Rares
Jan 15 2008, 03:17 PM
Etrieri E12 fata stanga/dreapta (cu multumirile de rigoare pt Mihai, db85amd)
Mihai_AMD
Jan 15 2008, 09:33 PM
Rares
Jan 16 2008, 02:55 PM
QUOTE (db85amd @ Jan 15 2008, 09:33 PM)

Deocamdata doar comandate pt E12. Urmeaza sa primesc in vreo 10 zile:
Kit reparatie etrier fata - 2 buc.
Kit reparatie etrier spate - 2 buc.
Strut bar fata aluminiu - 1 buc.
Strut bar spate aluminiu - 1 buc.
Aerisitor etrier fata - 2 buc.
Aerisitor etrier spate - 2 buc.
Indicator uzura placute frana - 1 buc.
Kit montare placute frana fata - 2 buc.
Bucsi punte fata - 2 buc.
manole74
Jan 16 2008, 03:11 PM
QUOTE (Rares @ Jan 16 2008, 02:55 PM)

Deocamdata doar comandate pt E12. Urmeaza sa primesc in vreo 10 zile:
Kit reparatie etrier fata - 2 buc.
Kit reparatie etrier spate - 2 buc.
Strut bar fata aluminiu - 1 buc.
Strut bar spate aluminiu - 1 buc.
Aerisitor etrier fata - 2 buc.
Aerisitor etrier spate - 2 buc.
Indicator uzura placute frana - 1 buc.
Kit montare placute frana fata - 2 buc.
Bucsi punte fata - 2 buc.
Ce repede l-ai editat postul
Rares
Jan 16 2008, 03:14 PM
QUOTE (manole74 @ Jan 16 2008, 03:11 PM)

Ce repede l-ai editat postul

Da.
Prima data am puse poze .bmp si nu le deschidea. Apoi am pus .jpeg si erau prea mari. Am dat crop la toate pozele si le-am postat din nou. Economie de spatiu.

Later edit: Lucrez 8 ore pe zi, deci am vreme destula sa stau pe forum si sa editez posturi si poze.

Si nu ma plang nici de salariu.
Rares
Jan 17 2008, 09:10 PM
QUOTE (Rares)
Termostat original 80 Celsius
Cu toata rusinea, tin sa va anunt ca doar azi am schimbat termostatul la masina. Am avut un Behr&Thomson care nu mergea si am comandat de la reprezentanta BMW Wahler, la 80 de grade.
Cu aceeasi rusine si ciuda mi-am dat seama azi ca termostatul care era pe masina nu a mers niciodata, de cand am cumparat masina. Foarte rar urca indicatorul de apa la jumatate si asta se intampla vara, prins in aglomeratia din oras. Cineva de pe "celalalt" forum spunea atunci sa nu imi fac probleme, ca M30 e un motor foarte rece. Ok. Am crezut ca stie mai multe decat mine.
Normal ca motorul nu se incalzea ca lumea, la rece socul se inchidea foarte tarziu si din cauza asta mergea foarte inecat si afuma tare.
Azi, dupa termostat nou am aerisit instalatia si am iesit la proba. In sfarsit am vazut si eu acul la jumatatea scalei de masurare a temperaturii la apa. Am mai aerisit o tura de siguranta, dar iesea doar apa. Acum masina merge mult mai bine, trage altfel, banuiesc ca si consumul va scadea un pic si, in sfarsit, pot sa zic si eu ca am caldura in masina. Parca e cu totul altceva. Nici nu puteam sa cred cat de mult conteaza termostatul.
In orice caz... sunt foarte extaziat acuma.
io'sŪ
Jan 17 2008, 11:13 PM
QUOTE (Rares @ Jan 17 2008, 09:10 PM)

In orice caz... sunt foarte extaziat acuma.

se vede !
xander
Jan 19 2008, 05:06 PM
curea distributie 65 lei
rola intinzatoare 180 lei
TiL
Jan 20 2008, 03:38 PM
1l Castrol pentru cutie manuala, de la Interceptor, ca am gasit diferentialul gol.
316i
Jan 24 2008, 05:44 PM
Say hello to my lil' friend!
Mihai_AMD
Jan 24 2008, 06:45 PM
2 L lichid servo MOBIL ATF 220 40ron
filtru aer 25ron
filtru benzina 45 ron
filtru ulei 22ron
TiL
Jan 24 2008, 09:08 PM
QUOTE (316i @ Jan 24 2008, 05:44 PM)

Say hello to my lil' friend!

Blasfemie!
Dar putem accepta orice in numele stiintei...
io'sŪ
Jan 24 2008, 11:28 PM
QUOTE (316i @ Jan 24 2008, 05:44 PM)

Say hello to my lil' friend!

eu personal nu-mi dau seama ce reprezinta
316i
Jan 25 2008, 12:03 AM
TiL
Jan 25 2008, 12:03 AM
Nu sunt nici eu sigur...
Oare vrea sa puna niste cai de Stuttgart pe langa bavarezii lui?
io'sŪ
Jan 25 2008, 01:26 AM
QUOTE (316i @ Jan 25 2008, 12:03 AM)

asta da smekerie !
ma gandeam eu la ceva de genul, insa asta e putin diferit la model/design
ce putere estimezi ca o sa ai cu el?
edit: "Most installations see a realistic 40% plus increase in power output. "
+40%

<200hp + ceva cuplu in plus... ce mai ! ... un mic M
georgem
Jan 25 2008, 06:06 AM
QUOTE (316i @ Jan 24 2008, 05:44 PM)

Say hello to my lil' friend!

Sa ne tii la curent cu ce reusesti sa faci cu el, eu unul sunt foarte curios.
316i
Jan 25 2008, 10:26 AM
Deocamdata nu pot sa zic o putere exacta, dar cel mai probabil undeva ~190hp. Vom vedea.
ionusunt
Jan 25 2008, 03:03 PM
vrrrrrrrrrruuuummmmm+zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz=LOVE

)
mario.b
Jan 25 2008, 03:04 PM
QUOTE (316i @ Jan 25 2008, 10:26 AM)

Deocamdata nu pot sa zic o putere exacta, dar cel mai probabil undeva ~190hp. Vom vedea.

Asta toate pentru ce bani?? Un prieten a cumparat asa ceva adus din America si putea sa dea unui motor intre 50-200-300 cp toate astea pentru 1000$. La un asemenea compresor visez si eu de ceva vreme, nush daca reusesc in acest an, daca vrea bunul Dumnezeu este f posibil, daca nu ma chinui cu trompeta mea de jetronic.
alexutzu
Jan 26 2008, 10:06 PM
Am schimbat toate filtrele: Ulei, Combustibil, Aer
Uleiul la motor si in cutie, castrol in ambele cazuri
Garnitura de la capacul de chiulasa, o-ringurile de la bujii
Kit-ul de ambreiaj, de la sachs
316i
Jan 27 2008, 03:22 AM
QUOTE (316i @ Jan 25 2008, 12:03 AM)

Dupa ceva mai multe sapaturi s-a dovedit a fi defapt un M62. Si mai bine!
http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htm
georgem
Jan 27 2008, 08:48 AM
QUOTE (alexutzu @ Jan 26 2008, 10:06 PM)

Kit-ul de ambreiaj, de la sachs
Cat ai dat pe el? Eu am gasit kit sachs cu 400 ron pentru masina mea, inca n-am luat.
alexutzu
Jan 27 2008, 05:29 PM
nu mai stiu, am luat mai multe lucruri atunci si nu amai stiu cat a costat fiecare
oricum, 400 roni, e pret bun
Rares
Jan 28 2008, 12:09 PM
QUOTE (316i @ Jan 27 2008, 03:22 AM)

Dupa ceva mai multe sapaturi s-a dovedit a fi defapt un M62. Si mai bine!
http://www.capa.com.au/eaton_m62data.htmSpuneti-ne si noua, astialalti, cum se monteaza un supercharger ? Cine il antreneaza? Ii trebuie intercooler sau nu? Descrieti in cateva cuvinte operatiunea de montare, sa imi fac o idee..
316i
Jan 28 2008, 01:29 PM
Superchargerul este antrenat de motor prin intermediul unei curele spre deosebire de turbina care este antrenata de gazele evacuate. Cel mai bine se monteaza si un intercooler, altfel se pierde destul de mult din cauza faptului ca superchargerul incalzeste aerul destul de mult. Un ex. de montaj pe E36.
Mihai_AMD
Jan 31 2008, 09:48 PM
eleron original e12 zender...nu cred ca o sa il montez,lam luat asa ca sa am ce face.mi-e cam mila sa mai gauresc portbagajul acum dupa ce am vopsit-o...
bartro
Jan 31 2008, 10:24 PM
QUOTE (db85amd @ Jan 31 2008, 09:48 PM)

eleron original e12 zender...nu cred ca o sa il montez,lam luat asa ca sa am ce face.mi-e cam mila sa mai gauresc portbagajul acum dupa ce am vopsit-o...
Asa e, si nu are multe lumea un butoi cu eleron Zender
jakal
Feb 5 2008, 03:48 PM
finala inox.....si surprinzator se aude binisor pt un diesel......
butcky
Feb 11 2008, 11:47 PM
Discuri spate Zimmermann ventilate

- 300 ron ambele
Urmeaza si cele pe fata zilele astea.
io'sŪ
Feb 12 2008, 01:56 AM
ventilate sau gaurite? sau si, si?
florin83
Feb 12 2008, 08:05 AM
cred ca doar gaurite

singurul E30 cu discuri ventilate pe spate e 325ix touring..
mario.b
Feb 12 2008, 10:00 AM
QUOTE (florin83 @ Feb 12 2008, 08:05 AM)

cred ca doar gaurite

singurul E30 cu discuri ventilate pe spate e 325ix touring..
Si M3 nu are la fel, defapt eu stiam ca singurul cu discuri ventilate din seria E30 este M3, acum cine stie
alexb32
Feb 12 2008, 10:06 AM
cum a zis si Florin , singurul e30 cu discuri spate ventilate este 325ix touring. M3 e30 are normale pe spate.
florin83
Feb 12 2008, 10:07 AM
butcky
Feb 12 2008, 06:42 PM
Sunt doar gaurite, dar si gaurile alea sunt acolo tot pentru ventilatie (racire).
Numai ix-ul break are discuri ca pe fata. Am vrut sa le cumpar eu tot de la aceeasi persoana, dara fost altcineva mai iute de mana
florin83
Feb 12 2008, 06:49 PM
eu nu vad rostul discurilor ventilate, perforate, cu santuri, etc pe spate la un e30..
eu am pus mana pe un disc spate dupa o coborare la munte de cativa km in care n-am iertat-o

si abia erau caldute. pe cele din fata scuipam

si sfaraiau ca dracu
alexb32
Feb 12 2008, 07:34 PM
dar dau bine
316i
Feb 12 2008, 09:45 PM
Normal, nu conteaza ce fac si cat de bune sunt atata timp cat arata masina bine cu ele.
Shark
Feb 14 2008, 10:14 AM
Am si eu nevoie de un sfat
(n-am mai facut topic separat, ca merge aici ...)Trebuie sa imi schimb placutele de frana la E38. Cred insa ca si discurile sunt destul de uzate. Am sa le masor cu micrometrul si am sa vad exact ...
Nu stiu ce sa aleg.
Pana acum am avut discuri si placute BMW OEM. Placutele au fost bune, n-au scartait nici o clipa, nici macar acum cand sunt gata, dar ma dispera praful ala negru pe care il fac si care se lipeste ingrozitor pe jante. Sigur, masina e grea si le consuma tare, mai ales ca la steptronic se merge numai pe baza de placute de frana in oras

. Daca se poate sa nu scartaie si sa nu faca praf in halul asta, ar fi perfect... Daca nu e posibil ... raman cu praful, scartaitul nu il suport. Daca niste placute pe care le pun incep sa scartaie, le arunc urgent...
Prin urmare, ce sa aleg?
Placute de frana:
- BMW OEM
- ATE
- producator (generic, precum Lukas sau TRW)
- altceva?
Discuri de frana:
- BMW OEM
- ATE powerdisk
- Zimmerman
- altceva?
Mentionez ca discurile OEM sunt deja ventilate (
vezi aici) si as vrea doar sa mai aiba si canale (cred ca sunt mai eficiente si arata si mai bine). In nici un caz nu vreau gaurite.
Help! Ce ma sfatuiti?
Sorin
Feb 14 2008, 11:13 AM
iti recomand ATE eu am power disc pe fata si am avut placute ATE si am fost foarte multumit de ele, singurul dezavantaj era ca prafuiau jantele la greu sau poate era de la mine acum am placute Textar pe fata dar nu imi dau seama cat praf scot am jantele de iarna ,dar pe franare mi se par ok
io'sŪ
Feb 14 2008, 11:18 AM
de praful ala nu poti scapa decat daca pui placute naspa cu care ramai fara frane la 120-140km/h
ca piese de schimb iti recomand (parerea mea si nu numai) :
dicuri - OEM, ATE, Zimmermann
placute- OEM, ATE (am eu si nu scartaie), textar (am auzit ca mai scartaie dar sunt bune), pagid (am folosit ft mult timp si am fost ft multumit, in ultima vreme nu prea am mai vazut)
cunosc cazuri cand si placutele OEM scartaie, cumparate direct de la AB, deci e la risc
Sorin
Feb 14 2008, 11:26 AM
ceea ce am observat la textar e ca atunci cand franez mai puternic am un sentiment de huruiala sa zic asa dar nu deformeaza discuri sa altceva , am cu ele in jur de 4000 de km , nu ma pot plange , desi eu vroiam niste ferodo DS (racing parca ) dar ma sarea din ghete la bani
On topic Castrol Edge Ssssport 0w40 4 litri
florin83
Feb 14 2008, 12:33 PM
Ate power disc

am facut cam 1000km cu ele, dar sincer nu vad nici o difernta fata de alea normale.. bine, nici nu le-am pus la grea incercare

dar arata f.bine
Shark
Feb 14 2008, 01:26 PM
Ok, si eu ma gandeam la ATE powerdisk. Atunci din astea voi cauta.
Dar ce fac de placute? OEM sau altceva?
Sorin
Feb 14 2008, 01:37 PM
pune-i ATE ,
cele originale sunt Textar sau Jurid nu mai tin minte exact
Shark
Feb 14 2008, 01:40 PM
ok, s-a votat! Ms, baieti.
INTERCEPTOR
Feb 15 2008, 02:05 PM
mi am luat discuri frana dublu ventilate.doar pe fata ca atata am avut bani.pt intercep
Rares
Feb 18 2008, 11:37 AM
Arhi-cunoscutul butoi din Gaesti, DB, a ramas fara eleron Zender...
316i
Feb 18 2008, 02:32 PM
O zi trista pentru noi toti...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.