Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bmw-uri de pe strazi..
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
brown.shark
...ti-ar fi buna....mie... wink.gif

ce an de fabricatie ii dai ?
05aBi
Nasul aduce intr-o oarecare masura cu cel de pe e23/e24
Capota se ridica la fel cum se ridica la e23/e24
Farurile sunt de e21/e12
Design-ul stergatoarelor sunt de e21/e12 facelift

1980 estimez eu, si totodata trebuie sa spun ca mi se pare urata. tongue.gif

xox
Bai sigur e anii '70. Cam asa erau liniile sportivelor pe atunci. Remember DeTomaso?

Totusi ceva imi da cu virgula. Ce propulsor are?
brown.shark
69. n-ai gusturi rele deloc...
05aBi
Ah, la naiba, am uitat de e3/e9. Acum mi-a venit in cap ca masina aia e practic un e3 modificat.
io's®
CITAT(brown.shark @ Nov 21 2010, 08:42 PM) *
...si asta o fi urat... scuze, replica era pt poza asta d mai jos. acunm sper sa nu inteleaga cineva ca am spus ca ar fi glas urat.


Click to view attachment

toate ca toate.. culoarea m-a dat pe spate ph34r.gif
brown.shark
05aBi = farurile / tot ansamblul de stergatoare, semnalele de pe aripi fata sunt italienesti.
xox
Eram sigur ca-mi da ceva cu virgula laugh.gif De asta si-am intrebat de propulsor.

Si da, masinile alea erau ceva deosebit, si-au fost multe in perioada aia care au devenit legende, cel putin pentru anii '80. Cu modelele astea am crescut, e si normal sa-mi placa smile.gif
brown.shark
aia perioada de masini, nu azi, toate la fel
ca sa nu mai discutam ca fetele erau naturals, pantofii de piele 100% si benzina cam moka fata de azi...
xox
Yup, the golden age.

Ultimul supercar din era asta de aur mi se pare una foarte intarziata, McLaren F1. E ca un ceva foarte modern dar cu influente vechi si... practic e inginerie bruta. Poate ultimul supercar pentru puristi. Ceva cu care poti sa te simti conectat, nu pagani zonda sau alte exercitii de vointa.

N-o pot compara cu un Corvette sau Mustang, pentru ca Diablo ar fi mai apropiat de design-ul erei. Dar cumva F1 e pentru Testarossa cum a fost Marzal pentru Pantera.

Pfuai, prea repede trece timpul si ajungem la din astea: http://www.youtube.com/watch?v=CLGygbCr3sg
05aBi
CITAT(xox @ Nov 22 2010, 02:11 AM) *
Yup, the golden age.

Ultimul supercar din era asta de aur mi se pare una foarte intarziata, McLaren F1. E ca un ceva foarte modern dar cu influente vechi si... practic e inginerie bruta. Poate ultimul supercar pentru puristi. Ceva cu care poti sa te simti conectat, nu pagani zonda sau alte exercitii de vointa.

N-o pot compara cu un Corvette sau Mustang, pentru ca Diablo ar fi mai apropiat de design-ul erei. Dar cumva F1 e pentru Testarossa cum a fost Marzal pentru Pantera.

Pfuai, prea repede trece timpul si ajungem la din astea: http://www.youtube.com/watch?v=CLGygbCr3sg


McLaren F1 avea motor de M8 putin modificat. thumbup.gif
ReLLaXX
QUOTE (05aBi @ Nov 22 2010, 09:12 AM) *
QUOTE (xox @ Nov 22 2010, 02:11 AM) *
Yup, the golden age.

Ultimul supercar din era asta de aur mi se pare una foarte intarziata, McLaren F1. E ca un ceva foarte modern dar cu influente vechi si... practic e inginerie bruta. Poate ultimul supercar pentru puristi. Ceva cu care poti sa te simti conectat, nu pagani zonda sau alte exercitii de vointa.

N-o pot compara cu un Corvette sau Mustang, pentru ca Diablo ar fi mai apropiat de design-ul erei. Dar cumva F1 e pentru Testarossa cum a fost Marzal pentru Pantera.

Pfuai, prea repede trece timpul si ajungem la din astea: http://www.youtube.com/watch?v=CLGygbCr3sg


McLaren F1 avea motor de M8 putin modificat. thumbup.gif


Trebuie sa te corectez. smile.gif Motorul de pe M8 a fost considerat prea lung si prea greu pentru F1. Motorul de pe F1 a fost conceput special pentru acea masina si are in comun numarul de cilindri cu cel de pe M8....si cam atat, in mare. Se gasesc informatii mai exacte, daca vrei sa cauti putin.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_8_Series

Originally envisioned as a Ferrari competitor, only a single prototype BMW M8 was ever produced, equipped with a special 550 bhp (410 kW; 558 PS) version of the S70 engine, essentially a bored out version of the M70 with experimental multi-valve cylinder heads. A common misconception is that this engine powered the McLaren F1. However, when this was suggested to McLaren's designer Gordon Murray, the idea was rejected because the engine was too heavy and long for the McLaren F1. A completely new BMW engine was designed which has a closer resemblance to the later Euro S50B30 BMW M3 engine.
05aBi
Deci blocul motor de pe McLaren f1 e de fapt un s70 care are la baza design-ul m70, doar ca e mult mai usor, fiind din aluminiu. Iar in locul chiulaselor de m70, au fost puse 2 chiulase de s50b30, motorul avand in total 48 valve, in loc de 24.
Interesant, nu stiam asta. smile.gif
ReLLaXX
QUOTE (05aBi @ Nov 22 2010, 10:25 AM) *
Deci blocul motor de pe McLaren f1 e de fapt un s70 care are la baza design-ul m70, doar ca e mult mai usor, fiind din aluminiu. Iar in locul chiulaselor de m70, au fost puse 2 chiulase de s50b30, motorul avand in total 48 valve, in loc de 24.
Interesant, nu stiam asta. smile.gif


Blocul de pe F1 nu are la baza nici M70 nici S70, referirea era facuta in legatura cu motorul de pe M8. Tot motorul de pe F1 a fost facut de la 0. Ca seamana cu unele de serie de la BMW, asta e altceva. Doar seamana. smile.gif
Ciupanezu
Totul e să ai bani, ai ce cumpăra şi īn ziua de azi.

De fapt, probabil e greu să alegi oferta fiind atāt de variată.

brown.shark
nu-i acelasi feeling, plus ca astazi, cu toate sistemele de asistare electronica a soferului, condusul nu mai e condus.
Ciupanezu
Sistemele de asistare electronică pot fi dezactivate, iar feeling-ul este superior, maşinile au evoluat din aproape orice punct de vedere.

brown.shark
bine.
05aBi
O stire mai veche ... sad.gif
http://www.peteava.ro/id-92557-bmw-pe-sine
xox
QUOTE (Ciupanezu @ Nov 22 2010, 12:53 PM) *
feeling-ul este superior, maşinile au evoluat din aproape orice punct de vedere.


Vezi, depinde cum privesti lucrurile. Daca accepti faptul ca sunt oameni si oameni sau nu smile.gif

Stii vorba aia: fiecare cu ce-i place tongue.gif de asta si-am zis ca F1 e ultimul supercar pentru puristi.

Sincer acu, n-am condus nici F1 nici Veyron. Dar m-am simtit mai bine intr-un renault chamade din 94 decat in e46-le meu. Iar chamade-ul avea mai putini cai si mai putine kg decat masina mea.

E doar o chestie de cum privesti lucrurile. Masinile intr'adevar au evoluat, dar asta nu inseamna ca "feeling"-ul e superior, daca nu asta vrei de la o masina.
bartro
Depinde de care feeling iti place. De exemplu, la E36 BMW a facut mult sa nu mai scape spatele asa usor, fata de E30. Tehnic e un progres, practic feeling legat de stabilitate e superior in curbe in acceleratie. Practic, sunt oameni care prefer E30 tocmai pentru comportamentul lui.
xox
Pai tocmai asta ziceam. Sunt oameni si oameni smile.gif

Nu poti afirma ca "feeling" e mai bun pe o masina. E ceva subiectiv. Unora le place jazz-ul. Altora nu.
alex230ro
scoate si E36 si E46 spatele afara stati linistiti smile.gif
brown.shark
QUOTE (05aBi @ Nov 22 2010, 02:56 PM) *


pai parca e un coleg de aici sau de dincolo.
TiL
Nu recunosc masina...
Ciupanezu
QUOTE (xox @ Nov 22 2010, 03:19 PM) *
Vezi, depinde cum privesti lucrurile. Daca accepti faptul ca sunt oameni si oameni sau nu smile.gif

Stii vorba aia: fiecare cu ce-i place tongue.gif de asta si-am zis ca F1 e ultimul supercar pentru puristi.

Sincer acu, n-am condus nici F1 nici Veyron. Dar m-am simtit mai bine intr-un renault chamade din 94 decat in e46-le meu. Iar chamade-ul avea mai putini cai si mai putine kg decat masina mea.

E doar o chestie de cum privesti lucrurile. Masinile intr'adevar au evoluat, dar asta nu inseamna ca "feeling"-ul e superior, daca nu asta vrei de la o masina.


Păi da, accept asta, adică sunt oameni care-şi permit anumite maşini şi oameni care nu-şi permit anumite maşini şi preferă să se mintă singuri că acele maşini sunt mai naşpa.

Eu aşa văd lucrurile.

Cei care sunt īntr-adevăr pasionaţi apreciază şi maşinile vechi şi maşinile noi, īnsă cei care se scandalizează pentru că maşinile moderne au ABS şi sisteme de control al tracţiunii sunt ca īn fabula cu vulpea şi strugurii.

De exemplu, mie mi-ar plăcea să am un garaj imens, să am şi un E30 impecabil dar şi un M3 E92 sau un seria 6, la fel şi ultimul tip de Z4 dar şi un 507.
Pe lāngă multe alte maşini. tongue.gif

Pot accepta faptul că ai dreptate īntr-o oarecare măsură, adică există şi oameni nebuni care au o obsesie pentru o anumită maşină dintr-o anumită epocă, īnsă ăia sunt un pic dereglaţi. smile.gif

E adevărat că o maşină veche īşi arată sportivitatea īntr-un mod mai evident, īnsă acest lucru nu este pozitiv sau negativ, este un detaliu printre multe altele.
Insonorizarea mai proastă şi lipsa electronicii te fac să crezi că eşti un şofer mai bun, īnsă īn realitate este vorba de un comportament mai slab, o maşină mai greu de controlat decāt una modernă şi un confort mai scăzut.
brown.shark
QUOTE (TiL @ Nov 22 2010, 10:49 PM) *
Nu recunosc masina...

imi aduc aminte demult ca erau poze pe forum, acu', drept sa-ti spun , nu mai stiu pe care.


ciupanezu - ce masini ai avut inainte de e39 ?
Ciupanezu
Un Renault Laguna I, motor de 2000 cmc.

Īnsă am condus multe maşini.

Īn afară de E39 mai am acces la 2 maşini, un Golf 5 2.0tdi şi un Fiat Bravo 1.9 Multijet de 150 cp, tata a mai avut un S320cdi pe care l-am mai condus.

Am condus şi maşini vechi, ştiu că au un farmec aparte.
brown.shark
ok. tu ai dreptatea ta , pt ca pleci de la un bagaj de cunostinte si practica diferit de al meu.
eu am dreptatea mea pt ca evaluez o masina altfel, am alta scara a valorilor. de exemplu, daca un amic ma roaga sa merg cu el sa-si aleaga o masina si se uita dupa anul de fabricatie, nu dupa starea reala a masinii, m-a pierdut, alegerea il priveste, n-am de ce sa mai deschid gura sa-l lamuresc.
Ciupanezu
Nici pe mine nu mă interesează anul maşinii ci starea ei tehnică şi optică, cei care īşi aleg maşina după anul fabricaţiei şi numărul de km sunt nişte cocalari.

O maşină mai nouă nu e neapărat mai bună, la fel cum nici una cu km mai mulţi nu e neapărat mai proastă.

O maşină īntreţinută de 200 000 km poate fi īn stare tehnică mult mai bună decāt una de 50 000 km dar de care şi-a bătut joc un cretin.

Să-ţi dau un exemplu ca să mă īnţelegi mai bine.

De exemplu, un versus īntre primul 911 Turbo şi ultimul model, adică 997.

Primul e foarte frumos, valorează mulţi bani dacă ai unul īntr-o stare foarte bună, sunt sigur că e foarte mişto ca maşină, īnsă eu l-aş prefera pe cel mai nou dacă ar trebui să aleg īntre cele două.

Cel nou poate fi condus rapid īn condiţii de siguranţă, e mai confortabil, mai performant, mai rapid.

E adevărat că cel vechi este mai rar şi īntr-adevăr mi-ar plăcea să am unul, īnsă dacă nu-mi permit să am ambele modele, īl prefer pe cel nou pentru că este mai practic. smile.gif
io's®
greu de descris ce gust amar am avut azi cand am condus un e34 sad.gif
brown.shark
adk d c ?
haifisch
asta ma intreb si eu
io's®
per total... de la modul in care o conduci la zgomotul motorului (care se auzea grav in interior - era dizal) , cursa pedalelor (mai ales a ambreiajului), pozitia volanului - rotatiile volanului... tot tot tot, mi-a dat senzatia de masina veche.

hai acum o sa-mi spuneti toti ca m-am stricat tongue.gif
brown.shark
ori era cam cazanel, ori, cu parere de rau, se cheama c-ai imbatranit.
xox
Nu te-ai stricat, si eu am condus un E30 zilele trecute, unul care e un soi de legenda in Iasi, dar care-mi pare rau sa o spun, e o caruta comparat cu caruta mea sad.gif

Singurul care as vrea sa-l conduc dar n-am avut ocazia e a lui Shark. E singurul pe aici care-l stiu in stare buna. Sunt curios cum ar fi senzatia comparat cu ce-mi aduc eu aminte de la ursii mei.
io's®
nu neaparat ca era cazan, nu m-am legat de partea tehnica, vorbesc per total, pozitia la volan, manevrabilitate, senzatii, design, etc. sad.gif
probabil ca am imbatranit tongue.gif
brown.shark
si pt ca E46 e mai mica, E34 e mai barca, spre vapor(E32), E34 e mai barbateasca, E46 impaca si capra si varza, mai rar fete / femei sa se dea cu E34, dar la E46 n-am auzit comentarii
TiL
senzatia de masina veche o ai clar, dupa ce ai mers mult cu una noua.
Si eu cand ma urc in E28 dupa mult timp in toyota ma simt putin ciudat, e un mic efort de adaptare. Dar apoi e o placere. Dar nici revenirea la toyota nu-mi displace dupa ce merg o vreme cu E28, ca pare mai usor de condus. Ca nu vezi unde mergi si unde te afli e alta mancare de peste, ideea e ca mergi usor tongue.gif
brown.shark
in masina veche simti si strada si cotetul, in astea noi simti doar ce te lasa ele sa simti , partea proasta ca se mai intampla sa nu inteleaga bine ce le pui sa faca...
io's®
vb in dodii, ce legatura au femeile cu e34/46 32 caca maca..... sad.gif

cine stie cu ce masini ai mers tu de nu te ascultau laugh.gif
brown.shark
uff, adk E46 e facut mai usor de condus si mai mic, sa multumeasca doleantele ambelor sexe, la ora aia e34 era o masina mai barbateasca, E36 era pt fete / femei mai usor de condus, acum cred ca m-am facut mai inteles.

relax, m-am dat cu ceva masini , si nu pe strada...
xox
Sa ma scuzati dar E46 mi se pare mai dificil de condus.

Si eu m-am rablagit recunosc, dar nu suport stalpul din stanga fata, imi taie vizibilitatea iar daca ploo, chiar ca ma pune in pom, nu mai vad nimic pe stanga daca nu stau cu nasul in volan. Iar la mers inapoi, nu-i vad kwru si asta ma fastaceste, la urs vedeam unde se termina si stalpul era mai subtire.

Recunosc, nu-i rea deloc asa ca masina, e peste urs, dar nu ma impac eu asa cum as vrea. M-am simtit mai bine la volanul E32-ului dpdv al vizibilitatii.

In schimb, cand strada-i goala, e a mea laugh.gif
alex230ro
QUOTE (io's® @ Nov 23 2010, 12:32 AM) *
nu neaparat ca era cazan, nu m-am legat de partea tehnica, vorbesc per total, pozitia la volan, manevrabilitate, senzatii, design, etc. sad.gif
probabil ca am imbatranit tongue.gif


laugh.gif uite ca asta e o idee,ar trebui sa mai ma dau si eu cu un urs sa vad ce parere am biggrin.gif
Ciupanezu
E normal şi logic să fie aşa.

Nu e vorba că maşinile mai noi sunt mai de femei, iar cele mai vechi sunt de adevăraţi centauri şi amanţi latini, ideea e alta şi anume că maşinile moderne sunt evoluţiile maşinilor vechi, totul este gāndit mai bine, mai ergonomic, mai practic.

Mă rog, există şi excepţii.
De exemplu, eu prefer să am mai multe butoane ca la E39 īn loc să am iDrive din care să controlez clima de exemplu, parcă mă scarpin cu māna dreaptă pe partea stānga a capului.

Mihai_AMD
un e23,se pare din RO,nu situ al cui si de unde,mi l-a dat un amic,il avea prin PC.....
uau!!! rolleyes.gif
Ciupanezu
Păcat că i-a lăsat jantele alea atāt de mici, e mult prea mare spaţiul dintre roţi şi aripi, parcă e din desene animate.
brown.shark
are 15 pe spate si 16 pe fata. poate erau doar pt vreo urgenta sau aia care se vede e rezerva.
tomado e28 owner
Am mai postat si eu poze cu masina asta. E in Timisoara in centru.
io's®
CITAT(brown.shark @ Nov 23 2010, 08:42 PM) *
are 15 pe spate si 16 pe fata. poate erau doar pt vreo urgenta sau aia care se vede e rezerva.

era pregatit de drift laugh.gif laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.