Help - Search - Members - Calendar
Full Version: un rechin la malul dunarii
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21
elvislorin
am acumulatori dar nu intra in aparat desi sunt lr6
elvislorin
gata, domnilor...avem si poze cu agregatul spalat si frezat

Click to view attachmentClick to view attachment[attachment=37
881:DSCN1713_1.JPG]
Click to view attachmentClick to view attachment[attachment=37
884:DSCN1716_1.JPG]
Click to view attachmentClick to view attachment
io'sŪ
parerea mea e ca daca ii pui carcasa originala cu filtru in ea o sa ai performante mai bune, asa iti trage toata caldura in admisie si ai pierderi de putere. daca acum nu iti dai seama e ca inca e racoare dar o sa vezi mai la vara. iti mai strica si debitmetru sad.gif
interesant proiect, cum se misca masina? e 2.0 sau 2.5?
elvislorin
QUOTE (io'sŪ @ Apr 4 2013, 10:02 PM) *
parerea mea e ca daca ii pui carcasa originala cu filtru in ea o sa ai performante mai bune, asa iti trage toata caldura in admisie si ai pierderi de putere. daca acum nu iti dai seama e ca inca e racoare dar o sa vezi mai la vara. iti mai strica si debitmetru sad.gif
interesant proiect, cum se misca masina? e 2.0 sau 2.5?


e 2.5....carcasa originala nu intra din cauza bateriei....trebuie sa ii fac o aparatoare intre filtru si alternator ca sa rezolv problema asta...intre timp am montat o priza de aer care duce aer rece la filtru....pana in vara rezolv si buba asta...e pe lista
xander
insfarsit ai gasit baterii
bartro
La E12 tot asa am un filtru ca asta, nu prea am vazut alta solutia din cauza lipsa de spatiu.
Poate merge macar se faci ceva gen cum e in poza asta.
elvislorin
@io's: nu pot sa imi dau seama cat de bine trage masina pt ca inca ii fac rodaj...am 2000 de km de cand am rectificat arbore, schimbat cuzineti, segmenti, supape, tacheti etc si nu imi vine sa trag de masina peste 3000 de ture...dar datorita tobei magnaflow de 2.5'' am impresia ca sunt in avion...toba amplifica f mult senzatia de viteza si acceleratie smile.gif))
io'sŪ
daca ai deja 2mii km poti urca in ture pana spre 4000rpm
daca faci un separator (ceva gen cum e in poza din linkul lui Bart) si duci 2 canale spre filtru il poti lasa, altfel trage aer cald din compartimentul motor si nu o sa aibe putere
elvislorin
sambata am dus la fier vechi 2.8-ul...blocul nu avea deloc uzura, cuzinetii erau intacti, doar la axul cu came era un pic de uzura...mi-a parut rau dar n-am avut alta solutie...daca nimeni nu-l cumpara, am nevoie de bani si imi ocupa si spatiu...era singura solutie la indemana...au mai ramas: pompa ulei, delcou, fise, electromotor, supapa retur combustibil (cumparata de noua de la bosch si rulata maxim 2000 km), debitmetru desigilat, disc si placa ambreiaj (discul are tot vreo 2000 km, placa are uzura), furtune, bujii bosch (tot 2000 km), clapeta acceleratie, injectoare+rampa, senzori temperatura, radiator care picura foarte putin si furtune de aer, apa, vacuum, carcasa si filtru aer...dati un semn daca va trebuie ceva
in alta ordin de idei mi-a facut figura sa se opreasca in mers cand l-am scos la aer curat....initial am crezut ca e pompa de amorsare din rezervor pt ca umblasem pe zi la ea dar se pare ca e releul...am tras fire de la baterie la pompa de benzina si am reusit sa ajung acasa.
TiL
Trist...
elvislorin
dar adevarat
lucian
m-am gandit la el zilele astea sad.gif
bartro
Nu va mai plangeti, a stat la vanzare destul de mult timp.
lucian
nu se plange nimeni. mare lucru nu a luat Elvis pe bloc cu interne. 100 ron, poate 150. ce faci cu banii astia in ziua de azi?
pacat de el. poate piesele din el se vor regasi pe alte motoare.
elvislorin
am dat si cutia iar in final am scos 420 ron....si mi-au ramas destule piese.....e aproape de suma pe care o ceream pe motor
lucian
si eta a luat acelasi drum?
elvislorin
da
elvislorin
mama de cand n-am mai scris aici....intre timp batranul a primit telescoape pt capota motor, injectoare de m50 si un calculator de m50 de rezerva...si o mana de praf asezata pe el
elvislorin
azi batranul a primit o baterie bosch de 70 amperi si o spalare///plus ceva benzina si o tura prin orasel....inca zambesc datorita senzatiilor produse de cazan
TiL
smile.gif
elvislorin
din categoria una calda, una rece: ieri am facut o pereche de ceasuri din cele 5 pe care le am...imi mai trebuie senzorul de pe grup si o sa fiu in regula...iar cand am ajuns la hala sa bag masina la umbra a crapat un furtun de servo...bine ca n-a crapat pe drum
Halogen
Ca tot zici ca ai 5 seturi de ceasuri nu ai cumva un vitezometru ?smile.gif al meu are limba indoita si indica total eronat....
elvislorin
avem
Halogen
QUOTE (elvislorin @ Aug 11 2013, 03:09 PM) *
avem

ai pm !
elvislorin
acum vreo luna am luat pt masina telescoape de capota motor (febi) plus injectoare de m50 si calculator de rezerva...intre timp le-am pierdut urma dar ieri le-am gasit...o sa le pun pe masina zilele urmatoare...si inca una: batranul intra la polish
lucian
asteptam poze
elvislorin
azi am schimbat furtunul de servo care mi-a facut probleme, am montat sonda lambada....montat amortizoare capota motor (m-am saturat sa imi tot iau capote in cap) si am pus 6 injectoare pe care le-am luat mai demult...sunt curios daca o sa se vada ceva la consumul mediu....bla bla bla
Halogen
QUOTE (elvislorin @ Aug 17 2013, 08:52 PM) *
azi am schimbat furtunul de servo care mi-a facut probleme, am montat sonda lambada....montat amortizoare capota motor (m-am saturat sa imi tot iau capote in cap) si am pus 6 injectoare pe care le-am luat mai demult...sunt curios daca o sa se vada ceva la consumul mediu....bla bla bla


Treaba buna vad biggrin.gif sa ma anunti si pe mine cand trimiti ala te rog.
elvislorin
u got it
elvislorin
am facut rost de o pompa de benzina noua...cea veche a inceput sa dea semne de oboseala...iar sonda din rezervor nu mai indica corect chiar daca am curatat-o...are cineva una functionala in plus?

este piesa nr 4 din poza

Click to view attachment
elvislorin
nada, niente si nimic in legatura cu sonda?

in alta ordine de idei: avem pompa benzina noua, filtru benzina nou, senzor grup nou, sonda lambada noua...chef de munca n-avem
TiL
atunci lasa pt cand oi avea ceva chef ca altfel rupi tot pe-acolo
elvislorin
corect...ieri am avut chef si le-am montat pe toate...am dat si sonda de benzina jos...am curatat-o iar si am dat cu un spray degripant iar acum indica corect
elvislorin
imi arata benzina corect...vitezometrul si kilometrajul merg...la fel si turometrul...dar consumul instant nu...acul sta la 0...idei?
io'sŪ
stiam ca, consumul instant are cumva legatura cu acumulatorii din bord unsure.gif
elvislorin
sunt schimbati
bartro
Poate lipseste un fir cu PWM de la injectoare (exemplu trece la M30 motronic de la ECU spre bord asa ceva). Vezi cum era legat la l-jet si vezi cum e legat la motorul nou. Poate merge conectat.
TiL
Da, la E28 pleaca din torpedou de la computer trei fire pe sub bord, pana la ceasuri. Pe acolo se duc datele despre debitul de benzina dat de injectoare, care impartit la viteza ii da consumul instant.
elvislorin
i-am facut un consum ochiometric si mi-a iesit cam 14 la suta in oras...e ok avand in vedere ca nu fac mai mult de 200 km pe luna
elvislorin
cine ma ajuta cu un suport de grup...atasez si o poza

Click to view attachment
TiL
Cred ca am aruncat unul... sau e pe acasa. Probabil inca era bun dar luasem altul nou.

Cauti nou sau SH?
elvislorin
sh
TiL
Dar ce-a patit al tau? Mie mi-a parut rau ca am dat banii pe unul nou, ala vechi parea ok.
elvislorin
al meu e ok...e pt un rechin pe care il repar
elvislorin
n-am mai facut nimic la masina din toamna...chiar nimic...dar am montat elevatorul in garaj...ca sa-i tina de urat laugh.gif ...lui si frantuzoaicei
Click to view attachment
bartro
De vis smile.gif
haifisch
subscriu
elvislorin
astazi, daca tot nu am nimic programat, o sa ma apuc sa mai bibilesc la batran...zilele trecute mi-a mers in 4 pistoane si am rezolvat-o temporar...nu aveam masa la toate bobinele....capacul de chiulasa e din textolit si s-au bulit cateva filete de la gaurile unde vin prezoanele de prindere a bobinelor...de ce naiba nu le mai fac din aluminiu ca altadata...azi o rezolv permanent, maresc gaurile si refac fileturile...plus ca trebuie sa rezolv si cu becurile care tot mi se aprind in panou (nivel lichid de parbriz si inca vreo 2...nu sunt trase firele:)) )...daca am timp dau si esapamentul jos si il duc la sudat ca deja a bubuit in 1 loc...e prea rigid si o sa trebuiasca sa ii montez 2 racorduri flexibile pe fiecare teava de evacuare...and the list goes on
elvislorin
daca tot m-am apucat de treaba am cautat si un manual de reparatii si am gasit haynes pt e30, e28 si e34...pun linkul mai jos...poate e folositor cuiva dintre voi

http://ebookbrowsee.net/revue-technique-bm...RX4Rb0.facebook
elvislorin
1. rezolvat cu scurgerea de lichid de parbriz de la vas...era de la garnitura...un pic de banda si am rezolvat-o temporar pana vine garnitura noua...4 lei
2. rezolvat cu rama care tine butoanele de lumini de pozitie, faza scurta, proiectoare etc...probabil ca si la voi s-a rupt ca la majoritatea e28-urilor...i-am pus niste intarituri din tabla prinse cu negrese...tot pana vine rama noua de afara...e vreo 50 lei...au ramas urme de la negrese dar cand o montez pe masina nu o sa se vada...si oricum e mai bine decat sa se balangane butoanele de lumini pe acolo...
Click to view attachment Click to view attachment
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.