Deschide trapa si vezi in cele patru colturi.
Vezi ca s-a mai discutat, chiar de curand, da un Search dupa "trapa" sau ceva de genu.
http://bmwzone.ro/forums/intra-apa-pe-la-t...ml&hl=ploua
elvislorin
Dec 7 2008, 10:59 PM
QUOTE (TiL @ Dec 7 2008, 10:30 PM)

Deschide trapa si vezi in cele patru colturi.
Vezi ca s-a mai discutat, chiar de curand, da un Search dupa "trapa" sau ceva de genu.
http://bmwzone.ro/forums/intra-apa-pe-la-t...ml&hl=ploua10x
ionusunt
Dec 8 2008, 12:26 AM
hai ca incet incet se misca lucrurile
rabdare si tutun ..

cand o vei pune la punct masina asta o sa intoarca multe capatani ....si o sa lipeasca si mai multe de tetiere

succes!
elvislorin
Dec 9 2008, 01:38 AM
phase 2 complete...am dat jos cutia de pe rechin...o sa pun o poza cu ce a mai ramas din ambreiaj...jale nu alta

...a mai ramas din el doar placuta metalica...pistonasul de la cutie nu functiona corect (probabil ca de aia si intra greu in viteza si a ajuns sa cedeze)...anyway...chestia e ca nu se potriveste discul si placa de presiune de pe cutia de la e34...al meu avea volanta simpla iar pe e34 era cu masa dubla...ar fi varianta ca sa schimb si volanta sau sa imi comand disc ca asta de l-am dat jos...voi ce ma sfatuiti?
elvislorin
Dec 10 2008, 09:39 PM
din lipsa de timp nu am mai facut mare lucru...am incercat sa dau volanta de pe e34 jos...tough job...greu sa faci parghie de sub masina ca sa poti slabi suruburile...so...mi-am comandat un ambreiaj nou pt masina...si curelele pt pompa servo si alternator...si termostatul

...si am dat jos alternatorul ca sa ii schimb rulmentii
belea...nu gasesc canalele de scurgere a apei de pe plafon...cine ma ajuta cu un desen?
elvislorin
Dec 11 2008, 07:36 PM
schimbat semeringul de la cutie...cu putin timp si noroc maine urmeaza transplantul
elvislorin
Dec 12 2008, 07:58 PM
astazi am schimbat termostatul, curelele si am pus la punct timoneria...maine urmeaza sa schimb carbunii si rulmentii la alternator apoi sa pun cutia
am gasit si canalele de scurgere a apei de la turela...dar doar pe cele din partea fata...mai caut maine
un lucru deranjant...masina a fost echipata din fabrica cu o cutie automata...dupa ce s-a pus cea manuala au lasat sa atarne tevile de vin la radiator in cutia automata...acum sunt infundate cu o carpa...maine ma ocup de ele...vreo idee?...de asemenea mai e un manunchi de fire la motor pe partea pasagerului cam pe langa oale...si astea atarna...pffff
al doilea lucru deranjant...evacuarea a fost schimbata incepand chiar dinaintea tobei intermediare...in loc sa fie doua tevi + toba intermediara apoi iar doua tevi si apoi toba finala la mine e doar o teava de diametru cam mic si o toba finala cam maruntica...am o finala de diesel...sa vad cum fac rost de restul de evacuare...are cineva?ma ajutati cu vreo idee?
haifisch
Dec 16 2008, 07:13 PM

tocmai mi se rupsese si mie timoneria (nu de la forja).....am schimbat-o si eu cu una mai speciala
tobele neaparat schimba-le.....nu te gandi la evacuare noua.....am incercat eu.....si era sa fac infarct cand am auzit cat e o
finala noua
TiL
Dec 16 2008, 07:43 PM
haifisch, cat e evacuarea noua de 2.8?
ionusunt
Dec 16 2008, 08:45 PM
pai din cate imi amintesc de la evildeath era vre 4 500 ron una de la bosal
Mihai_AMD
Dec 16 2008, 08:50 PM
CITAT(ionusunt @ Dec 16 2008, 08:45 PM)

pai din cate imi amintesc de la evildeath era vre 4 500 ron una de la bosal
e vb de 4-500 ron sau 4.500 ron?
elvislorin
Dec 16 2008, 09:03 PM
eu mi-o pot lua mai ieftin...

...dar in cazul asta mai bine as opta pt un sistem de esapament sport
in alta ordine de idei...m-am blocat...am pus cutia pe masina (mersi sorine si milica) dar din greseala am comandat un disc pt model de pana in 84...si nu intra in viteza decat cu motorul oprit...bani dati degeaba...asa ca scot la vanzare un disc de ambreiaj pt 528i fabricat pana in 1984 luna martie...pret 150 ron...marca schneider...pt comparatie: un sachs nu gasiti sub 600 ron...acum o sa iau si volanta de pe e34 de la curte si o sa o montez cu discul si placa de presiune a ei...au uzura mica...ar trebui sa mearga
TiL
Dec 16 2008, 09:22 PM
Mda, deci finala e mai scumpa cu maxim 1 mil mai scumpa decat aia de 2.5/2.0
Probabil si intermediara la fel. Dar tinaind cont ca 2.8-ul are o toba in minus... rezulta ca ajungeam cam la aceiasi bani cu un esapament de 2.8

adica 1100ron Sau chiar mai ieftin.
elvislorin
Dec 16 2008, 09:30 PM
ma uit si iti spun
se poate si mai ieftin..dar nu cu mult...mai bine o evacuare sport completa la 1400 ron la pitesti
TiL
Dec 16 2008, 09:31 PM
Don't worry. Am aruncat deja banii, acum aproape un an.
evildeath
Dec 18 2008, 09:26 AM
QUOTE (ionusunt @ Dec 16 2008, 08:45 PM)

pai din cate imi amintesc de la evildeath era vre 4 500 ron una de la bosal
traseul complet de la bosal e vreo 12-13 mil ceva de genu din cate stiu eu
elvislorin
Dec 25 2008, 01:07 PM
montat cutia de pe e34(pt a treia oara...de data asta a durat cam 3 ore cu dat jos si remontat...yey)...merge...mai sunt probleme la aerisire ambreiaj (s-ar parea ca de la cilindrul de sub pedala) si la alimentarea cu benzina...pompa ori a crapat ori i-am atins vreun fir si nu se alimenteaza...o sa verific zilele astea...dar deja s-a pus zapada si e mai greu de lucrat.
nenea til...esti mare daca ai reusit sa schimbi singur cutia la bordura...eu am lucrat pe rampa cu sorin si inca un baiat si ne-am chinuit un pic...adevarul e ca la ultima tentativa a fost usor ca stiam joaca...dar tot a fost nevoie de macar 2 oameni...
elvislorin
Dec 26 2008, 06:56 PM
azi am reusit sa o pornesc cu ajutorul lui sorin...pe langa pompa de benzina de sub rezervor mai era un kkt de pompa in rezervor (desi din fabrica nu s-a pus asa aceva) iar asteia i se rupsese un furtun...pe zi ce trece descopar tot mai multe rahaturi care s-au facut la masina...am dat afara pompa din rezervor si am lasat=o pe cea originala...mai trebuie facute reglaje...banuiesc ca inainte nu statea la relanti cum trebuie din cauza acestei pompe...cu ambreiajul tot nimic deocamdata...o sa iau un cilindru master sau pompa de ambreiaj sau cum naiba ii spune si apoi vad ce se intampla ...incet incet se fac doua luini de cand stau pe bara cu rechinul...
haifisch
Dec 27 2008, 05:55 PM
imi pare rau sa aud asta
ai ajuns si tu la aceeasi trb ca si mine......si a mea cand am luat-o toata lumea zicea ca e impecabila chestii dastea.....si nu a fost
deci nu esti singurul
elvislorin
Dec 27 2008, 06:04 PM
nu e chiar asa de rau precum pare dar nici atat de mult pe cat ma asteptam...daca era vara treceam mai usor...dar cu vremea astea imi ingheata mainile pe fiare...m-am uitat azi la e30-ul busit de la curte si am vazut ca e acelasi cilindru ca si pe e28 (plus ca am verificat pe realoem si pe tecdoc daca se potrivesc)...o sa incerc cu el prima data
SFAT DE SFAT: NU LUCRATI LA MASINI IN ZI DE SARBATOARE...CONSECINTELE SUNT DRASTICE...nu sunt religios de felul meu dar de fiecare data cand am lucrat in zi de sarbatoare mi s-a intamplat cate o belea...prea mare coincidenta...si nu mai vreau sa mai risc
o alta improvizatie la masina...s-a dus butucul de la usa sofer si in loc sa il schimbe proprietarul dinainte (nu edi) a ales sa monteze o alarma pe care a legat=o la inchiderea centralizata a masinii si cica asa s-a rezolvat problema...halal mod...cine ma ajuta cu ceva idei? sa iau butucii de la urs?sau de la e34?desi nu am cheile de la ele
va rog idei
elvislorin
Dec 29 2008, 07:51 PM
mi-am comandat cilindrul de ambreiaj (ala de pe urs nu se poate recupera)...am comandat si furtunele de ulei de servo de pleaca de la vas inspre pompa servo (erau fisurate si prin ele curgea) si tre sa fac o garnitura (pt ca nu o gasesc sa o pot comanda) pt pompa de frana...daca aveti alte idei pt garnitura de la pompa frana va rog sa mi le spuneti si mie...cu putin noroc maine e gata rechinul
elvislorin
Dec 30 2008, 07:31 PM
mergeeeeeeeee..........mai sunt necesare reglaje dar meeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrgggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
bartro
Dec 30 2008, 07:37 PM
enculescusorin
Dec 30 2008, 07:39 PM
elvislorin
Jan 4 2009, 01:35 PM
dupa o cateva zile de condus iata si primele impresii...motorul trage fff bine...neaparat trebuie sa ii reglez relantiul (sta la 500 iar din regulator daca misc nu se intampla nimic) si sa fac ce mi-a zis Til (verificare presiune benzina etc)...motorul tot imi da in nas sub 2000 de ture...am rezolvat cu pierderile de ulei de servodirectie (inlocuit furtunele de ulei de servo si garnitura dintre pompa de frana si ...nu mai stiu cum ii spune)...a mai remarcat sorin si vreau sa va intreb daca si la voi face la fel (la td-ul lui nu facea): cand iau volan stanga sau dreapta caseta de directie se misca in sus si in jos...e normal?
chestia cu butucul de la usa sofer se poate rezolva...imi trebuie urmatoarea piesa...sa vad daca o gasesc pe forum sau o comand:
si mai imi trebuie sorbul din rezervor si mufa pt el
MeHigh
Jan 5 2009, 04:23 PM
vezi la caseta de directie, are un surub care o prinde de puntea fata pe un suport de tabla intarit bine...daca suportul ala e ruginit, trebuie sa ii faci o improvizatie sudata ( o ureche pentru prindere) sau sa renunti la suport si sa o prinzi de punte cu alt distantier ( e o chestie sub forma de U intors cam de 1.5 cm unde se prinde caseta de punte).
Chestia din poza e posibil sa o am acasa, dar nu stiu sigur, daca gasesti in alta parte nu sta dupa mine.
Despre invartitul casetei cred ca te-a lamurit Mihai. E un U intors de tabla care se rupe de la sudura. Incearca sa-l sudezi la loc. Sau alta punte, dar e de munca.
Da in nas sub 2000 ture... ori avans dereglat, ori aprindere nasoala.
Cutia o salti oarecum mai usor daca lucrezi la bordura, ca o pui pe tine si o salti cu genunchii. In rampa e mai greu ca trebuie sa o sustii cu mainile. In rampa am schimbat-o tot singur, dar am apelat la artificii: traverse care sustineu cutia, traverse pe care le mai ridicam, adaugand alte lemne. Si asa, incet incet ajungea cutia aproape de pozitie. Chinul dracu' dar macar nu trebuia sa sincronizez 6 maini.
elvislorin
Jan 16 2009, 08:04 PM
ia sa vedem ce am mai facut la masina...am inmatriculat-o...am schimbat niste furtune de legau conductele de ulei de servo (erau duse si baltea in fata la spoiler)...mi-a facut un mecanic ceva reglaje si nu mai da in nas sub 2000 in schimb au ramas vechile probleme (dar parca nu mai sunt asa evidente): pana se incalzeste relantiiul sta jos pe la 500 si trepideaza masina...cand se incalzeste tot mai are intreruperi si nu merge chiar rotund...el zice ca ar fi de la bujii (desi le-am schimbat)...o sa incerc cu alte bujii si eventual fise...
alta e problema..si e MARE...si as avea nevoie de ceva sfaturi, mai ales de la cei care au mai avut de-a face (si am inteles ca ar fi problema tipica pt e28: pierde ulei de servo destul de mult acolo unde se imbina cilindrul de frana cu servofrana...am schimbat o data garnitura dintre ele dar continua sa piarda in veselie...am luat un kit de reparatie cu toate garniturile...maine le schimb si pe alea...dar din ce am inteles de la colegul nostru dambovitean mihai

asta s-ar rezolva doar daca as schimba sistemul de franare cu unul cu tulumba...mai e o chestie..acolo unde se imbina e o gaura mica...in gaura mai trebuie sa fie ceva?un fel de dop?sau ramane asa?
pun si niste poze de pe realoem...se vede acolo cam pe unde e gaura...poate ma lamuriti si pe mine
Click to view attachmentClick to view attachment
elvislorin
Jan 16 2009, 08:10 PM
bai nene...are masina asta o gramada de bugg-uri...e ceva de lucru dar e o placere cand le vad rezolvate
edutxu
Jan 16 2009, 08:43 PM
QUOTE (elvislorin @ Jan 16 2009, 08:10 PM)

bai nene...are masina asta o gramada de bugg-uri...e ceva de lucru dar e o placere cand le vad rezolvate


) n ai timp sa te plictisesti...asa cum mi a zis mit @til

doar ca uneori....iti doresti sa te plictisesti

)
evildeath
Jan 17 2009, 10:33 AM
QUOTE (elvislorin @ Jan 16 2009, 08:04 PM)

ia sa vedem ce am mai facut la masina...am inmatriculat-o...am schimbat niste furtune de legau conductele de ulei de servo (erau duse si baltea in fata la spoiler)...mi-a facut un mecanic ceva reglaje si nu mai da in nas sub 2000 in schimb au ramas vechile probleme (dar parca nu mai sunt asa evidente): pana se incalzeste relantiiul sta jos pe la 500 si trepideaza masina...cand se incalzeste tot mai are intreruperi si nu merge chiar rotund...el zice ca ar fi de la bujii (desi le-am schimbat)...o sa incerc cu alte bujii si eventual fise...
alta e problema..si e MARE...si as avea nevoie de ceva sfaturi, mai ales de la cei care au mai avut de-a face (si am inteles ca ar fi problema tipica pt e28: pierde ulei de servo destul de mult acolo unde se imbina cilindrul de frana cu servofrana...am schimbat o data garnitura dintre ele dar continua sa piarda in veselie...am luat un kit de reparatie cu toate garniturile...maine le schimb si pe alea...dar din ce am inteles de la colegul nostru dambovitean mihai

asta s-ar rezolva doar daca as schimba sistemul de franare cu unul cu tulumba...mai e o chestie..acolo unde se imbina e o gaura mica...in gaura mai trebuie sa fie ceva?un fel de dop?sau ramane asa?
pun si niste poze de pe realoem...se vede acolo cam pe unde e gaura...poate ma lamuriti si pe mine
Click to view attachmentClick to view attachmentla fel am avut si eu sistem hidraulic e frana... pompa de frana (aia de dinaintea cilindrului de frana) are inauntru un simering care cedeaza si e cam imposibil de schimbat.... singura varianta sa scapi de scurgerile de ulei e sa-i pui o pompa vacumatica.... nu e complicat si daca iei una de pe un e28 merge la fix....trebuie doar sa dai o gaura pe galeria de admisie si sa-i montezi un stut pentru furtunul pompei vacumatice...si o sa trebuiasca modificat un pic traseul si anume iti trebuie un furtun de la pompa de servo direct la caseta....
enculescusorin
Jan 17 2009, 01:16 PM
doar ce am dat jos pompa de servo frana...e dus simeringul din interior...dimensiuni 9.5 mm diametru interior si 22 mm diametru exterior...pe el scrie 9.5-22-6/5...e dat jos si incerc sa il schimb de luni incolo...daca merge si nu mai am pierderi atunci e super...daca nu atunci incerc sa pun tulumba
PS...iar am scris de la sorin
elvislorin
Jan 18 2009, 03:00 PM
azi in timp ce bazaiam pe realoem.com am observat ca din fabrica masina a avut LSD...

in caz ca nu a patit vreun transplant pe la punte ar trebui sa mai fie

...pana acum nu m-am uitat deloc
Ciupanezu
Jan 18 2009, 07:47 PM
Pe realoem nu vezi opţiunile pe care le are maşina ta ci opţiunile posibile pe care le putea avea maşina ta.
elvislorin
Jan 18 2009, 08:28 PM
mersi maestre pt interventiile tale nepretuite...
evildeath
Jan 18 2009, 11:39 PM
QUOTE (sierra1771 @ Jan 17 2009, 01:16 PM)

doar ce am dat jos pompa de servo frana...e dus simeringul din interior...dimensiuni 9.5 mm diametru interior si 22 mm diametru exterior...pe el scrie 9.5-22-6/5...e dat jos si incerc sa il schimb de luni incolo...daca merge si nu mai am pierderi atunci e super...daca nu atunci incerc sa pun tulumba
PS...iar am scris de la sorin

mie unul nu mi-a tinut nici un simering la uleiul ala de servo...

mi se pare un sistem la care pot aparea prea multe hibe (multe furtune...acumulatoru de presiune...simering....sondele de deasupra acumulatorului...)
enculescusorin
Jan 19 2009, 12:49 PM
am gasit un simering de dimensiuni apropiate 9 cu 22 mm in loc de 9.5 cu 22...incerc si cu el sa vad daca merge...stie vreunul o fabrica de semeringuri?
elvislorin
Jan 19 2009, 12:50 PM
iar am scris de la sorin
elvislorin
Jan 19 2009, 09:28 PM
am primit 2 semeringuri 9x22x7mm...maine fac proba...sa vad de unde gasesc si garnitura din pompa de servofrana ca sa o schimb si pe aia...daca merge si nu mai pierde lichid atunci am scapat ieftin si sper si durabil
elvislorin
Jan 21 2009, 09:15 PM
trec pe sistem cu tulumba...piesa din plastic din interiorul pompei de servofrana era sparta si abia acum am vazut...in afara de gaura din galeria de admisie pt vacuum mai tre sa mai fac ceva?ceva sfaturi?evildeath ma ajuti?pe mess te vad rar...lasa si mie ceva sfaturi din experienta ta
elvislorin
Jan 21 2009, 09:29 PM
acum mi-am amintit...undeva in partea de jos a galeriei de admisie e un furtun de vacuum care duce langa oala dreapta...merge sa pun un T acolo si sa iau aer ca sa nu mai fiu nevoit sa dau gaura in galeria de admisie?
evildeath
Jan 21 2009, 10:46 PM
QUOTE (elvislorin @ Jan 21 2009, 09:29 PM)

acum mi-am amintit...undeva in partea de jos a galeriei de admisie e un furtun de vacuum care duce langa oala dreapta...merge sa pun un T acolo si sa iau aer ca sa nu mai fiu nevoit sa dau gaura in galeria de admisie?
nu prea....furtunul de vacuum pt tulumba de frana are diametru mai mare decat restul furtunelor care ies din galeria de admisie....nu e asa greu sa dai gaura in galeria de admisie....ea oricum vine din fabrica cu un scaun pentru asa ceva...trebuie doar gaurit si montat un stutz acolo si fixat
elvislorin
Jan 21 2009, 10:51 PM
imi poti arata pe unde vine data gaura?e nevoie sa demontez galeria?mi=e frica sa nu ramana span care sa se duca in motor daca dau gaura fara sau jos galeria
bartro
Jan 22 2009, 12:26 PM
QUOTE (elvislorin @ Jan 21 2009, 10:51 PM)

imi poti arata pe unde vine data gaura?e nevoie sa demontez galeria?mi=e frica sa nu ramana span care sa se duca in motor daca dau gaura fara sau jos galeria
Parca Til a facut conversie asta la motor M30 al lui fara sa da galeria jos. Eu as da jos galeria, oricum.
LE; uite cum vine la motor M30 3,0 motronic:
TiL
Jan 22 2009, 01:06 PM
Eu m-am riscat si am facut gaura cu galeria pe motor, am incercat sa scap cat mai putin span...
Arunca un ochi aici:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...ost&p=69231Edit: Am vazut si postul lui Bart. La el scaunelul de pe admisie e in partea din spate, la noi e in fata. In rest, aceeasi filosofie. La primul meu E28 era un stut lipit cu poxipol, undeva aiurea pe galerie si mergea ok. Dar mai bine profiti de scaunelul pus de fabrica.
elvislorin
Jan 22 2009, 08:56 PM
am dat gaura in galeria chiar deasupra de inscriptia 2.5/2.8...nu am mai facut filet pt ca stutzul de la furtunul de vacuum pt tulumba intra perfect...un pic de silicon etansant si o sa tina...maine trag conductele de la vasul de ulei de servo la caseta si la pompa si ar cam trebui sa fiu gata...o chestie un pic deranjanta...cand am pus tulumba a trebuit sa mut intr-o parte furtunele de la racitor si racordul dintre ele...nu stiu exact cum ii spune
TiL
Jan 22 2009, 09:07 PM
Te referi la electrovalva si furtunele de apa din zona? Da, alea trebuiesc mutate, electrovalva e prinsa de tulumba in mod normal.
evildeath
Jan 23 2009, 01:01 AM
QUOTE (elvislorin @ Jan 22 2009, 08:56 PM)

am dat gaura in galeria chiar deasupra de inscriptia 2.5/2.8...nu am mai facut filet pt ca stutzul de la furtunul de vacuum pt tulumba intra perfect...un pic de silicon etansant si o sa tina...maine trag conductele de la vasul de ulei de servo la caseta si la pompa si ar cam trebui sa fiu gata...o chestie un pic deranjanta...cand am pus tulumba a trebuit sa mut intr-o parte furtunele de la racitor si racordul dintre ele...nu stiu exact cum ii spune
vezi ca o sa mai ai nevoie de un furtun care o sa duca de la pompa de servo directie la caseta de directie direct... si poti sa si renunti la circuitul de racire pentru servo ca nu mai ai nevoie de el... aaa si o sa trebuiasca sa pui ceva sa astupi cele 2 gaurele mici de pe lateralul bidonasului de servo daca nu ai altu fara ele ( furtunele alea 2 mici se duceau la acumulatorul de presiune de la sistemul de hidraulica) eu le-am pus la alea niste poxilina cand era golit...am curatat inainte cu diluat si am pus aia care s-a facut beton...arata si bine si nici nu pierde deloc pe acolo
elvislorin
Jan 24 2009, 01:02 AM
in sfarsit merge...am renuntat la acumulatorul de presiune...gaurile din vasul de ulei de servo nu le-am astupat...le=am legat cu un furtun...in rest am facut cum ai spus...totul e ok
stiu ca multi ziceau ca rechinii au probleme cu ABS-ul...si eu am crezut ca e dus ABS-ul de pe a mea...apasam pedala si imi tinea contra, trebuia sa apas f tare...masina frana cam cu o secunda intarziere...foarte nasol...dupa ce am pus tulumba masina franeaza perfect...ABS-ul lucreaza...am zis sa va spun si voua asta ca poate or mai fi si altii in situatia mea...sa creada ca e dus ABS-ul dar de fapt beleaua sa fie de la pompa de servofrana
VA URMA...capete de bara noi si ce-o mai fi pe la directie (desi nu cred ca ar mai fi altceva)+unghi fuga...esapament, apoi trec la interior...fete de usi si scaune...stiti pe cineva cu scaune sport de vanzare?
si dupa ce o pun la punct tehnic si interior ma bate gandul la niste jante keskin kt4 pe 16 sau BBS
evildeath
Jan 24 2009, 02:41 AM
QUOTE (elvislorin @ Jan 24 2009, 01:02 AM)

in sfarsit merge...am renuntat la acumulatorul de presiune...gaurile din vasul de ulei de servo nu le-am astupat...le=am legat cu un furtun...in rest am facut cum ai spus...totul e ok
stiu ca multi ziceau ca rechinii au probleme cu ABS-ul...si eu am crezut ca e dus ABS-ul de pe a mea...apasam pedala si imi tinea contra, trebuia sa apas f tare...masina frana cam cu o secunda intarziere...foarte nasol...dupa ce am pus tulumba masina franeaza perfect...ABS-ul lucreaza...am zis sa va spun si voua asta ca poate or mai fi si altii in situatia mea...sa creada ca e dus ABS-ul dar de fapt beleaua sa fie de la pompa de servofrana
VA URMA...capete de bara noi si ce-o mai fi pe la directie (desi nu cred ca ar mai fi altceva)+unghi fuga...esapament, apoi trec la interior...fete de usi si scaune...stiti pe cineva cu scaune sport de vanzare?
si dupa ce o pun la punct tehnic si interior ma bate gandul la niste jante keskin kt4 pe 16 sau BBS

felicitari...sa stapanesti sanatos noua frana:) si eu am fost uimit de ce frane am cand am schimbat pompa hidraulica cu una vacumatica:D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.