Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Din ciclul: Ce-si mai cumpara omul la masina....
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
TiL
Bord de E28 dizel an '87 (e diferit de al meu, e mai simplu si din cauza asta parca mai uratzel), cu muste si gandaci la pachet - 1mil lei.
Nu-mi mai mergea indicatorul de temperatura, asta dupa ce am desfacut si curatat vechiul bord de cateva ori mad.gif
georgem
QUOTE (TiL)
Bord de E28 dizel an '87 (e diferit de al meu, e mai simplu si din cauza asta parca mai uratzel), cu muste si gandaci la pachet - 1mil lei.
Nu-mi mai mergea indicatorul de temperatura, asta dupa ce am desfacut si curatat vechiul bord de cateva ori mad.gif

Acum iti merge indicatorul de temperatura?
Sunt curios pentru ca mie imi indica temperatura lichidului de racire din an in paste, si sonda de temperatura pare ok. Intre bornele ei e un voltaj si atunci cand nu merge indicatorul din bord, presupun ca asta inseamna ca e ok; am scurtcircuitat si cele 2 fire care ajung la sonda si am inteles ca indicatorul trebuie sa urce la valorea maxima, ceea ce nu s-a intamplat. Asa ca acum suspectez indicatorul de temperatura din bord, si sunt curios daca la tine s-a rezolvat prin inlocuirea bordului...
TiL
Da, altfel nu-l luam. L-am testat pe loc.
Intr-un timp asa se comporta si al meu, mergea aleator. Apoi, o bucata buna de vreme a mers bine, dar vineri s-a hotarat sa nu mai mearga si m-am saturat, mai ales ca am dat un pic in fiert motorul fara sa-mi dau seama...

Chestii interesante la bordul asta "nou":
- ledurile SI sunt mai putine, e un singur led rosu.
- cand pun contactul se aprind toate becurile rosii din dreapta jos (incarcare, presiune ulei, frana de mana-chiar daca nu-i trasa, frane-lichid?). Dupa ce pornesc motorul se sting toate. Becurile de la placutele de frana si abs sunt scoase.
- in spatele turometrului are un "codiersteker" care se infige in cativa pini de pe placa de baza. In plus stekerul asta are un plastic lung in capul caruia scrie '08' inscriptie vizibila de la sofer printr-o gaurica facuta in cadranul turometrului. Ce dracie o mai fi si asta? Turometrul nu-mi merge din alte cauze, asa ca nu stiu daca ar afisa corect, dar avand in vedere faptul ca bordul vine de pe 524td, cred ca ar merge ok.
316i
QUOTE (TiL)
Da, altfel nu-l luam. L-am testat pe loc.
Intr-un timp asa se comporta si al meu, mergea aleator. Apoi, o bucata buna de vreme a mers bine, dar vineri s-a hotarat sa nu mai mearga si m-am saturat, mai ales ca am dat un pic in fiert motorul fara sa-mi dau seama...

Chestii interesante la bordul asta "nou":
- ledurile SI sunt mai putine, e un singur led rosu.  
- cand pun contactul se aprind toate becurile rosii din dreapta jos (incarcare, presiune ulei, frana de mana-chiar daca nu-i trasa, frane-lichid?). Dupa ce pornesc motorul se sting toate. Becurile de la placutele de frana si abs sunt scoase.
- in spatele turometrului are un "codiersteker" care se infige in cativa pini de pe placa de baza. In plus stekerul asta are un plastic lung in capul caruia scrie '08' inscriptie vizibila de la sofer printr-o gaurica facuta in cadranul turometrului. Ce dracie o mai fi si asta? Turometrul nu-mi merge din alte cauze, asa ca nu stiu daca ar afisa corect, dar avand in vedere faptul ca bordul vine de pe 524td, cred ca ar merge ok.


Daca sunt mai putine led-uri e posibil ca bordul sa fie mai nou decat cel care-l aveai tu.
E normal sa se aprinda toate becurile rosii cand pui contactul si dupa aia sa se stinga. laugh.gif
Codingplug-ul despre care vorbesti le spune ceasurilor ce fel de motor ai:4cyl, 6cyl, si alte detalii picante. Fara un coding plug corect ceasurile nu vor functiona corect. Pune codeplug-ul din ceasurile tale in ceasurile noi.
ve
QUOTE (georgem)
QUOTE (TiL)
Bord de E28 dizel an '87 (e diferit de al meu, e mai simplu si din cauza asta parca mai uratzel), cu muste si gandaci la pachet - 1mil lei.
Nu-mi mai mergea indicatorul de temperatura, asta dupa ce am desfacut si curatat vechiul bord de cateva ori mad.gif

Acum iti merge indicatorul de temperatura?
Sunt curios pentru ca mie imi indica temperatura lichidului de racire din an in paste, si sonda de temperatura pare ok. Intre bornele ei e un voltaj si atunci cand nu merge indicatorul din bord, presupun ca asta inseamna ca e ok; am scurtcircuitat si cele 2 fire care ajung la sonda si am inteles ca indicatorul trebuie sa urce la valorea maxima, ceea ce nu s-a intamplat. Asa ca acum suspectez indicatorul de temperatura din bord, si sunt curios daca la tine s-a rezolvat prin inlocuirea bordului...


Problema ta pare sa vina de la contacte imperfecte in bord la ceasul de temperatura. La mine s-a rezolvat dupa demontarea si curatarea bordului. Atunci s-au rezolvat o gramada de probleme (vitezometrul, direfiti martori, indicatoarele de temperatura si nivel combustibil).
georgem
QUOTE (ve)
Problema ta pare sa vina de la contacte imperfecte in bord la ceasul de temperatura. La mine s-a rezolvat dupa demontarea si curatarea bordului. Atunci s-au rezolvat o gramada de probleme (vitezometrul, direfiti martori, indicatoarele de temperatura si nivel combustibil).

O sa incerc sa il demontez si sa-l curat, sper sa fie asta problema. Sper sa nu stric altceva, ca in rest totul merge bine la bord.
Gimi
Dupa multe amanari in sfarsit mi-am luat bara fata biggrin.gif/
Caut in continuare plasticele ce acopera carligul de tragtare fata :dis:
(pret incredibil de cumparat noi mad.gif )
akajohn
La mine e o situatie haioasa si nu stiu ce sa fac. Deci trebuie schimbat parbrizul pe CASCO. Am deja dosarul deschis si constatatrea la mine si acum stau si ma gandesc unde sa fac lucrarea.
Optiunile ar fi :
AGER- AUTOGLASS (parca asa ii cheama pe aia din Dimitrov) care au decontare directa cu asiguratorul meu dar nu monteaza parbriz original BMW ci aduc unul facut in Italia si nu scrie BMW pe el. Pretul lucrarii cu tot cu parbriz e in jur de 500 Euro (estimativ)
A doua varianta este Filaret unde platesc eu totul in avans si apoi recuperez de la asigurator banii. Ma costa in jur de 800-900 euro dar parbrizul e original BMW si dureaza 2 saptamani pana vine din Germania.
A treia varianta este celebrul Aatomobile Bavaria in care nu platesc eu nimic dar trebuie sa ma misc repede cu actele ca sa iau acceptul de plata rapid de la asigurator, inainte de finalizarea lucrarii altfel stau si ma uit la masina.
Eu personal inclin spre varianta Filaret din motive de incredere si comoditate. AGER sunt OK dar avand in vedere ca eu am CASCO prefer sa-mi pun un parbriz pe care scrie BMW si nu ceva facut de altii (mai ales ca nu are toate caracteristicile parbrizului original). La Bavaria e OK dar nu am incredere in ei si mai sunt si la aratura la dracu in praznic si nu am chef sa merg pe centura. Voi ce ati face? Oricum parbrizul e doar crapat si pot merge lejer cu el prin tara... Daca ies din tara pot avea probleme pentru ca afara esti sanctionat chiar si pentru un parbriz spart (crapat)...wink.gif
316i
Mai bine du-te la Filaret.
florin83
cap bara stanga..
Sorin
cat fu fierul?
florin83
65RON
Sorin
bun pret ce marca?
florin83
nu stu..
ccc
A venit timpul pentru cauciucuri noi:
Goodyear Excellence W92 225/50 ZR 16
n3o
frumos frumos ... u ai doar side skirt-ul de m ? si semnalele si farurile sunt d'alea dintr-o sg bucata cu geam clar ? sau niste poze ? smile.gif
ccc
QUOTE (n3o)
frumos frumos ... u ai doar side skirt-ul de m ? si semnalele si farurile sunt d'alea dintr-o sg bucata cu geam clar ? sau niste poze ? smile


Cauta-ma pe Yahoo messenger mai tarziu sau maine si-ti arat poze. Acum trebuie sa o tai urgent.
n3o
ok :cool:
florin83
timonerie
alexandru_83
QUOTE (akajohn)
La mine e o situatie haioasa si nu stiu ce sa fac. Deci trebuie schimbat parbrizul pe CASCO. Am deja dosarul deschis si constatatrea la mine si acum stau si ma gandesc unde sa fac lucrarea.
Optiunile ar fi :
AGER- AUTOGLASS (parca asa ii cheama pe aia din Dimitrov) care au decontare directa cu asiguratorul meu dar nu monteaza parbriz original BMW ci aduc unul facut in Italia si nu scrie BMW pe el. Pretul lucrarii cu tot cu parbriz e in jur de 500 Euro (estimativ)
A doua varianta este Filaret unde platesc eu totul in avans si apoi recuperez de la asigurator banii. Ma costa in jur de 800-900 euro dar parbrizul e original BMW si dureaza 2 saptamani pana vine din Germania.
A treia varianta este celebrul Aatomobile Bavaria in care nu platesc eu nimic dar trebuie sa ma misc repede cu actele ca sa iau acceptul de plata rapid de la asigurator, inainte de finalizarea lucrarii altfel stau si ma uit la masina.
Eu personal inclin spre varianta Filaret din motive de incredere si comoditate. AGER sunt OK dar avand in vedere ca eu am CASCO prefer sa-mi pun un parbriz pe care scrie BMW si nu ceva facut de altii (mai ales ca nu are toate caracteristicile parbrizului original). La Bavaria e OK dar nu am incredere in ei si mai sunt si la aratura la dracu in praznic si nu am chef sa merg pe centura. Voi ce ati face? Oricum parbrizul e doar crapat si pot merge lejer cu el prin tara... Daca ies din tara pot avea probleme pentru ca afara esti sanctionat chiar si pentru un parbriz spart (crapat)...wink.gif

Dute la Ager Service.Eu acolo mi-am schimbat parbrizul si au facut o treaba excelenta wink.gif
mertan
new mother fucker mufler...... i hope you like it.... once is instaled...o vand pe aia de 1.6.
Darren
stopuri biggrin.gif
ccc
Chiar ti-ai luat asa ceva???? :retard:
316i
Sa le stapanesti sanatos! :nod:
Darren
@316i: merci

@ccc: nu, cum sa-mi iau? stiu sa folosesc photoshop-ul tongue.gif si mi-am facut niste poze cu stopuri cu leduri. da' de ce :retard: ?
akajohn
Deci, mi-a sosit parbrizul nou, original BMW la Filaret si joi sau vineri va fi instalat...wink.gif Am preferat sa merg si sa iau un parbriz nou BMW pentru ca am CASCO pe masina iar cei de la AGER nu aduc piese originale (adica nu scrie BMW pe parbriz)...wink.gif
suplimentar mi-am luat un set nou de bucse Lemfoerder (parca asa se scrie) si au costat 4 650 000 lei... Astea vor fi instalate sambata cand programez si o curatare a motorasului de relanti si clapetei de acceleratie (parca asa se cheama)...smile.gif Am pus ochii si pe 2 caucioace 215/55/16 pe care vreau sa le bag pe spate si sa mut cauciucurile 205/60/16 pe fata...wink.gif
florin83
QUOTE (Darren)
stopuri  :D


belea..
ccc
QUOTE (Darren)
@ccc: nu, cum sa-mi iau? stiu sa folosesc photoshop-ul tongue.gif si mi-am facut niste poze cu stopuri cu leduri. da' de ce  :retard: ?


Cu riscul sa te superi pe mine, o sa-ti spun de-a dreptul: nu-mi plac deloc.
Darren
de gustibus
nu ma supar
florin83
ma supar eu... mad.gif
cum sa nu-ti placa?? smile.gif smile.gif
Darren
in prima poza nici nu zici ca e o troaca de E36. a doua poza n-a iesit prea bine.
SUPERBEC
vroiam sa scriu ca nu imi plac si ca sunt ghey...dar sunt destul de simpatice in poze

ramane de vazut daca se aburesc biggrin.gif
n3o
se aburesc dk nu se pune bine cauciucul ala sau ce naibi este izolatie.. am auzit cam 2 - 2 pareri .
ccc
QUOTE (florin83)
ma supar eu... mad.gif  
cum sa nu-ti placa?? smile.gif  :)


Pt. ca arata ca jucariile chinezesti... :ninja:
n3o
ziua arata destul de ciudat ... da noaptea sunt mortale cum se vad ledurile :nod:
316i
Le-am vazut ieri live si arata foarte misto.
n3o
era seara sau pe timpul zilei :unibrow: si la cine ?
316i
Era pe inserat si le-am vazut pe ale lui Darren. smile.gif
n3o
biggrin.gif atunci il rog pe darren sa faca si el o poza cu noile stopuri noaptea :drool:
Darren
o sa incerc. dar am o prastie de aparat foto si o sa fac f. multe teste pana o sa iasa ceva.
n3o
laugh.gif chiar asa de prastie nu cred k poate sa fie
Alex_55
Mi-am comandat acum vreo 2 saptamani angel eyes de la umnitza, acum cateva zile au venit si nu mai pot de nerabdare sa ajung acasa sa le montez biggrin.gif dupa ce o sa le montez am sa pun cateva poze :cool:
Zom
chiar acum se inmultesc calutii la leon. biggrin.gif

oricum, pe dyno au iesit 100, in loc de 90 cat scrie la docomente. sunt curioasa cum va fi cu cip cirip... :nod:
georgem
QUOTE (barrriton)
chiar acum se inmultesc calutii la leon. biggrin.gif  

oricum, pe dyno au iesit 100, in loc de 90 cat scrie la docomente. sunt curioasa cum va fi cu cip cirip...  :nod:

La cine faci chiptuning? Ti-l recomand pe Voinea, proprietarul vwforum.ro, toti clientii lui sunt foarte multumiti.
316i
Da, da, asa e. Face si motoare pe benzina la special request. (d-alea de 1.6 care nu se invart si nu prea fac nimic laugh.gif)
Zom
QUOTE (georgem)
QUOTE (barrriton)
chiar acum se inmultesc calutii la leon. biggrin.gif  

oricum, pe dyno au iesit 100, in loc de 90 cat scrie la docomente. sunt curioasa cum va fi cu cip cirip...  :nod:

La cine faci chiptuning? Ti-l recomand pe Voinea, proprietarul vwforum.ro, toti clientii lui sunt foarte multumiti.


la master tuner am fost.
n3o
da master tuner este pe blv timisoara ?
Zom
da
SUPERBEC
tradare !!!!!! acu nu o sa mai vrea 316 sa isi arate iepele tongue.gif
n3o
ahh e aproape nu bat tot orashul pt el :unibrow:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.