georgem
Jul 28 2007, 08:22 AM
Nu stiu sa-ti spun cat costa, depinde foarte mult de service-ul unde o faci. Eu am fauct acum vreo 2 ani la Audi 80 compresia pe 50 RON, si la un alt service unde am schimbat simeringurile de supape mi-a zis ca e prea mult. In principiu la aproape orice service poti face testul de compresie, dar nu stiu cat de exact va fi pentru ca nu respecta modul in care trebuie facut.
Problema cu testul de compresie e ca trebuie facut cu motorul nepornit de cateva ore, ideal e sa duci masina seara la service si testul sa-l faci dimineata.
Cand cautam BMW toamna trecuta am dat un telefon la Filaret si mi-au zis ca se poate face test de compresie la ei. Dar mi-au recomandat sa ramana masina de seara la ei pana dimineata (cum am zis mai sus), ca sa fie relevant testul. Nu mai stin minte pretul pe care mi l-au zis, oricum n-am gasit nici o masina care sa-mi placa in Bucuresti astfel incat sa merite un test de compresie.
Azeea
Jul 30 2007, 11:49 AM
QUOTE (Azeea @ Jul 21 2007, 08:45 PM)

azi am schimat termostatul si am mers cca 20 km prin oras, la 40 grade; apa a stat cuminte la 1/2. ma lamuresc sapt viitoare ca o sa mai merg prin trafic mai intens. am fost la un mecanic ca nu stiu sa-l schimb si n-am nici chei. am completat cu apa, s-a facut aerisirea. daca nu mai face figuri, ii pun mix de antigel si apa.
nu mai am probleme cu incalzirea apei, nu mai sare de 1/2 dar furtunul de apa gros care face legatura intre motor si radiator este tare dupa ce merg; se inmoaie numai dupa ce deschid busonul de la vasul de expansiune. apa ramane totusi la 1/2 indiferent de regimul de mers si temperatura exterioara. ce poate fi? busonul nu este infundat.
81DMC77
Jul 30 2007, 12:13 PM
Asa era si la mine. Unii mecanici ziceau ca mi-e dusa garnitura de chiuloasa. E drept ca l-am incalzit si eu de cateva ori, chiar cand l-am cumparat, pt ca avea un furtun spart, dar pana la urma i-am schimbat radiatorul cu unul nou si termostatul si de atunci nu mai am probleme.
Eu am alta problema. Scoate fum negru in sarcina. Nu mai stiu ce sa-i fac. Am un prieten mecanic si are si el un 324d. L-am intrebat si pe el. Mi-a raspuns ca e diesel si de aceea fumega. Tin sa mentionez ca am incercat tot felul de solutii, am verificat pompa de injectie si injectoarele, toate bune. De tras, trage, de pornit porneste sfert de cheie, nu am avut probleme nici iarna trecuta, nu asta. Ca un fraier, nu am verificat compresia, nu m-am gandit. Astept parerile voastre. Va multumesc!
butcky
Sep 8 2007, 11:50 PM
Am o problema la 325ix-ul meu
Dupa ce fac cateva drifturi mai brutale, cerculete sau curbe luate brusc la viteze mari, incepe sa-mi traga volanul stanga

Si dupa ce merg normal cu ea vre-o 10 minute nu mai are nimic

Ce-ar putea sa fie? Aaaa! Si inca ceva! Volanul a inceput sa mearga putin mai greu. Nu pot sa zic ca nu mai are servo deloc, dar nu se mai invarte asa usor cand fac parcari

Lichidul de servo a fost schimbat de curand si a mers f bine pana acum.
butcky
Sep 9 2007, 10:40 PM
QUOTE (butcky @ Sep 9 2007, 12:50 AM)

Am o problema la 325ix-ul meu
Dupa ce fac cateva drifturi mai brutale, cerculete sau curbe luate brusc la viteze mari, incepe sa-mi traga volanul stanga

Si dupa ce merg normal cu ea vre-o 10 minute nu mai are nimic

Ce-ar putea sa fie? Aaaa! Si inca ceva! Volanul a inceput sa mearga putin mai greu. Nu pot sa zic ca nu mai are servo deloc, dar nu se mai invarte asa usor cand fac parcari

Lichidul de servo a fost schimbat de curand si a mers f bine pana acum.
Nimeni nu stie ce-ar putea sa fie?
A mai aparut o problema! Cand dau drumul la caldura incepe sa-mi intre in masina un miros puternic de benzina
da_joint
Sep 9 2007, 11:40 PM
caseta aia de directie la cat a suferit din partea ta e posibil sa aiba un inceput de sfarsit iar cu mirosul...verifica si tu cu motorul pornit furtunaraia vezi pe unde curge benzina,mie mi sa intamplat sa curga pe la filtrul de benzina si la fel aveam miros de benzina in masina
INTERCEPTOR
Sep 10 2007, 10:07 AM
mie imi curge pe la un furtun de benzina si miroase inauntru ca in benzinarie
316i
Sep 10 2007, 02:26 PM
To'ma la tine...
INTERCEPTOR
Sep 10 2007, 03:31 PM
imi e lene sa schimb furtunul.care are si 4 cm si 2 coliere
butcky
Sep 10 2007, 07:10 PM
Alta problema!!! Am volan Mtech 1 cu 3 butoane de claxoan si nu-mi merge nici unul cand e masina rece

Cand se incalzeste in masina merge perfect. Why?
iulian325
Sep 10 2007, 11:11 PM
curata contactele!
Ionut
Sep 11 2007, 10:07 AM
sau daca tzie lene sa cureti contactele si de la volan si de la claxon, nu mai claxon decat in momentul in care in masina sunt peste 20 de grade....
butcky
Sep 14 2007, 03:49 PM
Azi am ramas fara directie de 2 ori. Dupa ce merg putin isi revine singura

Cred ca e caseta stricata

Am filmat ca sa vedeti cum face cand iau de volan la maxim. Cateodata volanul nu se mai invarte decat 1 tura si apoi se blocheaza
http://www.youtube.com/watch?v=A723KgbHhzgCUMPAR CASETA DIRECTIE PENTRU 325IX (nu e la fel ca la e30 simplu)
butcky
Sep 14 2007, 05:43 PM
QUOTE (butcky @ Sep 14 2007, 04:49 PM)

CUMPAR CASETA DIRECTIE PENTRU 325IX (nu e la fel ca la e30 simplu)
Am gasit caseta de directie de ix cu capetele de bara noi la 3 mil. Mi se pare mult! Mai caut...
florin83
Sep 14 2007, 05:48 PM
eu zic sa o iei..
se vinde de la 150E in sus una..
da_joint
Sep 14 2007, 11:54 PM
parafrazandul pe caragiale..."Amice ,esti idiot!"...e mult 3 mil???
da-mi mie numaru te rog ca sunt eu interesat,serios nu glumesc
alexb32
Sep 15 2007, 08:29 PM
3 mil am dat si eu pe a mea (caseta,capetele de bara,furtunele+borcanu)
butcky
Sep 15 2007, 10:29 PM
Jointule, daca sunt planetarele stricate, iti dau tie caseta aia

Ai vazut si tu ce urat face. Ma mir ca m-a dus pana la Snagov si inapoi
aalpine1
Sep 19 2007, 02:31 PM
am o problema la bord in special la indicatorul de viteza, KM, consum , este de tot rasul.....
cand am luat masina indicatorul de viteza, km, consum nu mergea, am verificat sonda din grup si era bine pusa mufa,curata.....
schimb casetofonul de pe masina cu un cd, masina are instalatie de muzica de fabrica pe iso iar casu vechi era pus cu o adaptare la firele de alimentare, am dat jos adaptarea, am pus cd pe masina si ce sa vezi a inceput km sa indice viteza si km si sa mearga si indicatorul de consum. acum apar piticii din bord daca dau jos fata de la casetofon numai merge km, intrebarea de baraj ce legatura are instalatia de muzica a masinii cu bordu (KM, viteza, consum) ?
alex230ro
Sep 19 2007, 02:50 PM
Aaaaa foarte mare,nu ma intreba de ce, la fel am patit si eu cand am pus pe fostul meu urs cd player,a murit consumul instant si inca ceva pe acolo,am mers s-a tras alimentarea din alta parte si s-a rezolvat problema.La mine alimentarea era trasa de la contact de undeva,poate e acelasi lucru si la tine.
aalpine1
Sep 19 2007, 03:17 PM
"muzica" merge chiar daca am contactul pus chiar daca nu am contactul pus, instalatia electrica de muzica este a masinii....
bartro
Sep 19 2007, 04:46 PM
Nu stiu cum e la urs, stiu ca sunt masini la care in functie de viteze creste sau scade volum de casetofon pt a compensa zgomot de mers. Poate daca semnalul respectiv e in scurt nu mai merge ceas?
xox
Sep 20 2007, 12:43 AM
Ma intreb de ce nu-mi indica nivelul de benzina din rezervor corect. Am schimbat bordul si la fel face. Cand mai are putin in rezervor aprinde becul cand pun contactul, apoi se stinge si urca iar incet incet pana la 20. Daca am 20 arata cam 30, scade cumva in timpul mersului si urca inapoi, intre 30 si 20. Uneori in mers scade si sub 20. Daca se aprinde becul si ramane aprins mai am 2 litri (ceva de genul asta). Intrebarea e ce trebuie sa-i schimb?
io'sŪ
Sep 20 2007, 01:54 AM
sonda din rezervor
316i
Sep 20 2007, 10:02 PM
Sau vezi sa ai sonda de 55 cu ceas de 55, nu una de 60 si celalalt 55 sau invers.
mertan
Sep 25 2007, 09:35 AM
QUOTE (aalpine1 @ Sep 19 2007, 04:17 PM)

"muzica" merge chiar daca am contactul pus chiar daca nu am contactul pus, instalatia electrica de muzica este a masinii....
si???? totul depinde de casetofon. sunt 2 fire. unu galben si unu rosu. asteas pe plus. pune numai rosu pe plus si o sa iti mearga doar pe contact.
da_joint
Sep 27 2007, 09:37 AM
am si eu o problema :
mi se aprinde becul de racirea apei...
senzorul ala de pe borcan e relativ nou are juma de an
apa e la un nivel normal in borcan
temperatura apei nu trece de jumatate ,insa nici nu sta la jumatate cum e normal de cand am schimbat termostatul
ajunge la jumatate doar in trafic bara la bara.
ce sa verific?
Ionut
Sep 27 2007, 10:48 AM
Scoate senzorul ala ca daca ai mers doar cu apa, fara antigel, s-a coclit acolo...scoate-l si curata-l...
da_joint
Sep 27 2007, 11:27 AM
ia sa incerc ptr ca intradevar dupa ce am pus chiulasa astalalta nu am pus decat apa si 1 litru de antigel si ala bagabont...
Ionut
Sep 27 2007, 12:08 PM
vezi si la mufa, ca poate a oxidat...cumpara un spray pt contacte electrice si da acolo cu el....
io'sŪ
Sep 27 2007, 11:12 PM
care bec? ala de nivel (care e sus deasupra oglinzii) sau ala din bord de la ceasul de temperatura?
butcky
Sep 27 2007, 11:31 PM
Am descoperit ce am la ix! E rupta planetara fata drapta
Roata fata stanga se invarte in gol cand plec tare de pe loc sau cand accelerez brus in curbe la stanga. Deci acum am tractiune doar pe 3 roti. Cand sunt in mers si o accelerez brusc, pleaca masina in stanga. Deci toata puterea se transmite la roata fata dreapta?
Sa vad de unde fac rost de o planetara...
florin83
Sep 28 2007, 12:00 AM
http://www.reconditionariplanetare.ro/eu am dat 2.5mil pe un cap de planetara
ala e rupt si la tine sigur, ca planetara nu prea cred ca se rupe asa usor..
xox
Sep 28 2007, 02:19 PM
Am vrut sa verific oloiul pe joja... Si surpriza! Am ramas cu toate alea in mana. Si ma intrebam de ce nu tine relantiul. Mergea mai jos undeva la 600 ture si neregulat. Dupa ce am fixat la loc teava cu joja merge ok. Mai are o problema la relanti dar acum sunt curios ce-i cu teava aia.
Se prinde/fixeaza pur si simplu pe un surub si are voie sa iasa asa daca trag de ea?
io'sŪ
Sep 28 2007, 02:41 PM
QUOTE (xox @ Sep 28 2007, 03:19 PM)

Am vrut sa verific oloiul pe joja... Si surpriza! Am ramas cu toate alea in mana. Si ma intrebam de ce nu tine relantiul. Mergea mai jos undeva la 600 ture si neregulat. Dupa ce am fixat la loc teava cu joja merge ok. Mai are o problema la relanti dar acum sunt curios ce-i cu teava aia.
Se prinde/fixeaza pur si simplu pe un surub si are voie sa iasa asa daca trag de ea?
joja intra in bloc spre baie printr-un Oring si se prinde de galeria de admisie (parca) cu o clema si un surub de 6 (hex de 10) si normal nu ar trebui sa iasa, poate tu nu mai ai Oring-ul ala in bloc si nici surubul de la clema
florin83
Sep 28 2007, 02:41 PM
din cate stiu eu are ca un fel de garnitura de cauciuc unde intra in bloc.
oricum se si fixeaza intr-un surub.. vezi ca ai prinderile pe ea
io'sŪ
Sep 28 2007, 02:42 PM
QUOTE (florin83 @ Sep 28 2007, 03:41 PM)

din cate stiu eu are ca un fel de garnitura de cauciuc unde intra in bloc.
oricum se si fixeaza intr-un surub.. vezi ca ai prinderile pe ea
na .. ca am postat amandoi in acelasi timp
florin83
Sep 28 2007, 02:42 PM
da tu ai explicat mai bine
georgem
Sep 28 2007, 02:57 PM
Din cate stiu, teava aia metalica unde intra joja de ulei se infileteaza in blocul motor. Deci n-ar trebui sa iasa asa.
da_joint
Sep 29 2007, 09:38 PM
Am rezolvat si eu astazi in final marea problema cu ambreiajul care era f tare.
era de la pompa ...pe care o schimbasem odata insa era facuta pe vapor cred ca nu a tinut nici 6 luni
316i
Sep 30 2007, 07:12 PM
Daca iei turkish...
da_joint
Sep 30 2007, 10:05 PM
QUOTE (316i @ Sep 30 2007, 08:12 PM)

Daca iei turkish...

pai vezi ca turkish cred ca mai iei si tu una alta de la stim noi cine...
aalpine1
Oct 1 2007, 09:00 AM
QUOTE (mertan @ Sep 25 2007, 10:35 AM)

si???? totul depinde de casetofon. sunt 2 fire. unu galben si unu rosu. asteas pe plus. pune numai rosu pe plus si o sa iti mearga doar pe contact.
problema e : daca nu am pornit cd (adica sa se auda ceva pe boxe) nu merge ceasul de km chiar daca am "pusa" fata la cd........... astai beleaua.......
am incercat si altfel: am scos mufa de alimentare de la cd sa vad daca porneste ceasul de km si nu porneste.........
butcky
Oct 17 2007, 06:58 PM
A aparut o noua problema

Eu nu mai am 4x4 (am o planetara rupta), doar tractiune spate si frana de mana nu tine mai deloc

Cand o las in panta in treapta 1, chiar daca trag frana de mana, masina o ia usor la vale. Nu se duce in trepte ca si cum impingi o dacie in viteza, ci aluneca usor.
Am lasat-o pe un deal si a plecat masina la vale, noroc ca eram pe faza ca se proptea in alta masina.
Ce-ar putea sa fie?
bartro
Oct 17 2007, 07:34 PM
QUOTE (butcky @ Oct 17 2007, 07:58 PM)

A aparut o noua problema

Eu nu mai am 4x4 (am o planetara rupta), doar tractiune spate si frana de mana nu tine mai deloc

Cand o las in panta in treapta 1, chiar daca trag frana de mana, masina o ia usor la vale. Nu se duce in trepte ca si cum impingi o dacie in viteza, ci aluneca usor.
Am lasat-o pe un deal si a plecat masina la vale, noroc ca eram pe faza ca se proptea in alta masina.
Ce-ar putea sa fie?
Cum ai anulat 4x4? daca ai desfacut pur si simplu probabil sa inverte acolo in gol stransmisie fata ma gandesc.
butcky
Oct 17 2007, 09:21 PM
QUOTE (bartro @ Oct 17 2007, 08:34 PM)

Cum ai anulat 4x4? daca ai desfacut pur si simplu probabil sa inverte acolo in gol stransmisie fata ma gandesc.
s-a rupt o planetara

Nu a fost nimic intentionat. Si nu am timp sa o repar.
iulian325
Oct 17 2007, 10:22 PM
am schimbat astazi bujiile
mare diferenta!
de ce n-am facut-o mai din timp???
xox
Oct 18 2007, 01:10 AM
QUOTE (aalpine1 @ Oct 1 2007, 10:00 AM)

problema e : daca nu am pornit cd (adica sa se auda ceva pe boxe) nu merge ceasul de km chiar daca am "pusa" fata la cd........... astai beleaua.......
am incercat si altfel: am scos mufa de alimentare de la cd sa vad daca porneste ceasul de km si nu porneste.........
Am gasit un articol mai demult si-mi pare rau ca n-am salvat link-ul, scria acolo cum ca cd-ul e legat cumva de bord si de exemplu pot apare probleme cu volumul in boxe, etc. Banui ca exista si reversul medaliei, adica problema ta.
QUOTE (iulian325 @ Oct 17 2007, 11:22 PM)

am schimbat astazi bujiile
mare diferenta!
de ce n-am facut-o mai din timp???

Erai incapacitat. Sudat in argon mai exact. Da' noi te intelegem si iubim in acelasi timp
TiL
Oct 18 2007, 11:44 AM
QUOTE (butcky @ Oct 17 2007, 07:58 PM)

A aparut o noua problema

Eu nu mai am 4x4 (am o planetara rupta), doar tractiune spate si frana de mana nu tine mai deloc

Cand o las in panta in treapta 1, chiar daca trag frana de mana, masina o ia usor la vale. Nu se duce in trepte ca si cum impingi o dacie in viteza, ci aluneca usor.
Am lasat-o pe un deal si a plecat masina la vale, noroc ca eram pe faza ca se proptea in alta masina.
Ce-ar putea sa fie?
Frana de mana nu tine deloc sau tine foarte slab? Incerca sa intinzi cablurile, gasesti doua piulite sub burduful levierului franei de mana.
Daca nu se rezolva, trebuie sa dai jos discurile de pe spate. O sa ramai cu sistemul franei de mana si o sa poti vedea care-i buba: ori cablu rupt, ori saboti foarte uzati, ori tambur din disc foarte uzat (daca-i numai asta ar trebui sa se poata regla) ori altceva mai naspa pe la suportul sabotilor.
iulian325
Oct 26 2007, 10:14 PM
face figuri aeroterma
mai exact cand e frig afara porneste doar pe pozitia 4 sau deloc
as vrea s-o dau jos si s-o ung eventual curat
care e ordinea operatiilor la demontare ?
thx
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.