elvislorin
Oct 10 2010, 02:32 PM
sper ca la anul cand termin cu tot cu vopsit sa fie unul dintre cei mai intretinuti rechini din tara...rugina nu mai are, motorul e f bun, suspensia e ok, pachetul m e in stare f bun, interiorul mai trebuie aranjat...si niste bbs rc
haifisch
Oct 10 2010, 03:50 PM
dar esti zgarcit rau in ceea ce privete pozele.....
elvislorin
Oct 10 2010, 03:53 PM
n-am aparat foto

...si ce sa pozez pana la urma?masina pe dedesubt?...in exterior arata la fel...la interior e desfacut totul...saptamana care vine sper sa ii montez finala magnaflow si atunci o sa fac si niste poze
haifisch
Oct 10 2010, 06:41 PM
masina in general ....sa mai vada si ochiu' nostru
si daca pui magnaflow un filmuletz
bartro
Oct 10 2010, 06:53 PM
QUOTE (haifisch @ Oct 10 2010, 04:50 PM)

dar esti zgarcit rau in ceea ce privete pozele.....
Tu zici, tu care postezi odata pe 3 ani la topic de masina ta..
haifisch
Oct 10 2010, 07:06 PM
daca imi dai tu cablu de date de nokia 7210 pun si poze
bartro
Oct 10 2010, 08:00 PM
QUOTE (haifisch @ Oct 10 2010, 08:06 PM)

daca imi dai tu cablu de date de nokia 7210 pun si poze
Nu are bluetooth / IrDA?
haifisch
Oct 10 2010, 09:09 PM
are....dar nu inteleg...la ce imi foloseste bluetooth cand eu vreau sa le bag in calc?
Ciupanezu
Oct 10 2010, 09:11 PM
De exemplu, în cazul în care aveai un laptop cu bluetooth sau un adaptor bluetooth pe USB pentru PC.
haifisch
Oct 10 2010, 09:17 PM
n-am
bartro
Oct 11 2010, 08:46 AM
@haifisch, Bluetooth ca si IrDA ofere mai multe servici pe un telefon, printre care de obicei si transfer de fisere prin OBEX.
elvislorin
Oct 31 2010, 08:53 PM
back....azi am schimbat
1. cablul de acceleratie...era dusa garnitura de pe el...acolo unde intra in habitaclu...si pe acolo imi intra apa in interior
2. am pus un burduf (era lipsa) acolo unde intra furtunul de la pompa de frana de sub pedala in habitaclu...si pe acolo intra apa in interior
3. am dat fetele de usi spate jos...am curatat de mizerie, degresat si apoi gresat...
saptamana asta vreau sa ii pun finala si sa o duc la electrician sa imi faca inchiderea centralizata...de aia am dat toate fetele de usi jos si am curatat, uns totul
inca 690 de bube de rezolvat

in continuare sunt interesat de
1. un interior in stare f buna...de preferat sport...sau macar scaune fata
2. bbs rc sau alte jante de genul asta
TiL
Oct 31 2010, 09:21 PM
Ce inseamna gresat ? Vezi sa nu infunzi scurgerile de jos, ca apoi nici mama vaselinei nu te scapa de rugina.
In loc de gresat eu as face asa:
- cumparat chederele exterioare, acele bare care vin sub cromul orizontal. Le am noi ma E28. In felul asta nu mai intra apa aproape deloc in usi, iar daca intra intra mai curata, putin jeg care sa infunde scurgerile.
- usa curatata de rugina, daca are, si dat cu grund/vopsea. Toate astea asigurandu-ma ca gurile de scurgere au ramas mari si late.
Asta-i protectia de la mama lui si e eficienta daca e intretinuta.
elvislorin
Oct 31 2010, 09:25 PM
scurgerile sunt in continuare desfundate...cand zic gresat ma refer la un spray repsol gen wd-40...niste chedere noi ar fi bune...dar nu acum....peste 1-2 ani cand intra la vopsit
elvislorin
Oct 31 2010, 09:37 PM
azi am dat corsa...

elvislorin
Nov 18 2010, 12:20 AM
am primit corsa inapoi

saptamana asta vreau sa dau jos m50-ul. si apoi ma apuc de transplant. va rog sa ma ajutati. cei care au mai facut sa imi spuna ce adaptari la suport motor au facut, sau la cuplajul care iese din cutie si de care se prinde flansa de cardan sau macar sa imi spuneti daca stiti pe cineva pe care a mai facut si cum pot sa iau legatura cu respectivii. fara discutii off topic. pun motorul si gata. m-am hotarat. deci fara blablauri inutile
pun motorul si am nevoie de ajutor. cine ma poate ajuta e binevenit. cine nu ma poate sa isi tina parerile pt el
elvislorin
Nov 19 2010, 01:15 AM
in weekend vreau sa ma apuc sa dau jos m50-ul.stasera am stat cu un prieten si am incercat sa imi fac un plan de bataie.pana acum am urmatoarele
1. cutia de viteze se poate prinde de flansa de la cardan. gaurile sunt la fel.
2. deocamdata ramane cardanul si grupul meu. cardanul de la rechin e de 154 cm iar de la e34 e de 163 cm. m-am gandit sa pun grupul de e34 si sa ii pun capacul de la cardanul de e28. dar asta e o varianta la care as apela doar daca nu sunt multumit de cum se comporta combinatia m50 cu grup de e28. diferenta de putere si cuplu intre m30b28 si m50b25 e de 5-7%.poate o sa fie doar mici diferente
3.de pe m50 o sa dau jos compresorul de clima dar o sa ramana celelalte anexe.
4. pastrez caseta de directie de e28
5. pun radiatorul de m50 cu tot cu furtune. din ce am vazut eu radiatorul de m50 e mai mic decat cel de m30 si cred ca as putea sa il fixez fara mari batai de cap.
6. problemele apar la tamponul de motor. m50 sta intr-o pozitie mai ridicata decat m30. am vazut poze cu forma tampoanelor de m30 si m50. sunt la fel in ceea ce priveste suruburile de prindere insa cel de m50 e mai inalt (de asta m50 sta mai ridicat ). as vrea sa pastrez suportii de motor de m50 si sa incerc sa pun motorul pe tampoanele de m30=>o pozitie mai joasa a m50-ului, apropiata de cea a m30-ului. sper sa imi pice la gauri si la pozitie astfel incat sa nu fiu nevoit sa fac modificari. m-am gandit si la modificarile sistemului de prindere.
7.instalatia electrica. mi-e groaza de partea asta dar sper sa ii dau de cap cu ajutorul unui electrician.
in continuare astept pareri, sfaturi, info despre cei care au facut asa ceva.
in alta ordine de idei. azi am primit o capota, aripi fata si macarale fata de rezerva. 10x chychy
TiL
Nov 19 2010, 01:26 AM
Ma astept sa ai de lucru la suporti. Din cate stiu sunt incompatibili intre E28 si E34.
elvislorin
Nov 19 2010, 01:34 AM
acum m-am uitat mai atent. la e28 tampoanele sunt mai inclinate. ma paste o adaptare
haifisch
Nov 19 2010, 02:27 PM
tu credeai ca o sa vina bolt on?
trebuie adaptati suportii...
elvislorin
Nov 19 2010, 05:40 PM
si eu ca tot omul sper la o varianta mai usoara. dar dupa ce m-am uitat si pe forumurile din afara am vazut ca se poate.
haifisch
Nov 19 2010, 07:51 PM
ca se poate ce?
xox
Nov 19 2010, 08:03 PM
Da-mi mie Corsa daca tot ai luat-o inapoi
elvislorin
Nov 20 2010, 02:00 AM
se poate face un tampon custom. cu rabdare, atentie and some skills.
TiL
Nov 20 2010, 09:52 AM
cumva confunzi tampon cu suport?
elvislorin
Nov 20 2010, 09:54 AM
cumva din greseala domnule academician

...
haifisch
Nov 20 2010, 04:50 PM
tampon custom?
fara suparare dar asta o poti trece la categoria "inovatii" romanesti care nu are nici un rost
mai bine te gandesti la suporti custom cu tampoane stock
elvislorin
Nov 20 2010, 07:13 PM
bre casca ochii...am spus mai sus ca e greseala de exprimare...as aprecia un sfat util nu corecturi gramaticale...alea poti sa le dai altora...in alta ordine de idei azi m=am apucat cu sorin sa dam jos m50-ul de pe e34...radiatorul de apa e spart...sa vad daca il pot pastra pe al meu...se poate?...galeria de admisie de la m50 e sparta + carcasa din stanga (de langa oala) e sparta...releele de acolo sunt ok, mai sunt niste placi care intra in niste mufe...placile par ok dar carcasele lor de plastic sunt si ele sparte...intrebare...m50 are cumva o capsa care se arde si intrerupe circuitul de alimentare curent in caz de accident?de fapt 2...cred...am gasit langa oale doua cuburi portocalii...unul e topit la o margine, celalalt nu...
maine continui munca de dezmembrare...in caz ca vreti piese de e34 intrebati acum pt ca in curand masina donatoare o sa ajunga la fier vechi....
xox
Nov 20 2010, 08:16 PM
Tampon "custom" nu cred ca-si bate nimeni capul sa faca, e clar ca-i vorba de suporti care automat vin cu tampoane.
Cat despre rest, nu crezi ca e mai ieftin sa iei alt motor complet decat sa te chinui cu asta? Intreb doar pentru ca din ce mi-ai zis, nu mai ai cum verifica integritatea CAN-ului. Daca deja ai masina (si e clar ca o ai) poate n-ar fi o idee rea s-o desfaci s-o dai bucati si sa cauti un motor complet si bun care-l poti testa inainte.
Postul asta l-am "copt" doar din ratiuni economice, suntem in criza pana una-alta
Mihai_AMD
Nov 20 2010, 08:19 PM
CITAT(elvislorin @ Nov 20 2010, 07:13 PM)

am gasit langa oale doua cuburi portocalii...unul e topit la o margine, celalalt nu...
maine continui munca de dezmembrare...in caz ca vreti piese de e34 intrebati acum pt ca in curand masina donatoare o sa ajunga la fier vechi....
maestre,cele 2 cutii portocalii sunt senzorii pt airbag
daca masina ajunge la remat,te rog pastreaza-mi si mie placuta aia neagra de tabla de pe contraaripa dreapta,unde e seria masinii si masele autorizate sau ce mai zice acolo,dau o bere la urmatoru colet cu piese
elvislorin
Nov 20 2010, 08:25 PM
QUOTE (xox @ Nov 20 2010, 08:16 PM)

Tampon "custom" nu cred ca-si bate nimeni capul sa faca, e clar ca-i vorba de suporti care automat vin cu tampoane.
Cat despre rest, nu crezi ca e mai ieftin sa iei alt motor complet decat sa te chinui cu asta? Intreb doar pentru ca din ce mi-ai zis, nu mai ai cum verifica integritatea CAN-ului. Daca deja ai masina (si e clar ca o ai) poate n-ar fi o idee rea s-o desfaci s-o dai bucati si sa cauti un motor complet si bun care-l poti testa inainte.
Postul asta l-am "copt" doar din ratiuni economice, suntem in criza pana una-alta

suport custom...s-a mai facut...am vazut poze si arata f bine iar de tinut inca tine dupa multe zeci de mii de km....mufa can e ok....e vb de carcasa in care sunt relee...mufa can e langa carcasa respectiva...in legatura cu motorul....mergea f bine inainte de accident...nu vad de ce nu ar merge si acum...iar pretul la care il iau e ca pt prieteni...un radiator si o galerie de admisie nu sunt scumpe la dezmembrari
xox
Nov 21 2010, 03:00 AM
Daca pretul e ok atunci treaba-i buna. De suporti ziceam ca se pot face, zicea cineva mai sus de confundat cu tampoane. Modificarile astea nu-s asa complicate. Trebu' doar lampa de sudura si o mana sigura

Problema e ca la omologat te trec pe teste dinamice si-i destul de scump. Iarasi, din ratiuni de "criza".
elvislorin
Nov 21 2010, 08:11 PM
azi am mai bagat vreo 8 ore de munca la curte. am desfacut instalatia electrica de pe spate, de pe usi, din bord si de la motor...trebuie doar sa trag afara firele de la instalatia din interior...nu vreau sa tai nimic...fiecare fir a fost desfacut cu tot cu mufa si etichetat...
sa dau jos si contactul?sau il pot pastra pe al meu?...stiu ca la e34 e cu cip
maine sper sa trag firele afara si apoi sa dau jos cu motorul
intrebare...avand in vedere ca masina a avut accident si a bubuit airbagul sofer o sa porneasca motorul?varu-miu zicea ca in urma accidentului e posibil sa nu porneasca fara a pune un tester pe motor.
Ciupanezu
Nov 21 2010, 09:07 PM
O să pornească dacă vei avea o capsă pirotehnică nesărită la baterie.
Motorul nu porneşte după accident din cauza capsei pirotehnice care sare pentru a evita riscul unui incendiu cauzat de un scurtcircuit.
elvislorin
Nov 21 2010, 09:54 PM
mihai (db 85 amd) mi-a zis ca s-ar fi pus de la e39 incolo...ma uit acum pe realoem sa vad daca imi da ceva
Ciupanezu
Nov 21 2010, 09:57 PM
Posibil să existe şi pe E34-urile din ultimii ani de fabricaţie.
elvislorin
Nov 21 2010, 10:01 PM
asta e din 92-93. o fi sau n-o fi. ai idee cum arata?eu azi am desfacut instalatia de la baterie si nu am vazut nimic care sa aduca cu asa ceva.
Ciupanezu
Nov 21 2010, 10:04 PM
E o chestie din plastic montată pe cablul de la borna de +.
Probabil că nu are, deci va porni fără probleme.
elvislorin
Nov 21 2010, 10:10 PM
am vazut cum arata pe e39. la e34 nu imi da asa ceva. probabil trebuie sa mai bibilesc eu la montaj. vreun releu, cablu sau mufa care nu functioneaza cum trebuie
xox
Nov 22 2010, 01:52 AM
Vezi ca poti sa-ti pastrezi contactul daca faci bypass la EWS. Era un topic pe aici de acu o zi sau doua in care era link-ul catre dezactivarea lui.
elvislorin
Nov 22 2010, 03:36 PM
masina nu are ews...am scapat de o grija...

...azi am vb si cu chychy de la oradea...o sa imi faca el partea electrica...si aseara interceptor mi-a dat o idee cu radiatorul...radiatorul de m50b25 are vas de expansiune prins de el. mi-a zis sa ma uit la m5 e34 pt ca la modelul asta vasul de expansiune e separat...sa incerc sa pastrez radiatorul meu de apa si sa fac ca la m5
elvislorin
Nov 25 2010, 05:30 PM
stiti ceva de suspensii sport ss supersport? am gasit ceva pe net la
http://tuning.superieftin.com/categories/B...USPENSII-SPORT/ma bate gandul sa imi pun suspensie sport dupa ce termin cu schimbat motorul
TiL
Nov 25 2010, 07:16 PM
Superpreturi.
Pacat ca nu stiam de asa oferta cand am schimbat suspensia la masina.
Fiind cu doar 30% mai dure decat stock, presupun ca sunt digerabile.
elvislorin
Nov 25 2010, 09:16 PM
preturile sunt mai mult decat ok. intrebarea mea e legata de calitatea suspensiei. telescoape bilstein si arcuri h&r suna ok. ati mai luat ss supersport sau stiti amici care sa fi avut pe masina marca asta?
bartro
Nov 25 2010, 10:28 PM
Cam suspect, marca ss supersport, apoi scrie de bilstein si H&R.
elvislorin
Nov 25 2010, 10:35 PM
QUOTE (bartro @ Nov 25 2010, 10:28 PM)

Cam suspect, marca ss supersport, apoi scrie de bilstein si H&R.
u see my point
TiL
Nov 26 2010, 09:40 AM
Or fi amortizoare reincarcate/intarite

Bilstein tari are Cosmin pe 535, de-alea cu tija groasa, corp gros, deci jamba groasa.
BTW, jambele din pozele de pe site or fi de E36, oricum nu de E28.
Ca idee, dar si astea par sa fie pe suportul normal, cu tija subtire:
http://www.turnermotorsport.com/html/detai...UCT_ID=P36-0233http://www.turnermotorsport.com/html/detai...UCT_ID=P36-0243
xander
Nov 26 2010, 04:25 PM
trage un ochi aici
pare interesant
http://www.dcperformance.co.uk/performance...series-e28.htmlbilstein b6 pt arcuri normale si b8 pt arcuri sport mai scurte
ar mai fi cele de la spax dar nu stiu nimic despre ele
elvislorin
Jan 21 2011, 10:59 PM
de unde imi pot cumpara inele de centrare ca sa pot pune jante de e39
io's®
Jan 22 2011, 11:35 AM
le faci la un strungar. cand am avut de "donat" nu ma suna nimeni, le-am tinut o gramada in portbagaj.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.