QUOTE (Edi_ @ Jul 29 2009, 11:43 PM)

Fa-ti niste analize repede. S-ar putea sa fie si o stare de surmenaj, sau prea mult tutun, nopti nedormite(toxine acumulate) sau o alimentatie necorespunzatoare sau mai grav(diabet, etc). Daca e atac de panica atunci functioneaza si punga. In orice caz, mergi la medicul de familie cat mai repede sa te sfatuiasca. Eu am simptome asemanatoare, dar doar atunci cand fumez prea mult. Alimentatia si miscarea, odihna sunt cele mai importante elemente pe care poti sa le modifici ca sa traiesti mai sanatos si sa fii in echilibru. Succes!
am zis ca ma duc.nu m-am dus. ai mei sunt medici ,si chiar eu le am sugerat asta, cand ei ziceau ca nu domne nu ai nimic. tensiunea imi e normala,plamanii mi se aud ok,la fel si inima.chestia e ca e o combinatie ciudata,stare psihica naspa,cu stare fizica naspa (ameteli,maini reci ,nod in gat,contracturi musculare,vaz dubios+hipocondrie groaznica-ma gandesc ca sunt mega bolnav si ca o sa mor ),dupa care brusc nu mai am nimic. daca aveam ceva mi-au spus ca ma simteam nasol tot timpul.ei bine,nu e asa.am momente in care ma simt super bine(stare generala buna) . plus anumite chestii declanseaza starile astea(vezi cand mi am comandat capacele la jantele bbs,sau cand apare donsoara pe la mine ,din senin asa ,si alte tampenii ). plus faptul ca imi trec numai tampenii prin cap cand ma iau respectivele stari. plus cum iau un xanax sau ceva nu mai am palme transpirate,nu mai ma sufoc ,nu mai am tahicardie,nu mai am nimic.sunt suuuuper bine(a nu se intelege stare euforica...pur si simplu nu mai am aceste panici cu efecte fizice ).taicamiu a zis ca e clar peisaj de atac de panica,si il cred,e psihiatru,si inca foarte bun.a vb cu un medic internist,si pana si acela a spus ca sunt de psihiatrie ,nu de interne . sa nu mai spun ca de cand stiu (sau cred ca stiu ce am ) nu ma mai simt atat de nasol, si chiar cand ma iau respectivele stari ,e muuult mai controlabil,cum ma gandesc la altceva sau imi gasesc ceva de lucru,t