IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

41 Pages V  « < 28 29 30 31 32 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Probleme ursulet
Azeea
post Jan 26 2008, 11:08 AM
Post #581


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



QUOTE (io`s @ Jan 26 2008, 10:47 AM) *
e si logic ca daca erorile au aparut concomitent (ai spus ca odata cu aprinderea becului de la baterie a inceput sa fiarba si motorul)sa fie de la un singur motiv


Sa dea Domnul!!! M-am uitat insa la rotile antrenate de cureaua de alternator si nu parea niciuna de la pompa de apa; era totusi noapte si nu m-am uitat atent. mi-am cumparat deja curea, incerc sa o schimb singur dar la prima vedere trebuie ori sa dau jos cureaua de servo, ori elicea. apropo de elice, cand am oprit motorul (f incins) se rotea usor (nu era normal sa se invarta greu de la vasc; il am totusi de 6 luni, nu ar trebui sa crape asa repede.


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Jan 26 2008, 11:47 AM
Post #582


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Se invartea usor, adica liber, pentru ca nu mai aveai cureaua pusa pe fulia pompei de apa. Practic, cand invarteai tu acolo elicea cu mana, pompai apa biggrin.gif
Motorul a fiert pentru ca pompa de apa nu mai lucra, deci nu-ti mai circula lichidul de racire.

Garnitura de chiulasa s-a ars doar daca ai exagerat cu mersul fara apa. Daca e cum zici... mers 300m pauza 10min + completat apa, ai mari sanse sa fi scapat. O sa vezi pe viitor.
Si eu am mers destul de mult cu motorul la limita fierberii (transfagarasan facut fara vasc+elice, doar cu electroventilator care pornea la prima treapta abia cand dadea in fiert - useless si alte experiente) si nu da semne ca ar avea garnitura dusa.

I mportant e sa nu fi dus motorul la temperaturi mult mai mari de 100grade, adica acul sa fi stat mult la maxim.

Alta experienta urata a mea (eram incepator, abia luasem prima mea masina - M30 powered smile.gif ) Ajuns la tara am constatat ca da in fiert, probabil pierduse apa. Dar nu m-am deranjat, am mers acasa, apoi iesit in disco, mers inapoi acasa + un demaraj de-a latul. Abia apoi i-am dat apa wallbash.gif Rezultatul a fost ca am schimbat motorul... ca sa-mi dau seama ca de fapt el nu mai pornea din cauza sondei de apa care s-a copt biggrin.gif . Oricum, nici garnitura de chiulasa nu mai arata extraordinar, dar motorul inca ar fi mers daca sonda era buna.

In concluzie smile.gif
pune-ti cureaua si ai mari sanse sa scapi. In principiu poti sa o pui fara sa dai elicea afara, dar nu stiu cum e spatiul la tine. Dup-aia trebuie sa slabesti intinzatorul (cu un 13?) apoi sa reglezi intinzatorul cu o fixa de 19 si sa strangi 13-le la loc.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Jan 31 2008, 09:49 AM
Post #583


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP





am schimbat cureaua la un mecanic si a intarit-o pe cea de servo (a durat 15 min, pe intuneric laugh.gif mie imi lua 3 ore si nu faceam nimic) motorul suna frumos si apa nu mai creste....
totusi, furtunul gros care face legatura intre motor si radiator e destul de teapan si se inmoaie cand desfac busonul de la vasul de expansiune. E clar ca se creaza o presiune undeva dar nu pot sa-mi dau seama din ce cauza; furtunasul de evacuare a excesului de lichid este uscat deci nu fierbe nimic. cum e la voi?


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Jan 31 2008, 10:03 AM
Post #584


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



la mine la M20B20 nu sunt tepene furtunele, adica le pot apasa cu manuta libera.....nici fleasca nu sunt. Sper sa nu fie garnitura la tine sad.gif


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
81DMC77
post Jan 31 2008, 10:08 AM
Post #585


Marcel D.
****

Group: Members
Posts: 688
Joined: 25-July 07
From: Corusu
Member No.: 1,035
Car: E39 + E46
Engine: M52 2.0 150CP + M43



QUOTE (Azeea @ Jan 31 2008, 09:49 AM) *
am schimbat cureaua la un mecanic si a intarit-o pe cea de servo (a durat 15 min, pe intuneric laugh.gif mie imi lua 3 ore si nu faceam nimic) motorul suna frumos si apa nu mai creste....
totusi, furtunul gros care face legatura intre motor si radiator e destul de teapan si se inmoaie cand desfac busonul de la vasul de expansiune. E clar ca se creaza o presiune undeva dar nu pot sa-mi dau seama din ce cauza; furtunasul de evacuare a excesului de lichid este uscat deci nu fierbe nimic. cum e la voi?

La mine se intarea furtunul din cauza radiatorului. Era lucrat pe el si cred ca avea inchise cateva celule. Am schimbat radatorul cu unul nou si de atunci nu se mai intareste nici un furtun. Are circulatia mult mai buna.
Si mie mi-au zis unii mecanici ca ar putea fi dusa garnitura de chiuloasa, dar nu a fost.

This post has been edited by 81DMC77: Jan 31 2008, 10:08 AM


--------------------
Marcel D.


BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction
----------------------------------------
ex E30 318i, ex E30 324d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 31 2008, 10:49 AM
Post #586


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Dupa cum stim sistemul de racire functioneaza sub presiune deci e normal sa se intareasca furtunele intr-o anumita limita.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Feb 6 2008, 01:46 AM
Post #587


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Salutare revin si eu cu o problema, motorul meu a inceput sa porneasca dar inainte tre sa ii curat bujiile si le ard pe aragaz, i le montez, porneste ceva timp, merge cat de cat ok si daca il las oprit 3-4 ore si incerc sa il pornesc din nou nu merge neam, scot bujiile si cand ma uit la ele, unele sant afumate, altele fleasca rau. Nu stiu ce sa mai afc la masina, m-am gandit ca este din cauza ca este motorul pachet, dar astazi masina a mers in demaraj cat tine un bloc cu 2 scari, m-am gandit si la varianta ca este bogat amestecul, dar d c se uda bujiile doar dupa ce opresc motorul?? De unde as putea sa reglez debitul de binzina?? de unde din debitmetru?? multam antiipat pt solutii si pareri
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 6 2008, 01:48 AM
Post #588


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Dupa ce porneste tine bine relanti-ul, sau se chinuie? Posibil sa ai sonda de apa dusa. E vorba de sonda care da temperatura apei catre injectie. Daca-i dusa, calculatorul crede ca sunt -xx grade si debiteaza benzina cat poate, inecand motorul.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Feb 6 2008, 02:42 AM
Post #589


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



QUOTE (TiL @ Feb 6 2008, 01:48 AM) *
Dupa ce porneste tine bine relanti-ul, sau se chinuie? Posibil sa ai sonda de apa dusa. E vorba de sonda care da temperatura apei catre injectie. Daca-i dusa, calculatorul crede ca sunt -xx grade si debiteaza benzina cat poate, inecand motorul.

Ideea este ca am 2 mufe, una conectata pe o sonda si alta in aer. Relantiul uneori sta ff bine, alteori nici nu stie ce este ala, se opreste pur si simplu. Maine o sa filmez simtomele si vad cum fac sa le pun aici. Poate mal uminati mai mult . Multam de detalii, chiar nu stiam astea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Mar 26 2008, 12:56 PM
Post #590


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp





Din cand in cand masina face pe nebuna, nu mai sta turatia constant si da sa se opreasca. De cateva ori cand veneam in viteza si calcam brusc ambreialul se oprea motorul. Care ar fi cauza? Regulatorul este nou nout original! sad.gif Dar a mers de cand l-am pus deci nu cred ca ala este defect.

http://www.youtube.com/watch?v=vH4Ne7_UIH8


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 26 2008, 01:21 PM
Post #591


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



looking forward for an answer ca si a lui ledocteur face fix fix la fel....


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Mar 26 2008, 02:53 PM
Post #592


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



Eu cred ca iti face asa de la debitmetru, incercati cu unul de la cineva caruia sa ii mearga bine masina si vedeti cum se comporta, o alta soluti ar fi clapeda de acceleratie, fiind mult mizerie nu mai deschide incet, doar brusc, o demontare si curatare cu WD40 ar fii o solutie adegvata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 28 2008, 01:39 PM
Post #593


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Bucii ai rezolvat ceva? Ca si a mea face pe nebuna, dar nu in halul asta, oricum enervant. Am mai umblat inbusul de pe debitmetru care regleaza noxele si oscilatiile sunt acum mai dese, dardaie masina, dar macar nu mai apuca turatia sa scada atat de mult. Si tin relanti-ul pe la 1000.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Mar 28 2008, 05:46 PM
Post #594


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp





Am descoperit ce are! De fapt nu eu ci Silviu tongue.gif Debitmetrul e de vina! Mi-a mutat placa pe care se plimba capul de citire (nu stiu exact cum ii spune). Erau tocite dungile alea 2 pe care se plimba. Acum "calca" cum trebuie!

Sper sa intelegeti din poza asta despre ce vorbesc.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 28 2008, 05:52 PM
Post #595


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



da, e un truc vechi care iti mai lungeste viata debitmetrului


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 28 2008, 06:24 PM
Post #596


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



La asta ma gandeam si eu. E clar, desigilez debitmetrul sa vad ce-i acolo. Merci!


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 28 2008, 07:08 PM
Post #597


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (io`s @ Mar 28 2008, 05:52 PM) *
da, e un truc vechi care iti mai lungeste viata debitmetrului

deci sa inteleg ca si la ursul lui fratimiu e aceiasi buba de nu sta la relanti ?tu ce ziici ema ?eu auzisem ca nea fane schimbase debitmetrul cu unul bun mai demult...stii ceva de asta ?oricum o sa iau unu bun sa fac o proba ...eventual de la a mea ..am ce sa stric ? ca a mea merge prea frumos tongue.gif biggrin.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
butcky
post Mar 28 2008, 07:16 PM
Post #598


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 2,496
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 24
Car: e30 - 325ix din '89
Engine: 2.5 - 171 cp





Nu se strica nimic, dar s-ar putea sa nu mearga bine cu debitmetrul tau. Cand am avut ursul cu nr. de Germania, am pus debitmetrul de pe el pe ix-ul meu si nu statea decat in ture mari.


--------------------
e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Mar 28 2008, 08:09 PM
Post #599


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



deci motoru de ix are alt debitmetru ? sau ce sa inteleg ? e reglat altfel pt motoarele puse pe 4x4 ? blink.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 30 2008, 12:14 AM
Post #600


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cred ca ursul de germania avea 1.8 M40.
Primul lucru pe care l-am facut cand am coborat ieri de la serviciu, am desfacut capacul. Intr-adevar, sunt doua santuri destul de adanci, dar nu parea sa fi uzat tot stratul. Am indoit acul ca sa cale putin pe laga si parca se simte diferenta, mai trebuie sa experimentez totusi. Azi n-am mers deloc cu ea.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

41 Pages V  « < 28 29 30 31 32 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th June 2025 - 10:48 AM