Help - Search - Members - Calendar
Full Version: un rechin la malul dunarii
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
elvislorin
azi am reusit sa imi fac un pic de timp si sa schimb si mecanismul de inchidere+motorasul de la usa dreapta spate
lucian
QUOTE (elvislorin @ Dec 1 2011, 09:56 PM) *
azi am reusit sa imi fac un pic de timp si sa schimb si mecanismul de inchidere+motorasul de la usa dreapta spate

mecanismul de inchidere, adica tijele? alea nu se strica, doar mai intepenesc
apropos, ai detectat la usile fata un swich pe butuc care declanseaza centralizata?
elvislorin
dap...detectat...referitor la tije si incuietoare...le iau cu totul de pe celalalt rechin pt ca merg perfect... cele de pe batran merg greoi desi au fost curatate si gresate
bartro
Cu instalatie veche, ce ai de gand sa faci? biggrin.gif
elvislorin
care instalatie?electrica?
bartro
Centralizare..
elvislorin
o pastrez...dar am cateva motorase in plus
lucian
din cate imi aduc aminte la e 12 actuatoarele sunt pozitionate orizontal. la e 28 sunt vertical. actuatoarele sunt identice, dar tijele cred ca difera. iti tebuie tije de e12 cu centralizata.
bartro
Mersi pentru informatie, lucian smile.gif
elvislorin
permiteti sa raportam cu mandrie ca astazi am finalizat urmatoarea intreprindere de actiune:
dat jos macarale si sanii pt macarale...curatat, gresat si montat la loc
dat jos chedere de la geamuri...curatate, tratate cu ceva spray pt reintinerire cauciuc si montate la loc
rezolvat si cu motorasele de la inchiderea centralizata...ma refer la cele de pe spate
toate aceste actiuni s-au desfasurat asupra usilor spate
maine sau poimaine o sa aplicam acelasi tratament si usilor fata...vremea si timpul liber sa tina cu noi
pe luni asteptam aprovizionarea cu una bucata releu inchidere centralizata si rezolvare gaura din esapament (una din tevile de la galerie la toba intermediara)

elvislorin
azi am lucrat la trapa electrica pt ca nu imi functioneaza corect...nu se mai inchide complet...am dat-o jos, am curatat de praf garniturile si toate cele de pe acolo, am uns cu vaselina cablurile care o actioneaza, am verificat si motorasul electric...la trapa am gasit rugina (acolo unde a baltit apa, multumiri pe aceasta cale fostului proprietar care nu a fost in stare sa desfunde o scurgere de apa) asa ca am curatat rugina si am dat cu un spray care transforma rugina intr-o baza care se poate vopsi...trapa e pusa la uscat si maine o sa o montez la loc...sper sa montez totul corect si sa functioneze bine
elvislorin
am mai mesterit cate ceva pe la masina...am schimbat trapa cu cea de pe celalalt rechin pt ca am considerat ca era prea multa rugina, am pus-o la loc (cu ajutorul lui chychy...mii de multumiri maestre). am schimbat butucii de la usi si vreau sa mai schimb si contactul. masina se inchide perfect in momentul asta. am lumini complet functionale (inclusiv marsarier). am schimbat si bobinele de inductie cu unele oem (erau bosch). am facut si esapamentul. in momentul asta se mai aude un tacanit mic de la injectoare (au stat 2 ani si cred ca asta e cauza...o sa fac rodajul si daca nu isi dau drumul o sa le curat sau o sa le schimb) si un mic huruit de la o rola de la cureaua de transmisie. motorul suna bine. s-ar parea ca am facut o treaba buna...asa imi spune si chychy. n-am apucat sa pun poze sau filmulete. dupa ce ii rezolv si micile maruntisuri si incep sa pun toate la loc o sa fac si asta. mai am in plan sa schimb toata instalatia electrica de pe batran cu cea de pe donator. la mine sunt facute prea multe improvizatii in bord iar cea de pe donator e intacta. luna viitoare ma apuc de treaba. va tin la curent
bartro
Ma bucur ca a iesit ceva ca lumea. Nu a fost un proiect usor.
elvislorin
sunt undeva la jumatatea drumului...mai e de munca si multi bani de investit
elvislorin
batranul a primit un filtru k&n nou si un furtun de admisie intre debitmetru si galerie...partea proasta e ca tot imi moare dupa ce iau piciorul de pe acceleratie (daca nu apas un pic pedala)...am crezut ca e de pe la furtune dar dupa ce l-am inlocuit pe asta si le-am verificat pe celelalte vad ca face la fel...am incercat si cu un alt motoras de relanti dar e mai rau...abia mai tine relanti-ul...maine incerc si cu un alt debitmetru
elvislorin
pfui...ce inseamna sa n-ai ureche muzicala...masina mergea in 5 pistoane...de aia avea si probleme cu relantiul...in final s-a dovedit a fi un injector defect...l-am schimbat si merge f bine acum...sper sa nu mai apara si alte belele ca m-am saturat sa bat pasul pe loc
elvislorin
azi am schimbat un furtun de apa (cel mic, de la radiator la vasul de expansiune) pt ca cel vechi nu rezista la presiune...am dat cateva ture cu batranul...incepe sa aduca cu o masina adevarata...maine poate fac si una-doua pozne sau un filmulet
elvislorin
am fixat toba de esapament (era prinsa provizoriu cu niste sarme) si cam atat pe ziua de azi...mai e si maine o zi
xox
Vezi ca-i duminica tongue.gif
05aBi
si asa dupa cateva ture cum se simte fata de 2.8 ?
elvislorin
se simte un pic mai puternic...2.8ul era in stare buna si tragea f bine...dar sunetul de la 2.8 m30 e mult mai placut decat cel de m50...anyway...nu am sarit de 3000 ture pt ca motorul e inca in rodaj si probabil ca tot anul asta o sa fie in rodaj la cat de mult merg eu...inca nu e duminica
elvislorin
zile de pauza...prea frig si prea ocupat ca sa mai fac ceva la masina
elvislorin
azi am curatat batranul de zapada si l-am pornit...cred ca m-a mai lasat un injector...le schimb pe toate ca sa scap de griji...in alta ordine de idei...am nevoie de o mufa de sonda lambda pt motor m50...e vb de capatul sondei lambda care se imbina cu o mufa rotunda prin rotire...sau mai simplu de o sonda lambda defecta ca sa ii iau mufa si sa o pun pe a mea
bartro
E ca la M30 cum e pe e32 730i? 4 pini, parca? Eu cand am inlocuit sonda, am pastrat mufa de la cea veche. Dar oare unde am archivat-o...
elvislorin
QUOTE (bartro @ Jan 26 2012, 10:57 PM) *
E ca la M30 cum e pe e32 730i? 4 pini, parca? Eu cand am inlocuit sonda, am pastrat mufa de la cea veche. Dar oare unde am archivat-o...

nu e de m30, m20.... sad.gif ...nici acum nu am rezolvat problema...la ce frig a fost in ultimul timp si cata zapada n-am mai avut chef de nimic...am dat jos bacteria si am pus-o la pastrare in asteptarea unor zile mai bune
elvislorin
azi am pus bacteria la loc si am pornit batranul...dupa 3 ore de lopatism
coman cosmin
Click to view attachmentClick to view attachment
elvislorin
asta e vinovata...maine se anunta 20 de grade la noi...ar trebui sa ma apuc de bibilit la batran...ca de doua luni n-am mai facut mare lucru
elvislorin
today is sharkin' day
xox
Pics or it didnt happen tongue.gif
elvislorin
no pics 4 u mister...cu putin noroc o sa vin cu batranul la intalnire...in alta ordine de idei...dupa iarna asta nasoala am pornit masina zilele trecute si m-am pomenit ca imi sare la 2000+ ture si dupa 30 de secunde revine la turatia normala...am bibilit eu un pic pe la ea (am tras mufa de la senzorul de temp de chiulasa, am mai schimbat bobinele bosch cu unele oem+schimbat inca 30 injectoare de m50 cu 3 de m40-albastru) si vad ca s-a rezolvat problema...o sa schimb si senzorul de temp pe viitor...am o alta belea acum...in sarcina imi sta temperatura la 90 dar cum o las la relanti incepe sa urce...am vb cu chychy si mi-a zis ca am aer in radiatorul de incalzire...mi-a spus si ce sa fac sa o rezolv iar maine ma ocup de asta...am mai montat cate ceva pe la interior dar mai am o groaza
elvislorin
am o problema...nu pot sa imi dau seama care e temperatura apei din motor...pe m30 am termostat care deschide la 80 grade iar acul este la mijloc iar pe m50 am termostat care deschide la 88(sau 92) grade (nu mai stiu exact) iar cand ii fac aerisire mi se duce acul spre rosu si nu imi pot da seama ce temperatura are...vreau sa montez un ceas suplimentar de temperatura ape...aveti cumva vreun ceas de vanzare, sau stiti pe cineva care are asa ceva?
georgem
88 de grade la cele cu aer conditionat, presupun ca 92 e pentru cele fara aer conditionat.
Eu nu inteleg de ce ti se duce temperatura la rosu cand faci aerisirea... Vreai sa spui ca in timp ce faci aerisirea sau ce anume?
elvislorin
dupa calculele mele rosu ar trebui sa fie pe la 90 si ceva de grade iar termostatul asta deschide la temperatura aia...s-ar putea sa ma insel...de aia vreau sa montez un ceas suplimentar...sau sa aflu ce temperatura indica rosu la e28 benzinar
aerisire se face...furtunele sunt calde, apa circula prin ele...vascocuplaj functional, termostat nou, pompa de apa noua, radiator nou...in mers acul sta pe unde statea si cand aveam m30-ul montat...o sa chem si un mecanic mai experimentat sa isi dea si el cu parerea
bartro
Deci temperatura apei creste cand stai pe loc? Vasc cupleaza? Elice este pozitionat corect, aproape de radioator sau ai o 'palnie' pus pe radiator? Tin minte niste poze in care era cam mult spatiu intre radiator si elice la tine.
elvislorin
QUOTE (bartro @ Mar 21 2012, 11:25 AM) *
Deci temperatura apei creste cand stai pe loc? Vasc cupleaza? Elice este pozitionat corect, aproape de radioator sau ai o 'palnie' pus pe radiator? Tin minte niste poze in care era cam mult spatiu intre radiator si elice la tine.


elicea este pozitionata corect...vascul e si el nou...nu am montat "palnia" pe radiator pt ca nu am terminat inca de bibilit pe acolo...o montez de proba dar nu cred sa aiba vreo influenta...bine ar fi sa fie asta cauza belelor
elvislorin
azi am achizitionat un ceas pt temperatura apei...maine sper sa ajunga la mine si un vas de expansiune+buson vas la 140 psi (presiunea la care lucreaza un m50 - m30 lucreaza la 100 psi)+elice m30(a mea e prea greu de demontat de pe 2.8)...sper sa ii fi dat de cap...radiatorul era prea departat de elice, elicea de m50 e prea mare pt radiatorul de m30 si mare parte din debitul de aer trece peste si pe sub radiator iar fara difuzorul de aer s-ar parea ca nu lucreaza vascocuplajul corect...am incercat sa pun difuzorul de aer cu elicea de m50 dar elicea e prea mare...maine e zi de probe...intre timp m-am apucat de montat pe la interior...imi merge ventilatia in treptele 2 si 3...dar imi merge biggrin.gif...baga volum de aer in veselie...maine montez si ceasul pt temperatura apei...incet incet le pun pe toate la loc...in continuare multumiri celor care ma ajuta cu cate un sfat, cu cate o vorba, cucate o surubareala
elvislorin
poze cu ceasul de bord si teava magnaflow...nu va obositi sa imi spuneti ca nu e centrata corect...stiu si eu...vine si randul ei...deocamdata, sunt alte prioritati
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment
elvislorin
azi am rezolvat inca 4 bube la masina
1. am inlocuit si contactul iar acum am o singura cheie pt usi si contact...si functioneaza smile.gif
2. am inlocuit ventilatorul care baga aer in interior...merge cum trebuie in toate treptele...cel vechi mergea doar in a 3-a treapta
3. am inlocuit si motorasul de la stergatoarele de parbriz...functioneaza in toate treptele...cel vechi era obosit dar il pastrez ca poate mi-l repara un electrician
4. am inlocuit panoul cel mic care da acces la ventilator si motoras stergator parbriz...cel vechi arata ca naiba...poze o sa fac dupa ce mai pun la punct interiorul...arata deprimant acum
elvislorin
azi am pus tunelul de aer de la radiator+vascul de pe m30+elicea de pe m30...in momentul asta nu se mai incinta la relanti...sta sub 90 de grade...am dat cateva ture apoi am turat-o pe liber si abia s-a apropiat acul de 90 de grade...termostatul lucreaza (incepand de la 88 grade), pompa e noua, baga caldura in interior, in vasul de expansiune am apa fierbinte dar nu sub presiune mare (pot deschide capacul)...posibil sa fi fost vascul nou defect pt ca nu isi schimba deloc turatia (cel de m30 e racheta pe langa acesta) sau tunelul de aer sa conteze asa de mult. in alta ordine de idei am pastrat vasul vechi de expansiune cu tot cu dopul lui (lucreaza la 100 psi) si nu l-am mai pus pe cel de la chychy(lucreaza la 140 psi, presiunea unui m50b25) - sper sa nu am probleme...o sa ma lamuresc cand o sa fac o plimbare mai lunga, dupa ce iau itp-ul
lucian
QUOTE (elvislorin @ Mar 24 2012, 09:20 PM) *
azi am rezolvat inca 4 bube la masina
1. am inlocuit si contactul iar acum am o singura cheie pt usi si contact...si functioneaza smile.gif
2. am inlocuit ventilatorul care baga aer in interior...merge cum trebuie in toate treptele...cel vechi mergea doar in a 3-a treapta
3. am inlocuit si motorasul de la stergatoarele de parbriz...functioneaza in toate treptele...cel vechi era obosit dar il pastrez ca poate mi-l repara un electrician
4. am inlocuit panoul cel mic care da acces la ventilator si motoras stergator parbriz...cel vechi arata ca naiba...poze o sa fac dupa ce mai pun la punct interiorul...arata deprimant acum

motorul de la stergatoare crezi ca era de vina? sa nu fi fost releul ala mare care il face sa mearga in mai multe feluri.
panoul ala de zici ca l-ai inlocuit e nou? as vrea si eu unul nou.
elvislorin
1. din moment ce am schimbat doar motorasul si acum merge cum trebuie eu zic releul nu are nimic
2. panoul pe care l-am inlocuit nu e nou dar e dat de pe donator, care e in stare excelenta. daca vrei nou iti pot spune maine cand ajung pe la magazin si ma pot uita la furnizori la piese
lucian
QUOTE (elvislorin @ Mar 31 2012, 10:05 PM) *
1. din moment ce am schimbat doar motorasul si acum merge cum trebuie eu zic releul nu are nimic
2. panoul pe care l-am inlocuit nu e nou dar e dat de pe donator, care e in stare excelenta. daca vrei nou iti pot spune maine cand ajung pe la magazin si ma pot uita la furnizori la piese

la mine se oprea la jumatatea cursei stergatorul. am curatat contactele la releu si am bagat wd 40 in motor si parghii.
ref. ala panoul ala as fi curios cat e unul nou.
elvislorin
ma tot uit pe realoem si nu gasesc panoul respectiv laugh.gif . incearca si tu, iar daca il gasesti da-mi un link
elvislorin
nu imi scoate pret la el si imi spune ca nu se mai produce...daca vrei ti-l pot dona pe cel vechi...nu are rugina, nu mai are izolatia pe el (dar se poate rezolva) si e spoit cu mastic (o tampenie facuta de mine)
lucian
QUOTE (elvislorin @ Apr 1 2012, 02:41 PM) *
nu imi scoate pret la el si imi spune ca nu se mai produce...daca vrei ti-l pot dona pe cel vechi...nu are rugina, nu mai are izolatia pe el (dar se poate rezolva) si e spoit cu mastic (o tampenie facuta de mine)

o sa incerc sa-l fac pe al meu. mai greu de gasit material ignifug cum e cauciucul ala
bartro
O fi fost vasc ala nou stricat, sau distanta fata de radiator era prea mare si nu se incalzea suficient ca sa se cupleaza.
elvislorin
vascul nou e bun...sigur era din lipsa tunelului...n-as fi crezut ca are atata importanta...in alta ordine de idei am pus masina pe un elevator si am luat-o la puricat...trebuie sa schimb bucsele de la bratele curbate de pe fata...sunt terminate...si am mai gasit rugina pe la aripi
elvislorin
am vb la slatina azi...de paste duc interiorul la tapitat...o sa il iau dupa si o sa imi cumpar si niste folie fonoabsorbanta (sau ceva de genul) ca sa pun in interior pe podea
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.