Trage grav M30-ul dar sus in ture. Jos e soft. Asta-i si definitia elasticitatii.
bartro
Feb 7 2010, 08:14 PM
QUOTE (evildeath @ Feb 7 2010, 07:44 PM)

m30-ul e o bruta, 2.8-ul care l-am avut inainte trage grav ... si ala a fost reglat si la lampa stroboscopica, mi-ai povestit si mie de cel din Spania dar eu unul nu pot sa caracterizez un m30 decat printr-un sound agresiv si un feeling si mai agresiv. nu mi se par deloc motoare soft
Si la e32 nu e agresiv la turatie mica, dar foarte suplu. Peste 3500 - 4000 incepe sa urle. 3,0 are axa cu came ceva mai agresiva fata de 3,5. 2,8 nu stiu cum e inca prea bine.
elvislorin
Feb 8 2010, 12:39 PM
baieti ati cam deviat de la subiect...f util linkul primit...in rest discutii pe langa subiect

)....hai cu pareri, idei...care a mai facut, care mai stie pe altul de a facut transplant etc
lucian
Feb 8 2010, 01:07 PM
QUOTE (elvislorin @ Feb 8 2010, 12:39 PM)

baieti ati cam deviat de la subiect...f util linkul primit...in rest discutii pe langa subiect

)....hai cu pareri, idei...care a mai facut, care mai stie pe altul de a facut transplant etc
s-au mai facut jonglerii de genul asta. Sunt multe e30 cu motoare m50.
la vanzari, aci pe forum, e un e21 cu motor in 24 valve de vanzare.
deci, se poate face. Nu o sa te lamureasca nimeni in amanunt, in topic, cum se face si ce trebuie exact. Il dai jos pe al tau, il pui pe ala si vezi atunci care e treaba: alti suporti, alta baie, cardan mai scurt sau mai lung, etc. Eu cred ca motorul m50 nu e mult diferit de varinata M de 286 cp montata pe M5-e28
intrebarea e: daca tu zici ca nu gasesti om capabil sa-ti regleze 2.8u, crezi ca gasesti unu sa-ti faca partea electrica?
Rotti
Feb 8 2010, 01:24 PM
eu as pune 3.5. Pe e28 obligatoriu M30 sau M20, alte motoare nu dau bine.
o varianta in cazul in care vrei sa circuli legal ar fi sa pastrezi motorul masinii si sa ii pui motronic, insa acest lucru implica schimbarea chiuloasei
elvislorin
Feb 8 2010, 03:14 PM
am o chiulasa de m30 de 3 litri motronic dar nu mai am calculatorul de pe ea

...ca ar fi fost o varianta...in alta ordine de idei mecanici de m50 gasesc fara probleme si se pricep si la electronica...la cardan nu ar fi problema...baia de ulei merge (daca era 2.5 de pe 3ar trebuia schimbata), suportii trebuie mutati sau pusi niste distantiere...am citit toata povestea de la linkul trimis de unul din voi (10x) si omul povestea in amanunt ce modificari a facut si ce fire a legat...deci se poate
vezi ca baia de E34 e mai in fata comparativ cu baia la E28. Deci o sa fie cam expusa.
Dar nah, merge, eu am asa la M30-ul meu, m-am descurcat, atat cat am mai mers.
bartro
Feb 8 2010, 03:52 PM
Calculator de Motronic se gaseste.
Dar pana la urma nu am inteles - cat de greu e sa gasesti pe cineva sa-ti regleaza avans. Trebuie se fie mai usor decat sa schimbi motor.
elvislorin
Feb 8 2010, 04:21 PM
nu e numai de reglaj...m52 e mai elastic in turatii joase, un pic mai puternic (20 nm in plus) si mai economic ...ia intre 12-15 in oras...la ora actuala rechinul meu ia 20-22 in oras...si dupa enshpe mii de reglaje nu o sa scada prea mult consumul iar comportamentul zic eu ca nu se compara cu cel al unui m52
iorgos
Feb 8 2010, 04:52 PM
QUOTE (elvislorin @ Feb 8 2010, 04:21 PM)

nu e numai de reglaj...m52 e mai elastic in turatii joase, un pic mai puternic (20 nm in plus) si mai economic ...ia intre 12-15 in oras...la ora actuala rechinul meu ia 20-22 in oras...si dupa enshpe mii de reglaje nu o sa scada prea mult consumul iar comportamentul zic eu ca nu se compara cu cel al unui m52
Pai la 125000 km masina asta nu are voie sa consume atata decat daca este alergata la blana. Trebuie reglata si atat. Tot din cauza asta ti-a venit si ideia cu schimbatul de motor nu?
05aBi
Feb 8 2010, 05:03 PM
M30 este renumit pentru rezistenta si fiabilitatea lui, motoare care intretinute cum trebuie fac 500.000 km lejer. De m50/m52 nu pot sa zic acelasi lucru.
La fel ca si m10 dealtfel, care este un pui de m30.
QUOTE (elvislorin @ Feb 8 2010, 04:21 PM)

nu e numai de reglaj...m52 e mai elastic in turatii joase, un pic mai puternic (20 nm in plus) si mai economic ...ia intre 12-15 in oras...la ora actuala rechinul meu ia 20-22 in oras...si dupa enshpe mii de reglaje nu o sa scada prea mult consumul iar comportamentul zic eu ca nu se compara cu cel al unui m52
Si mie 525i E28 imi lua 20 in oras, pentru ca faceam numai drumuri scurte, cu motorul rece. E adevarat ca se poate si mai "bine" Toyota 2.0i consuma 12-15 in aceleasi conditii, dar astea noi sunt optimizate pentru oras.
elvislorin
Feb 8 2010, 05:46 PM
am mers si vara cu motorul cald prin oras....sa zic ca a scazut la un 18-20...iarna se duce la 25 lejer

)...plm...repet...nu consumul e factorul principal in decizia de a schimba motorul....stiu ca m30 e cel mai fiabil...la cat de mult merg eu nu prind 500 mii km pana la sfarsitul vietii ...e vb de comportament si de intretinere...
haifisch
Feb 9 2010, 01:22 PM
elvisache....si mie cred ca imi ia tot asa ca tine iarna dar in conditiile in care motorul meu e pilaf...deci u have a problem
ori trebuie reglata....ori poate aia 125k nu sunt asa reali....poate....nu stiu acuma
oricum ljetronicu la fel cum ai spus si tu e o injectie f pacatoasa...
eu cand ma gandesc ca un 3.5 papa mai putin imi vine sa dau foc la motorul asta
elvislorin
Feb 9 2010, 05:48 PM
km sunt reali...se vede ca nu e uzat motorul...e vb de reglaje...ma dispera ca nu e nimeni capabil in zona noastra...si mai rau e ca dupa ce o reglezi nu dureaza mult si iar se da peste cap cate ceva la reglaje...asa ca mai bine schimbare...gaz nu ma lasa inima sa pun
iorgos
Feb 9 2010, 06:08 PM
Pai in cazul asta vino pana in bucuresti sa o regleze unul din colegi dupa forum sa ai terminat balciu. Se poate sa fie debimetru naspa in cazul in care spui ca o reglezi si ea se deregleaza, asa a patit si Haifisch-ul, pana nu a schimbat debimetrul se deregla motorul ca un nebun.
bartro
Feb 9 2010, 06:25 PM
QUOTE (elvislorin @ Feb 9 2010, 05:48 PM)

km sunt reali...se vede ca nu e uzat motorul...e vb de reglaje...ma dispera ca nu e nimeni capabil in zona noastra...si mai rau e ca dupa ce o reglezi nu dureaza mult si iar se da peste cap cate ceva la reglaje...asa ca mai bine schimbare...gaz nu ma lasa inima sa pun
sau te faci tu capabil.
elvislorin
Feb 9 2010, 06:29 PM
ultima varianta m-ar coafa...dar cine are rabdare sa te mai invete in ziua de azi...toti au o gramada de treburi pe cap
iorgos
Feb 9 2010, 06:44 PM
Incearca totusi sa pui un alt debimetru care merge sigur 100%, si mai vorbim dupa aia. Vezi ca merge si dupa 525i.
Ciupanezu
Feb 9 2010, 06:47 PM
Fără să aibă legătură cu motorul tău, la modul general, uzura unui motor nu este proporţională cu numărul de km parcurşi ci cu modul de exploatare, intervalul la care au fost făcute reviziile, calitatea uleiului folosit, calitatea combustibilului etc.
QUOTE (Ciupanezu @ Feb 9 2010, 06:47 PM)

uzura unui motor nu este proporţională cu numărul de km parcurşi ci cu modul de exploatare, intervalul la care au fost făcute reviziile, calitatea uleiului folosit, calitatea combustibilului etc.
Nu cred...

Poate confirma cineva treaba asta?
Ciupanezu
Feb 9 2010, 08:24 PM
De ce nu crezi?

Crezi că două motoare de 200 000 km au aceeaşi uzură şi sunt neapărat mai bune decāt un alt motor de 300 000 km?
Modul de exploatare şi intervalul de revizie sunt elementele care fac diferenţa.
elvislorin
Feb 9 2010, 08:41 PM
again the same problem....de aici pana la bucuresti nu gasesc un 2.5 de pe care sa testez debitmetrul...dam'
o sa duc batranul sa il reglez cu lampa stroboscopica si sa vad cum se comporta iarasi...apoi in primavara il aduc la bucuresti pe capul vostru la o intalnire sa va dati si voi cu parerea...si o sa-l stresez un pic si pe interceptor...ca de cand l-am tot amenintat..so: watch out
iorgos
Feb 9 2010, 08:50 PM
Omule eu spuneam sa fie reglat debimetru nu avansul ca avansul il poti regla si fara lampa.
elvislorin
Feb 9 2010, 09:09 PM
on and on the same story....fratilor pricepeti toti ffff clar....nu are cine sa mi-l regleze aici....doar avansul cu o lampa...atat...restul nu stie nimeni prin zona sa le regleze...si sa ma car de fiecare data pana la bucuresti ca sa imi regleze motorul e nebunie curata...decizia e luata...schimb motorul pt unul mai puternic, mai elastic mai economic si mai usor de intretinut....acum...am nevoie de pareri in legatura cu schimbarea motorului...restul parerilor nu ma ajuta cu nimic....puneti-va in locul meu si o sa intelegeti...sa te deplasezi de fiecare pana la bucuresti (700 km) pt reparatii sau intretinere e nebunie curata....e vb de consum de timp si de bani....nu imi convine....pun un m52 si am un motor mai usor de intretinut de catre mecanicii din zona mea...chiar daca piesele sunt mai scumpe asta nu e o problema....basca mea,....doar am un magazin de piese auto nu de tampoane....
Pentru reglarea debitmetrului cu mana, am pus link in nshpe parti pe forum...
http://bimmer.roadfly.com/e28/messages/arc...02w09/7437.htmlAl tau cum e, e desigilat? Cum e traseul de grafit, e mancat?
Daca accepti riscul ca intretinerea sa se transforme din simplul chin de a schimba niste garnituri, pus avans la punct, verificat sonde, in schimbat de piese scumpe la aprindere sau prin motor... esti acoperit.
QUOTE (Ciupanezu @ Feb 9 2010, 08:24 PM)

De ce nu crezi?

Coz' u're capt obvious

Pe un forum unde majoritatea avem sau am avut motoare si masini vechi, cred ca stim toti cum se prezinta un motor intretinut. Si nu stiu cati dintre noi se mai uita la numarul de km cand cumpara masina si "by default" ne punem problema intretinerii si a felului in care reactioneaza la pedala.
Ori ca sa ma exprim altfel: eu am cumparat E46 din 99 si nu m-au interesat km, ci felul in care se aude si reactioneaza motorul. (Tabla, bucse si toate alea sunt capitol separat.)
QUOTE (elvislorin @ Feb 9 2010, 09:09 PM)

acum...am nevoie de pareri in legatura cu schimbarea motorului
Ai sa mergi cu motorul schimbat si trebuie sa-l omologhezi. Adica artizanal. Merita carca de bani si bateria de teste si nervii care ii pui ca sa faci asta? Iesi mai ok daca pui motronik, maparea e alta decat la jetronic, s-ar putea sa ti se para si motorul asta unul foarte elastic. Adica are curba pentru cuplu si putere alta fata de jetronic. Nu mai comentez de restul de bani cu care poti sa-i pui axa shrick si sa rescrii parametrii. Etc.
Problem solved. Everybody happy now?
elvislorin
Feb 10 2010, 01:26 AM
omologarea nu e o problema

....mai mare e beleaua cu motornicul

)) dam'....eu nu stiu cum...pana acum am doua linkuri utile: de la abi si til....o sa incerc sa vad ce rezulta....daca ma invat sa il reglez eu ar fi ceva....dar raman la parerea ca un m52 e mai fara batai de cap....sau un m30 3.5 cu motornic si v-am pupat v=am salutat ca un mandru sef de stat

))...dar asta e mai greu de gasit
xox
Feb 10 2010, 01:43 AM
QUOTE
The M52 was fitted to the European E36 3 Series, E34 and E39 5 Series. The early models had the M50 (no VANOS) engine, and the later ones had the M54 (double VANOS) engine. It is only the European single VANOS M52 units that were affected, and even then, not all of these engines were affected.
Tot zici de M52, vezi macar sa nu fie afectat de problema "nikasil" :
http://www.usautoparts.net/bmw/engines/nikasil.htmIn rest, daca te descurci cu omologatul, go ahead. Desi cu toti senzorii, eu spun sa ai grija. Una e fabrica, alta e cand ti-i legi in curte. Si cu motronicu nu-i asa mare belea. Sunt sigur ca iesi mai ieftin daca o duci la capitala si o "ajustezi" corespunzator acolo

bani sa fie
iorgos
Feb 10 2010, 07:04 AM
Eu deja pot sa ma abtin. Nu pot decat sa-ti urez mult noroc si bafta.
bartro
Feb 10 2010, 09:06 AM
Sau cel mai simplu, 3 set-uri de Weber DCOE40
Rotti
Feb 10 2010, 10:19 AM
QUOTE (TiL @ Feb 9 2010, 10:26 PM)

Daca accepti riscul ca intretinerea sa se transforme din simplul chin de a schimba niste garnituri, pus avans la punct, verificat sonde, in schimbat de piese scumpe la aprindere sau prin motor... esti acoperit.
Nu sunt de acord cu tine. La un m50/m52 bine intretinut iti garantez ca in afara de consumabile nu schimbi nimic o buna perioada de timp. Voua va place sa le bibiliti, el prefera varianta fara batai de cap. E absurd sa spui ca un m30 cu kktul ala de l-jetronic e mai bun decat m52. M52-ul daca face figuri il pui pe tester, comanzi piesa, o schimbi si mergi mai departe, nu desfaci tot motorul ca sa ajungi sa identifici ce s-a stricat. O tineti una si buna ca un m30 tine 50000000 km, nu uitati ca sunt motoare care au mers 30 ani, adica dublu fata de m52.
Eu am zis, pe e28 imi plac m20 si m30, dar obligatoriu cu motronic. Si daca masina e 528 e cam aiurea sa pui motor mai mic, asa ca m30 3.0 sau 3.5 e solutia. Sunt ieftine, un motor in mintile lui il iei cu 500e. Dar ar fi bine sa cauti un motor de pe e28, e23 sau ideal e32 pana in 87. Dupa 87 au schimbat prinderile suportilor in bloc si va trebui sa-i faci custom.
Daca mergi mult cu masina si te afecteaza consumul poti pune 2.7 eta. Sunt motoare fiabile si cu un sunet frumos. La voi in oras eu zic ca scoti un consum de 12% si 7% in afara, fata de ~14 / 8 cat ai scoate cu 2.8 m52.
Ciupanezu
Feb 10 2010, 10:28 AM
QUOTE (xox @ Feb 9 2010, 11:54 PM)

Coz' u're capt obvious

Pe un forum unde majoritatea avem sau am avut motoare si masini vechi, cred ca stim toti cum se prezinta un motor intretinut. Si nu stiu cati dintre noi se mai uita la numarul de km cand cumpara masina si "by default" ne punem problema intretinerii si a felului in care reactioneaza la pedala.
Ori ca sa ma exprim altfel: eu am cumparat E46 din 99 si nu m-au interesat km, ci felul in care se aude si reactioneaza motorul. (Tabla, bucse si toate alea sunt capitol separat.)
Păi se pare că nu e aşa
obvious din moment ce unii īntreabă dacă sunt km reali de parcă nr. de km şi starea tehnică ar fi direct proporţionale.
Rotti
Feb 10 2010, 10:40 AM
Numarul de km si modul in care a fost exploatat si intretinut influenteaza starea unui motor in egala masura zic eu. Multi au impresia ca motoarele care au avut cutie de viteze automata sunt in general mai bune, nu e intotdeauna adevarat. Ea tureaza mai mult motorul la plecarile de pe loc si stim cu totii ca uzura motorului e direct proportionala cu regimul de turatie.
Deja am deviat de la subiectul topicului, nu prea mai are legatura cu masina omului ce dezbatem noi aici, ar fi bine sa mute cineva discutia asta intr-un nou topic.
Ciupanezu
Feb 10 2010, 11:09 AM
Nu stau lucrurile deloc aşa, cu o maşină cu cutie automată modernă poţi merge fără probleme şi cu 2000 rpm constant, nu se pune problema de turat mai mult la plecări de pe loc, tocmai că la o cutie manuală ai tendinţa de a pleca mai turat, īn timp ce la automată este imposibil pentru că acest lucru se īntāmplă doar cānd ambreiajele din cutie sunt uzate.
Īn principiu, o maşină cu cutie automată protejează mai bine motorul de şoferi inapţi care ar putea face frānă de motor cānd nu este cazul.
elvislorin
Feb 10 2010, 12:38 PM
QUOTE (Rotti @ Feb 10 2010, 10:19 AM)

Nu sunt de acord cu tine. La un m50/m52 bine intretinut iti garantez ca in afara de consumabile nu schimbi nimic o buna perioada de timp. Voua va place sa le bibiliti, el prefera varianta fara batai de cap. E absurd sa spui ca un m30 cu kktul ala de l-jetronic e mai bun decat m52. M52-ul daca face figuri il pui pe tester, comanzi piesa, o schimbi si mergi mai departe, nu desfaci tot motorul ca sa ajungi sa identifici ce s-a stricat. O tineti una si buna ca un m30 tine 50000000 km, nu uitati ca sunt motoare care au mers 30 ani, adica dublu fata de m52.
Eu am zis, pe e28 imi plac m20 si m30, dar obligatoriu cu motronic. Si daca masina e 528 e cam aiurea sa pui motor mai mic, asa ca m30 3.0 sau 3.5 e solutia. Sunt ieftine, un motor in mintile lui il iei cu 500e. Dar ar fi bine sa cauti un motor de pe e28, e23 sau ideal e32 pana in 87. Dupa 87 au schimbat prinderile suportilor in bloc si va trebui sa-i faci custom.
Daca mergi mult cu masina si te afecteaza consumul poti pune 2.7 eta. Sunt motoare fiabile si cu un sunet frumos. La voi in oras eu zic ca scoti un consum de 12% si 7% in afara, fata de ~14 / 8 cat ai scoate cu 2.8 m52.
corecta observatia cu m30 de 3.0, 3.5 litri...dar de ce sa iau altul cand am un m52 la dispozitie deja...ce rost are sa dau banii?am un si un m30 de 3 litri care sta de vreo 4 ani de pe e34....dar habar n-am in ce stare e si in plus am dat calculatorul de pe el...pana la urma o sa incerc cu varianta reglare avans si debitmetru si vad cum se comporta iar cand da caldura daca nu mai face figuri il pastrez...daca tot nu sunt multumit am facut transplantul cu tot cu riscul de a avea batai de cap la montaj
Rotti
Feb 10 2010, 01:31 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Feb 10 2010, 11:09 AM)

Nu stau lucrurile deloc aşa, cu o maşină cu cutie automată modernă poţi merge fără probleme şi cu 2000 rpm constant, nu se pune problema de turat mai mult la plecări de pe loc, tocmai că la o cutie manuală ai tendinţa de a pleca mai turat, īn timp ce la automată este imposibil pentru că acest lucru se īntāmplă doar cānd ambreiajele din cutie sunt uzate.
Īn principiu, o maşină cu cutie automată protejează mai bine motorul de şoferi inapţi care ar putea face frānă de motor cānd nu este cazul.
N-am zis ca nu ai putea merge cu o masina cu automata constant, nu stiu de unde ai scos asta. Consumul crescut la cutiile automate e dat in principal de patinarea mai lunga pe care o fac pentru a nu brusca masina lucru care are ca efect turarea in plus a motorului, deci uzura mai mare.
elvislorin
Feb 10 2010, 01:39 PM
Ciupanezu
Feb 10 2010, 02:00 PM
QUOTE (Rotti @ Feb 10 2010, 01:31 PM)

N-am zis ca nu ai putea merge cu o masina cu automata constant, nu stiu de unde ai scos asta. Consumul crescut la cutiile automate e dat in principal de patinarea mai lunga pe care o fac pentru a nu brusca masina lucru care are ca efect turarea in plus a motorului, deci uzura mai mare.
Plecarea de pe loc nu necesită turare mai mare a motorului decāt plecare cu o maşină cu cutie manuală.
Ai spus că trebuie turată īn plus faţă de o cutie manuală, chestia asta e o inepţie dacă te referi la cutiile automate īn general.
Cutiile automate au avansat foarte mult, ceea ce spui tu este valabil pentru cele vechi şi primitive, cele moderne nu necesită turarea īn plus a motorului, această patinare mai lungă despre care vorbeşti nu există la cutiile moderne, excepţie fiind cazurile de cutii uzate care patinează din cauza ambreiajelor uzate.
Este exagerat să vorbeşti despre uzură mai mare la motoarele cu cutie automată din moment ce majoritatea posesorilor de maşini cu cutie automată nu fac frānă de motor aproape niciodată şi nu au cum să retrogradeze greşit.
Din moment ce eficienţa unei cutii steptronic de generaţie nouă este cu 3% mai mică decāt eficienţa unei cutii manuale, este evident că să vorbeşti despre uzură mai mare pentru un motor cu cutie automată este un lucru care nu are nici o legătură cu realitatea.
elvislorin
Feb 10 2010, 02:06 PM
ciupanezule te rog sa iti faci topic separat...parerea si rugamintea mea
bartro
Feb 10 2010, 02:29 PM
Daca exista deja un M52 candidat merita o incercare daca nu o rezolv usor cu L-jet.
QUOTE (elvislorin @ Feb 10 2010, 02:06 PM)

ciupanezule te rog sa iti faci topic separat...parerea si rugamintea mea
Sau mai bine un forum separat
elvislorin
Feb 10 2010, 02:37 PM
exista si e in stare f buna
Ciupanezu
Feb 10 2010, 02:56 PM
QUOTE (elvislorin @ Feb 10 2010, 02:06 PM)

ciupanezule te rog sa iti faci topic separat...parerea si rugamintea mea
Umile plecăciuni, se pare că am deranjat echilibrul unei discuţii atāt de interesante şi importante.
Bine pa!
elvislorin
Feb 10 2010, 03:19 PM
pt mine este importanta
xox
Feb 10 2010, 05:39 PM
QUOTE (bartro @ Feb 10 2010, 02:29 PM)

Daca exista deja un M52 candidat merita o incercare daca nu o rezolv usor cu L-jet
Asta vroiam sa spun si eu, daca exista deja M52 tot ce-i mai trebuie acuma e documentatia. Daca are si garaj, faci engine swap-ul in 2-3 zile (am pus si electrica

).
Eu atat am vrut sa subliniez, costurile. Nu ma intereseaza ce ai sub capota ca nu-i masina de dus la retromobil si vrei s-o tii originala. Vrei sa te bucuri de ea
PS: Vreau sa vad poze din timpul procesului
elvislorin
Feb 11 2010, 10:43 AM
guys help.....o sa fac rost de niste scaunele sport dar trebuie retapitate....de unde imi pot cumpara niste materiale?
elvislorin
Feb 11 2010, 11:04 AM
http://www.autotex.ro/contact.phpCalea Bucurestilor nr.74, bl.B2-5, Otopeni, Ilfov
ce stiti de astia?
ionusunt
Feb 16 2010, 08:58 AM
http://extaauto.ro/o sa vezi si bordul cs ului lui interceptor pe acolo
elvislorin
Feb 16 2010, 11:44 AM
QUOTE (ionusunt @ Feb 16 2010, 08:58 AM)

http://extaauto.ro/o sa vezi si bordul cs ului lui interceptor pe acolo
dap..o varianta buna...dar tre' sa ma apuc sa strang banuti
elvislorin
Mar 9 2010, 02:03 PM
batranelul va primi o toba nou-nouta magnaflow...ma costa ceva banuti dar cum second in stare buna nu gasesc iar una stock e in aceiasi bani sau chiar mai scumpa am optat pt una noua din inox de la magnaflow
scaunele mai asteapta inca 1-2 luni pt ca o sa iau si un e28 de piese de rezerva
in alta ordine de idei am schimbat 2 sonde temperatura din corpul termostatului...dar s-au rupt firele din cauza ca erau invechite...care ma ajuta sa stiu care e plusul si minusul pe sonde?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.