Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Din ciclul: Ce-si mai cumpara omul la masina....
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44
CRM112
acum asta este...e pus pe masina.

tot ce pot sa spun e ca aparea in program un "FD" in dreptul pretului.

erau si reperele individuale (nu pachet) si costul sarea de 1000 ron astfel.

Sper sa nu am cine-stie-ce surprize. Experientele astea sunt pe cat se poate de enervante: mai intai trb sa schimb uleiul ca am Castrol si-i sigur contrafacut; acum aflu de ambreiaj ca-i bolnav din nastere. E greu cu bmw'urile astea =))

..da-mi plac fnd (22).gif
brown.shark
eu, la e34 al tau, spalam bine circuitul de ulei si puneam cu Mos2. alta viata garantat.
xander
QUOTE (MeHigh @ Oct 28 2010, 09:55 PM) *
voi incerca sa il montez maine, sunt curios cat va arata...



la mine zice 0.9 la tine ?
MeHigh
la mine 0.6, insa turbina de 3emaimicadecat cea de 5. sper sa pun mana pe o turba de 5. am schimbat intre timp si pompa de injectie cu una tot electronica, dar care are debitul setat ceva mai mare, acum turbo intra mai repede in boost si masina trage mai bine. consumul, deocamdata, parca a scazut, insa foarte putin sesizabil. nu imi merge acul indicator de consum sa ma pot pronunta, zic doar din ce vad pe ceasul de motorina si la km parcursi...
Mihai_AMD
sigla BAVARIA biggrin.gif

Veneam cu e32 lui lord_halo de la pitesti,opresc in petrom la leordeni sa sterg geamurile.si imi sare in ochi un bot de dacie 1310 daia de prima cu farurile patrate,avea sigla in masca,intr-o parte unde normal era scris mic DACIA
ma duc la masina,nimeni,,omu intrase sa plateasca.cand iese,ma vede ca ma uitam la masca si imi zice:"ce e tinere,imi curge ceva pe sub masina?"....a,nu zic,imi curg mie ochii dupa sigla asta rolleyes.gif ,zic,cat va dau pe ea?se uita el la ea,si zice pai trage-o de acolo ca si-asa tr sa ia alta cu DACIA din targ,eu asa am luat masina cu asta de bavaria.
intreb cat vreti pe ea?si ma trimis sa ii iau 2 pachete de kent lung biggrin.gif....eu zic ca a meritat

am pus-o de forma in masca la mine,daca nu erau asa oameni rai pusi pe smuls,as fi lasat-o acolo...dar mai bine sta in vitrina in casa,,,

app,parca pe 2002 sau e12 se puneau astea in spate acolo pe portbagaj?
bartro
Era un fel de E3 bavaria pentru USA.
TiL
Yep, E3 s-a vandut sub numele de Bavaria in state.
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/me...9912a4c8b_o.jpg
Mihai_AMD
gasita pe un forum de vechituri,o carte cu care venea din fabrica bmw 2800,3.0s,3.0si.
adjudecata contra 80ron rolleyes.gif
ce mandra va sta in biblioteca alaturi de multe altele smile.gif
abia o astept sa vina prin posta
bartro
Asta e owners handbook, manual de folosire care a venit cu masina. Cele de E12 sunt tot asa. Multe informatie ultila acolo, schema electrica, rglaje de baza pentru carburatie, aprindere, tacheti.
CRM112
ce te-ai pus pe treaba.... smile.gif

eu mi-am luat 2 buc. amortizoare. Abia astept sa le vad pe masina; alea pe care le am s-au intarit rau de tot si nu se decomprima usor; fetele nu mai vor sa mearga cu mine in masina (alea pe care le cunosc smile.gif) ). Cred ca fac un drum dupa presa si vin cu carnatii la pachet smile.gif
MeHigh
curea de accesorii si filtru de ulei, ocazie cu care acum in week-end va vedea noul ulei cu biosulfat de molibden.
@brownshark - sunt o-ringuri la piulitele care strang furtunul pe radiatorul de ulei, sau intra cu capete conice in prindere? sa stiu inainte sa desfac acolo ce am de facut, ca as vrea sa curat si radiatorul ala mic cu aceasta ocazie.
mi-am facut saptamana trecuta si suport pentru ceasul de turbo, am sa revin cu o poza, sunt multumit de ce a iesit dupa 2 ore de traforaj si slefuit cu pila si smirghelul.
georgem
4 anvelope de iarna Michelin PilotAlpin sh (225/55/16), arata insa aproape ca noi (aduse azi-noapte din Germania la un depozit de anvelope SH de la iesirea spre Alexandria). Am dat pe toate 4 1000 RON cu tot cu montaj si echilibrat (dar inca nu le-am montat, erau toti ocupati cu sortarea anvelopelor sosite azi-noapte). 2 sunt fabricate in 2007 si 2 in 2006 (le-am ales pe cele mai noi din 14 bucati identice). Maine dimineata trebuie sa merg sa le montez.
Am vazut si anvelope ContiWinterContact niciodata montate (fabricate in 2006). Mi-au convenit insa mai mult Michelin PilotAlpin.

Am facut poze si am masurat moneda cu care am verificat adancimea profilului -> 7.5 mm.

Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment Click to view attachment
Click to view attachment
TiL
Arata bine.
Preferatele mele sunt totusi COntWinterContact. Am avut unele resapate cu model identic TS 790 si au fost incredibile pe E28 prin zapada/gheata.
Totusi, Michelin sunt in top la reviewuri parca.

Nu mai stiu ce mi-au dat la toyota, parca tot conti... TS 810. Dar la tractiune fata nu pot sa evaluez calitatea gumelor, stiu doar ca sunt mai zgomotoase. A... si mi-am permis sa merg ca nebunul pe zapada/viscol/gheata.
brown.shark
QUOTE (MeHigh @ Nov 11 2010, 02:07 PM) *
curea de accesorii si filtru de ulei, ocazie cu care acum in week-end va vedea noul ulei cu biosulfat de molibden.
@brownshark - sunt o-ringuri la piulitele care strang furtunul pe radiatorul de ulei, sau intra cu capete conice in prindere? sa stiu inainte sa desfac acolo ce am de facut, ca as vrea sa curat si radiatorul ala mic cu aceasta ocazie.
mi-am facut saptamana trecuta si suport pentru ceasul de turbo, am sa revin cu o poza, sunt multumit de ce a iesit dupa 2 ore de traforaj si slefuit cu pila si smirghelul.


bine faci ca-l cureti. sunt pe con, parca ti-am mai scris o data. sa dai cu vasilina grafitata pe filete la montaj, strangi cu mana filetul pina la capat, TREBUIE SA MEARGA USOR daca l-ai curatat cu peria de sarma. daca nu intra bine, mai incerci o data, sa nu se fi incalicat filetele, ca se mai intampla. ATENTIE, iti trb chei de conducte ca sa nu strici hexagoanele de la holendere, si SA TII CONTRA CU CHEIA pe radiator ca sa nu se rupa teava filetata din el.

ca sa desfaci usor, trb sa bati la 2 ciocane de 0.500-0.700 g piulitele de la holendere, din vibratii se slabesc.
MeHigh
am o saptamana aproape de cand am schimbat uleiul, filtrul, am curatat radiatorul de ulei. concluzia pana acum: motorul e mai silentios putin la rece, la cald e la fel ca inainte. dupa 400 km parcursi de la schimbarea uleiului, acesta nu s-a innegrit, e tot gri cum e si cel din bidon (curios as zice, stiam ca se innegreste repede la diesel). parca se aude mai vesela turbina in schimb, atat in ture mai mari (3000-3500) cat si mai jos (2000-2500). oricum presiunea pe ceasuri nu sare de 0.6-0.65 nici s-o f*t.
intrebare: tija de la wastegate lucreaza si partial? adica poate fi reglata sa tina turbo mai mult in functiune pana la o presiune mai mare? stiu ca presiunea e strans legata de debitul de motorina in sarcina, insa inclin sa cred ca tija de la wastegate are si pozitii intermediare nu doar on/off.
oricum deocamdata nu imi pot da cu parerea despre uleiul asta, dar daca ii place masinii (nu il papa, nu rontaie motorul etc) din asta ii dau, numai sa fie ea fericita si sa ma duca unde am de mers.
io'sŪ
CITAT(georgem @ Nov 11 2010, 02:37 PM) *
Am facut poze si am masurat moneda cu care am verificat adancimea profilului -> 7.5 mm.

pai noi au cam 8 biggrin.gif
MeHigh
antigel pentru ursul trubadur, 3 bidoane de 1.5l concentrat la 30 RON bucata, d-ala albastru, nu mai stiu cum ii zice ... tot albastru avea si inainte, i-am pus la fel doar ca sa intaresc nivelul de concentratie.
PS - ce lapsus al dracu am, nu mai stiu marca de antigel
TiL
Hepu
brown.shark
MeHigh = cum a fost cu holenderele ?
MeHigh
QUOTE (TiL @ Nov 25 2010, 01:46 AM) *
Hepu

Ala e !! smile.gif
cu holenderele a fost bataie de cap, in primul rand pentru ca iese greu de acolo radiatorul de ulei, e foarte putin spatiu la urs in care e inghesuit radiatorul de ulei. apoi, le-am ciocanit usor sa intre WD40-ul pe filet, si s-au desfacut, dar operatiunea am repetat-o de 3-4 ori pana am reusit sa desfac. inca e gri uleiul, cred ca i-a prins bine curatarea circuitului.
brown.shark
bine ca le-ai ciocanit. am vreo 4 ale unora care au considerat ca asta e o prostie.....
era bine sa poti imprumuta de la cineva chei de conducte, dar in 99% de cazuri cand vb cu cineva despre asa ceva iti spune ca esti pretentios.
iar la brasov nu mai fabrica aia decat ce vor ei si la niste preturi de facom. s-a dus dracu tara asta...vai de noi.
xox
Offtopic (si fara sa fiu rautacios): am citit pe alt forum, de la alta marca nemteasca, cum isi cumpara oamenii led-uri si alte divais-uri ca sa-si lumineze torpedoul laugh.gif Unii chiar sugerau mecanismul de la Dacie pentru o adaptare a intrerupatorului tongue.gif Altii au folosit "lumina pentru sertar cu intrerupator magnetic". Mi se pare criminal sa n-ai lumina in torpedou la o nemtoaica lgh (24).gif

Bine, nici nu se poate numi torpedou ala, mai mult un spatiu pentru 2-3 acte si un cd laugh.gif Asta-mi place la BMW, pana si in seria 1 am stat comfortabil (in fata) si cu destul loc pentru toate.
brown.shark
se stie ca opl e cea mai ieftina / slaba masina nemteasca. dar sunt chiar nebuni sa nu prevada macar un loc pt lumina. ca vad ca nu zice nimeni ca a pus in locasul prestabilit.
io'sŪ
ca este cea mai iefina se stie (opel) insa cea mai slaba e ford wink.gif
brown.shark
sincer te contrazic, la cazaturi si mototolit ford se comporta mai bine, si la rugina.
io'sŪ
ok
georgem
Bratele superioare Meyle Heavy Duty de pe ebay, 98.90 Euro cu tot cu livrare prin DHL. Ma asteptam sa vina prin posta romana, dar au venit prin DHL direct la usa apartamentului, si in doar 1 saptamana (19.9 euro a fost transportul). Am fost surprins de cat sunt de mari, parca montate pe masina par mai mici smile.gif

Am avut noroc ca vanzatorul (de fapt o mare firma de piese auto, dar care vinde si pe enay) mi-a dat tracking number-ul DHL si am putut vedea ca au probleme cu adresa dupa ce pachetul a ajuns in Bucuresti (era adresa incompleta), altfel probabil ca dura mai mult. I-am contactat eu si le-am dat adresa completa ieri si azi mi-au adus pachetul.

Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
io'sŪ
pune si tu link cu vanzatorul, poate mai doresc si altii sa cumpere de la el
bartro
Scrie pe factura, autoteilemann.de . Le gasesti si usor pe ebay, au un 'store'.
georgem
Asta e licitatia:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...e=STRK:MEWNX:IT

Si asta e vanzatorul:
http://myworld.ebay.de/autoteilemann/

Are ceva vanzari, 261.851 si feedback 99.9% pozitiv.
BBo
Foarte proaste produsele Meyle, dar risc sa fiu subiectiv. Oricum, iti doresc sa te tina bratele mai mult decat m-au tinut pe mine flansele de la telescoape (HD, design imbunatatit, draci, laci - dupa 4 luni erau praf). M-au surprins placut cei de la Ruville cu bucsele de la brate. O sa incerc si alte piese de la ei, sa vedem cum se comporta.

La subiect: preventiv, un termostat BEHR (160 lei), cred ca cel original e pe moarte (+ 3 litri antigel 100 lei dry.gif ).
Ghiceste cineva ce se ascundea in zonele polizate ? whistle3.gif

xander
BMW si codul

si la mine la e39 nu mai merge bine termostatul, abia dupa o ora ajunge lichidul de racire la temperatura optima

deci sa caut un termostat BEHR ca sa nu dau pe cel oem dublu
BBo
Da, este destul de interesant fenomenul: cel original ar fi costat 340 lei

blink.gif
bartro
Si s-a muncit mai putin la cel original smile.gif
io'sŪ
de-a lungul timpului am cumparat multe piese oe dar aftermarket, cum ar fi (de curand) bucsele de bascula la BMW (boge) flansele la amortizoare mini (boge) si toate aveau sigla si codul BMW sterse/polizate. explicatia mi-a dat-o acum multi ani un vazator de la EPA (cine isi mai aduce aminte): producatorul nu are voie sa vanda pe piata aftermarket ca piesa originala si ca sa nu faca mai multe matrite sterge sigla.
alex230ro
asa,polita spate ceva de genul http://cgi.ebay.co.uk/BMW-3-SERIES-E46-COM...=item3a60710185
mai trebuie 2 amortizoare de hayon pentru ea(momentan merg pe cele de pe masina) diferite prostioare solutie BMW pt piele,solutie BMW de sters bordul.Mai trebuie un senzor de nivel ulei cel de pe masina(care are cateva luni) face figuri.Sunt in dubii daca sa schimb sau nu valva CCV + furtunele aferente(le am deja luate) + piesa cu tepi(a facut las un moment dat figuri dar vad ca acum s-a calmat)
georgem
Am luat azi de la Autokarma restul de piese care imi trebuiau, 2 capete de bara Lemforder si 2 bielete antirului Lemforder. Maine merg sa le montez pe toate.
Bieletele antirului am vrut sa le iau tot Meyle, dar nu erau pe stoc. Erau cu aproximativ 30 de lei bucata mai ieftine.
Impreuna cu 1 litru de ulei Castrol Magnatec 10W40, pretul a fost 440.45 ron. Sper sa nu mai am zgomote pe fata dupa ce montez totul.

TiL
Ne-am schimbat blanita:
haifisch
arata bine
brown.shark
TiL - volanul e super !
...trebuia intoarsa marginea pielii la brate , sa nu se vada taietura. se prinde presat dupa lipire si se desface dupa 48 hrs.
bartro
brown_shark, a fost odata ceva la care nu ai comentat? tongue.gif

Arate bine, cine a imbracat volan, si cat a costat?
TiL
Brownshark are dreptate, nici mie nu prea-mi plac mariginile alea de pe brate, acum imi dau seama si de ce smile.gif Oricum, as fi imbracat mai putin din bratul de fier, probabil s-a intins mai mult cu pielea ca sa acopere eventuala buza ramasa dupa dezlipirea pielii originale.

L-am facut la ex-ta, 250 lei.
brown.shark
QUOTE (bartro @ Dec 7 2010, 12:00 PM) *
brown_shark, a fost odata ceva la care nu ai comentat? tongue.gif

Arate bine, cine a imbracat volan, si cat a costat?


bart - tu ai vazut destule volane, aia nu e terminatie facuta corect. fie macar subtia pielea pe spate la contur, fie o subtia si o monta intoarsa, asa cum se face profi. macar de ar citi si ar invata pt urmatoarele volane.

Til - nu ai o poza cu volanul inainte ? sau fara piele pe el ? si cei 4 bureti de trecere nu-mi par uniformi, parca ar fi refacuti, nu originali. daca dai cu degetul pe laterala spitei (grosimea tablei) nu se simte un prag in conturul ei, sub piele, cam pe unde se termina cele 4 treceri de burete.

daca am comentat fara motiv te rog sa ma atentionezi oricand. nu mi-e rusine sa recunosc ca am gresit.cand e cazul.
bartro
N-am zis fara motiv, dar esti perfectionist mult peste medie. La pret asta ar trebui sa fie perfect lucrat.
brown.shark
...deci, pana la urma, am comentat cu motiv, exact asta am gandit si eu, de banii aia trebuia sa fie ca la carte.

nu-i bai, am vazut niste "chifle" de la firma aia de am ramas mut. asta e super.
TiL
Buretele de pe bratele de fier era cam uzat si nu cred ca l-a refacut, aia e. Pretul cerut initial a fost mai mare, ca si eu am fost capcaun si nu i-am spus ca vin de pe bmwzone, poate altfel se prezenta problema.
Banii i-am platit mai mult pentru chinul de a curata pielea veche, care era lipita.

Poza cu volanul original e undeva pe forum... o sa caut.


http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...ost&p=60372
xox
Ce tare, ai volan Aplina thumbup.gif
TiL
Ehe, cate mii de km a facut el pe banchetele E28-ului si Toyotei... A vazut jumatate de tara. Abia acum am pus bani sa-l fac.
xox
Ii bun, poate urmatorii km o sa-i vada de la volan, nu de pe bancheta tongue.gif
TiL
Asta planuiesc, desi nu-i comfortabil la drum lung, mai ales in comparatie cu prezentul volan.

Dar e demential la condus, l-am folosit cand aveam td-ul obosit si dadea un feeling de raliu, chiar daca motorisca era praf.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.