QUOTE (TiL)
Da, altfel nu-l luam. L-am testat pe loc.
Intr-un timp asa se comporta si al meu, mergea aleator. Apoi, o bucata buna de vreme a mers bine, dar vineri s-a hotarat sa nu mai mearga si m-am saturat, mai ales ca am dat un pic in fiert motorul fara sa-mi dau seama...
Chestii interesante la bordul asta "nou":
- ledurile SI sunt mai putine, e un singur led rosu.
- cand pun contactul se aprind toate becurile rosii din dreapta jos (incarcare, presiune ulei, frana de mana-chiar daca nu-i trasa, frane-lichid?). Dupa ce pornesc motorul se sting toate. Becurile de la placutele de frana si abs sunt scoase.
- in spatele turometrului are un "codiersteker" care se infige in cativa pini de pe placa de baza. In plus stekerul asta are un plastic lung in capul caruia scrie '08' inscriptie vizibila de la sofer printr-o gaurica facuta in cadranul turometrului. Ce dracie o mai fi si asta? Turometrul nu-mi merge din alte cauze, asa ca nu stiu daca ar afisa corect, dar avand in vedere faptul ca bordul vine de pe 524td, cred ca ar merge ok.
Daca sunt mai putine led-uri e posibil ca bordul sa fie mai nou decat cel care-l aveai tu.
E normal sa se aprinda toate becurile rosii cand pui contactul si dupa aia sa se stinga.
Codingplug-ul despre care vorbesti le spune ceasurilor ce fel de motor ai:4cyl, 6cyl, si alte detalii picante. Fara un coding plug corect ceasurile nu vor functiona corect. Pune codeplug-ul din ceasurile tale in ceasurile noi.