Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Din ciclul: Ce-si mai cumpara omul la masina....
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
316i
QUOTE (ionusunt @ Jan 9 2010, 04:40 AM) *
si eu am problema asta la urs
sau daca o alerg rau o arde aiurea pana se mai raceste...deci ori daca e prea muncit ori daca e rece...
sa ma uit la disc?

Tie iti mai trebuie pedala si o pista. laugh.gif
316i
QUOTE (io's® @ Jan 9 2010, 01:13 AM) *
nu stiu ce sa iau: stage 2 sau stage 3
stage 2 - Horsepower Rating: 439 HP / Torque Capacity: 387 ft/lbs (~525Nm)
stage 3- Horsepower Rating: 498 HP / Torque Capacity: 452 ft/lbs (~610Nm)

eu tind spre stage 2 pt ca se incadreaza bine la puterea masinii mele, nu cred sa am nevoie vreodata de stage 3
diferenta mare de bani nu e, nu asta e problema (25$) insa mi s-a spus ca cel stage 3 e foarteee dur sad.gif (acum am ceva sport pe masina, nu stiu ce stage insa e al draq de dur)

vreau o parere avizata de la cineva care se pricepe mai bine, care a montat asa ceva pe masina si are destul de multa putere (vlad... iulica... )


Da, singurul impediment este fermitatea pedalei care la mers day by day in trafic cam pune probleme. Vezi ca e posibil sa fie doar discul uzat.
Eu m-am lovit de doua ori de problema asta. Acum am doar disc facut la paul (andronic) cu pucuri si e ok, patineaza insesizabil cateodata ~6300rpm smile.gif
Studiaza putin sa vezi cat de dura e pedala la stage 2. In locul tau as merge pe stage 2.
io's®
pai si eu ma gandesc la stage 2, baniuesc ca daca e ceva dus acolo e discul si il pot repara dar iau kit si pt volanta
eu acum nu stiu ce "stage" am la masina, am pedala destul de tare si e ft incomod sa merg cu masina in aglomeratie am sa-l sun pe sabastian sa-l intreb, poate isi mai aduce aminte
BBo
QUOTE (io's® @ Jan 8 2010, 08:36 PM) *
short shift spiteful.gif
...
si ft probabil sa cumpar cat de curand si ambreiaj sport set cu tot cu volanta sport biggrin.gif
...


io's, de unde ai luat ss-ul ?
io's®
eBay normal biggrin.gif 80$ fara sh
Iulika0069
Ia-ti asa ceva (cu 6 pucuri): http://www.clutchmasters.com/shop/?page=sh...0&AppID=475 biggrin.gif (cam seamana cu ce ai pus tu..)
Cu volanta sport nu-sh ce sa zic, wpp stiu ca a avut probleme cu a lui.. O sa ai oricum relantiul mai neregulat cu una cu masa simpla..

Io am acum volanta & placa de M5 + disk ceramic, a inceput insa si al meu ambreiaj sa dea semne de oboseala (doar la skimbarea 1-2 pe A2 tongue.gif)
io's®
CITAT(Iulika0069 @ Jan 10 2010, 11:57 PM) *
Cu volanta sport nu-sh ce sa zic, wpp stiu ca a avut probleme cu a lui.. O sa ai oricum relantiul mai neregulat cu una cu masa simpla..

ce probleme? de ce sa fie neregulat? unsure.gif
eu am intrebat pe cineva care a pus kit in genul asta pe un 330 si in afara de duritatea ambreiajului si ca tine ft sus ambreiajul nu are probleme
xox
QUOTE (io's® @ Jan 9 2010, 01:13 AM) *
da, insa numai cand e rece si ft rece afara pana se incalzeste, cum s-a incalzit cum e brici huh.gif (nu inteleg fenomenul) cu ocazia asta pun si volanta usoara si poate scap de zgomotul ala metalic cand se incinge smile.gif


Stiu ca nu-s avizat ca nu am nuj ce puteri pe masina, dar fizica de baza imi spune ca la rece volumul corpului e mai mic si la cald creste datorita densitatii. Are probabil ceva legatura cu miscarea moleculara and shit. Chiar nu-mi bat capul dar teoretic ce apare acolo pe la stage 2 ar trebui sa-ti ajunga pentru ca suporta de fapt caldura si lucru mecanic mai mare laugh.gif

PS: nici kit-ul de stage 3 n-ar trebui sa fie diferit poate doar cateva zecimi de Nm sa simti diferenta in pedala. Care oricum cred (sper) ca se poate regla. Iarasi, sunt doar presupuneri, nu am asa ceva pe masina.
alex230ro
ema vezi c a ai tone de review pe E46 fanatics,in principiu cica e normal sa aiba oarecare rontait la relanti volanta sport,acolo lumea mergea pe nisto combo cu ambreiaj de M5 E34
io's®
CITAT(xox @ Jan 12 2010, 05:01 AM) *
Stiu ca nu-s avizat ca nu am nuj ce puteri pe masina, dar fizica de baza imi spune ca la rece volumul corpului e mai mic si la cald creste datorita densitatii. Are probabil ceva legatura cu miscarea moleculara and shit. Chiar nu-mi bat capul dar teoretic ce apare acolo pe la stage 2 ar trebui sa-ti ajunga pentru ca suporta de fapt caldura si lucru mecanic mai mare laugh.gif

PS: nici kit-ul de stage 3 n-ar trebui sa fie diferit poate doar cateva zecimi de Nm sa simti diferenta in pedala. Care oricum cred (sper) ca se poate regla. Iarasi, sunt doar presupuneri, nu am asa ceva pe masina.

eee... rahat.. vrei sa zici ca e rece si toate elementele sunt contractate? la asta m-as fi gandit daca era prima iarna petrecuta in aceasta masina dar e a3a si e prima data cand patesc asa, nope... ceva e in neregula acolo, eu tind sa cred ca este uzat, cred ca are mai bine de 50k km
xox
Da, asta vreau sa zic, semnele puternic vizibile ale uzurii dupa cei 50mii km dispar partial cand se incalzeste smile.gif Repet, e doar o parere plus de asta era vorba de ce vrei sa alegi, stage2 sau 3. Din intamplare am citit si eu cate ceva pe e46fanatics si pentru daily drive stage3 pare putin incomod smile.gif

Just my 2 cents.
io's®
da, se pare ca azi am aflat enigma ambreiajului, cel mai probabil pierd ulei de la cv pe lg priza , ulei care ajunge pe ambreiaj rezultatul il stie toata lumea, uleiul de la cutie inca e in semn, am comandat semering urmeaza sa vina putin caldura sa ma apuc de dat cutia jos si ambreiajul pe care-l am si care am inteles ca se reconditioneaza, se schimba puc-urile care se si gasesc wink.gif , problema rezolvata cu bani putini dar munca multa.. se pare smile.gif
evildeath
QUOTE (io's® @ Jan 13 2010, 11:48 PM) *
da, se pare ca azi am aflat enigma ambreiajului, cel mai probabil pierd ulei de la cv pe lg priza , ulei care ajunge pe ambreiaj rezultatul il stie toata lumea, uleiul de la cutie inca e in semn, am comandat semering urmeaza sa vina putin caldura sa ma apuc de dat cutia jos si ambreiajul pe care-l am si care am inteles ca se reconditioneaza, se schimba puc-urile care se si gasesc wink.gif , problema rezolvata cu bani putini dar munca multa.. se pare smile.gif


intradevar si eu am vazut disc de ambreiaj cu pucuri schimbate si merge perfect... daca vrei cred ca pot sa iti si zic unde sa ti-l faci tongue.gif
io's®
la momentul potrivit, eu stiu deja 2 locuri

PS: aventual poti scrie aici, poate mai e cineva interesat wink.gif
INTERCEPTOR
uli pt cs filtru de ulei garnituri frana edge 10 60 knect si autofreni s garniturile

io's®
KIT ambreiaj SACHS performance

smile.gif






am masina demontata de 1 saptamana, sper ca timpul sa ma lase sa pun piesele cat mai repede
Ciupanezu
Esti grav! smile.gif

Sa-l stapanesti sanatos! smile.gif
io's®
merci! .. dar de ce grav? unsure.gif
Ciupanezu
Gen şmecher. tongue.gif

Cât a costat?
io's®
pretul din link (697 parca) + 2% comisionul paypal ( e a doua oara cand patesc asta cu nemti, macar astia scriu clar la conditiile de plata) + 26€ transportul cu UPS care a durat fix 7 zile si mi-a adus coletul acasa (7,6kg) deci aproape 740€

am preferat sa platesc prin paypal cu tot cu acel 2% comision decat plata prin virament unde oricum plateam ceva comision in + ca nu puneau pachetul la posta pana nu le intrau banii in cont la plata prin virament

am luat si rulment nou, 100 ron marca ... sachs smile.gif tre sa trec maine sa-l ridic de la cosmin

app cosmin, sper sa-l ai in magazin biggrin.gif
Ciupanezu
Merită plata prin Paypal pentru siguranţă.
io's®
dupa ce am montat ambreiajul care e de 2 ori mai tare decat ce aveam inainte (placa era de 320/323/325) si sunt pe cale sa fac febra musculara la piciorul stang ohmy.gif azi mi-au venit inelele pt jantele de vara, deci maine trec pe roti de vara tongue.gif

Click to view attachment

astept in continuare short shift-ul sa vad ce stie sa faca biggrin.gif
bartro
Audi!

A rezistat placa veche bine, totusi.
io's®
da, asa pare ! insa sunt pt BMW biggrin.gif

pai si placa veche tot sachs performance era numai ca era pt modelele care le-am scris mai sus (se potriveste si la 330)
alex230ro
8 litri Motul specific LL04 ",azi ar trebui sa ajunga filtru ulei,filtru aer filtru polen senzor nivel ulei ,piesa cu tepi aeroterma si inca 2 3 lucruri laugh.gif
georgem
Oglinda exterioara de pe stanga, acum vreo saptamana, si acum 2 zile filtrul de aer. Ambele de la Al Padrino, ca unul e aproape de servici.
io's®
Click to view attachment


acum sa vad cand imi fac timp s-o montez
florin83
Mergea pus o data cu ambreiajul ca tot ai dat cutia jos. smile.gif
io's®
stiu da' nu l-am avut, ieri a sosit sad.gif asta e, oricum nu e cine stie ce, chef de munca sa fie biggrin.gif
bartro
Azi am platit impozite, 1920RON.
TiL
biggrin.gif si eu vroiam sa ajung azi sa platesc. Sper ca rezolv maine.
Cat o fi la 2.5?
bartro
QUOTE (TiL @ Mar 24 2010, 03:42 PM) *
biggrin.gif si eu vroiam sa ajung azi sa platesc. Sper ca rezolv maine.
Cat o fi la 2.5?


450RON si daca platesti pana 31 martie ai ceva reducere, parca 10%

http://sutalasutaadevarat.blogspot.com/201...pe-masina.html:

Cat platim impozit auto in 2010, in functie de capacitatea cilindrica si tipul de masina.

-motorete, scutere, motociclete si autoturisme de pana la 1.600 cm 3 inclusiv: 8 lei/200 cm 3 sau fractiune din aceasta;
-autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 1601 si 2000 cm 3: 18 lei/200cm 3 sau fractiune din aceasta;
-autoturisme care au intre 2001 si 2600 cm 3 : 36 lei/200 cm 3 sau fractiune din aceasta;
-autoturisme intre 2.601 si 3.000 cm 3: 72 lei/200 cm 3 sau fractiune din aceasta;
-autoturismele cu o capacitate cilindrica de peste 3000 cm 3: 145 lei/200 cm 3 sau fractiune din aceasta;
-remorci, semiremorci sau rulote, impozitul va fi cuprins intre 8 si 55 lei.
io's®
exact azi am platit si eu
casa in totalitate, masina doar 350ron... din 1080 sad.gif, daca plateam integral aveam o reducere si plateam doar 97x ron
bartro
QUOTE (io's® @ Mar 24 2010, 04:40 PM) *
exact azi am platit si eu
casa in totalitate, masina doar 350ron... din 1080 sad.gif, daca plateam integral aveam o reducere si plateam doar 97x ron

Am platit intreg, dar mananc numai paine pana vine salariu hang.gif
io's®
MA GANDESC CA ORICUM DAU DESTUL LA STAT (era caps lock apasat laugh.gif ) sa foloseasca banii atunci cand vreau eu ha
Ciupanezu
Impozitele astea ajung mai degrabă în buzunarul unor infecţi în loc să fie folosite în interesul societăţii.
Iulika0069
Zilele astea imi schimb si io ambreiaju ca s-a tocit smile.gif: disk ClutchMasters FX400 + placa presiune + volanta rectificata biggrin.gif

Ah, si UN scaun Sparco Speed (are ~7kg) + centura in 4 puncte; arata ca aici http://racingnick.ro/rn/img/items/494673f999288.jpg (doar ca e negru)
O sa renunt temporar la scaunul din dreapta, dar pastrez bancheta
io's®
biggrin.gif


Click to view attachment

georgem
7 litri de ulei Castrol Magnatec 10W40 (bidon de 5l + 2 x 1l) si filtru de ulei Mann, 235 ron, de la AutoKarma.ro...
Maine cred ca fac schimbul, daca vremea tine cu mine.
Si-am mai luat un bidon de 1 litru de ulei ATF DII marca OMV de la Petrom, ca sa schimb fluidul e la servodirectie, pe care nu l-am schimbat niciodata si e sub nivel cu cativa cm (am pierderi, cred ca prin partea de jos a vasului de expansiune, probabil unde intra furtunele).

CRM112
da, si eu mi-am luat niste magnatec, filtre mann, lichid atf + 2 furtune care pleaca din vasul de servo

furtunele le-am gasit la bavaria la 111 respectiv 117 ron buc. Sper sa se învârtă mai cu spor volanul biggrin.gif

mai sunt luate tampoane motor & cutie, rulment cardan, placute frana, saboti frana mana si probabil ca urmeaza si toata articulatia fata & discul de ambreiaj.

ulei 200 ron (7l castrol magn. 15w40)
filtre (motorina, aer, ulei) cam 180 ron mann
tampoane cutie 58 ron buc (AB)
saboti frana mana 85 ron
etc smile.gif intrebati daca e ceva ce va intereseaza in mod specific.
TiL
impozit redus, 421 lei
Breloc copie dupa originalul cu cifra 5, 30 lei. Cam mult, dar nu vroiam sa dau un mil pe original, ca oricum merg cu masina din Pasti in Craciun.
georgem
18211728332 - 13 ron bucata, 2 bucati.
Click to view attachment
Cele 2 inele de cauciuc care tin esapamentul pe la mijloc, ambele rupte. Le-am gasit pe stoc la Automobile Bavaria. Ca de obicei, o placere sa cumperi piese de la ei.
05aBi
Asigurare la ABI de la Euroins 318 lei, valabilitate 6 luni.
Filtru aer MANN pentru BAV, 40 lei.
MeHigh
prezoane lungi pentru ursulache.
poza la jante nu am, inca - dar voi face.
BBS Mahle 7Jx15 ET 13 4x100
io's®
am inceput sa investesc in aia mica tongue.gif











urmeaza:



Ciupanezu
Mişto! smile.gif
xander
8 litri ulei castrol 0w40 92 euro

2litri ulei bmw cutie plus 2 litri ulei diferentiar 109 euro

filtru aer puriflux 25 euro

filtru motorina puriflux 31 euro

filtru ulei mann 10 euro

filtre habitaclu 24 euro

curea clima contitech 7 euro

curea acesorii contitech 18euro

rola curea clima

flansa cardan 105 euro

protectii praf amortizoare fata

flanse amortizoare

toate astea pt e39 530d


Shark
Wow, treaba serioasa Xander. Cutia e manuala? Pt motor de ce ai luat 8l?
xander
Da cutie manuala...ma cam feresc de automate, nu ca nu ar fi bune dar manuala e sfanta
am luat 8 litri pt motor ca sa fie....poate imi tremura mana cand il schimb si dau pe langa....oricum am gasit destul de greu cele 8 bidoane (6 bidoane le am luat de la un magazin si 2 de la altul) plus ca am batut peste 200 de km ca sa le gasesc deci mai bine sa fie in plus decat in minus
io's®
de ce nu iei ulei bmw de la grozadan?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.