ionusunt
Jan 24 2009, 09:46 AM
QUOTE (evildeath @ Jan 24 2009, 02:41 AM)

felicitari...sa stapanesti sanatos noua frana:) si eu am fost uimit de ce frane am cand am schimbat pompa hidraulica cu una vacumatica:D
aveai .deasemenea ai fost uimit si de cum poate sa fuga un 528i

on: daca pui jante.pune bbs!
elvislorin
Jan 24 2009, 10:21 AM
QUOTE (ionusunt @ Jan 24 2009, 09:46 AM)

aveai .deasemenea ai fost uimit si de cum poate sa fuga un 528i

on: daca pui jante.pune bbs!

bbs sunt cam greu de gasit...unele bune le iau la pret de keskin noi
ionusunt
Jan 24 2009, 11:00 AM
QUOTE (elvislorin @ Jan 24 2009, 10:21 AM)

bbs sunt
cam greu de gasit...unele bune le iau la pret de keskin noi

cunoastem cunoastem ...........2 ani de zile mi-a luat sa nu dau 1000 de euro pe ele.
TiL
Jan 24 2009, 01:36 PM
Bine ca ai rezolvat franele. Aceeasi problema o avea si 528-ul lui haifisch. Nu stiu daca a rezolvat-o inca.
Dar nu trebuie sa ocarati frana hidraulica. Ca foiabilitate e cam varza dar.... 525-ul pe care l-am dezmembrat avea cea mai buna frana pe care am incercat-o vre-odata. Frana instant si super bine, cam brutal pentru piciorul meu invatat cu servo-tulumba.
Pacat ca nu au rezistat prea multe servo-uri hidraulice pana acum.
haifisch
Jan 24 2009, 02:36 PM
am incercat cat am tinut-o pe bara sa o rezolv.....dar momentan nu a mers.....
din pacate franele astea sunt f pilaf....pt ca am auzit pe toata lumea cu hidraulice ca au aceeasi problema nenorocita
sa vedem.....poate le-oi rezolva sa le pastrez hidraulice....dar cred ca mai repede o sa pun si eu tulumba
astept sa dea ghioceii ca sa pot sa trag masina pe bara....si cu ajutorul fratelui meu sa facem din masina asta ce trebuia ea sa fie....
bafta in continuare elvis
elvislorin
Jan 24 2009, 02:55 PM
mersi...daca ai nevoie de un ajutor o idee apeleaza te rog cat e inca memoria fresh
haifisch
Jan 24 2009, 03:13 PM

multam fain dar cum am spus.....momentan merg cu masina asa cum e ea.....o mai tarasc un pic si cand da o caldurica ceva atunci
ma apuc de ea
elvislorin
Jan 24 2009, 10:21 PM
bai fratilor daca pun mana pe kiss asta care a avut masina inainte de edi ii zic vreo doua...mama lui de milog si ala care a reparat-o...bai numai carpeli....la un vacuum a pus furtun de udat gradina...cum mama masii sa reziste ala...de aia nu imi statea mie masina la relanti si facea ca naiba cand era rece...am schimbat furtunul...ba milogule e 10 lei metrul...sa vii sa iti dau eu bani sa iei sa ai pt alta masina...merge brici masina...ce carpeli or mai fi pe la ea?
evildeath
Jan 25 2009, 04:03 AM
QUOTE (elvislorin @ Jan 24 2009, 10:21 PM)

bai fratilor daca pun mana pe kiss asta care a avut masina inainte de edi ii zic vreo doua...mama lui de milog si ala care a reparat-o...bai numai carpeli....la un vacuum a pus furtun de udat gradina...cum mama masii sa reziste ala...de aia nu imi statea mie masina la relanti si facea ca naiba cand era rece...am schimbat furtunul...ba milogule e 10 lei metrul...sa vii sa iti dau eu bani sa iei sa ai pt alta masina...merge brici masina...ce carpeli or mai fi pe la ea?
o tara plina de oameni ingeniosi
elvislorin
Jan 26 2009, 11:29 PM
pfff...ale naibii de furtune...le schimb pe toate cele de aer...azi am comandat 2 pe original (au o forma mai speciala)...restul le iau aftermarket...am inteles ca sunt bune cele siliconice...l=am gasit pe cel care imi facea probleme...l=am carpit pana ce vine cel original...pe joi=vineri...si motorul merge in sfarsit asa cum trebuie...nu mai am intreruperi, suna bine...incet incet sper sa il aduc in starea pe care o merita...cine ma ajuta cu ceva idei de evacuare...pe unde as putea gasi...sa pun originala sh sau sa fac ceva custom...apoi ceva idei de pe unde sa imi iau un pachet m...nu le fac pe toate imediat dar vreau sa ma pregatesc din timp...sa stiu de unde iau si cam cat ma costa...probabil ca pana in vara o sa fie gata ce mi-am propus
TiL
Jan 26 2009, 11:54 PM
Eu am esapament Bosal de 2.0/2.5. E ok, dar parca prea silentios. Totusi, la ralanti are un discret bass profund, pentru ca vibreaza geamurile (ne-termopan) de la casa cand o tin in fata curtii.
Ma gandesc ca unul de 2.8 original s-ar auzi bine. Cu toate ca am un amic in Spania care duce dorul sunetului primului meu 525, pe care il are aici. Acolo si-a luat un 528 foarte bun, dar nu suna ca asta

Are ceva diferit 2.5-ul ala ca se aude super. Or fi tobe originale mancate de rugina, cine stie.
As zice sa iei intermediara de 2.8 si finala un pic sport. Dar intermediara de 2.8 are doua iesiri...
evildeath
Jan 27 2009, 01:05 AM
QUOTE (elvislorin @ Jan 26 2009, 11:29 PM)

pfff...ale naibii de furtune...le schimb pe toate cele de aer...azi am comandat 2 pe original (au o forma mai speciala)...restul le iau aftermarket...am inteles ca sunt bune cele siliconice...l=am gasit pe cel care imi facea probleme...l=am carpit pana ce vine cel original...pe joi=vineri...si motorul merge in sfarsit asa cum trebuie...nu mai am intreruperi, suna bine...incet incet sper sa il aduc in starea pe care o merita...cine ma ajuta cu ceva idei de evacuare...pe unde as putea gasi...sa pun originala sh sau sa fac ceva custom...apoi ceva idei de pe unde sa imi iau un pachet m...nu le fac pe toate imediat dar vreau sa ma pregatesc din timp...sa stiu de unde iau si cam cat ma costa...probabil ca pana in vara o sa fie gata ce mi-am propus
eu am un esapament original de 2,8 pana la finala...si o finala nu stiu daca e sport sau simpla...ideea e ca se aude foarte bine nu e spart nu are nimic...are un sound foarte misto...nici galagios dar nici foarte incet....
kit-ul de M cam greu...si eu tot astept sa pun mana pe unul
haifisch
Jan 27 2009, 05:35 PM
asa sunt 528-urile astea mai sportive evildeath
elvislorin
Feb 10 2009, 08:55 PM
nu am mai scris de ceva timp pe aici...am mai facut cate ceva pe la masina...am schimbat furtunele de pe la motor, am dat intr-o potaie cu 100 la ora (mi-a infundat fusta dar am indreptat-o), am rezolvat si cu apa care imi intra in interior...incet incet ii rezolv problemele tehnice si apoi ma apuc de exterior
ce ma seaca acum sunt doua mici probleme...
1. consumul instantaneu....se comporta in felul urmator...aproape tot timpul sta la maxim iar cand iau piciorul de pe acceleratie se duce la minim...am schimbat si senzorul de pe grup cu unul functional, am dat jos si ceasurile si am verificat firele si legaturile...totul pare ok...acum imi trecu prin cap si urmatoarea chestie...masina a avut cutie automata si apoi s-a pus manuala...e posibil ca din cauza asta sa nu mai arate corect....probabil ca dl ECU nu mai stie in ce treapta e masina si nu mai poate calcula doar pe baza senzorului de la grup...trebuie sa stie si in ce treapta este masina...HELP PLEASE...se poate ceva?cum e la cele manuale?
2. lumini pe marsarier...am senzor pe cutia manuala...cum procedez mai departe?
3. pilotul automat nu mai functioneaza deloc...o sa dau jos plasticele de sub volan si o sa iau la verificat mufele si firele...sper sa fie doar decuplate de cand s-o fi umblat pe la bord dupa schimbarea cutiei automate cu cea manuala
SE PRICEPE CINEVA PE FORUM LA PARTEA ELECTRICA?MA POATE AJUTA CU MUFELE SI FIRELE ALEA DE IMI ATARNA PRIN BORD...MI-E GROAZA DE ELE
elvislorin
Feb 10 2009, 09:30 PM
acum mi-am mai amintit ceva...referitor la consumul instantaneu...am incercat cu un senzor de pe un 2.4td...de la sorin...si el mi-a zis ca la td nu afiseaza consumul instantaneu...idei?pareri?HELP
elvislorin
Feb 10 2009, 11:17 PM
dupa ultimele sapaturi (sau mai bine zis invarteli) s-ar parea ca am diferential autoblocant
elvislorin
Feb 13 2009, 06:57 PM
in sfarsit imi arata si mie cata benzina am in rezervor....yyyyeeeeyyyyy
Gabi_323i
Feb 15 2009, 12:10 AM
QUOTE (evildeath @ Jan 24 2009, 04:41 AM)

felicitari...sa stapanesti sanatos noua frana:) si eu am fost uimit de ce frane am cand am schimbat pompa hidraulica cu una vacumatica:D
ceva detalii ? ce pompa ai folosit? eu aveam impresia ca nu are loc din cauza la galeria de admisie
TiL
Feb 15 2009, 12:31 AM
E loc destul. Eu am pastrat servofrana de TD la 2.5 M30, a incaput fara probleme.
Cred ca aceeasi tulumba e si la 520i
elvislorin
Feb 15 2009, 05:30 PM
am pus pompa de la td (td-ul nu avea abs) pe 2.8 cu abs si merge brici...uite un link cu modelele pe care s-a folosit
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=onin alta ordine de idei...nu mai stiu daca am scris mai inainte dar nu merge tempomatul...azi am verificat firele si par in regula...la ce sa ma uit in continuare?
evildeath
Feb 15 2009, 08:41 PM
QUOTE (elvislorin @ Feb 15 2009, 05:30 PM)

am pus pompa de la td (td-ul nu avea abs) pe 2.8 cu abs si merge brici...uite un link cu modelele pe care s-a folosit
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=onin alta ordine de idei...nu mai stiu daca am scris mai inainte dar nu merge tempomatul...azi am verificat firele si par in regula...la ce sa ma uit in continuare?
s-o fii stricat actuatorul?
bartro
Feb 15 2009, 10:10 PM
Vad ca masina a fost automata, vezi ca la septarul meu cel putin se opreste tempomat cand e scos din 'D', poate iti a ramas un fir deconectat de cand a fost scos cutia veche..
In rest, e legat si la contact de frana. Siguranta mai are?
elvislorin
Feb 15 2009, 11:31 PM
QUOTE (bartro @ Feb 15 2009, 10:10 PM)

Vad ca masina a fost automata, vezi ca la septarul meu cel putin se opreste tempomat cand e scos din 'D', poate iti a ramas un fir deconectat de cand a fost scos cutia veche..
In rest, e legat si la contact de frana. Siguranta mai are?
sigur a ramas vreun fir deconectat...sunt prea multe prin bord care atarna...de siguranta nu stiu ce sa zic...ca nu mai tin minte...azi doar verificai firele si curatai mufele cu spray de contact...cum verific la daca e legat la contactul de frana?
si o intrebare de baraj: are rost sa incerc sa le fac?singur nu cred ca ma descurc...iar electricieni care sa se priceapa mai greu pe la noi prin zona
evildeath
Feb 16 2009, 03:17 AM
QUOTE (elvislorin @ Feb 15 2009, 11:31 PM)

sigur a ramas vreun fir deconectat...sunt prea multe prin bord care atarna...de siguranta nu stiu ce sa zic...ca nu mai tin minte...azi doar verificai firele si curatai mufele cu spray de contact...cum verific la daca e legat la contactul de frana?
si o intrebare de baraj: are rost sa incerc sa le fac?singur nu cred ca ma descurc...iar electricieni care sa se priceapa mai greu pe la noi prin zona
http://www.e28planet.com/DaveKanTransGuide/uita-te aici ca povesteste ce trebuie facut la cruise control cand renunti la automata si pui manuala...

am uitat ca a fost automata masina
elvislorin
Feb 19 2009, 10:22 PM
nu am mai apucat sa fac nimic la masina...deh vremea asta de kko..mi-am comandat niste cleme pt prins grilele de la faruri...si grile...destul de ieftine, dar nu sunt originale...nu sunt mama lor dar merg....daca ma lasa vremea ma apuc sa verific daca sunt bine puse firele pt tempomat...la consumul instantaneu nu mai aveti nici o idee?
@316i ...ai uitat de mine?
evildeath
Feb 20 2009, 07:46 PM
QUOTE (elvislorin @ Feb 19 2009, 10:22 PM)

nu am mai apucat sa fac nimic la masina...deh vremea asta de kko..mi-am comandat niste cleme pt prins grilele de la faruri...si grile...destul de ieftine, dar nu sunt originale...nu sunt mama lor dar merg....daca ma lasa vremea ma apuc sa verific daca sunt bine puse firele pt tempomat...la consumul instantaneu nu mai aveti nici o idee?
@316i ...ai uitat de mine?
la consumul instantaneu ...acumulatorii din ceasurile de bord...sau poate chiar toata unitatea care are turometul si consumul instanta dusa...
TiL
Feb 20 2009, 11:47 PM
Ai desfacut bordul? Ai curatat contactele din el? Nu prea cred ca are legatura cu acumulatorii... dar daca tot il desfaci ar fi bine sa-i pui acumulatori.
elvislorin
Mar 2 2009, 06:15 PM
nu am mai facut mare lucru pe la masina...pompa de benzina schimbata si jante bbs pe 16...
Click to view attachment
elvislorin
Mar 16 2009, 08:36 AM
QUOTE (evildeath @ Feb 16 2009, 03:17 AM)

http://www.e28planet.com/DaveKanTransGuide/uita-te aici ca povesteste ce trebuie facut la cruise control cand renunti la automata si pui manuala...

am uitat ca a fost automata masina
mama masii de treaba...a picat site-ul din link si eu nu am apucat decat sa citesc o data ce a facut tipul...nu mai imi amintesc nimic
evildeath
Mar 16 2009, 08:49 AM
QUOTE (elvislorin @ Mar 16 2009, 08:36 AM)

mama masii de treaba...a picat site-ul din link si eu nu am apucat decat sa citesc o data ce a facut tipul...nu mai imi amintesc nimic

pacat...iti arata tot ce e de facut si era si bine explicat...
mai incearca zilele astea poate merge din nou link-ul...
lucian
Mar 16 2009, 01:25 PM
QUOTE (elvislorin @ Mar 2 2009, 07:15 PM)

nu am mai facut mare lucru pe la masina...pompa de benzina schimbata si jante bbs pe 16...
Click to view attachmentnice. sta saltata de fund sau e doar o impresie a mea?
elvislorin
Mar 16 2009, 06:53 PM
e drumul in panta
elvislorin
May 5 2009, 10:15 PM
nu am mai scris de ceva vreme pe aici
intre timp masinuta a primit doua caucioace de 235/65/16 pe spate...profil V...arata si sta f bine pe drum....o bara de directie...
apoi...evacuare originala de 2.8 in stare excelenta...multam interceptorule...doua tipsuri si asta e
apoi...pompa de servo...alta viata...multam sorine
imi oscileaza la relanti...again..furtunele sunt ok...am observat ca daca scot furtunul de vacuum care vine de la galeria de admisie in supapa de control din capul rampei nu imi mai oscileaza...din ce am vazut eu supapa aceea e la retur...tine 3.0 bari...mai am una pe e34 m30 si o sa o schimb...sa fie oare de acolo buba?cine imi explica si mie cam cum functioneaza, care e principiul?
in rest...schimbat uleiul cu 20w50 de la valvoline...10w40 mi-l manca cand saream de 4000 de ture (daca mergeam linistit nu consuma deloc)...probabil era prea subtire...dupa schimbare pot sa zic ca motorul suna mai bine, mai cu brand...cam atat...
CAUT IN CONTINUARE PACHET M SAU SPOILER DE ALPINA, ZENDEN ETC
rostil
May 6 2009, 01:38 PM
Asa facea si a mea, oscila ralantiul. Supapa aia care e de fapt regulator de presiune mentine presiunea in rampa la 3 bari in cazul tau. Inauntru are o membrana din textil cauciucat care acum e imbatrinita, are fisuri sau pori pe unde scapa vapori de benzina in admisie prin acel furtun de vacuum. De aici si oscilatiile, amestecul e prea bogat. Ai grija, ca eu am mers asa si s-a rupt membrana, mi-a bagat benzina pina s-a innecat dupa care a curs pe la cotul de admisie pe electromotor. Am avut noroc ca nu a luat foc, ca eu dadeam la cheie, blocasem traficul...
elvislorin
May 10 2009, 08:26 PM
schimbat valva...tot asa face...m-am uitat pe scheme si la masina si parca ceva nu e in regula...furtunele si valvele nu imi par a fi in pozitia corecta
o sa fac o poza sa vedem cine ma poate ajuta
pana atunci ceva poze cu crescatoria de rechini
Click to view attachmentClick to view attachment
lucian
May 11 2009, 03:21 PM
QUOTE (elvislorin @ May 5 2009, 10:15 PM)

nu am mai scris de ceva vreme pe aici
intre timp masinuta a primit doua caucioace de 235/65/16 pe spate...profil V...arata si sta f bine pe drum....o bara de directie...
apoi...evacuare originala de 2.8 in stare excelenta...multam interceptorule...doua tipsuri si asta e
apoi...pompa de servo...alta viata...multam sorine
imi oscileaza la relanti...again..furtunele sunt ok...am observat ca daca scot furtunul de vacuum care vine de la galeria de admisie in supapa de control din capul rampei nu imi mai oscileaza...din ce am vazut eu supapa aceea e la retur...tine 3.0 bari...mai am una pe e34 m30 si o sa o schimb...sa fie oare de acolo buba?cine imi explica si mie cam cum functioneaza, care e principiul?
in rest...schimbat uleiul cu 20w50 de la valvoline...10w40 mi-l manca cand saream de 4000 de ture (daca mergeam linistit nu consuma deloc)...probabil era prea subtire...dupa schimbare pot sa zic ca motorul suna mai bine, mai cu brand...cam atat...
CAUT IN CONTINUARE PACHET M SAU SPOILER DE ALPINA, ZENDEN ETC
..235/65-16 imposibil sa-ti incapa
poate cu 55 sau 50
elvislorin
May 11 2009, 06:22 PM
nop...asta e dimensiunea....masina e mai ridicata daca te uiti atent
lucian
May 11 2009, 06:52 PM
QUOTE (elvislorin @ May 11 2009, 07:22 PM)

nop...asta e dimensiunea....masina e mai ridicata daca te uiti atent
da, am vazut ca e saltata de spate si te-am si intrebat, dar ai zis ca e masina in panta.
eu am avut pe e12 215/65-16 si atingeau de aripa in spate cu doua persoane pe bancheta.
de aia ma mira, plus ca ce ai tu acuma sunt si mai mari.
daca pui niste pitipoance in the backseat....
TiL
May 11 2009, 08:32 PM
Lucian, conteaza mult ET-ul.
Masina permite ca la jante cu ET mare pe spate sa pui cauciuc lat.
Din cauza asta o sa vezi un M5 chiar si E39 care are rotile late, dar nu sunt iesite in afara, sunt "infipte in fundul masinii"
Si totusi, sunt /65? Ar avea diametru foarte mare pentru E28.
elvislorin
May 11 2009, 10:20 PM
frate cu 4 oameni in spate nu atinge

...o sa bag si niste pitipoance sa vad daca rezista la balans...sunt convins ca da...pitzipoancele e light
Ciupanezu
May 11 2009, 11:37 PM
QUOTE (TiL @ May 11 2009, 09:32 PM)

Lucian, conteaza mult ET-ul.
Masina permite ca la jante cu ET mare pe spate sa pui cauciuc lat.
Din cauza asta o sa vezi un M5 chiar si E39 care are rotile late, dar nu sunt iesite in afara, sunt "infipte in fundul masinii"
Si totusi, sunt /65? Ar avea diametru foarte mare pentru E28.
Cu cāt ET-ul este mai mare, cu atāt janta intră mai īn interior.
Un ET mai mic scoate janta mai īn afară.
ET-ul jantelor de pe spate de M5 E39 este de 22.
ET-ul de pe seria 5 şi 7 este mic īn timp ce pe seria 3 (de exemplu E46) ET-ul este mare.
elvislorin
May 11 2009, 11:57 PM
ma oricum nu va stresati cu pipitzele...ca nu le plac rechinii...de cand am luat masina asta parca mi-am luat p..a si am taiat-o...exagerez...mai pot face pipi
TiL
May 12 2009, 12:07 AM
corect

Dar se poate si ET mai mic decat 22. Eu am ET11 si 205/60 R15 intra la limita fara sa atinga in spate. Ceva mai lat nu mi-ar intra decat daca as pune roti cu ET-ul stock care la E28 a fost 22 parca. Iar daca pun 185-uri pe roata cu ET 22 masina arata ca o dacie, cu rotile inauntru.
Asa ca estimez un ET 25 ca sa intre 235-uri. ET care ar face masina caraghioasa pe 185, 195 sau chiar 205-uri.
lucian
May 12 2009, 07:17 AM
QUOTE (Ciupanezu @ May 11 2009, 11:37 PM)

Cu cāt ET-ul este mai mare, cu atāt janta intră mai īn interior.
Un ET mai mic scoate janta mai īn afară.
ET-ul jantelor de pe spate de M5 E39 este de 22.
ET-ul de pe seria 5 şi 7 este mic īn timp ce pe seria 3 (de exemplu E46) ET-ul este mare.
intra janta in interior si atinge de amortizor, nu mai atinge de aripa...
lucian
May 12 2009, 07:40 AM
am pus o poza cu a mea incaltata cu 205/65-16 in prezent.
se vede cum roata umple ap. tot arcul de cer al aripii.
de la buza rotii pana la prag am cam 2,5 cm
conf. tyre size calculator roata mea are 67.31 cm
tot calc. asta zice ca roata 235/65-16 are 71 cm diametru.
ale mele sunt uriase dar 235...nu mai zic, sunt de suv.
de aia mie mi-e cam greu sa cred sa sunt asa de mari, si nici poza cu e28 nu ma lasa sa cred asta.
poate pui, colegule, o poza cu roata unde sa se vada dim., sa ma linistesc si eu....
Ciupanezu
May 12 2009, 08:26 AM
QUOTE (lucian @ May 12 2009, 08:17 AM)

intra janta in interior si atinge de amortizor, nu mai atinge de aripa...
Depinde de ET, nu trebuie neapărat să atingă īn amortizor, poate să fie şi la limită.
elvislorin
Jun 25 2009, 07:51 PM
daca nu apare vreo problema, pe marti ar trebui sa vina pachetul de m

intre timp masina a primit o husa de piele la schimbator...am facut usile sa se inchida la linie...am cumparat motorase pt inchidere noi (chinese) si mai am si unele second originale...dar nu functioneaza corect inchiderea...cand trag de tzamburushul de langa geam sau cand imping de el opune rezistenta mare...am dat jos incuietorile si le=am curatat, le-am uns dar tot asa fac...mi se pare ca au uzura mare...o sa pun altele sa vad daca face la fel...momentan functioneaza corect usa sofer iar pe celelalte le deschid manual

...dar se rezolva....ce am mai remarcat...am vreo 1-2 mii km cu valvoline 20w50 si nu mi-a mancat ulei deloc...yey
ionusunt
Jun 26 2009, 02:28 PM
QUOTE (elvislorin @ Jun 25 2009, 08:51 PM)

daca nu apare vreo problema, pe marti ar trebui sa vina pachetul de m

intre timp masina a primit o husa de piele la schimbator...am facut usile sa se inchida la linie...am cumparat motorase pt inchidere noi (chinese) si mai am si unele second originale...dar nu functioneaza corect inchiderea...cand trag de tzamburushul de langa geam sau cand imping de el opune rezistenta mare...am dat jos incuietorile si le=am curatat, le-am uns dar tot asa fac...mi se pare ca au uzura mare...o sa pun altele sa vad daca face la fel...momentan functioneaza corect usa sofer iar pe celelalte le deschid manual

...dar se rezolva....ce am mai remarcat...am vreo 1-2 mii km cu valvoline 20w50 si nu mi-a mancat ulei deloc...yey
10w40 manca? cat manca?
elvislorin
Jun 26 2009, 03:22 PM
QUOTE (ionusunt @ Jun 26 2009, 03:28 PM)

10w40 manca? cat manca?
un litru la 4000 de km
elvislorin
Jun 29 2009, 03:28 PM

...probleme cu transportul din germanica...tre' sa mai aman achizitionarea pachetzelului
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.