elvislorin
Mar 21 2013, 08:15 AM
am acumulatori dar nu intra in aparat desi sunt lr6
elvislorin
Apr 4 2013, 08:13 PM
io'sŪ
Apr 4 2013, 09:02 PM
parerea mea e ca daca ii pui carcasa originala cu filtru in ea o sa ai performante mai bune, asa iti trage toata caldura in admisie si ai pierderi de putere. daca acum nu iti dai seama e ca inca e racoare dar o sa vezi mai la vara. iti mai strica si debitmetru

interesant proiect, cum se misca masina? e 2.0 sau 2.5?
elvislorin
Apr 4 2013, 09:14 PM
QUOTE (io'sŪ @ Apr 4 2013, 10:02 PM)

parerea mea e ca daca ii pui carcasa originala cu filtru in ea o sa ai performante mai bune, asa iti trage toata caldura in admisie si ai pierderi de putere. daca acum nu iti dai seama e ca inca e racoare dar o sa vezi mai la vara. iti mai strica si debitmetru

interesant proiect, cum se misca masina? e 2.0 sau 2.5?
e 2.5....carcasa originala nu intra din cauza bateriei....trebuie sa ii fac o aparatoare intre filtru si alternator ca sa rezolv problema asta...intre timp am montat o priza de aer care duce aer rece la filtru....pana in vara rezolv si buba asta...e pe lista
xander
Apr 4 2013, 09:15 PM
insfarsit ai gasit baterii
bartro
Apr 4 2013, 09:16 PM
La E12 tot asa am un filtru ca asta, nu prea am vazut alta solutia din cauza lipsa de spatiu.
Poate merge macar se faci ceva gen cum e in poza
asta.
elvislorin
Apr 4 2013, 09:22 PM
@io's: nu pot sa imi dau seama cat de bine trage masina pt ca inca ii fac rodaj...am 2000 de km de cand am rectificat arbore, schimbat cuzineti, segmenti, supape, tacheti etc si nu imi vine sa trag de masina peste 3000 de ture...dar datorita tobei magnaflow de 2.5'' am impresia ca sunt in avion...toba amplifica f mult senzatia de viteza si acceleratie

))
io'sŪ
Apr 4 2013, 09:37 PM
daca ai deja 2mii km poti urca in ture pana spre 4000rpm
daca faci un separator (ceva gen cum e in poza din linkul lui Bart) si duci 2 canale spre filtru il poti lasa, altfel trage aer cald din compartimentul motor si nu o sa aibe putere
elvislorin
Apr 22 2013, 09:11 PM
sambata am dus la fier vechi 2.8-ul...blocul nu avea deloc uzura, cuzinetii erau intacti, doar la axul cu came era un pic de uzura...mi-a parut rau dar n-am avut alta solutie...daca nimeni nu-l cumpara, am nevoie de bani si imi ocupa si spatiu...era singura solutie la indemana...au mai ramas: pompa ulei, delcou, fise, electromotor, supapa retur combustibil (cumparata de noua de la bosch si rulata maxim 2000 km), debitmetru desigilat, disc si placa ambreiaj (discul are tot vreo 2000 km, placa are uzura), furtune, bujii bosch (tot 2000 km), clapeta acceleratie, injectoare+rampa, senzori temperatura, radiator care picura foarte putin si furtune de aer, apa, vacuum, carcasa si filtru aer...dati un semn daca va trebuie ceva
in alta ordin de idei mi-a facut figura sa se opreasca in mers cand l-am scos la aer curat....initial am crezut ca e pompa de amorsare din rezervor pt ca umblasem pe zi la ea dar se pare ca e releul...am tras fire de la baterie la pompa de benzina si am reusit sa ajung acasa.
TiL
Apr 22 2013, 10:38 PM
Trist...
elvislorin
Apr 22 2013, 11:17 PM
dar adevarat
lucian
Apr 23 2013, 07:14 AM
m-am gandit la el zilele astea
bartro
Apr 23 2013, 08:18 AM
Nu va mai plangeti, a stat la vanzare destul de mult timp.
lucian
Apr 23 2013, 01:59 PM
nu se plange nimeni. mare lucru nu a luat Elvis pe bloc cu interne. 100 ron, poate 150. ce faci cu banii astia in ziua de azi?
pacat de el. poate piesele din el se vor regasi pe alte motoare.
elvislorin
Apr 23 2013, 03:16 PM
am dat si cutia iar in final am scos 420 ron....si mi-au ramas destule piese.....e aproape de suma pe care o ceream pe motor
lucian
Apr 24 2013, 04:14 PM
si eta a luat acelasi drum?
elvislorin
Apr 24 2013, 09:18 PM
da
elvislorin
Jul 25 2013, 11:46 PM
mama de cand n-am mai scris aici....intre timp batranul a primit telescoape pt capota motor, injectoare de m50 si un calculator de m50 de rezerva...si o mana de praf asezata pe el
elvislorin
Aug 10 2013, 02:19 AM
azi batranul a primit o baterie bosch de 70 amperi si o spalare///plus ceva benzina si o tura prin orasel....inca zambesc datorita senzatiilor produse de cazan
TiL
Aug 11 2013, 08:24 AM
elvislorin
Aug 11 2013, 11:41 AM
din categoria una calda, una rece: ieri am facut o pereche de ceasuri din cele 5 pe care le am...imi mai trebuie senzorul de pe grup si o sa fiu in regula...iar cand am ajuns la hala sa bag masina la umbra a crapat un furtun de servo...bine ca n-a crapat pe drum
Halogen
Aug 11 2013, 12:07 PM
Ca tot zici ca ai 5 seturi de ceasuri nu ai cumva un vitezometru ?

al meu are limba indoita si indica total eronat....
elvislorin
Aug 11 2013, 02:09 PM
avem
Halogen
Aug 11 2013, 02:58 PM
QUOTE (elvislorin @ Aug 11 2013, 03:09 PM)

avem
ai pm !
elvislorin
Aug 15 2013, 10:09 AM
acum vreo luna am luat pt masina telescoape de capota motor (febi) plus injectoare de m50 si calculator de rezerva...intre timp le-am pierdut urma dar ieri le-am gasit...o sa le pun pe masina zilele urmatoare...si inca una: batranul intra la polish
lucian
Aug 15 2013, 12:21 PM
asteptam poze
elvislorin
Aug 17 2013, 07:52 PM
azi am schimbat furtunul de servo care mi-a facut probleme, am montat sonda lambada....montat amortizoare capota motor (m-am saturat sa imi tot iau capote in cap) si am pus 6 injectoare pe care le-am luat mai demult...sunt curios daca o sa se vada ceva la consumul mediu....bla bla bla
Halogen
Aug 18 2013, 12:36 AM
QUOTE (elvislorin @ Aug 17 2013, 08:52 PM)

azi am schimbat furtunul de servo care mi-a facut probleme, am montat sonda lambada....montat amortizoare capota motor (m-am saturat sa imi tot iau capote in cap) si am pus 6 injectoare pe care le-am luat mai demult...sunt curios daca o sa se vada ceva la consumul mediu....bla bla bla
Treaba buna vad

sa ma anunti si pe mine cand trimiti ala te rog.
elvislorin
Aug 18 2013, 10:43 AM
u got it
elvislorin
Aug 21 2013, 10:19 AM
am facut rost de o pompa de benzina noua...cea veche a inceput sa dea semne de oboseala...iar sonda din rezervor nu mai indica corect chiar daca am curatat-o...are cineva una functionala in plus?
este piesa nr 4 din poza
Click to view attachment
elvislorin
Aug 23 2013, 05:28 PM
nada, niente si nimic in legatura cu sonda?
in alta ordine de idei: avem pompa benzina noua, filtru benzina nou, senzor grup nou, sonda lambada noua...chef de munca n-avem
TiL
Aug 24 2013, 11:21 AM
atunci lasa pt cand oi avea ceva chef ca altfel rupi tot pe-acolo
elvislorin
Aug 25 2013, 08:45 AM
corect...ieri am avut chef si le-am montat pe toate...am dat si sonda de benzina jos...am curatat-o iar si am dat cu un spray degripant iar acum indica corect
elvislorin
Aug 26 2013, 10:11 PM
imi arata benzina corect...vitezometrul si kilometrajul merg...la fel si turometrul...dar consumul instant nu...acul sta la 0...idei?
io'sŪ
Aug 26 2013, 10:22 PM
stiam ca, consumul instant are cumva legatura cu acumulatorii din bord
elvislorin
Aug 26 2013, 11:09 PM
sunt schimbati
bartro
Aug 27 2013, 11:09 AM
Poate lipseste un fir cu PWM de la injectoare (exemplu trece la M30 motronic de la ECU spre bord asa ceva). Vezi cum era legat la l-jet si vezi cum e legat la motorul nou. Poate merge conectat.
TiL
Aug 27 2013, 12:45 PM
Da, la E28 pleaca din torpedou de la computer trei fire pe sub bord, pana la ceasuri. Pe acolo se duc datele despre debitul de benzina dat de injectoare, care impartit la viteza ii da consumul instant.
elvislorin
Sep 2 2013, 11:43 PM
i-am facut un consum ochiometric si mi-a iesit cam 14 la suta in oras...e ok avand in vedere ca nu fac mai mult de 200 km pe luna
elvislorin
Sep 17 2013, 02:20 PM
cine ma ajuta cu un suport de grup...atasez si o poza
Click to view attachment
TiL
Sep 17 2013, 06:35 PM
Cred ca am aruncat unul... sau e pe acasa. Probabil inca era bun dar luasem altul nou.
Cauti nou sau SH?
elvislorin
Sep 17 2013, 07:27 PM
sh
TiL
Sep 18 2013, 10:19 AM
Dar ce-a patit al tau? Mie mi-a parut rau ca am dat banii pe unul nou, ala vechi parea ok.
elvislorin
Sep 18 2013, 10:59 AM
al meu e ok...e pt un rechin pe care il repar
elvislorin
Apr 7 2014, 08:51 AM
n-am mai facut nimic la masina din toamna...chiar nimic...dar am montat elevatorul in garaj...ca sa-i tina de urat

...lui si frantuzoaicei
Click to view attachment
bartro
Apr 7 2014, 09:02 AM
De vis
haifisch
Apr 7 2014, 03:53 PM
subscriu
elvislorin
Apr 11 2014, 07:50 AM
astazi, daca tot nu am nimic programat, o sa ma apuc sa mai bibilesc la batran...zilele trecute mi-a mers in 4 pistoane si am rezolvat-o temporar...nu aveam masa la toate bobinele....capacul de chiulasa e din textolit si s-au bulit cateva filete de la gaurile unde vin prezoanele de prindere a bobinelor...de ce naiba nu le mai fac din aluminiu ca altadata...azi o rezolv permanent, maresc gaurile si refac fileturile...plus ca trebuie sa rezolv si cu becurile care tot mi se aprind in panou (nivel lichid de parbriz si inca vreo 2...nu sunt trase firele:)) )...daca am timp dau si esapamentul jos si il duc la sudat ca deja a bubuit in 1 loc...e prea rigid si o sa trebuiasca sa ii montez 2 racorduri flexibile pe fiecare teava de evacuare...and the list goes on
elvislorin
Apr 11 2014, 02:00 PM
daca tot m-am apucat de treaba am cautat si un manual de reparatii si am gasit haynes pt e30, e28 si e34...pun linkul mai jos...poate e folositor cuiva dintre voi
http://ebookbrowsee.net/revue-technique-bm...RX4Rb0.facebook
elvislorin
Apr 11 2014, 05:23 PM
1. rezolvat cu scurgerea de lichid de parbriz de la vas...era de la garnitura...un pic de banda si am rezolvat-o temporar pana vine garnitura noua...4 lei
2. rezolvat cu rama care tine butoanele de lumini de pozitie, faza scurta, proiectoare etc...probabil ca si la voi s-a rupt ca la majoritatea e28-urilor...i-am pus niste intarituri din tabla prinse cu negrese...tot pana vine rama noua de afara...e vreo 50 lei...au ramas urme de la negrese dar cand o montez pe masina nu o sa se vada...si oricum e mai bine decat sa se balangane butoanele de lumini pe acolo...
Click to view attachment Click to view attachment
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.