Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme ursulet
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
alex230ro
Furtune are,la mine am avut odata oscilatie relantiu tot cevade genu asta 300-700 facea si a fost o sonda de apa .
alex230ro
asa aia nu am inteles eu clar cam ce schema a fost dar avea legatura si cu socul .
jorj3l
Cine-mi da si mie nishte "saituri" faine cu si despre BMW-uri de prin romania k trebuie sa fac un slide pt la facultate...am ales k tema BMW si akum sunt in pana de idei.....
mertan
ceia ia slide?
florin83
banuiesc ca se refera la o prezentare in powerpoint..
Azeea
azi dimineata am facut vreo 10 km printr-un trafic ingrozitor si s-a incins apa rau de tot, a ajuns la rosu. am schimbat termostatul acum 2 luni, la fel si vascocuplajul, ulei are in motor. ati mai patit ceva asemanator? ce ati facut?
alex230ro
Mai au ramas 2 lucruri:1-garnitura de chiulasa 2.radiatorul sad.gif
jorj3l
MI-o venit furtunul de la debitmetrul !!!!!!!!! smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif


e mare fericirea...aku s avad daka ma descurc sa-l schimb.... ce ziceti ?? :-?
n3o
QUOTE (mertan)
ceia ia slide?
adik a ales sa faca un film cu cerculete si drifturi cu bmw-ul pt facultate tongue.gif
jorj3l
trist....mi`am schimbat furtunul de la debitmetru, am schimbat bujiile, capacul delcou, filtrul de benzina si tot am mai ramas cu neshte problmele :


1. Nu porneste la sfert de cheie, mai invarte vreo 2 secunde.....

2. Tot osccileaza la relanti...... dak dau vreo 3 pedale de acceleratie pt cateva secunde sta ezact pe la 850 dar dupa 4 secunde iar incepe oscilatia.....e chiar enervant in trafic........
:crybaby: :crybaby: :crybaby:
mertan
ia schimba filtrul de benzina si furtunele alea... de acolo. si mai vb dupaia... s-ar putea sa fie ceva din ij sau din calc... nu se stie sigur.
mertan
unde o fi mufele de acolo???? avetzi vreo schema sa ma uit si eu??? poza e veche... s-au mai aranjat treburile pe acolo... dar mufele alea tot nu sunt acolo...
TiL
Motorul ala merge ok, fara mufe conectate? :eek:
De unde stie computerul ce temperatura are motoru?
mertan
mai pe langa firul ala pe care il vezi.... ala micutz, cu papuc pe el. mai e o mufa mare... ceva de genu care e pt injector... e in stanga acolo... nu se vede...
alexb32
salut am cateva probleme cu un 316 din 89:
1. Oglinzile electrice nu merg cred ca nu are siguranta si nu stiu unde vine pusa
2.Cred ca turometru imi da eroare adika cand o pornesc sta la 1000 si dupa ce se incalzeste sta la 1500
florin83
tabloul cu sigurante:



legenda

deci siguranta nr.19 e de la oglinzi..
alexb32
m-am uitat astazi la siguranta si era buna acum nu mai stiu ce o fi devina pt ca nici una din oglinzi nu se misca sa zic ca s-o fi ars vreun motoras :crybaby:
comisaru
sau nu face contact p la mufa din usa, sau d la buton, sau...
Pana nu verifici, n-o sa stii. Eu as incepe de la oglinda.
iulian325
sal
a inceput sa faca figuri si motorul meu(2500- m20-b40)
se aude un zgomot ca un pufait de la un tachet cred, ca pana mea cum sa il reglez ca-s hidraulici-sau tre sa-l schimb.
sunetul se aude tot timpul, am schimbat uleiul...
comisare ce crezi?
Rotti
din cate stiu la m20 nu sunt hidraulici tachetii si se pot regla wink.gif
316i
Corect
comisaru
Cred ca Rotti stie ce zice :nod: tongue.gif
iulian325
stiti si dimessiunea de reglare?
mertan
de unde s agasesc sonda ai de pe blocul motor de 2.0 sau 2.3, aia de la ulei, unde intra in rampa de ulei. pe acolo imi curge ulei... nu mult... dar ma enerveaza... stit ceva???
Rotti
QUOTE (mertan)
de unde s agasesc sonda ai de pe blocul motor de 2.0 sau 2.3, aia de la ulei, unde intra in rampa de ulei. pe acolo imi curge ulei... nu mult... dar ma enerveaza... stit ceva???
daca nu gasesti, poti pune provizoriu una de dacie. curge pe la papuc sau pe langa filet?
mertan
habar nu am de unde poate sa curga... am sa ma uit...
alexb32
salut am o mare problema cu 316 din 89, motor m 40.
Problema e urmatoarea in mers scade in turati fara sa ridic piciorul dupa acceleratie si apoi nu mai vrea sa urce in ture daca o las la relantiu termura urat rau pana moare motoru daca ridic capota se simpte un miros puternic de benzina deci nu are aprindere ce ar putea fi devina ca dupa o vreme isi revine, am schimbat filtru de benzina ,fisele ,bujiile,iar capacul de la delco arata cam urat adica zici ca sunt piliti contacti credeti ca asta ar fi problema?
alex230ro
Ai verificat daca ai scanteie pe fiecare bujie? smile.gif
florin83
debitmetru?
alexb32
a mai facut asa acum 3 saptamani atunci am mers cu ia in "suturi"adica accelera pana la 2000 dupa care scadea la 1000 si tot asa pana ce si-a dat drumu si a mers bine pana astazi cand iar a inceput, iar debitmetru e sigilat
alex230ro
Fa rost de alt debitmetru + alt capac delco de pe un 1,6 care merge bine si fa proba,desi eu zic sa iei capac delco nou direct smile.gif
316i
Da. Si a mea merge in suturi grave de vreo 2 saptamani. biggrin.gif
Am facut proba cu urmatoarele piese _bune_:
- pompa de benzina _noua_, adica _noua_, multumita lui niki RZW. O data cu schimbarea pompei am descoperit multe gunoaie in rezervor
- bobina, multumita lui Ionut
- am dat bujiile afara, nu prezentau nici o urma suspecta
- am dat capacul de la delcou afara (care e nou)
- am dat rotorul afara (care e deasemenea nou)
- am scos debitmetrul
- am scos sonda lambda
- am scos regulatorul de relanti
Dupa ce am probat cu toate aceste componente _bune_ masina face la fel. :nod:
Singura chestie care mai ramane de schimbat e filtru de benzina, care exista posibilitatea sa se fi infundat cu gunoaie din rezervor.
Deci alexb32....mai ai de testat. biggrin.gif
alexb32
acum am venit cu masina de unde a ramas si am descoperit o chestie camd am pornit-o tot la fel facea si ce am facut am tinut-o turata pe la 3000 cam 30 de secunde si pe urma a mers fara probleme.
cred ca delcou nu da scanteie complecta la toate 4 buji si se uda cu benzina functionand aurea ,maine ma duc sa intreb cat e un capac de delco nou
316i
Daca schimbi capacul schimba si rotorul.
Capacul e vreo 1.500k si rotorul vreo 5-600k.
mertan
niste poze
alexb32
QUOTE (316i)
Daca schimbi capacul schimba si rotorul.
Capacul e vreo 1.500k si rotorul vreo 5-600k.

Te rog spune-mi de unde pot sa iau capac de delco ca am inrebat pe la unele magzine si mi-au dat un pret de 2.5 mil
florin83
QUOTE (mertan)
niste poze


ce-ar trebui sa vedem acolo? :retard:
mertan
erau pt sorin care nu poate primi poze la servici....
316i
QUOTE (alexb32)
QUOTE (316i)
Daca schimbi capacul schimba si rotorul.
Capacul e vreo 1.500k si rotorul vreo 5-600k.

Te rog spune-mi de unde pot sa iau capac de delco ca am inrebat pe la unele magzine si mi-au dat un pret de 2.5 mil


Du-te pe Lizeanu la Bennet, Gok&Benz si vezi ce preturi iti dau. Atentie si la producatorul piesei. Te sfatuiesc calduros sa nu iei nimic Febi.
alexb32
pai pe acolo stau si am intrebat la 2 din magazine si unul a spus 2.5 si altu 2.6 tu can l-ai luat?
n3o
caut si eu un debitometru de 2.5 urs
alexb32
am fost la un mecanic care le are rau de tot cu BMW si cica capacu e bun singurele chesti sunt debitmetru si regulatoru de relenti.
Despre debitmertu tind sa cred ca e bun cat despre relenti nu prea pt ca astazi l-am dat jos sa il curat si cand am pornit masina sta turata la 2500 si are mari fluctuati de relenti de vreo 1000 de rotati
316i
La mine s-a rezolvat vineri. Bineinteles ca a fost o tampenie, o chestie absolut banala. Un vacuum care se duce din carbon canister in corpul de acceleratie. Bucatica de furtun de 5cm era imbatranita si tragea aer fals. Ursu e din nou pe strazi. :badgrin:
Alex, cum il cheama pe mecanic si pe unde isi face treaba? Poate am auzit de el.
alexb32
garaju il are pe mihai bravu acolo in valea aia de la Prosper si il chiama Florica
316i
Te rog nu te mai duce la "expertul" Florica daca tii la masina ta. :dis:
Altceva decat cārpaceli pe bani multi nu prea stie.
alexb32
am rezolvato cat de cat dar tot nu merge cum vreau adica e posibil sa mearga in 3 dar sa isi dea drumu pe la 2000 de ture cred ca s-ar putea sa fie de la fise(champion) sau buji (ngk) pt ca am pus un bosch mai vechi si mergea mult mai bine
TiL
Mai degraba fisele decat bujiile. Bujiile sa aiba distanta buna.
Si ce am mai vazut la M10 cand am avut, capacul era mancat rau inauntru, dupa ce l-am schimbat am scapat de probleme.
jorj3l
imi pune si mie cineva o poza cu reg de relanti` ca trebuie sa`l curat si eu dar nu stiu sigur und il gasesc.......
mercy anticipat
316i
Studiaza poza. Ai de desfacut o piulita de 10 care tine regulatorul fest, un colier de la furtunul care intra in regulator pe dedesubt. Dupa ce ai facut asta il tragi pur si simplu din admisie.
mertan
nui asa motorul lui...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.