![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am pus pompa de la td (td-ul nu avea abs) pe 2.8 cu abs si merge brici...uite un link cu modelele pe care s-a folosit http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on in alta ordine de idei...nu mai stiu daca am scris mai inainte dar nu merge tempomatul...azi am verificat firele si par in regula...la ce sa ma uit in continuare? s-o fii stricat actuatorul? ![]() |
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Vad ca masina a fost automata, vezi ca la septarul meu cel putin se opreste tempomat cand e scos din 'D', poate iti a ramas un fir deconectat de cand a fost scos cutia veche..
In rest, e legat si la contact de frana. Siguranta mai are? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Vad ca masina a fost automata, vezi ca la septarul meu cel putin se opreste tempomat cand e scos din 'D', poate iti a ramas un fir deconectat de cand a fost scos cutia veche.. In rest, e legat si la contact de frana. Siguranta mai are? sigur a ramas vreun fir deconectat...sunt prea multe prin bord care atarna...de siguranta nu stiu ce sa zic...ca nu mai tin minte...azi doar verificai firele si curatai mufele cu spray de contact...cum verific la daca e legat la contactul de frana? si o intrebare de baraj: are rost sa incerc sa le fac?singur nu cred ca ma descurc...iar electricieni care sa se priceapa mai greu pe la noi prin zona -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
sigur a ramas vreun fir deconectat...sunt prea multe prin bord care atarna...de siguranta nu stiu ce sa zic...ca nu mai tin minte...azi doar verificai firele si curatai mufele cu spray de contact...cum verific la daca e legat la contactul de frana? si o intrebare de baraj: are rost sa incerc sa le fac?singur nu cred ca ma descurc...iar electricieni care sa se priceapa mai greu pe la noi prin zona http://www.e28planet.com/DaveKanTransGuide/ uita-te aici ca povesteste ce trebuie facut la cruise control cand renunti la automata si pui manuala... ![]() am uitat ca a fost automata masina |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
nu am mai apucat sa fac nimic la masina...deh vremea asta de kko..mi-am comandat niste cleme pt prins grilele de la faruri...si grile...destul de ieftine, dar nu sunt originale...nu sunt mama lor dar merg....daca ma lasa vremea ma apuc sa verific daca sunt bine puse firele pt tempomat...la consumul instantaneu nu mai aveti nici o idee?
@316i ...ai uitat de mine? This post has been edited by elvislorin: Feb 19 2009, 10:24 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
nu am mai apucat sa fac nimic la masina...deh vremea asta de kko..mi-am comandat niste cleme pt prins grilele de la faruri...si grile...destul de ieftine, dar nu sunt originale...nu sunt mama lor dar merg....daca ma lasa vremea ma apuc sa verific daca sunt bine puse firele pt tempomat...la consumul instantaneu nu mai aveti nici o idee? @316i ...ai uitat de mine? la consumul instantaneu ...acumulatorii din ceasurile de bord...sau poate chiar toata unitatea care are turometul si consumul instanta dusa... |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ai desfacut bordul? Ai curatat contactele din el? Nu prea cred ca are legatura cu acumulatorii... dar daca tot il desfaci ar fi bine sa-i pui acumulatori.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#128
|
||
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
nu am mai facut mare lucru pe la masina...pompa de benzina schimbata si jante bbs pe 16...
![]() This post has been edited by elvislorin: Mar 2 2009, 06:16 PM -------------------- ![]() |
|
|
||
![]()
Post
#129
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
http://www.e28planet.com/DaveKanTransGuide/ uita-te aici ca povesteste ce trebuie facut la cruise control cand renunti la automata si pui manuala... ![]() am uitat ca a fost automata masina mama masii de treaba...a picat site-ul din link si eu nu am apucat decat sa citesc o data ce a facut tipul...nu mai imi amintesc nimic ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
e drumul in panta
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
nu am mai scris de ceva vreme pe aici
intre timp masinuta a primit doua caucioace de 235/65/16 pe spate...profil V...arata si sta f bine pe drum....o bara de directie... apoi...evacuare originala de 2.8 in stare excelenta...multam interceptorule...doua tipsuri si asta e apoi...pompa de servo...alta viata...multam sorine imi oscileaza la relanti...again..furtunele sunt ok...am observat ca daca scot furtunul de vacuum care vine de la galeria de admisie in supapa de control din capul rampei nu imi mai oscileaza...din ce am vazut eu supapa aceea e la retur...tine 3.0 bari...mai am una pe e34 m30 si o sa o schimb...sa fie oare de acolo buba?cine imi explica si mie cam cum functioneaza, care e principiul? in rest...schimbat uleiul cu 20w50 de la valvoline...10w40 mi-l manca cand saream de 4000 de ture (daca mergeam linistit nu consuma deloc)...probabil era prea subtire...dupa schimbare pot sa zic ca motorul suna mai bine, mai cu brand...cam atat... CAUT IN CONTINUARE PACHET M SAU SPOILER DE ALPINA, ZENDEN ETC -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 20-January 08 From: Iasi Member No.: 1,422 Car: E28 Engine: M20B20 ![]() |
Asa facea si a mea, oscila ralantiul. Supapa aia care e de fapt regulator de presiune mentine presiunea in rampa la 3 bari in cazul tau. Inauntru are o membrana din textil cauciucat care acum e imbatrinita, are fisuri sau pori pe unde scapa vapori de benzina in admisie prin acel furtun de vacuum. De aici si oscilatiile, amestecul e prea bogat. Ai grija, ca eu am mers asa si s-a rupt membrana, mi-a bagat benzina pina s-a innecat dupa care a curs pe la cotul de admisie pe electromotor. Am avut noroc ca nu a luat foc, ca eu dadeam la cheie, blocasem traficul... |
|
|
![]()
Post
#135
|
|||
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
schimbat valva...tot asa face...m-am uitat pe scheme si la masina si parca ceva nu e in regula...furtunele si valvele nu imi par a fi in pozitia corecta
o sa fac o poza sa vedem cine ma poate ajuta pana atunci ceva poze cu crescatoria de rechini -------------------- ![]() |
||
|
|||
![]()
Post
#136
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
nu am mai scris de ceva vreme pe aici intre timp masinuta a primit doua caucioace de 235/65/16 pe spate...profil V...arata si sta f bine pe drum....o bara de directie... apoi...evacuare originala de 2.8 in stare excelenta...multam interceptorule...doua tipsuri si asta e apoi...pompa de servo...alta viata...multam sorine imi oscileaza la relanti...again..furtunele sunt ok...am observat ca daca scot furtunul de vacuum care vine de la galeria de admisie in supapa de control din capul rampei nu imi mai oscileaza...din ce am vazut eu supapa aceea e la retur...tine 3.0 bari...mai am una pe e34 m30 si o sa o schimb...sa fie oare de acolo buba?cine imi explica si mie cam cum functioneaza, care e principiul? in rest...schimbat uleiul cu 20w50 de la valvoline...10w40 mi-l manca cand saream de 4000 de ture (daca mergeam linistit nu consuma deloc)...probabil era prea subtire...dupa schimbare pot sa zic ca motorul suna mai bine, mai cu brand...cam atat... CAUT IN CONTINUARE PACHET M SAU SPOILER DE ALPINA, ZENDEN ETC ..235/65-16 imposibil sa-ti incapa ![]() poate cu 55 sau 50 |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
nop...asta e dimensiunea....masina e mai ridicata daca te uiti atent
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
nop...asta e dimensiunea....masina e mai ridicata daca te uiti atent da, am vazut ca e saltata de spate si te-am si intrebat, dar ai zis ca e masina in panta. eu am avut pe e12 215/65-16 si atingeau de aripa in spate cu doua persoane pe bancheta. de aia ma mira, plus ca ce ai tu acuma sunt si mai mari. daca pui niste pitipoance in the backseat.... |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Lucian, conteaza mult ET-ul.
Masina permite ca la jante cu ET mare pe spate sa pui cauciuc lat. Din cauza asta o sa vezi un M5 chiar si E39 care are rotile late, dar nu sunt iesite in afara, sunt "infipte in fundul masinii" Si totusi, sunt /65? Ar avea diametru foarte mare pentru E28. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
frate cu 4 oameni in spate nu atinge
![]() ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 11:10 AM |