Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme ursulet
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Adrian Pintea
stiu, nu am 12V nu stiu unde merg firele, direct in tabloul de sigurante? daca ar fii problema la contactele de la usi nu s-ar mai inchide masina cu alarma...de remarcat ca acum un an mi-a disparut +12V de la Cdplayer, dupa juma de an a disparut+12V de la bord de nu mai imi mergea turometrul, acum de ceva vreme am observat ca nu mai merge iluminatul, este vreo mufa in instalatie pe undeva? Celelalte probleme le-am rezolvat tragand alte fire, dar nu as vrea sa ciobanesc toata instalatia cu improvizatii
bartro
Cauta in ETM unde sunt mufele de la firele alea, la e32 erau poze si indicatii cu locatie. Cred ca si la e30 exista asa ceva.
Mihai_AMD
mda,referitor la fantome,si mie uneori imi dispare lumina de pe ceasul de indica ora,lumina ce isi ia plusul din ceasurile de bord prin mufa galbena.dupa cateva zile iar se aprinde,apoi iar dispare lumina.becul nu joaca feste.mai departe nu investighez ca nu merita :
Adrian Pintea
As dori o informatie la cine se pricepe mai bine.
Se dau 2 motoare m20b20 unul L-Jetronic '82-'85 si LE-Jetronic '85-'87
Al meu e al doilea motor, am o clapeta de aceelaratie de primul model si vreau sa o schimb, motivul senzorul de clapeta e nou si clapeta mea pierde antigel pe la garnitura de la cele 2 conducte de apa care incalzesc clapeta si am senzorul uzat si plin de ulei si mizerie
Singura diferenta este ca la mine la delcou merg 2 vacuumuri unul mai gros in capsula vacuumatica si unul mai subtire direct pe corpul delcoului
Clapeta de schimb care o am nu are pe ea tubuletul pt al doilea vacuum.
Oare o sa mearga ok daca renunt la unul dintre vacuumuri?
Din cate stiu unul e avansul vacuumatic si unul centrifugal, stie cineva cum functioneaza ele?
bartro
Eu asa stiu; avansul centrifugal nu are legatura cu nici un vacuum. El se face in partea de jos in delcou, cu niste greutati si arcuri.
Cele 2 vacuum sunt pentru avans, si opusul avansului (retard in engleza, nu stiu echivalent in Romana). Din cat am inteles eu, retard a fost adaugat la sistemul de aprindere ca sa se incadreaza masinile in norme de poluare.
Retard ala este activ doar la ralantiu. Cand desfaci furtunasul lui, trebuie sa trage vacuum (verifica du deget) doar la ralantiu si eventual cand e un pic accelerat. Dar, in capsula vacuumatica retard este anulat imediat cand incepe sa trage prin furtunas pentru avans.

Deci, poti sa mergi doar cu cel de avans. Dar cel de avans chiar trebuie pastrat. Cel de retard e optional. Vezi, cand renunti la el, o sa-ti creste turatie la ralantiu. Depinde de reglaje mai departe daca mai poti sa scazi ralantiu inapoi la volaorea normala. O sa schimbe si sunetul in esapament la ralantiu un pic.
Adrian Pintea
O alta intrebare. O pompa de benzina submersibila merge in exterior sau se incinge?
xox
Eu am auzit ca se incinge si se arde. N-am incercat dar un mecanic mi-a spus ca de asta-i bine sa nu mergi mult pe rosu, ca nu are cum se raci.

Din practica, am mers foarte mult pe rosu, si cu E30 si cu E46 - la modul de mii de km, si nu s-a ars nici o pompa. Acu' nu stiu care-i situatia la tine, dar ca idee am inceput sa evit sa intru pe rosu, mi-e frica sa nu traga mizerii sa se infunde si sa se arda.

PS: la primul opel care l-am avut, o corsa, s-a ars pompa de benzina tot asa de la mers pe rosu. La vectra mai vede rosu din cand in cand dar cum ziceam, evit. Nu-s scumpe dar este enervant cand se arde.
lucian
QUOTE (Adrian Pintea @ Apr 14 2012, 10:11 AM) *
O alta intrebare. O pompa de benzina submersibila merge in exterior sau se incinge?

sunt diferite ca si constructie. aia de exterior e capsulata sa reziste la exterior, sub masina.
Adrian Pintea
Am inteles, atunci am s-o vand...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.