dar teoria de baza e valabila, cu cat diff-ul e mai scurt o sa ai demaraj mai rapid, dar pierzi la vmax pe fiecare viteza.



mda... stiam de compeng ca este ptr e30 si de aia ma interesau rapoartele... ma gandeam ca decat sa fac un chiptunning mai bine reduc din viteza maxima de la 200 la 180 dar urc la acceleratie... la 200 am ajuns de 4 ori intr-un an jumate aproape pe cand sa urci in viteza repede de la 120 la 150 parca e mai util...
florin83
da nu e vorba doar de viteza maxima.. o sa ai toate treptele mai scurte si o sa trebuiasca sa schimbi mult mai des..
iulian325
am avut un ford fiesta cu cutia foarte scurta
e bestial
schimbind in rosu cam in 5 sec ajungeam in treapta 4
pina in 120 la ora accelera ca nebuna, insa dupa greu tare....
astfel la o liniuta pe aeroport redactorul unui ziar credea ca am...180!!!!!! cai...as fi vrut eu
ce vremuri....
florin83
QUOTE (iulian325 @ Nov 2 2006, 10:12 AM) *
schimbind in rosu cam in 5 sec ajungeam in treapta 4


si ce viteza aveai ? 60? laugh.gif
iulian325
nush...
posibil
dar senzatia era super...
akajohn
QUOTE (florin83 @ Nov 2 2006, 09:34 AM) *
da nu e vorba doar de viteza maxima.. o sa ai toate treptele mai scurte si o sa trebuiasca sa schimbi mult mai des..



pai schimbi mai des dar nu cu mult mai des... maxim o sa-mi scada viteza maxima de la 200 la 180 si eventual fiecare treapta o sa fie cu vreo 10% mai scurta... oricum eu bag des in a 4-a...smile.gif dar iti dai seama ce plecare o sa am... cred ca se simte beton la roata si mai cred si ca scade consumul shmecheria pentru ca o sa tii motorul mai mult in cuplu si o sa aiba cuplu mai jos (eu am acum de la 2500 deci o sa se simta cam de pe la vreo 2100-2200, depinde de dif)... o sa fie ca la diesel ca si acolo amesteci mamaliga de rupi...smile.gif


si ca tot vorbeam de ce am mai cumparat hai sa adaug eu la lista 2 o-ringuri de la filtrul de ulei plus garnitura de corp si pentru ca tot trebuia sa umble acolo am schimbat si cureaua de la alternator si AC... evident am schimbat si uleiul cu filtrul de ulei in total toata distractia m-a costa 5 milioane (manopera inclusa)... Deci, 2 o-ringuri, garnitura de la bloc suport filtru motor, 5 litri de ulei Castrol TXT 5w40 (4 in motor si unul de rezerva pentru orice eventualitate stupida), filtru de ulei, 2 curele (AC si alternator) plus manopera (1 milion) = 5 milioane...smile.gif dar nu mai am picatura de ulei pierduta...smile.gif (Darren intelegi de ce nu te-am sunat in weekend, am stat in frig 4 ore langa masina ptr toata lucrarea)...

ma pasc acum niste cauciucuri de iarna si am o promisiune cu niste chestii ca lumea si sper sa se materializeze...
uwe
consumul nu o sa scada in cel mai bun caz ramane la fel
in afara localitatilor sigur o sa fie mai mare consumul la acceasi viteza
da_joint
Flanse amortizor fata-spate Boge si 4 buc gume reesapate-autosoft
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.