hanneman
Nov 14 2008, 08:13 AM
Suna aici 0726440552 Adi.Daca esti din Bucuresti poate te ajuta!
bartro
Nov 14 2008, 08:19 AM
QUOTE (hanneman @ Nov 14 2008, 08:13 AM)

Suna aici 0726440552 Adi.Daca esti din Bucuresti poate te ajuta!
Multumesc

dar o rezolvam cumva. Ieri am mai facut o mica sedinta, cuma injectoarele nu se deschid. Azi vedem daca calculator mai da comanda, sau daca sunt infundate injectoarele..
ledocteur
Nov 14 2008, 06:50 PM
am si eu o problema la urs, si anume de cand a venit frigul nu prea-mi mai merge nimic la masina

un far nu mai vrea sa se aprinda, semnalele merg cand pornesc motorul, apoi daca le folosesc mai mult nu mai vor sa mearga, nici semnalele nici avariile. in schimb daca inchid masina cu telecomanda merg. de asemenea nici aeroterma nu-mi mai merge. o pornesc, merge 10 minute, incepe sa scoata niste sunete ciudate si apoi moare. banuiesc ca e de la contacte... dar stie cineva ce trebuie sa fac? in plus de vreo 2 luni consuma 25% in oras masina. motor m20b25 motronic 1
bartro
Nov 14 2008, 07:21 PM
QUOTE (ledocteur @ Nov 14 2008, 06:50 PM)

am si eu o problema la urs, si anume de cand a venit frigul nu prea-mi mai merge nimic la masina

un far nu mai vrea sa se aprinda, semnalele merg cand pornesc motorul, apoi daca le folosesc mai mult nu mai vor sa mearga, nici semnalele nici avariile. in schimb daca inchid masina cu telecomanda merg. de asemenea nici aeroterma nu-mi mai merge. o pornesc, merge 10 minute, incepe sa scoata niste sunete ciudate si apoi moare. banuiesc ca e de la contacte... dar stie cineva ce trebuie sa fac? in plus de vreo 2 luni consuma 25% in oras masina. motor m20b25 motronic 1

Sa nu mai faci imprumut la masina pentru intalniri

Sunete ciudate aveam si eu la aeroterma, ca o pasara ca moara, alta asociere nu pot sa fac. Am inlocuit-o. Poate mergea si cu ceva ulei/vaselina, dar aveam alta care sa invarta mai frumos la mana.
ledocteur
Nov 14 2008, 07:30 PM
QUOTE (bartro @ Nov 14 2008, 07:21 PM)

Sa nu mai faci imprumut la masina pentru intalniri 
Sunete ciudate aveam si eu la aeroterma, ca o pasara ca moara, alta asociere nu pot sa fac. Am inlocuit-o. Poate mergea si cu ceva ulei/vaselina, dar aveam alta care sa invarta mai frumos la mana.
la asta ma gandeam si eu dar n-am vrut sa o spun

are cineva o aeroterma buna? ca am mai luat teapa cu una... are scurt la ventilator
bartro
Nov 14 2008, 07:37 PM
QUOTE (ledocteur @ Nov 14 2008, 07:30 PM)

are scurt la ventilator
Cum asa? S-a ars bobina?
ledocteur
Nov 14 2008, 07:49 PM
QUOTE (bartro @ Nov 14 2008, 07:37 PM)

Cum asa? S-a ars bobina?
chiar nu stiu. a incercat fratimiu sa o puna la el si nu merge. in schimb daca ii dai curent direct de la baterie merge

asa zicea nenea mecanicu ca are scurt.
bartro
Nov 14 2008, 07:55 PM
QUOTE (ledocteur @ Nov 14 2008, 07:49 PM)

chiar nu stiu. a incercat fratimiu sa o puna la el si nu merge. in schimb daca ii dai curent direct de la baterie merge

asa zicea nenea mecanicu ca are scurt.
Cred ca nene Mec nu a apreciat bine situatia, si nu a mers din alte motive al fratele tau... Daca merge pe direct, merge. By default ventilatoarele alea trag curent mare la pornire.
ledocteur
Nov 14 2008, 10:30 PM
QUOTE (bartro @ Nov 14 2008, 07:55 PM)

Cred ca nene Mec nu a apreciat bine situatia, si nu a mers din alte motive al fratele tau... Daca merge pe direct, merge. By default ventilatoarele alea trag curent mare la pornire.
habar n-am! m-a mancat si pe mine-n... sa ma duc la service-uri

mersi mult de ajutor
ionusunt
Nov 15 2008, 03:48 AM
QUOTE (ledocteur @ Nov 14 2008, 07:30 PM)

la asta ma gandeam si eu dar n-am vrut sa o spun

are cineva o aeroterma buna? ca am mai luat teapa cu una... are scurt la ventilator
a mea consuma 15 % cu mine la volan. nu eu am stricat aeroterma si nici semnalele ...si sa va zic si de ce .
eu nu prea semnalizez de fel ,deoarece in ursu meu nu mai merg de cam un an jumate ............ caldura nu prea am bagat decat de vreo sapt de cand e f frig ....sau vreti sa ziceti ca de la cox s-a invartit ventilatoru prea tare si daia ....nu ?
iar consumul de 20 + fratimiu l-a inregistrat ,nu eu ...mie in toamna cand am mers cu ea mi-a luatt aproape 16 (15. ceva % ) ...si eu chiar i-am dat....asa ca don't blame it on ionusunt
PS : eu chiar am spalat masina ,am tratat-o ca pe a mea (bineinteles am si alergat-o ...ca daia are 170cp si e 4x4 )
bartro
Nov 15 2008, 10:45 PM
QUOTE (ionusunt @ Nov 15 2008, 03:48 AM)

asa ca don't blame it on ionusunt


sorry man..
ionusunt
Nov 16 2008, 08:29 AM
no problem
doar ca des mi se intampla sa fiu tras la raspundere pt belelele ix ului

shit happens:P
bartro
Nov 17 2008, 10:51 PM
320is a pornit, pentru prima data dupa un an jumate. Dar suna foarte urat. Ca diesel. Pare a fi ceva din chiulasa, acheti, lant, nu stiu.
Culmea este ca nu stiu ce a fost. Am controlat tot, nu mergeau injectoarele. Azi am verificat comanda electrica la injectoare, era prezent, am pus injectoare la loc, a inceput sa iese benzina din ele la pornire, apoi am montat rampa la loc si a pornit instant.
alex230ro
Nov 18 2008, 08:04 AM
poate ca ma injuri dar,ati schimbat bujii ulei filtru ulei,filtru aer filtru benzina?un an jumate de stat e destul de mult.
Ionut
Nov 18 2008, 08:33 AM
QUOTE (bartro @ Nov 18 2008, 12:51 AM)

320is a pornit, pentru prima data dupa un an jumate. Dar suna foarte urat. Ca diesel. Pare a fi ceva din chiulasa, acheti, lant, nu stiu.
Culmea este ca nu stiu ce a fost. Am controlat tot, nu mergeau injectoarele. Azi am verificat comanda electrica la injectoare, era prezent, am pus injectoare la loc, a inceput sa iese benzina din ele la pornire, apoi am montat rampa la loc si a pornit instant.
sa controlati distributia, ca de obicei la motoarele astea se uzeaza lantul, patinele etc...
bartro
Nov 18 2008, 09:28 AM
QUOTE (alex230ro @ Nov 18 2008, 08:04 AM)

poate ca ma injuri dar,ati schimbat bujii ulei filtru ulei,filtru aer filtru benzina?un an jumate de stat e destul de mult.
Ulei + filtru si bujiile sunt fresh. Am oprit masina, nu am lasta sa merge asa. Proprietar zice ca mai facea asa si inainte dar sunetul dispare dupa ce a mers cateva minute. Mie nu mi se pare normal, numai daca ar avea supape hidraulice, dar parca s14 nu are. O sa vedem ce o fi sub capacul de culbutori.
QUOTE (Ionut @ Nov 18 2008, 08:33 AM)

sa controlati distributia, ca de obicei la motoarele astea se uzeaza lantul, patinele etc...
La asa ma gandeam si eu. Ramana de vazut in ce stare sunt. Motor are 160.000 de km.
316i
Nov 18 2008, 09:52 PM
Schimbati si voi intinzatorul de la lant daca tot vreti sa faceti o treaba si sa nu ajungeti sa schimbati toata distributia...
bartro
Nov 18 2008, 10:45 PM
QUOTE (316i @ Nov 18 2008, 09:52 PM)

Schimbati si voi intinzatorul de la lant daca tot vreti sa faceti o treaba si sa nu ajungeti sa schimbati toata distributia...
O sa facem cea ce trebuie, stai se vedem ce e cauza intai
mario.b
Nov 19 2008, 01:29 AM
QUOTE (bartro @ Nov 18 2008, 11:45 PM)

O sa facem cea ce trebuie, stai se vedem ce e cauza intai

Gasit in bucuresti asa ceva??
BTW am si eu intrebare, ca nu am vazut pe aici info, cum imi dau si eu seama daca o cutie getrag 265 este sau nu alpina, fara sa fie montata pe masina . Scrie ceva aparte pe ea?? Multumesc anticipat.
bartro
Nov 21 2008, 09:19 AM
Am dat ieri capac culbutori jos la 320is, arate binisor ce e acolo. Cred ca trebuie schimbat lant + intinzator, ca po s-o ridic de pe roata dintata destul de mult, cea ce indice ca e uzat. O fi bataie de acolo?
uwe
Nov 21 2008, 09:29 AM
CITAT(bartro @ Nov 21 2008, 09:19 AM)

Am dat ieri capac culbutori jos la 320is, arate binisor ce e acolo. Cred ca trebuie schimbat lant + intinzator, ca po s-o ridic de pe roata dintata destul de mult, cea ce indice ca e uzat. O fi bataie de acolo?
daca vrei sa nu mai bata distributia schimba tot ce e legat de ea
am un prieten (mariusKNS) care a tot schimbat pe rand si pana nu a schimbat tot la distributie nu a incetat bataia...acum merge bine
316i
Dec 2 2008, 11:37 PM
Un prieten are un M10 care dintr-o data i s-a oprit in mers. Si de atunci nu a mai pornit. Scanteie are, pompa de benzina merge...ce mai trebuie verificat?
yo_bava
Mar 23 2009, 09:32 PM
Nu am citit tot topicul dar am si yo cateva intrebari:
1- cand dau semnal stanga sau dreapta... se aprinde foarte rpd....pe avarie se aprinde normal(banuiesc ca e releul,corect?)
2-cica nu imi incarca bateria cat trebuie...mi-au zis cei de la garatie ca ar fi releul(baterie noua)...are careva releu?
3-de ce sta cam la 600 rpm la relatii cu motorul la cald. nu mi se pare normal(ce sa ii fac)?
4-care ar fi cauza ca pe partea dreapta se tot arde pozitia...fata spate? se arde siguranta...am schimbat-o de mai multe ori dar tot asa patesc?
BMW E30 motor 2litri jetronic 6 cilindri
Multumesc si daca am fost off-topic sau am pus intrebari retrorice...imi dau singur
TiL
Mar 24 2009, 12:11 AM
1. ai un bec(uri) arse la semnalizare?
2. mergi la un service de alternatoare. Recomand cel de pe Baicului nr116.
3. la jetronic se poate regla ralanti-ul, are un surub mai maricel pe langa admisie, nu stiu unde vine la M20, cred ca deasupra.
4. ai pus siguranta de amperaj cat cere la carte?
Adrian Pintea
Mar 25 2009, 09:08 AM
si la mine daca merg normal cu el prin oras imi sta la 800 relanti, cum ii dau un pic de jar pica relantiul la 5-600, dar nu moare...banuiesc termostatul ca oricum numi sta acul la jumate si senzorul de temperatura, posibil si vascul ca la rece are un marait ciudat...
Am observat ca atunci cand face figura asta cu relantiul cand stau la semafor mai trage si cate o intrerupere la un cilindru in mers, sa fie primele semne ca e pe duca regulatorul de presiune de benzina? sau din cauza ca merge mai bogat se ineaca...fisele si bujiile nu ar putea fii caci atunci cand relantiul imi este pe 800 nu am auzit veci sa intrerupa...
yo_bava
Mar 27 2009, 10:34 AM
QUOTE (TiL @ Mar 24 2009, 12:11 AM)

1. ai un bec(uri) arse la semnalizare?
2. mergi la un service de alternatoare. Recomand cel de pe Baicului nr116.
3. la jetronic se poate regla ralanti-ul, are un surub mai maricel pe langa admisie, nu stiu unde vine la M20, cred ca deasupra.
4. ai pus siguranta de amperaj cat cere la carte?
Imi functioneaza toate "becele" pe semnalizare! Si am pus mai multe "marimi" ale sigurantelor...le-a "papat"
Apropo...cand am schimbat siguranta....mergea....inchid capota....a ars-o....poate m-i s-a parut mie....ca atinge de la capota...dar ar fi o prostie...nu cred ca asta ar fi !
P.S. Cum verific daca am scurt pe undeva? 10xQUOTE (Adrian Pintea @ Mar 25 2009, 09:08 AM)

si la mine daca merg normal cu el prin oras imi sta la 800 relanti, cum ii dau un pic de jar pica relantiul la 5-600, dar nu moare...banuiesc termostatul ca oricum numi sta acul la jumate si senzorul de temperatura, posibil si vascul ca la rece are un marait ciudat...
Am observat ca atunci cand face figura asta cu relantiul cand stau la semafor mai trage si cate o intrerupere la un cilindru in mers, sa fie primele semne ca e pe duca regulatorul de presiune de benzina? sau din cauza ca merge mai bogat se ineaca...fisele si bujiile nu ar putea fii caci atunci cand relantiul imi este pe 800 nu am auzit veci sa intrerupa...
Sa fi de la pompa de benzina???
INTERCEPTOR
Jun 12 2009, 12:56 AM
am schimbat pivoti mari . de fapt cam tot pe fata. dar ala mare areaprobleme si doar pe o parte..... are joc ...ce sa le fac?puncte de sudura sau ...schimb ..am inteles ca ar fi 2 diametre...48 mm si 51 voi ati patit asa ceva sa intr e pivotul usor sau am eu ursu cazann
acum tre sa demontez iar bratele...pt un pic de neatentie
316i
Jun 14 2009, 08:48 PM
QUOTE (yo_bava @ Mar 27 2009, 11:34 AM)

Imi functioneaza toate "becele" pe semnalizare! Si am pus mai multe "marimi" ale sigurantelor...le-a "papat"
Apropo...cand am schimbat siguranta....mergea....inchid capota....a ars-o....poate m-i s-a parut mie....ca atinge de la capota...dar ar fi o prostie...nu cred ca asta ar fi !
P.S. Cum verific daca am scurt pe undeva? 10x Vezi masa de pe contra-aripa stanga, din spatele farurilor, sa fie bine stransa si sa faca contact cum trebuie. Daca nu...e de studiat.
INTERCEPTOR
Jun 14 2009, 10:20 PM
incredibil de silentios este ursul cu gume mari pe 14 si articulatie plus suspensie schimbata....doar ca mai scartaie alea plasticele inauntru'[
Adrian Pintea
Aug 28 2009, 08:05 PM
Am o problema la oglinzile electrice, au murit subit de pe o zi pe alta...siguranta e buna...pe mufele de la buton si de la oglinzi nu-mi vine pe nici un pin +12V...ce sa fie oare?
tomado e28 owner
Aug 28 2009, 09:12 PM
Curentul ar trebui sa vina pana la buton si butonul sa-l distribuie la oglinzi. Nu vine nici la buton curent? M-am ocupat acum 10 zile de instalatia de la oglinzi, sunt in tema
Adrian Pintea
Aug 28 2009, 09:21 PM
Nu, pe buton nu am tensiune si siguranta e buna se deviaza pe undeva instalatia?
Defapt da...ca merge pe contact...Ai idee pe unde e legat pe sub bord semnalul de contact?
tomado e28 owner
Aug 28 2009, 09:26 PM
Ar trebui sa verifici panoul de sigurante sa vezi care corespunde oglinzilor. In rest toate merg? De la panou vin firele in fata, langa usa soferului, acolo e o mufa si de acolo la buton direct. Cel putin asa e la e28...
Adrian Pintea
Aug 28 2009, 09:34 PM
unde e mufa aceea care e inainte de buton? in usa sau pe stalp?
referitor la ce intrebai daca imi merg toate...cand ploua torential am patit ca nu mai imi mergea geamul electric de la sofer...cred ca intra apa pe langa cheder si merge pe motor sau pe ceva mufa...ca dupa ce se usca merge iarasi...
81DMC77
Aug 28 2009, 09:34 PM
Verifica la usile fata, sub protectiile de cauciuc, unde merg firele spre usa, la mine acolo a fost problema, contacte oxidate.
tomado e28 owner
Aug 28 2009, 09:54 PM
La mine e pe stalp, sub boxa, unde e si cea pentru geamul electric si inchidere.
Adrian Pintea
Sep 1 2009, 05:15 PM
Mersi de ajutor, am rezolvat era de vina mufa din stalp, putin spray de contact a rezolvat problema...
INTERCEPTOR
Sep 5 2009, 01:38 AM
carb de la uurs face probleme mari
dupa ce am facut 800 de km fara probleme acum porneste foarte greu.l am desfacut l am curatat l am suflat....degeaba pe treapta a 1a nu baga benzina
porneste extraordinar de greu numai cu pedala in podea si porneste ca un tanc intr un piston mai merge 30 de sec si inca unu si dupa 2 3 min de stat cu pedala in podea merge frumos.
asa in mers mai da in nas...si nu vrea sa plece decat mai turat. carb asta e plin de sonde si etc.stie cineva are vre o sonda de soc sau ceva care inchide benzina pe treapta 1.ca 2 merge gasesc un pierburg bun pe undeva?
Adrian Pintea
Aug 8 2010, 10:57 AM
Revin cu probleme dupa perioada indelungata...
Am reconditionat chiuloasa, planat, curatat supape si schimbat toate garniturile si semeringurile, am scapat de consumul exagerat de ulei insa am probleme cu avansul cred
reglat avans pe stroboscop, bolboroseste in tobe cand o las in frana de motor, e normal? si de la 160 la ora in sus (pe autostrada) urca apa peste jumate, la 210 la ora aveam deja o linie peste jumate si o las moale si scade fix pe jumate...am ajuns in constanta si la stop, urca apa peste jumate incet, cum ma porneam in mers scadea inapoi pe jumate...daca merg seara cand e racoare afara, apa scade o linie sub jumate spre albastru...Termostatul e nou (vernet cred) vascul e nou de un an Meyle.
Sa fie termostatul de vina? sau radiatorul infundat, sa sa fie ceva baiuri in chiulasa?
Ce e nasol la jetronic e ca relantiul e pe apa, si caz ca nu ai temperatura stabila la apa, variaza relantiul, ce se poate face? se poate adapta un regulator electric de motronic?
Ciupanezu
Aug 8 2010, 11:16 AM
Tot termostatul ar trebui să fie.
Dacă aveai radiatorul īnfundat, ar fi crescut nivelul apei īn oraş, īn trafic aglomerat.
brown.shark
Aug 8 2010, 11:41 AM
nu mai va mancat nervii si banii cu termostate vernet, ce-i la noi p piata sant niste facaturi din iran. la bmw termostat behrclar. dar si asta,inainte d montaj, verificat si curatat daca este folosit.
orice proprietear d BMW, primavara devreme (daca a folosit masina iarna) demonteaza sau macar spala pe pozitie radiatoarele, aer / apa / ulei. nu poti sa intrii in vara cu ele imbacsite. diferenta e d necrezut.
drept sa va spun, eu sant adeptul inlocuirii vascocuplajului cu ventilator electric, 2 buc, unul p fata unul p spate, cu 2 sist d comanda separate, eventual martor la bord.
Adrian Pintea
Aug 8 2010, 12:40 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Aug 8 2010, 12:16 PM)

Tot termostatul ar trebui să fie.
Dacă aveai radiatorul īnfundat, ar fi crescut nivelul apei īn oraş, īn trafic aglomerat.
Pai urca apa in trafic in coloane dar numai daca e canicula si foarte cald afara, seara nu are treaba, scade pana pe albastru, o fii blocat termostatul intr-o pozitie intermediara...Ce am mai observat ca furtunele de apa nu sunt foarte tari dupa ce se incalzeste
Ciupanezu
Aug 8 2010, 09:00 PM
Păi nu e clar că este stricat dacă urcă apa?
Nu este normal să urce apa īn aglomeraţie, apa trebuie să rămānă la 90 de grade.
Legat de vascocuplaj, mult mai elegantă este această soluţie decāt o improvizaţie.
alex230ro
Aug 8 2010, 10:21 PM
QUOTE (Adrian Pintea @ Aug 8 2010, 01:40 PM)

Pai urca apa in trafic in coloane dar numai daca e canicula si foarte cald afara, seara nu are treaba, scade pana pe albastru, o fii blocat termostatul intr-o pozitie intermediara...Ce am mai observat ca furtunele de apa nu sunt foarte tari dupa ce se incalzeste
daca e radiatorul mic original eu zic sa il schimbi,la mine cand am avut ursul din cauza unui radiator infundat am schimbat:
-2 vascuri
-2 termostate
-1 garnitura chiulasa
bartro
Aug 8 2010, 10:26 PM
Oricum termostat are o problema:
QUOTE (Adrian Pintea @ Aug 8 2010, 01:40 PM)

.. scade pana pe albastru, ...
Mihai_AMD
Aug 8 2010, 11:04 PM
cum zice si brown shark,ia termostat behr....mi se pare sfant.eu am luat cand aveam m10 prima data ceva termostat francez,un rahat si jumatate,nu cred ca deschidea mama lui ca era si nou si nu prea ma pricepeam niic sa verific furtune etc...apoi mia luat cineva wahler....nemtesc,zic gata asta e ok..de unde,daca eram oprit peste 2min crestea apa....am zis ca e ceva la chelioasa...si daca tot imi donase cineva un behr SH !! am zis sa incerc....toate bune si frumoase,apa nu sarea de jumate nici intr'un fel...
nu zic ca nu o fi ok wahler,e nemtesc si eu am incredere mai mare intrun ca""t nemtesc decat intr'o bomboana romaneasca,insa uite ca eu nu l'am nimerit ok
problema de radaitor poa sa fie decat daca e infundat,de marime nu cred ca se pune problema,eu la m20b20 am radiator mic cat un diplomat,si subtire de 2cm,e original,stiti de care zic,cica pt tari nordice,,,primul test lam facut acu 2 ani cand am urcat dupa cum stiti spre paltinis peste 20km,numai cu a2a,si era si cald,credeam ca va exploda vreun furtun ceva..nci vorba,acul era fix pe jumate plus ca radiatorul era relativ rece in dreptul vascului cand am pus mana....oare e avantaj ca nu e model cu celule din alea aplatizate cum sunt majoritatea...are ceva tevi un pic mai subtiri decat creionul....in fine,arata naspa acolo mic asa insa il consider excelent.viteza prea mare nu am mers cu el,cca 165 insa era masina plina ,mergeam spre bucuresti pe autobahn

la fel apa a stat fix la jumate.deci probleme de radiator sa iti faci decat daca e imbaxit,nu ca e mic
alex230ro
Aug 9 2010, 06:37 AM
QUOTE (bartro @ Aug 8 2010, 11:26 PM)

Oricum termostat are o problema:
da nu citisem asta,sa schimbe termostatul si sa vada ce se intampla eu am zis ce am patit eu.Am uitat sa trec la damage si cuzinetii....
@db85amd -personal daca as mai lua urs primele lucruri care le-as scimba pe langa distributie si bujii ar mai fi:
-pompa apa
-radiator+furtune
-eventual si termostat
ma rog asta in cazul in care nu au fost schimbate,culmea e ca la mine toata lumea spunea ca radiatorul e bun .
bartro
Aug 9 2010, 08:42 AM
La septar am un vernet care de 3 ani de zile lucreaza foarte bine.
Adrian Pintea
Aug 9 2010, 08:56 AM
Cum imi dau seama daca am radiator mare sau mic? care sunt dimensiunile unuia mare si ale unuia mic? imbacsit va referiti sa fie exterior sa nu treaca aerul printre aripioare, sau intern? exterior e curat, masina o spal frecvent si ia jet de apa si pe radiator tot timpul
Referitor la regulatorul de relanti stie cineva o solutie improvizata? se poate adapta regulatorul de motronic?
Mihai_AMD
Aug 9 2010, 10:00 AM
CITAT(Adrian Pintea @ Aug 9 2010, 08:56 AM)

Cum imi dau seama daca am radiator mare sau mic? care sunt dimensiunile unuia mare si ale unuia mic? imbacsit va referiti sa fie exterior sa nu treaca aerul printre aripioare, sau intern? exterior e curat, masina o spal frecvent si ia jet de apa si pe radiator tot timpul
Referitor la regulatorul de relanti stie cineva o solutie improvizata? se poate adapta regulatorul de motronic?
daca la exterior nu e plin de musculite sau ce mai se aduna de pe drum,si obtureaza inhalarea corecta a aerului de catre aripioare....vezi la interior,eu am curatat mai demult rad unui amic si cand am bagat apa cu presiune pe la un cot,pe celalalt nu pot povesti ce iesea,mai avea sa iasa mormoloci
cu reg de relanti e greu,pana nu pui injectie de motronic nu cred ca poti pune reg de motronic pe jetronic...ala de jetronic il dai jos repede,faci un strap intre cele 4 furtune 2 de apa 2 de aer ca sa comunice.....dar nu rezolvi nimic pt ca urmeaza sa montezi reg de motornic care e electric..nu ai nici mufa pt el din cablajul motorului,nu iti vin nici coturile sale sa ai unde sa le infigi ca la motronic difera si corpul clapeta si cotul dintre detmetru si admisie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.