Help - Search - Members - Calendar
Full Version: un rechin la malul dunarii
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
bartro
QUOTE (elvislorin @ Mar 9 2010, 02:03 PM) *
..s-au rupt firele din cauza ca erau invechite...care ma ajuta sa stiu care e plusul si minusul pe sonde?

Daca nici un contact de la sonda are legatura cu corpul (pamantarea) nu conteaza cum sunt legate. E o rezistenta.
elvislorin
QUOTE (bartro @ Mar 9 2010, 02:39 PM) *
Daca nici un contact de la sonda are legatura cu corpul (pamantarea) nu conteaza cum sunt legate. E o rezistenta.


nu au biggrin.gif...multzumax
elvislorin
maine vine baiatul lu' tata de la retusuri...:...can't wait...pe sfarsitul saptamanii ii dam si toba mangaflou...ce sa mai...e numai bun de scos la promenada pe corzo smile.gif)
elvislorin
batranul e inca in service....va primi o pereche de discuri si placute pt puntea spate...meyle...acum o sa ma conving si eu cat de bune sunt...am vazut ca majoritatea sunt multumiti de marca asta...in alta ordine de idei...masina e inca in service....nici eu nu am mai fost sa o iau...nu porneste...are benzina in rezervor, pompa e ok (am verificat-o) dar nu baga benzina in rampa...mai trebuie sa ma uit la releu si la fire...am avut rugina in podea si e posibil sa fi atins firele cand au rezolvat problema...ce altceva ar mai fi de verificat?
elvislorin
am pus pompa pe benzina pe direct (de la baterie)...masina a mers cateva minute apoi a inceput sa faca figuri....adica porneste si se opreste dupa cateva secunde...o las cateva minute si apoi ii mai dau o cheie...povestea se repeta...la bobina de inductie imi intra doar 1.2 volti...cam putin...vreo idee?oricum de luni o duc la un electrician...important e ca am adus batranul acasa (cu platforma) si ca azi am mai rezolvat un mic bug enervant: apa care intra in interior dupa ploaie...era infundat o scurgere...mi-a aratat si mie un amic (bix) ca scurgerea de apa de la trapa se face printr-un furtun care se poate infunda de la mizeria din praguri...l-am scos frumos afara (e in spatele boxelor de jos de langa pedala de frana) si l-am desfundat apoi l-am pus la loc...sper sa nu mai imi faca figuri si sa se infunde....m-am saturat sa imi balteasca apa dupa ploaie...acum vin cu o intrebare: cum evit sa se adune multa mizerie in praguri si sa infunde iarasi scurgerile?
bartro
Nu vine mizerie chiar din trapa? Daca poti, mai bine lasa sa scurge direct afara apa decat in praguri.
elvislorin
nu...mizeria nu venea de la trapa....era in prag si de acolo s-a infundat furtunul de scurgere care venea de la trapa
elvislorin
azi batranul a primit o pereche de placute frana spate si discuri spate meyle....placutele vechi erau mai mult de jumatate dar discurile aratau oribil...asta e vestea buna
vestea mai putin buna e ca tot imi intra apa in masina....pe la gaura din panou pe unde trece pedala de acceleratie....oricum e rezolvabila
VESTEA CEA MAI NASOALA E CA M-A LASAT CALCULATORUL....masina a fost la tinichigerie si de acolo am luat-o cu platforma pt ca nu mai pornea....am adus un electrician...pompa de benzina e buna, releul de la pompa benzina e buna, bobina e buna...restul sunt bune mai putin calculatorul, dupa parerea omului...ce se intampla mai exact...dau la cheie si porneste apoi moare dupa 2-3 secunde...din ce mi-a explicat el pompa baga benzina si deschide injectoarele apoi ele daca nu primesc semnal de la calculator nu mai baga
so
am nevoie de un calculator de 2.5 sau 2.8 ....macar de proba daca de vandut nu vinde nimeni
HELP PLZ
haifisch
cred ca am eu unul de rezerva....

sa vad pe unde e si te anunt
bartro
O fi stricat calculator din cauza sudura electrica..?
elvislorin
asa zic si eu...ma rog...fapta e consumata...trebuie sa pornesc batranul...asta e cel mai important
elvislorin
maine batranul o sa primeasca un calculator nou... rolleyes.gif...10x chychy...i-am mai luat si cateva maruntisuri de la mama lui bavareza laugh.gif ...incet incet il pun la punct...apoi sa rezolv cu scurgerea de apa si cu montarea tobei...oleeeee!!!
elvislorin
n-am primit calculatorul...maine ar trebui sa ajunga...sau poimaine dry.gif ...dam' fan curier
in alta ordine de idei acum pe seara am incercat sa ii dau de cap la problema cu apa din interior...am curatat scurgerile de apa de pe capota (alea de sub grilele de pe capota) si am verificat la mana tabla sa vad daca e vreo gaura...nu am gasit...apoi am trecut in habitaclu...am dat jos pedalele si am vazut ca intra apa prin doua locuri
1. pe la garnitura de la gaura din panou pe unde trece coloana de directie (i-am dat un pic de silicon si am pus-o corect si vad ca e ok)
2. pe langa burduful care vine din tulumba de vacuum de la frana in habitaclu
burduful e cel din poza urmatoare (pozitia 8):
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=34&fg=25
iar locul unde vine burduful e pozitia 31 din linkul urmator
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=35&fg=05
am incercat sa uploadez pozele dar nu ma lasa (desi am doar 7 mb upload pana acum)
eu mi-am comandat acum burduful si o garnitura de pe acolo...dar am o intrebare....e normal ca apa de pe scurgeri sa ajunga deasupra tulumbei si apoi sa se prelinga pe burduf in habitaclu...mentionez ca am facut proba de etanseitate cu furtunul 5 min si imi intrase cam o cana de apa in interior....
a mai patit vreunul din voi asa ceva?
iorgos
QUOTE (elvislorin @ Jun 8 2010, 11:01 PM) *
n-am primit calculatorul...maine ar trebui sa ajunga...sau poimaine dry.gif ...dam' fan curier
in alta ordine de idei acum pe seara am incercat sa ii dau de cap la problema cu apa din interior...am curatat scurgerile de apa de pe capota (alea de sub grilele de pe capota) si am verificat la mana tabla sa vad daca e vreo gaura...nu am gasit...apoi am trecut in habitaclu...am dat jos pedalele si am vazut ca intra apa prin doua locuri
1. pe la garnitura de la gaura din panou pe unde trece coloana de directie (i-am dat un pic de silicon si am pus-o corect si vad ca e ok)
2. pe langa burduful care vine din tulumba de vacuum de la frana in habitaclu
burduful e cel din poza urmatoare (pozitia 8):
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=34&fg=25
iar locul unde vine burduful e pozitia 31 din linkul urmator
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=35&fg=05
am incercat sa uploadez pozele dar nu ma lasa (desi am doar 7 mb upload pana acum)
eu mi-am comandat acum burduful si o garnitura de pe acolo...dar am o intrebare....e normal ca apa de pe scurgeri sa ajunga deasupra tulumbei si apoi sa se prelinga pe burduf in habitaclu...mentionez ca am facut proba de etanseitate cu furtunul 5 min si imi intrase cam o cana de apa in interior....
a mai patit vreunul din voi asa ceva?


In nici un caz nu iti intra apa pe unde ai spus tu, doar daca rechinul tau stie sa inoate.
Verifica in alta parte, varianta ta se exclude din start deoarece cele mentionate de tine sunt prea sus si nu are nici o logica sa-ti intre apa pe la jumatatea masini.
elvislorin
o sa mai verific azi....dar se vede clar cum intra apa pe la burduful ala (masina e dezechipata)....ma tot gandesc si la varianta ca panoul sa fie gaurit si apa de sus sa pice inauntru...dar l-am luat la pipait si nu pare a avea vreo gaura
iorgos
Mai poti sa verifici in locasul pentru stergatoare unde se strange apa de la ploaie.
elvislorin
cred ca i-am dat de cap....e vb de scurgerile de apa de pe capota....umflaturile de sub capota au niste garnituri...eu aveam chedere de dacie acolo iar una din umflaturi e mancata la un colt si se scurge pe apa pe acolo si ajunge pe burduful de la tulumba...de acolo intra in habitaclu...fmm de dobitoc din sibiu ca numai improvizatii de cacao a facut la masina asta
elvislorin
ah...uitasem...a pornit agregatul celb (15).gif celb (15).gif celb (15).gif
bartro
Felicitari smile.gif
iorgos
Very good.
elvislorin
am stat pana la 12 noaptea sa ii fac inchiderea....mi-am comandat acum o saptamana o tija care face legatura intre butuc si incuietoare dar dupa ce am dat jos si la cealalta usa am vazut ca imi lipseste partea de plastic de la butuc in care se prinde tija laugh.gif ...maine o sa caut pe la dezmembrari un butuc de e36, e34 si o sa incerc sa scot plasticul ala si sa il pun la al meu...daca nu merge ma vad nevoi sa umblu cu 2 chei sau sa schimb toti butucii..god dam' it mad.gif
bateria e moarta sad.gif sad.gif sad.gif
elvislorin
salutare...batranul a primit niste garnituri noi de la mama lui bavareza si asteapta si un butuc de e28 de pe care sa iau plasticele care imi lipsesc...dupa ce termin de rezolvat geamurile si inchiderea centralizata o sa urmeze montarea scaunelor (de m5 e34 biggrin.gif full electrice) si antifonare interior (pana la anul cand urmeaza un rk total...daca toate merg conform planului) apoi o toba mangaflow si cam atata
apoi mult asfalt rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
elvislorin
finally....am rezolvat cu butucul...usa sofer se inchide la cheie...mi-am luat o goanga de pe cap....mai am vreo 700 smile.gif)
elvislorin
fratilor am nevoie de ajutor ca disper ...tot intra apa inauntru....tot pe acolo pe unde v-am zis...mai exact pe la gaura unde trece tija de la pedala la frana inspre tulumba...nu mai pot...innebunesc...am rezolvat si cu buzunarele alea de sub capota (alea de sub grilele de la capota), am dat si panoul de tabla (cel mic...vine sub capota) si l-am grunduit si siliconat...credeam ca se scurge apa printre el si panoul mare si de acolo se duce pe tulumba iar apoi se prelinge inauntru...dar nimic...pe unde altundeva ar mai putea intra...mai dati-mi idei...care a mai dat jos panoul ala mare si a vazut unde sunt scurgerile de apa?poate sa intre pe la gaurile del a ventilatie?acolo am ventilatoarele care baga aer in habitaclu...
HELP
elvislorin
cred ca i-am dat de cap...am dat jos capitonaul de la consola centrala si am vazut ca imi intra apa pe la ventilatie...apoi am pus mana pe realoem si am consultat si eu o schema cu ventilatoarele... si surpriza...au un capac si o garnitura...pe care evident ca eu nu o am....si uite asa apa de la ploaie care trece de un anumit nivel imi intra inauntru pe la ventilatoare...sa-mi trag palme nu alta....daca aveam o alta masina la care sa ma uit ma prindeam instantaneu...asa m-am chinuit 2-3 saptamani ca sa imi pice fisa...o sa ii caut un capac si apoi sper sa fie in regula si sa trec la urmatoarele bube de pe lista....alea 700 de care povesteam mai sus....inca o data mii de multumiri cretinului care nu a pus capacul (din varii motive)...e de groaza...masina asta a avut o groaza de bube care mi-au cauzat un disconfort maxim insa sau rezolvat relativ simplu si ieftin....stau si ma intreb ce naiba a fost in capul celui care a avut masina inainte (nu ma refer la edi la tg mures ci la tipul din sibiu) de nu si-a dat interesul sa incerce sa le rezolve...a facut numai carpeli ordinare...eu personal nu as fi facut asa ceva nici pe o dacie...am avut una la care am tinut ca la ochii din cap si am avut grija de ea...ce sa mai zic...daca stiti vreunul cum pot da de tipul asta spuneti-mi si mie ca sa il sun sa ii multumesc si sa ii ofer multa carne de pus in frigider pt sarbatori si pt masa de zi cu zi
dupa ce ii pun capacul sper sa fie ok si sa ne citim despre altele mai light...ca faza asta cu apa m-a disperat...restul mi se par floare la ureche

PS: MARE INGINERIE SI LA BMW....langa pedala de acceleratie nu e antifon....mie mi-a baltit apa acolo vreo 1.5 ani si cine stie cati altii inainte de ajunge masina la mine....vreau sa va zic ca tabla nu e mancata de rugina...are doar rugina superficiala....unde e antifonata tabla e ca noua (am dat un pic antifonul si am vazut tabla galvanizata si cu lac pe ea)...e FANTASTIC...ma uit la masinile de dupa 90 incoace si e jale...inca o data se adevereste ca masinile vechi erau facute sa tina o viata de om
bartro
Ce inseamna lipsa de o garnitura simpla.. bine ca ai gasit cauza.
Ciupanezu
QUOTE (elvislorin @ Jul 1 2010, 01:29 AM) *
PS: MARE INGINERIE SI LA BMW....langa pedala de acceleratie nu e antifon....mie mi-a baltit apa acolo vreo 1.5 ani si cine stie cati altii inainte de ajunge masina la mine....vreau sa va zic ca tabla nu e mancata de rugina...are doar rugina superficiala....unde e antifonata tabla e ca noua (am dat un pic antifonul si am vazut tabla galvanizata si cu lac pe ea)...e FANTASTIC...ma uit la masinile de dupa 90 incoace si e jale...inca o data se adevereste ca masinile vechi erau facute sa tina o viata de om


Te referi la alte BMW-uri?
Probabil că tratarea tablei chiar s-a īmbunătăţit īntre timp.
elvislorin
ma refer la alte marci stai linistit
xox
Daca treci de stratul protejat, orice tabla prinde rugina. Doar ca, din ce-am vazut, la merc si bmw parca-i mai solid stratul asta.

In schimb la cele frantuzesti, daca n-ai grija de ele (ma refer la cele mai recente), imediat prind rugina laugh.gif Totusi nu-mi explic, n-ar trebui sa existe un standard si la galvanizarea tablei?
Ciupanezu
Probabil că nu toţi producătorii au acelaşi procedeu de galvanizare.

Opel-urile mai vechi, mai ales Vectra A şi Calibra, aveau mari probleme cu rugina.
La fel şi maşinile italieneşti.
bartro
Nici de E36 nu mi-e rusina, aduca ruginesc la fel de bine ca orice italiana, din ce am vazut. Si E34 am mai vazut cu unele probleme tipice, mai ales touring. E32 e surprinzator de rezistent insa. Dupa E23 probabil au avut ceva de corectat, ca E23 e un dezastru. E12 rugineste, si 02... Stiu ca toate sunt masini veche, dar tin minte ca am avut un E12 in familia care era mai tanar atunci fata de E32 pe care detin acuma, si era mult mai afectat de rugina. De E9 nu mai spun. erau facute la karmann, unde nu aveau echipament pentru aplicare strat de protectie la rugina.

Poate tine mai mult de model decat de marca.
Ciupanezu
Īn mod normal nu ar trebui să existe diferenţe īntre modele fabricate īntr-o anumită generaţie.
bartro
Si totusi sunt.
elvislorin
n-am mai scris de cateva zile pe aici....intre timp am dat jos toata izolatia si aeroterma...am curatat ce era de curatat prin aeroterma si am aplicat un strat gros de mastic in loc de garnitura dintre aeroterma si caroserie...am montat-o ieri si azi am facut proba cu furtunul....vad ca nu mai intra apa...dar nu fac nimic mai departe pana nu am parte de o ploaie sanatoasa
sper sa reziste
dupa ce termin cu asta ma apuc de antifonat...ce ma sfatuiti sa folosesc....ce produse?ce mod de aplicare etc...am nevoie de ajutor pt ca nu am mai facut asta pana acum...
elvislorin
mi-am comandat o garnitura de cauciuc la butucul de la usa...mi-au venit 10 buc...smile.gif))...care aveti nevoie spuneti-mi...le dau cu 3 lei bucata+transport prin posta...cam 5 lei....vrea cineva?o sa imi pastrez vreo 3-4...restul se dau
cod oem 51211889499 laugh.gif laugh.gif laugh.gif
elvislorin
schimbat si burduful+garnitura de la tulumba de la frana....inca 699 de bube de rezolvat laugh.gif laugh.gif laugh.gif
elvislorin
haideti fratilor cu info pt antifonat
cu ce si cum?ca nu stiu
elvislorin
batranul va primi un cablu de acceleratie nou nout (pex - germania) pt ca prin cel vechi intra apa (s-a dus burduful de pe el , cel care izoleaza habitaclul de compartiment motor) si o garnitura noua de la mama ei bavareza (cea dintre tulumba si habitaclu)
bh20mab
QUOTE (elvislorin @ Jul 7 2010, 08:52 AM) *
haideti fratilor cu info pt antifonat
cu ce si cum?ca nu stiu

Usor te duci si cumpara un pistol antiffonat,si este antifon cu component de cauciuc la 1 litru si la 2 litriu,cm 40 ron 1/l.dupa stratu asta de antifon dai un strat de vopsea negru poate sa fie cel mai ieftin vopsea nu conteaza.
elvislorin
de ieri se munceste la rechin din greu....curatat de putina rugina care era in el si antifonat ....mai am 698 de bube de rezolvat laugh.gif
bartro
Mai ai putin tongue.gif Spor la munca!
elvislorin
astazi sper sa ajung la 695 de bube de rezolvat :lol
elvislorin
prima mana de antifon pe podea...am bagat body 930...vreo 4kg nediluat...peste vreo 2 zile mai dau inca una...daca o sa mai fie nevoie...inca 694 de bube de rezolvat
de fapt mai 693 pt ca am pus si o baterie noua de 70ah si motorul merge mult mai rotund la relanti...iar pornirea e ceas
elvislorin
rezolvat si cu geamul dr. fata...uns macaralele...merg brici...montat paravanturi pe fata....mai am doar 690 de bube de rezolvat...oleeeeeeeeeee!!!!!!!
haifisch
tot inainte smile.gif
elvislorin
QUOTE (evildeath @ Feb 16 2009, 04:17 AM) *
http://www.e28planet.com/DaveKanTransGuide/
uita-te aici ca povesteste ce trebuie facut la cruise control cand renunti la automata si pui manuala...wink.gif
am uitat ca a fost automata masina


linkul asta nu mai merge....dar am gasit acelasi topic aici:
http://www.mye28.com/tech/DaveKanTransGuide/
elvislorin
ieri am antifonat rechinul pe dedesubt...inca 692 bube de rezolvat
bartro
Putin a mai ramas. Ce o sa faci cu timpul liber cand le ai rezolvat pe toate? smile.gif
elvislorin
daca era timp liber erau toate rezolvate pana acum sad.gif
David
CITAT(elvislorin @ Oct 10 2010, 02:50 PM) *
ieri am antifonat rechinul pe dedesubt...inca 692 bube de rezolvat

celb (4).gif weakbench.gif celb (4).gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.