florin83
Oct 31 2005, 05:43 PM
Am avut si eu Valeo un an jumate pe Cielo. Le-am luat la 1-2 sapt dupa ce am cumparat masina ca erau praf alea pe care le avea. Cand am vandut-o tot pe astea le aveam si inca erau bune. Eu cred ca, conteaza si forma parbrizului. La cielo era destul de drept. La E30 e mai curbat spre margini..
alexandru_83
Oct 31 2005, 05:47 PM
Eu stiu cum m-am chitrosit in vara la stergatoare(am luat lame cu 50.000

),a ramas bratul gol,am dat cu cotu peste el,am spart parbrizu....
Ionut
Oct 31 2005, 09:58 PM
eu am cumparat Champion de la OMV....450k....parca si scrie ca sunt pentru e30

...sterg superb, fara zgomot, usor etc...
vico
Oct 31 2005, 11:38 PM
Baterie noua, ca aia veche a facut reumatism si o dureau shalele dimineatza.
ZAP, 74Ah, 680A curent de scurtcircuit, 136 RON ca n-am vrut s-o dau pe aia veche.
io'sŪ
Nov 1 2005, 12:29 AM
si io am acum baterie noua, varta 70ah nu stiu cati la pornire etc si ...

nu mai zic cat am dat pe ea
COObra
Nov 1 2005, 07:35 AM
uileeeuuuuu am uitat sa va spui
am gasit in portbagaj la masina donatoare de motor si 6 bucati ....NGK :unibrow:
QUOTE
nenea ... strange bine suruburile
le strange baiatu, da saptamana viitoare ca saptamana asta-s la munca :dis:
alex230ro
Nov 1 2005, 10:30 AM

din ultimele achizitii:autoblocant de 4.10 care zace de vreo 2 luni la un prieten in curte,discuri placute fata,jante pe 15,spoiler spate,pivot stanga fata,bucse bascula.....pe lista de asteptare:jante 16 +vopsitorie tinichigerie pasaje spate(imbecilii care au facut-o ultima oara si-au batut joc :crybaby: )
Sorin
Nov 1 2005, 12:58 PM
deci pt alex concluzia o sa fie ca vinde jenti pe 15 spoiler discuri si placute contra tinichigiu
QUOTE (florin83)
atat de ieftin e un cap de bara? :eek:
Mai erau si la 600mii, 700 mii, 1 mil dar n-aveam bani si l-am luat pe cel mai ieftin. Insa a trebuit sa-i polizez filetul din capat (vreo 4 spire), ca parea sa nu aiba loc in bieleta de directie, iar vechiul cap de bara nu avea filet atat de lung ca asta nou.
316i
Nov 1 2005, 05:23 PM
alex cred ca are nevoie de un manager de resurse ca el face o treaba de-a dreptul jalnica.
316i
Nov 1 2005, 08:11 PM
ca sa izolez termic conductele de A/C. Mi se pare o idee foarte buna,simpla si eftina. :nod:
Ionut
Nov 1 2005, 11:02 PM
pai conductele sunt izolate...ce sa mai izolezi?
316i
Nov 2 2005, 12:05 AM
...cu ce sunt izolate? :idiot2:
Ionut
Nov 2 2005, 09:01 AM
tu vorbesti de cele de pe la motor...iti zic, degeaba le izolezi, nu o sa aiba nici o influenta...
316i
Nov 2 2005, 10:22 AM
parerea mea e ca o influenta o sa aiba,pentru ca, conducta nu va mai fi fierbinte datorita caldurii emanate de motor.In acelasi timp nu stiu cat de influentabila este temperatura freonului,dar sa zicem ca ii dau o mana de ajutor daca le izolez mai bine.
Ma rog, asta e logica mea de la tzara. :nod:
alex230ro
Nov 2 2005, 04:51 PM
Conductele alea erau izolate din fabrica?Daca nu s-ar putea sa nu fi facut mare schema.
316i
Nov 2 2005, 09:45 PM
una dintre ele era.

Aia groasa cea mai apropiata de motor. Defapt, inca e, oarecum.
Ionut
Nov 8 2005, 10:17 AM
asa...inca o achizitie...rulment de spate...a treia oara in 4 luni....

...nu nu sunt nebun....acum 2 zile am aflat ca nu am siguranta, am doar piulita si nu stiam dc imi joaca roata din nou....dar de data asta va fi si ultima oara...am dat comanda si de siguranta si de piulita noua...
Ionut
Nov 8 2005, 12:02 PM
da...de piulita de la planetara....si daca nu am avut siguranta...i-am stricat..
Ionut
Nov 8 2005, 12:32 PM
pai ridici masina pe cric si misti de roata si daca se simte joc e rulmentul....la mine se deplaseaza 1-2cm... si rulmentul se scoate in felul urmator:
desfaci etrierul, dai jos discul, desfaci planetara si o dai jos...iei o presa cu care dai butucul jos si apoi bati cu o chestie(nu stiu cum sa-i zic

) de scos rulmentii si iese...apoi i-ei rulmentul nou si il bati cu imbracamintea rulmentului vechi pana intra, apoi cu presa se baga inapoi butucul, se montaza planetara, discul, etrierul, siguranta si piulita, apoi strangi piulita si pui roata...se lasa masina jos si apoi se strange piulita la 200nm....asta e tot..
Sorin
Nov 8 2005, 01:08 PM
da e un secial tool care se numenste presa cu greutate care culiseaza se prinde in 2 sau 3 prezoane exact pe butuc iar la mijloc este o teava pe care este o greutate care culiseaza si se loveste cu respectiva greutate in capatul de la cealallta tija
ai 2 sigurante la rulment care se scot cu un cleste cu brate rotunde apoi se ia un cilindru de diametetrul rulmentului si se bate in el in cazul in care nu ai presa de scos rulmentii
aaa si e mult de munca
Ionut
Nov 8 2005, 02:36 PM
daca ai sculele necesare...30min si e gata masina...
SUPERBEC
Nov 8 2005, 02:55 PM
cred ca azi, maine, o sa cumpar o rascheta de spalat geamuri

pt ca nu imi merg stergatoarele de la un timp
Sorin
Nov 8 2005, 03:57 PM
poate gasesti la superoferta si cu utilizator din ala, model de spalator de la semafoare ca doar ii faci semn
316i
Nov 8 2005, 06:46 PM
doar daca ii faci semn. :fist:
316i
Nov 11 2005, 12:29 AM
Am pus azi discurile pe spate.
Toate au mers foarte smooth exceptand momentul in care am constatat ca-mi lipseste un pumn de arculete si momentul in care am rupt un burghiu,un torx,o surubelnita si inca un burghiu incercand sa scot un surub blocat in suportul de etrier de pe partea stanga...si drept urmare am facut rost de alt etrier cu totul si arculetele vinovate.
Am avut noroc ca avand un diferential "plangacios" suruburile de la planetare au fost unse constant de-a lungul timpului si au iesit fara bataie de cap.
Acum, in sfarsit am si eu o frana de mana care poate sa blocheze rotile in mers si mai ales, franeaza egal pe stanga si dreapta.
Nu stiu daca e vorba de Placebo sau altceva dar cat am apucat sa merg pana acasa am sesizat o imbunatatire sensibila a franarii si chiar pot sa spun ca a meritat fiecare banut.
316i
Nov 11 2005, 12:31 AM
continuare
316i
Nov 11 2005, 12:32 AM
continuare
COObra
Nov 11 2005, 08:06 AM
bai nenea da plangacios rau diffu tau :dis:
florin83
Nov 11 2005, 10:01 AM
Felicitari!
Tie iti tine frana de mana din mers? misto.. mie abia imi tine pe loc sa nu o ia masina la vale, desi am mai reglat-o..
Vorba lui COObra, ce-a patit diferentialul ala?
N-am avut frane cu tamburi pe spate (la bmw ma refer), dar sincer nu cred ca se observa asa mare diferenta in oras. La viteze mai mari si la franari violente mai zic, dar in oras.... Cred ca daca nu ai stii ce ai pe spate nu ai simtii nici o difrerenta..
Darren
Nov 11 2005, 10:11 AM
Puteai sa vopsesti si tu etrierii aia si suportii de etrieri. si tabla aia ruginita din spatele discului.
Intrebare: pe fatza ai discuri ventilate? Ca de obicei nu se pun discuri ventilate pe fatza si tamburi pe spate.
Sorin
Nov 11 2005, 10:19 AM
Si mecanicul cum s-a comportat?
316i
Nov 11 2005, 10:37 AM
....avand in vedere ca am mosmondit la masina de la 11:00-22:00 numai de vopsit etrieri aveam chef. Aceeasi chestie si cu tabla aia.
speed
Nov 11 2005, 04:45 PM
eu mi-am montat (de fapt Gabi 323) niste distantiere la roti...
florin83
Nov 11 2005, 05:58 PM
si eu am facut pozele :cool:
316i
Nov 12 2005, 02:43 AM
Din ciclul cine-si pune masina pe Dyno multe surprize are. :unibrow:
Testul 1 a fost facut cu chipul original al masinii si rezultatul a fost perfect conform talonului si specificatiilor masinii, adica 73KW/99CP.
Testul 2 a fost facut cu chipul luat de mine de pe ebay si rezultatul a fost 107.2CP.
Au mai fost inca doua teste care nu le-am scanat inca, unul tot de 99CP si inca unul cu 103.2CP.
Nu ma asteptam la asemenea cifre mai ales ca filtrul meu de benzina are 13-14mii km si din cate am inteles buna stare a filtrului de benzina si a filtrului de aer au un rol vital la testari.
De ex. la testarea unui reno megane inainte de a schimba filtrul de aer si de benzina a scos 97CP si dupa 105CP.
Maine pun si miile de poze si un filmulet de senzatie. :rock:
A, mai e nevoie sa spun ca pe tot parcursul acestor teste nu a existat urma de fum de orice culoare? Nici macar la 210km/h pe ceas/193km/h reali? :finga:
Ionut
Nov 12 2005, 07:40 PM
ce laudarosi suntem....
Gabi_323i
Nov 12 2005, 08:01 PM
nu are cu ce
Sorin
Nov 12 2005, 10:49 PM
ba are cu ce ...parerea mea
Testul a fost facut la MasterTuner... si pe forum clasifica cineva in "tuneri mari si mic"i ..nu stiu dupa ce criteriii
in fine chiar am fost uimit de performante
poleposition
Nov 14 2005, 08:38 PM
QUOTE (Gabi_323i)
nu are cu ce :p
Masina lui 316i nu a pierdut nici un calut in toti anii astia... :cool: , eu zic ca are cu ce :nod: , si nu cred ca a postat in ideea de a se lauda, omul e mandru de masina lui si mi se pare normal sa impartaseasca informatiile astea cu noi/voi, ca doar impartim aceeasi pasiune, nu? :unibrow: (chiar daca unii nu au inca nici permis ...

)
SUPERBEC
Nov 15 2005, 05:52 PM
am luat asigurare azi

(( m-a uscat.
20 de litrii de benzina si o rascheta (120 de mii) si cam firava
Ionut
Nov 15 2005, 11:36 PM
e buna si aia...
Sorin
Nov 16 2005, 09:31 AM
scumpa rascheta, mai bine imi cereai mie ca iti donam una
cristic
Nov 16 2005, 09:38 AM
kit de reparatie pt cilindru receptor ambreiaj - 20 Ron (cred ca gaseam si mai ieftin)
0.5l de lichid de frana elf dot4 - 12 ron
316i
Nov 23 2005, 10:24 AM
Sa va fac cunostinta cu domnul Tzandari. Sper sa nu fie un nume predestinat.
Partea buna e ca e original din plastic, nu fibra, partea proasta e ca am de munca la el.
florin83
Nov 23 2005, 10:25 AM
tu chiar vrei sa pui chestia aia pe masina?? :eek:
316i
Nov 23 2005, 10:26 AM
Da. :nod:
florin83
Nov 23 2005, 10:29 AM
eu zic s-o lasi asa cum e.. mi se pare oribil spolierul ala cu proiectoarele alea made in vitan..
cristic
Nov 23 2005, 10:30 AM
ai ceva de lucru la ea.. spor la treaba
316i
Nov 23 2005, 10:52 AM
florin>mie imi place cu proiectoarele alea.Singura problema e ca nu prea functioneaza si deci s-ar putea sa le schimb oricum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.