mertan
Apr 28 2006, 09:54 AM
am bagat masina pe groapa si am vazut cauza de ce imi sta alternatorul stramb. si din cauza asta trebuie sa fie... ca am vazut ca este naspa acolo lla cuciucul ala acolo, unde vine surubul ala. suportul ala nu sre nimik. numai in prinderea aia de jos. acolo e beleaua.
alex230ro
May 5 2006, 08:42 AM
Cam de 2 sapt masina mea porneste greu la rece greu= dau de vro 4-6 ori la cheie pana sa porneasca la cald porneste la prima cheie are idee cineva ce poate fii?Eu suspectez ca nu mai am presiune ca lumea in rampa de injectie.
Ionut
May 5 2006, 12:36 PM
si la mine se intampla ceva ciudat de mult timp...roata stanga spate sta mult mai cracanata decat cea din dreapta...banuiesc cateva cauze:
1. amortizor si flansa...+ ca de la flansa se aud si cateva zgomote ciudate;
2. bucsile de la bascula;
3. arcul sa nu fie mai moale, dar nu cred;
Ionut
May 5 2006, 12:44 PM
QUOTE (jaffar)
flansa se vede pe linga roata. uita-te la ea si apasa pe masina, o s-o vezi daca e praf.
ok...
Gabi_323i
May 6 2006, 10:11 AM
cum se poate sa stea roata mai cracanata de la flansa? eu zic ca si fara flansa tot ar trebui sa stea normal, se intampla ceva ori la bucsile de la bascule ori la urechile de prindere ale basculei pe punte
alex230ro
May 8 2006, 09:11 AM
Problema s-a rezolvat la mine partial adica inainte de a porni masina am pus contactul de 6-7 ori dupa care a pornit la prima cheie banuiesc regulatorul de presiune sau pompa de benzina alta problema ar fi ca masina nu trage mai deloc dar banuiesc ca e aceasi problema .
alex230ro
May 8 2006, 01:48 PM
anunt umanitar:cine are sa-mi dea pt proba un regulator de presiune de 3 bari sa fac timp de 2-3 zile niste probe cu el?
alex230ro
May 8 2006, 02:30 PM
Ciudat parca de 3 am eu sau de 2,5 :retard: eu stiam de 3 ia sa ma uita acasa sa vad ce si cum am pe masina oricum regulatorul e cel original cred problema e ca masina nici nu mai trage cum trebuie :paranoid:
0-100 10,5 sec :crybaby:
florin83
May 8 2006, 02:34 PM
QUOTE (jaffar)
si mai later edit: 325ix are regulator de 2.5, dar 325i are de 3.0
florin, ti-ai pus cumva regulator de 3.0 ?

n-am umblat la el niciodata, nu stiu de cat e..
daca am de 2.5 si pun de 3.0 o sa fuga mai tare? :paranoid:
alex230ro
May 8 2006, 02:38 PM
Engine hard to start when cold
--------------------------------------------------------------------------------
Fuel system malfunction
Injector(s) leaking or carburetor automatic choke faulty
Distributor rotor or cap carbon-tracked
astea ar fii broblemele cica distribuitoru e viu (cred ca are schimbate mai toate pe acolo) raman celelante 2 puncte
mertan
May 8 2006, 02:41 PM
da unde e regulatorul ala? imi arata cineva o poza?
alex230ro
May 8 2006, 02:46 PM
Ce service?

aaaaa a stat ceva cam 1 luna asa sa zic
@Florin trebuie injectoare de 3,5
florin83
May 8 2006, 02:47 PM
QUOTE (mertan)
da unde e regulatorul ala? imi arata cineva o poza?
nr 6
QUOTE (alex230ro)
@Florin trebuie injectoare de 3,5 :D
cum adica?
daca sunt unele de fabrica cu 2.5 si altele cu 3.0...
mertan
May 8 2006, 02:50 PM
ala parca e la returul benzinei nu?
alex230ro
May 8 2006, 02:57 PM
QUOTE (jaffar)
citi km ai facut dupa luna aia de stat ? adica la rind, nu pornit, merg 5 km si oprit.
florin, injectoarele au acelasi cod si la cat si la non cat. ar fi o treaba sa incercam sa-ti punem un regulator de 3 bar sa vedem ce flacari scoti. poate nu-ti ajunge cit consumi deja

Buna intrebare maxim 20 km

cum am mai spus consum suspect de mic :paranoid: cam 12 mers ce-i drept seara dupa 7 dar alergat cat se poate 100-120 cam asa la mers linistit cred ca scade spre 10 :eek:
Filtrul de benzina are maxim 3 luni ala de aer cam 6-7 luni Later edit:daca ma gandesc eu bine tachetii au inceput sa se auda mai tare poate vrea un nou reglaj

ultima oara s-a simtit destul de bine dupa treaba asta :unibrow:
florin83
May 8 2006, 03:04 PM
QUOTE (jaffar)
citi km ai facut dupa luna aia de stat ? adica la rind, nu pornit, merg 5 km si oprit.
concluzia: da-i forja
QUOTE (jaffar)
florin, injectoarele au acelasi cod si la cat si la non cat. ar fi o treaba sa incercam sa-ti punem un regulator de 3 bar sa vedem ce flacari scoti. poate nu-ti ajunge cit consumi deja

pai daca a avut de fabrica 3..
alex, poate ti-au vopsit-o aia cu busonu de la rezervor deschis..
comisaru
May 9 2006, 12:30 AM
QUOTE (comisaru)
Am si eu o problema electrica destul de ciudata. Imi pacane releele tuturor dispozitivelor care functioneaza doar atunci cand pui contactul, asta cand nu e pus contactul. Daca pun contactul, intra curent in ele normal si functioneaza normal. Mi se intampla la stergatoare(fara contact pus, daca actionez maneta de la stergatoare, indiferent de pozitie, cu exceptia "oprit", incepe sa-mi pacane releul de la stergatoare.), la semnalizare pacane releul cand dau semnal stanga-dreapta si nu e pus contactul, si detectorul de radar face un zgomot ciudat, fiind legat tot pe contact. Asta mi se-ntampla de ceva vreme, timp in care mi s-a descarcat o data bateria.
De unde sa-ncep verificarile? Ati mai auzit de o astfel de problema?
O fi vreun scurt pe undeva?
Am banuit c-ar fi de la alarma sau centralizata, dar la fel se comporta si cu ele deconectate.
Am uitat sa ma dau mare c-am descoperit de unde-i problema.

Am descoperit intamplator si mai apoi am inteles fenomenul, gandindu-ma la el. Treaba sta asa:
Mi-am trecut mai demult lumina de la portbagaj pe contact, deci aveam la portbagaj + cand puneam contactul si - de la contactorul care inchide circuitul cu - caroseriei cand deschizi portbagajul. Am folosit apoi contactorul de la portbagaj, si l-am legat cu contactoarele de la usi, ca senzor la alarma. Se intampla urmatorul"fenomen": becurile de la plafon au un + permanent, iar in momentul in care usile sunt inchise, ele se comporta ca niste rezistente, avand semnal de +, mai slab(datorita rezistentelor), pe "borna" unde trebuie sa primeasca - ,semnal care e transmis mai departe in tot circuitul care leaga intre ele contactoarele de la usi si la mine si la portbagaj. Astfel, la becul de la portbagaj (tot o rezistenta), aveam la o borna semnalul de + slab, care devenea un semnal de + simai slab la cealalta borna, dandu-mi astfel in tot circuitul care primeste + cand pui contactul un semnal slab de + fara sa fie contactul pus. In momentul in care cuplam vreun releu (ca sa pornesc stergatoarele sau sa dau semnal), releul nu avea forta sa cupleze, avand un semnal de + prea slab si pacanea.
Pentru cei ce-au avut rabdarea sa citeasca pana la capat: "Aveti rabdare frate, nu guma!"
jorj3l
May 10 2006, 04:12 PM
Imi zice si mie cineva de ce nu imi porneste la cheie masina ? invarte putin pana porneste la rece diminetza iar dupa ce a pornit daca opresc si pornesc imediat porneste instant ? am fost pe la mecanici si nu pre stiu ei dar o trag tare cu regulatoru de aer ? chiar el sa fie problema ?
TiL
May 10 2006, 05:41 PM
Cum sta cu compresia motorul?
Becul de ulei se stinge repede dupa ce pornesti motorul, sau sta cateva secunde aprins?
Gabi_323i
May 10 2006, 06:54 PM
til nu crezi ca dai numai sfaturi gresite? tu o tot tii cu fisele tale si acum cu compresia
eu zic sa verifici presiunea in rampa ca se pare ca ai o problema cu pompa de benzina, daca iti porneste greu la prima cheie este din cauza ca pompei de benzina ii trebuie mai mult timp decat e normal sa construiasca presiune si de aici si problema cu mersul prost la rece
jorj3l
May 11 2006, 01:48 PM
sunt la inceput, nu stiu ce motor am, cum aflu ?
jorj3l
May 11 2006, 02:02 PM
mercy mercy
hai k incerc aku` :paranoid:
jorj3l
May 11 2006, 02:08 PM
este M10, mercy pt ajutor , dar care-i diferenta inre M10 si M40
jorj3l
May 11 2006, 02:18 PM
ok am sa fac nishte poze la motor si pe pun pe site....masina e din 1988.....316i, motor de 1800,alta problema ar fi k nu gasesc sa o pun pe calculator ...mi se spune k nu mai exista mufe de genul ala (este early type,e plata la un capat)
eu am plecat putin la scoala....am un laborator....mai vb disear`
TiL
May 11 2006, 04:08 PM
Daca e 1,8 M10 e 318i. Daca totusi e 316, inseamna ca-i cu carburator si nu-i 316i e 316. In ambele cazuri nu are cum sa fie fabricat dupa '87, cum spunea si jaffar mai sus.
Ce data de fabricatie ti-a rezultat dupa realoem.com?
Presimt ca ti-a rezultat data fabricatiei prin toamna lui '87 (dar a fost inscris in '88 ) si e 318i. Altfel... cred ca e ceva schimbat.
mertan
May 11 2006, 05:50 PM
sambata ma intalnesc cu el. si vad eu ce motor este... sper sa imi raspunda pe mess...
jorj3l
May 11 2006, 07:38 PM
am revenit.....a iesit decembrie 1987......aici sunt si pozele....
jorj3l
May 11 2006, 07:39 PM
si aici exterioru
jorj3l
May 11 2006, 07:41 PM
trebu` schimn winu` .....se cam blocheaza,....
mertan
May 11 2006, 07:54 PM
poza aia de la motor e cam dubioasa... dar vedem pe live carei mersu...
florin83
May 11 2006, 08:10 PM
cineva a facut un downgrade acolo
316i
May 11 2006, 10:38 PM
QUOTE (TiL)
Daca e 1,8 M10 e 318i. Daca totusi e 316, inseamna ca-i cu carburator si nu-i 316i e 316. In ambele cazuri nu are cum sa fie fabricat dupa '87, cum spunea si jaffar mai sus.
Ce data de fabricatie ti-a rezultat dupa realoem.com?
Presimt ca ti-a rezultat data fabricatiei prin toamna lui '87 (dar a fost inscris in '88 ) si e 318i. Altfel... cred ca e ceva schimbat.
316i M10 s-a fabricat in 1987 si 1988.
316 M10 s-a fabricat intre 1983-1988.
Lecitina asta...
TiL
May 12 2006, 09:41 AM
Nu-i de la lecitina, (sau lipsa ei).
Habar n-aveam ca s-a fabricat 316i L-Jetronic. Ce capacitate avea?
318i L-Jetronic avea ~105 cp si 1766 cmc...
TiL
May 12 2006, 10:29 AM
Nu cumva vechiul 318i L-Jetronic 105cp a jost rebotezat pentru cateva luni/ani 316i?
TiL
May 12 2006, 10:54 AM
mda... ce capacitate o fi avut 316i M10 de 102 cp?
L.E.: jorg3l spune ca are 1766cmc. Concluzia se cam contureaza in felul urmator: motorul e aproape identic cu cel de 318i L-Jetronic de 105 cp cu mici modificari (probabil are cuplu maxim mai mare la turatii scazute) care-i permit viteza maxima superiora, chiar daca puterea maxima-i micsorata. Si intr-adevar motorul de pe masina lui jorj3l nu-i schimbat
TiL
May 12 2006, 11:30 AM
Si-acum ca ne-am lamurit: problema cu relanti-ul oscilant am avut-o si eu. La rece oscila atat de rau incat daca trageam de volan (servodirectie) murea instant motorul. Problema era un furtun care iesea din cotul mare dintre debitmetru si admisie. Furtunul asta se prindea pe cotul de admisie printr-un shtutz de plastic pe care intra fortat. Atat de fortat incat s-a crapat. Fisura era foarte mica, dar urmarile destul de enervante. L-am carpit temporar cu scotch si am fost supermultumit o perioada, pana a inceput sa faca din nou urat. Intre timp am vandut masina, asa ca nu stiu ce s-a mai intamplat cu el.
Sfatul meu ar fi sa dai jos toate furtunele de aer si sa le verifici. Chiar daca nu gasesti probleme, macar stai cu inima impacata, ca ai verificat ceva, ai invatat ceva si nu te-a costat decat timp.
La cealalta problema poate te ajuta cineva mai priceput de pe-aici.
LE: Am atasat poza cu motorul in care am incercuit locurile in care ar trebui sa fie capetele furtunului de care povesteam. Iese din furtunul gros de admisie si se prinde pe corpul admisie prin "sugrumare"

Aici se conecteaza la un plastic conector din care pleaca alt/alte furtune. Trebuie sa verifici toate furtunele, ti-am punctat unele din ele.
mertan
May 12 2006, 06:06 PM
maine ne bagam oleaca la masina... mi se bar dubioase niste chestii..
jorj3l
May 13 2006, 07:25 AM
Cam asa sta treaba intr-adevar, dar unde-s pozele ?nu lr vad......
jorj3l
May 13 2006, 07:26 AM
Gata am vazut-o....mercy!
florin83
May 18 2006, 02:40 PM
QUOTE (jaffar)
si mai later edit: 325ix are regulator de 2.5, dar 325i are de 3.0
florin, ti-ai pus cumva regulator de 3.0 ?
inca un later edit si gata: 325ix cu cat are 2.5, fara cat are 3.0. ce dubiosenie... wtf ?!
eu am 3.0! am mai vazut azi un ix care tot 3.0 avea. sigur n-avea catalizator ca era din 85
florin83
May 19 2006, 07:55 AM
ah, da.. n-am citit cu atentie.. :retard:
jorj3l
May 20 2006, 10:24 AM
Vreau sa`mi cumpar fise, am gasit la comanda BERU, noi la 3,6 milioane...sunt destulde scumpe....mai iesftine nu gasesc ? ce`mi recomandati ?
TiL
May 21 2006, 12:00 AM
Beru mai ieftine nu gasesti. Iar altele echivalente costa aproape la fel de mult. Mai bine cumpara doar fisele de care ai nevoie... daca ai vre-una dusa.
jorj3l
May 21 2006, 01:33 PM
Sunt terminate cam toate...spre exemplu la fisa 2 cand trag de ea (am schimbat bujiile) raman cu firu in mana si partea din fata a fisei pe bujie.....si sunt cam diferite, alta are varful din ceramika si e crapata in fatza....cred k scapa curent.....mai ieftine de 3,6 mil nu gasesc nu ?
316i
May 21 2006, 01:39 PM
Mai eftin nu inseamna si neaparat bun/mai bun.
mertan
May 21 2006, 02:19 PM
gasesti... sa vb cu cineva...
jorj3l
May 22 2006, 06:02 AM
mertzan, combina-ma si pe mine de nishte fise pls........
jorj3l
May 22 2006, 06:04 AM
si,....mi-am facut comanda de cotu care iese din debitmetru,......950 mii....se merita investitia ?
jorj3l
May 22 2006, 06:07 AM
odat` ce schimb cotu (e prins cu banza scosi + ipoxilina etc...)sper sa nu mai am oscilatii de turatie....mi-am schimbat bujiile + capac delcou + filtru benzina si nu mai merge in suturi......aku de s-ar rezolva si cu oscilatia de turatie.....sper sa fie de la cotu ala......daca nu se rezolva ce mai poate fi ? sa fie terminat debitmetrul ?
jorj3l
May 22 2006, 06:12 AM
trist atunci....dar la mine oscileaza nahol de tot...coboara si pana la 300 RPM.....aprape k se opreste motorul....si asta se intampla cu cat e mai cald motoru....la rece mere bine!.....ciudat....nu ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.