Shark
Oct 27 2007, 12:18 PM
1. se scoate capacul de plastic negru aflat pe firewall, in zona din spatele motorului, in partea de sus (care ascunde un manunchi imens de fire)
2. se scot suruburile (4 x M8) care tin panoul metalic ce acopera motorul aerotermei. Manunchiul imens de fire este prins pe acest capac metalic si se misca odata cu el.
3. se inclina panoul metalic cat mai mult spre motor pt a avea loc de lucru
4. se scot protectiile de plastic de la palele ventilatorului (
link, reperele 3,4,5,6)
5. cu o surubelnita SI MULTA FORTA se elibereaza clama (arcul) care tine corpul ventilatorului pe masina (
link, reperul 14)
6. se decupleaza conexiunile electrice (si se tine minte care e + si care e -)
7. se scoate (cu greu) ventilatorul din pozitia lui, prin spatele panoului metalic (
link, reperul 2)
8. se curata / greseaza axul ventilatoului. De obicei acumuleaza imens de mult praf si asta il impiedica sa se mai invirta.
9. dupa curatare trebuie sa poata fi invartit usor cu mana
10. se pune totul la loc
11. se da drumul la aer pe pozitia 1 si enjoy!
iulian325
Oct 27 2007, 06:19 PM
thx
daca se mai incalzeste putin incerc sa fac asta
ca sunt racit bocna...
Shark
Oct 27 2007, 10:20 PM
NU se mai incalzeste. Se face mai frig.
iulian325
Oct 28 2007, 09:50 AM
QUOTE (Shark @ Oct 27 2007, 10:20 PM)

NU se mai incalzeste. Se face mai frig.

poa macar iese soarele man...
asta noapte am incercat sa-mi reglez farurile
culmea e ca nu am gasit o strada neluminata ...fara sa ies din oras- si nu am mai iesit
nu le-am reglat bine si bat total aiurea
...
iulian325
Nov 1 2007, 10:35 PM
am rezolvat cu aeroterma
erau lagarele uscate ca un kur de baba
am desfacut doar capacul dinspre motor, am scos protectiile de plastic de pe aeroterma, curatat un pic, gresat si gata
apoi am vazut ca furtunul de benzina plangea pe langa colierul rampei injectoarelor...scurtat un pic si gata
tot raul spre bine
xox se oferise sa-mi dea o aeroterma gratis, thx man, dar nu mai e nevoie (cred)
daca vrei o iau pe a ta doar s-o curat si gresez;)
thx si lui shark pt suport
Shark
Nov 2 2007, 11:56 AM
Cu placere. Anytime!
iulian325
Nov 9 2007, 08:03 PM
am pe masina 6 injectoare bosch de mercedes
ionut mi-a dat 6 albastre
le-am dat la curatat apoi le-am montat
masina merge aiurea, nu mai trage ca inainte si seaccelereaza greu
...
am tinut mana pe furtunul de alimentare si se simte presiunea ritmica ca un puls, nu mi se pare normal...(o fi dusa pompa? )
voiam ...dar se pare ca tot de mercedes tre sa las...
Am eu 4 pe o rampa de injectoare de 1.8. Daca ai nevoie striga.
iulian325
Nov 10 2007, 08:33 AM
thx
da nu mere...
iulian325
Nov 13 2007, 05:30 PM
am pus vechile injectoare de mercedes si merge normal...tare rau imi pare ca nu a mers cu cele de la ionut
am incercat sa schimb si pompa de benzina insa am facut rost de asta :bosch 580 464 037
http://www.ms-motor-service.com/ximages/pg...0046_it_web.pdfsi nu am putut s-o pun in locul celei vechi ca asta e cu infiletare pe intrare...pacat ca o cumparam cu 100 e
daca fac rost de racord poa o iau ca in a mea nu am incredere...
TiL
Nov 13 2007, 06:35 PM
Probabil ai injectia dereglata ca sa mearga bine cu injectoarele astea de mertz. Daca tineai neaparat sa pui injectoarele de la Ionut, probabil puteai sa reglezi debitmetrul. Sau e sigilat?
316i
Nov 13 2007, 07:32 PM
Nu stiu cum poate sa fie injectia dereglata la motronic.
iulian325
Nov 29 2007, 07:50 AM
am pus pompa noua - 200 ron , deoarece sunt natarau m-am grabit si am montat-o fara sa astept sa schimb si furtunasul ala indoiat care l-am comandat pe original si a venit greu (asa ca acu ma uit la el ca e prea frig afara ca sa-l schimb)
motorul trage bine (cu injectoarele de mert)
insa
mi s-a dus amortizorul stanga fatza
nush ce drak sa fac ca le-am luat de noi acu 2 ani insa nu mai am factura nici nu le-am montat intr-un service...
iar acu ca am luat un mondeo daca ma vede femeia ca mai bag bani in urs sa vezi scandal...
florin83
Nov 29 2007, 08:26 AM
ce pompa ai luat noua cu 2mil?
iulian325
Nov 29 2007, 05:10 PM
de...benzina
si-a luat tot de aia si mertan
merge
azi am fost la botosani si-am facut actele pt ford
masina merge tzeava(motorul)
naspa cu amortizorul dus...
81DMC77
Jan 14 2008, 08:51 PM
Ma duc azi dimineata la serviciu cu ursuletul. Toate bune si frumoase. Seara cand sa vin acasa, dau cheie, nu porneste. Mai dau cateva, moare bateria. Chem un coleg cu cabluri sa-mi dea curent. Dupa cateva chei porneste. Ma duc la pompa si alimentez. Porneste, dar greu. Vin spre casa, la un moment dat scade turatia la motor pana la ralanti si nu se mai tura deloc. Vin vreo 500 de metri taras, la un moment dat se opreste de tot motorul. Dau la cheie si nu porneste. Pana la urma ii mai dau o tura de curent si ajung cu masina acasa. O bag in curte si deschid capota. Aduc o lanterna si ma uit la furtunul de alimentare intre filtru si pompa de injectie (e transparent) si vad nu bule, ci spuma cu multe pauze. Sa fie din filtrul de motorina? Am cam 6000 de km cu el. Ma gandesc sa-l schim si sa vad daca e din cauza lui. A mai patit cineva asa ceva? Mentionez ca e un 324D.
TiL
Jan 14 2008, 09:04 PM
Trage aer pe traseul de alimentare. Am patit asta acum doua ierni, pompita de amorsare s-a dus, pe acolo tragea aer. La tine inca fisura-i mica daca mai merge. Pompa aia, din ce am vazut, e de plastic si probabil cedeaza la ger, fiind si foarte veche.
Ce am facut atunci: am scurtcircuitat filtrul de motorina pentru ca eram la tara si trebuia sa ajung la Bucuresti in aceeasi zi. Mai tarziu am facut rost de alt suport de filtru cu pompa buna. Poate gasesti alta rezolvare decat scurtcircuitarea filtrului...
LE: suportul filtrului e asa la tine, nu?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10Piesa 2
Ai putea sa cureti si sorbul din rezervor, eu am gasit un fel de vaselina depusa in el. Poate ca si asta creeaza o depresiune pe traseu si forteaza pompa de amorsare care-i subtire.
ledocteur
Jan 14 2008, 09:10 PM
QUOTE (xox @ Oct 18 2007, 01:10 AM)

Am gasit un articol mai demult si-mi pare rau ca n-am salvat link-ul, scria acolo cum ca cd-ul e legat cumva de bord si de exemplu pot apare probleme cu volumul in boxe, etc. Banui ca exista si reversul medaliei, adica problema ta.
Erai incapacitat. Sudat in argon mai exact. Da' noi te intelegem si iubim in acelasi timp

scria cumva ca se poate auzi turatia in boxe? ca asta mi se intampla mie. daca gasesti articolul trimite-l si mie te rog.
brown.shark
Jan 14 2008, 09:13 PM
cit de frig a fost ? cit de plin e de obicei rezevorul ? se putea sa-ti inghete apa rezultata din condens la sorb ?
81DMC77
Jan 14 2008, 09:40 PM
QUOTE (TiL @ Jan 14 2008, 09:04 PM)

Trage aer pe traseul de alimentare. Am patit asta acum doua ierni, pompita de amorsare s-a dus, pe acolo tragea aer. La tine inca fisura-i mica daca mai merge. Pompa aia, din ce am vazut, e de plastic si probabil cedeaza la ger, fiind si foarte veche.Ce am facut atunci: am scurtcircuitat filtrul de motorina pentru ca eram la tara si trebuia sa ajung la Bucuresti in aceeasi zi. Mai tarziu am facut rost de alt suport de filtru cu pompa buna. Poate gasesti alta rezolvare decat scurtcircuitarea filtrului...LE: suportul filtrului e asa la tine, nu?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10Piesa 2Ai putea sa cureti si sorbul din rezervor, eu am gasit un fel de vaselina depusa in el. Poate ca si asta creeaza o depresiune pe traseu si forteaza pompa de amorsare care-i subtire.
Nu am pompa de amorsare si suportul filtrului arata asa:
Click to view attachment si sita din rezervor am curatat-o anul trecut in vara. Intr-adevar avea ceva asemanator vaselinei.
QUOTE (brown.shark @ Jan 14 2008, 09:13 PM)

cit de frig a fost ? cit de plin e de obicei rezevorul ? se putea sa-ti inghete apa rezultata din condens la sorb ?
Azi dimineata au fost vreo -7 -8, dar a pornit. Problema a aparut seara si erau vreo -2. Nivelul in rezervor e un pic mai putin de jumate.
81DMC77
Jan 21 2008, 04:51 PM
Am reusit sambata si duminica sa-l readuc la viata. Am schimbat filtrul de motorina, am verificat sorbul din rezervor si am inspectat vizual, interiorul rezervorului. Era foarte curat. Toata mizeria se adunase in filtru. Astept primavara sa curat rezervoarele.
Mouse
Jan 21 2008, 10:06 PM
am si eu o mica problema care ma cam enerveaza...
cand e motorul rece de ex.dimineata o pornesc sta pornita cam 1min usor turata apoi are tendinta sa se opreasca sta cateva secunde la 400-500rpm tremura urat...ori se opreste(daca se opreste si o pornesc iar se tureaza usor...iar scade turatia si abia atunci oscileaza) ori isi revine imediat se tureaza si are oscilatia aceea de turatie care ar trebuii sa o aiba dupa inca 2-3min scade si turatia si merge ok...daca nu face chestia asta cu oscilatia de turatie(cred ca e ceva care nu intra imediat...un soc ceva habar nu am)merge f.prost daca vreau sa plec cu ea...da in nas...etc
astept si eu un sfat de la "batrani"

merci!
316i
Jan 21 2008, 10:19 PM
Curata regulatorul de relanti (se afla in partea dreapta a admisiei superioare) si verifica si furtunul de vacuum care iti pleaca din corpul de acceleratie si intra intr-un cilindru negru (carbon canister) de langa filtrul de benzina.
Mouse
Jan 21 2008, 10:27 PM
QUOTE (316i @ Jan 21 2008, 10:19 PM)

Curata regulatorul de relanti (se afla in partea dreapta a admisiei superioare) si verifica si furtunul de vacuum care iti pleaca din corpul de acceleratie si intra intr-un cilindru negru (carbon canister) de langa filtrul de benzina.
maine am sa ma uit si la regulator...recunosc ca la bmw sunt un strain pe acolo sunt f.familiarizat cu VW dar la bmw sunt cam bata...cu toate ca nu are ce sa fie asa de greu...
alta faza tare ce am aflat k filtru...filtrele de benzina au 240mi...KM
Mouse
Jan 24 2008, 01:05 AM
mda...am rezolvat problema "enervanta" cu toate ca dupa ce am curatat regulatorul numai ma intelegeam de nici o culoare cu ea...pt ca nu observasem ca furtunul dintre clapeta si debitmetru era taiat pe burta si tragea aer fals(cred ca l-am fortat un pic cand am schimbat filtru de aer...imbatranit etc...si s-a taiat)...alt factor ce o determina sa mearga putin aiurea...
intr-un final s-a rezolvat...multumesc pt sfaturi!
mario.b
Jan 24 2008, 12:06 PM
Am si eu o problema grava, stie cineva de aici sa regleze un motor de 2000 jetronic??? Am masina la Adi Oprisan de 1 luna iar ieri cand am luat-o de la el (fratemiu s-a dus ca eu eram de la munca) masina mergea in 5 pistoane, murea la relanti iar cand dadeam la automat trebuia sa dau de cel putin 3 ori ca sa o pot porni + ca pe drum s-a stricat si timoneria iar finalul masinii este ca paleta de la vascocuplaj s-a lovin in radiator si s-a bloacat + radiatorul curge (ambele cumparate de la Oprisan si schimbate de baietii veseli d acolo) si motorul a cam fiert. Ideea este: ma poate ajuta si pe mine cineva cu reglajul motorului in caz ca astazi sau maine "mecanicii" de acolo nu ii dau de cap??? Deja am platit mult prea mult ca sa pot cumpara alt motor, iar daca cu asta tot si tot nu se poate cred ca il voi vinde si imi voi pune 2500 motronic in caz ca nu reusesc sa repar pe cel de 2.7 care il am acum.
316i
Jan 24 2008, 05:38 PM
...ce mai vrei sa reglezi la un motor "cam fiert", cu radiator care curge si etc. Ca merge in 5 pistoane si ca porneste greu nu tine de nici un "reglaj". Oricum ti-ai gasit la ce experti sa duci masina.
mario.b
Jan 25 2008, 03:09 PM
QUOTE (316i @ Jan 24 2008, 05:38 PM)

...ce mai vrei sa reglezi la un motor "cam fiert", cu radiator care curge si etc. Ca merge in 5 pistoane si ca porneste greu nu tine de nici un "reglaj". Oricum ti-ai gasit la ce experti sa duci masina.
Ideea este ca el si Florica au fost mesterii recomandati pe un alt forum, pana sa ajung aici pe forum. Florica a spus ca nu se baga si ca nu vrea sa aibe deaface cu asa ceva. Ieri am fost din nou la oprisan si l-am intrebat cand mai pot duce masina si iam spus cam ce face masina, dupa o vreme de discutii imi spunea ca motorul imi bate desi eu nu am auzit nicio data. Ii voi duce masina pentru ultima oara luni cand am timp si nu voi lucra. Astazi sper sa am timp sa imi aduc masina in complex tractata si cred ca in acest week-end ma apuc sa desfac motorul de 2,7+2,0 sa vad de ce merge in 5 pistoane, sper sa ii pot da de cap in caz ca nu ma depaseste.
Azeea
Jan 26 2008, 10:45 AM
dupa o primbare azi noapte prin oras, la un moment dat am vazut ca se incinge apa si mi se aprinde becul de baterie. Am tras pe dreapta, furtunul gros radiator-motor era teapan, am desfacut usor capacul vasului de expansiune si a dat lichid peste. Totodata, cureaua de alternator era rupta, am ajuns acasa in stilul mers 300m , oprit 10 min. Am completat permanent cu apa pentru ca fierbea permanent si o arunca afara (am renuntat sa mai pun capacul de teama sa nu explodeze vreun furtun sau altceva.
Dilemele:
1. dupa ce am completat cu apa distilata am vazut ca nu circula apa. pompa de apa este cumva antrenata de cureaua de alternator? m-am uitat la rotile pe care se pune cureaua si pare ca nu....
2. cum imi dau seama daca garnitura de chiuloasa e afectata?
io'sŪ
Jan 26 2008, 10:47 AM
ba pompa de apa e antrenata de cureaua care antreneaza si alternatorul
de regula sunt 3 curele: 1-cureaua care antreneaza pompa de apa si alternatorul , 2- cureaua care antreneaza pompa de servo, 3- cureaua care antreneaza compresorul de la clima
e si logic ca daca erorile au aparut concomitent (ai spus ca odata cu aprinderea becului de la baterie a inceput sa fiarba si motorul)sa fie de la un singur motiv
Azeea
Jan 26 2008, 11:08 AM
QUOTE (io`s @ Jan 26 2008, 10:47 AM)

e si logic ca daca erorile au aparut concomitent (ai spus ca odata cu aprinderea becului de la baterie a inceput sa fiarba si motorul)sa fie de la un singur motiv
Sa dea Domnul!!! M-am uitat insa la rotile antrenate de cureaua de alternator si nu parea niciuna de la pompa de apa; era totusi noapte si nu m-am uitat atent. mi-am cumparat deja curea, incerc sa o schimb singur dar la prima vedere trebuie ori sa dau jos cureaua de servo, ori elicea. apropo de elice, cand am oprit motorul (f incins) se rotea usor (nu era normal sa se invarta greu de la vasc; il am totusi de 6 luni, nu ar trebui sa crape asa repede.
TiL
Jan 26 2008, 11:47 AM
Se invartea usor, adica liber, pentru ca nu mai aveai cureaua pusa pe fulia pompei de apa. Practic, cand invarteai tu acolo elicea cu mana, pompai apa

Motorul a fiert pentru ca pompa de apa nu mai lucra, deci nu-ti mai circula lichidul de racire.
Garnitura de chiulasa s-a ars doar daca ai exagerat cu mersul fara apa. Daca e cum zici... mers 300m pauza 10min + completat apa, ai mari sanse sa fi scapat. O sa vezi pe viitor.
Si eu am mers destul de mult cu motorul la limita fierberii (transfagarasan facut fara vasc+elice, doar cu electroventilator care pornea la prima treapta abia cand dadea in fiert - useless si alte experiente) si nu da semne ca ar avea garnitura dusa.
I mportant e sa nu fi dus motorul la temperaturi mult mai mari de 100grade, adica acul sa fi stat mult la maxim.
Alta experienta urata a mea (eram incepator, abia luasem prima mea masina - M30 powered

) Ajuns la tara am constatat ca da in fiert, probabil pierduse apa. Dar nu m-am deranjat, am mers acasa, apoi iesit in disco, mers inapoi acasa + un demaraj de-a latul. Abia apoi i-am dat apa

Rezultatul a fost ca am schimbat motorul... ca sa-mi dau seama ca de fapt el nu mai pornea din cauza sondei de apa care s-a copt

. Oricum, nici garnitura de chiulasa nu mai arata extraordinar, dar motorul inca ar fi mers daca sonda era buna.
In concluzie

pune-ti cureaua si ai mari sanse sa scapi. In principiu poti sa o pui fara sa dai elicea afara, dar nu stiu cum e spatiul la tine. Dup-aia trebuie sa slabesti intinzatorul (cu un 13?) apoi sa reglezi intinzatorul cu o fixa de 19 si sa strangi 13-le la loc.
Azeea
Jan 31 2008, 09:49 AM
am schimbat cureaua la un mecanic si a intarit-o pe cea de servo (a durat 15 min, pe intuneric

mie imi lua 3 ore si nu faceam nimic) motorul suna frumos si apa nu mai creste....
totusi, furtunul gros care face legatura intre motor si radiator e destul de teapan si se inmoaie cand desfac busonul de la vasul de expansiune. E clar ca se creaza o presiune undeva dar nu pot sa-mi dau seama din ce cauza; furtunasul de evacuare a excesului de lichid este uscat deci nu fierbe nimic. cum e la voi?
MeHigh
Jan 31 2008, 10:03 AM
la mine la M20B20 nu sunt tepene furtunele, adica le pot apasa cu manuta libera.....nici fleasca nu sunt. Sper sa nu fie garnitura la tine
81DMC77
Jan 31 2008, 10:08 AM
QUOTE (Azeea @ Jan 31 2008, 09:49 AM)

am schimbat cureaua la un mecanic si a intarit-o pe cea de servo (a durat 15 min, pe intuneric

mie imi lua 3 ore si nu faceam nimic) motorul suna frumos si apa nu mai creste....
totusi, furtunul gros care face legatura intre motor si radiator e destul de teapan si se inmoaie cand desfac busonul de la vasul de expansiune. E clar ca se creaza o presiune undeva dar nu pot sa-mi dau seama din ce cauza; furtunasul de evacuare a excesului de lichid este uscat deci nu fierbe nimic. cum e la voi?
La mine se intarea furtunul din cauza radiatorului. Era lucrat pe el si cred ca avea inchise cateva celule. Am schimbat radatorul cu unul nou si de atunci nu se mai intareste nici un furtun. Are circulatia mult mai buna.
Si mie mi-au zis unii mecanici ca ar putea fi dusa garnitura de chiuloasa, dar nu a fost.
316i
Jan 31 2008, 10:49 AM
Dupa cum stim sistemul de racire functioneaza sub presiune deci e normal sa se intareasca furtunele intr-o anumita limita.
mario.b
Feb 6 2008, 01:46 AM
Salutare revin si eu cu o problema, motorul meu a inceput sa porneasca dar inainte tre sa ii curat bujiile si le ard pe aragaz, i le montez, porneste ceva timp, merge cat de cat ok si daca il las oprit 3-4 ore si incerc sa il pornesc din nou nu merge neam, scot bujiile si cand ma uit la ele, unele sant afumate, altele fleasca rau. Nu stiu ce sa mai afc la masina, m-am gandit ca este din cauza ca este motorul pachet, dar astazi masina a mers in demaraj cat tine un bloc cu 2 scari, m-am gandit si la varianta ca este bogat amestecul, dar d c se uda bujiile doar dupa ce opresc motorul?? De unde as putea sa reglez debitul de binzina?? de unde din debitmetru?? multam antiipat pt solutii si pareri
Dupa ce porneste tine bine relanti-ul, sau se chinuie? Posibil sa ai sonda de apa dusa. E vorba de sonda care da temperatura apei catre injectie. Daca-i dusa, calculatorul crede ca sunt -xx grade si debiteaza benzina cat poate, inecand motorul.
mario.b
Feb 6 2008, 02:42 AM
QUOTE (TiL @ Feb 6 2008, 01:48 AM)

Dupa ce porneste tine bine relanti-ul, sau se chinuie? Posibil sa ai sonda de apa dusa. E vorba de sonda care da temperatura apei catre injectie. Daca-i dusa, calculatorul crede ca sunt -xx grade si debiteaza benzina cat poate, inecand motorul.
Ideea este ca am 2 mufe, una conectata pe o sonda si alta in aer. Relantiul uneori sta ff bine, alteori nici nu stie ce este ala, se opreste pur si simplu. Maine o sa filmez simtomele si vad cum fac sa le pun aici. Poate mal uminati mai mult . Multam de detalii, chiar nu stiam astea.
butcky
Mar 26 2008, 12:56 PM
Din cand in cand masina face pe nebuna, nu mai sta turatia constant si da sa se opreasca. De cateva ori cand veneam in viteza si calcam brusc ambreialul se oprea motorul. Care ar fi cauza? Regulatorul este nou nout original!

Dar a mers de cand l-am pus deci nu cred ca ala este defect.
http://www.youtube.com/watch?v=vH4Ne7_UIH8
ionusunt
Mar 26 2008, 01:21 PM
looking forward for an answer ca si a lui ledocteur face fix fix la fel....
mario.b
Mar 26 2008, 02:53 PM
Eu cred ca iti face asa de la debitmetru, incercati cu unul de la cineva caruia sa ii mearga bine masina si vedeti cum se comporta, o alta soluti ar fi clapeda de acceleratie, fiind mult mizerie nu mai deschide incet, doar brusc, o demontare si curatare cu WD40 ar fii o solutie adegvata.
TiL
Mar 28 2008, 01:39 PM
Bucii ai rezolvat ceva? Ca si a mea face pe nebuna, dar nu in halul asta, oricum enervant. Am mai umblat inbusul de pe debitmetru care regleaza noxele si oscilatiile sunt acum mai dese, dardaie masina, dar macar nu mai apuca turatia sa scada atat de mult. Si tin relanti-ul pe la 1000.
butcky
Mar 28 2008, 05:46 PM
Am descoperit ce are! De fapt nu eu ci Silviu

Debitmetrul e de vina! Mi-a mutat placa pe care se plimba capul de citire (nu stiu exact cum ii spune). Erau tocite dungile alea 2 pe care se plimba. Acum "calca" cum trebuie!
Sper sa intelegeti din poza asta despre ce vorbesc.
io'sŪ
Mar 28 2008, 05:52 PM
da, e un truc vechi care iti mai lungeste viata debitmetrului
TiL
Mar 28 2008, 06:24 PM
La asta ma gandeam si eu. E clar, desigilez debitmetrul sa vad ce-i acolo. Merci!
ionusunt
Mar 28 2008, 07:08 PM
QUOTE (io`s @ Mar 28 2008, 05:52 PM)

da, e un truc vechi care iti mai lungeste viata debitmetrului
deci sa inteleg ca si la ursul lui fratimiu e aceiasi buba de nu sta la relanti ?tu ce ziici ema ?eu auzisem ca nea fane schimbase debitmetrul cu unul bun mai demult...stii ceva de asta ?oricum o sa iau unu bun sa fac o proba ...eventual de la a mea ..am ce sa stric ? ca a mea merge prea frumos
butcky
Mar 28 2008, 07:16 PM
Nu se strica nimic, dar s-ar putea sa nu mearga bine cu debitmetrul tau. Cand am avut ursul cu nr. de Germania, am pus debitmetrul de pe el pe ix-ul meu si nu statea decat in ture mari.
ionusunt
Mar 28 2008, 08:09 PM
deci motoru de ix are alt debitmetru ? sau ce sa inteleg ? e reglat altfel pt motoarele puse pe 4x4 ?
TiL
Mar 30 2008, 12:14 AM
Cred ca ursul de germania avea 1.8 M40.
Primul lucru pe care l-am facut cand am coborat ieri de la serviciu, am desfacut capacul. Intr-adevar, sunt doua santuri destul de adanci, dar nu parea sa fi uzat tot stratul. Am indoit acul ca sa cale putin pe laga si parca se simte diferenta, mai trebuie sa experimentez totusi. Azi n-am mers deloc cu ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.