azi am fost sa vad un E39 525i care parea o propunere interesanta. pretul cerut era decent (in jur de 3000), cica doar a mers mai putin in ultimii ani ca nah, mai avea omu' alta masina, consumu' era cam mare, etc
cand am ajuns acolo masina parea efectiv abandonata, incredibil de murdara, plina de praf, noroi, toate relele de pe lume. era ingropata in asflat, ce sa mai, iti venea sa suni la ADP sa vina s-o ridice ca sa elibereze locul de parcare
in motor (pe capac) avea asta:
sa fie doar niste depuneri (nu i s-a mai schimbat uleiul de cel putin doi ani) ? sau tot uleiul e plin de asa ceva? la joja nu se vedea mizeria aia, doar la capac. pare foarte abraziva, daca se freaca de came sau cuzineti le face praf
parti naspa:
- lovituri, zgarieturi, indoituri, sunt cel putin 1000 de euro de bagat pe partea estetica zic eu. poate mai putin daca printr-o minune arata bine spalata. chiar si asa, chederu din juru' parbrizului e praf, lipsesc o gramada de ornameste, etc
- rugina cateva bule pe plafon in dreptu usii soferului + coltu' aripii spate langa stop + usa stanga spate are bule multe in partea de jos pe interior, nu cred ca e reparabila, probabil trebuie schimbata
- poza de mai sus
parti bune:
- motorul se auzea OK si uleiul era la nivel. putin sunet de tacheti la rece, se diminua la cald. n-am detectat sunet de vanos mort
- are xenoane si merg
- clima merge
- interiorul e TZIPLA. arata ca la o masina de 70.000 km, cu exceptia pixelilor morti. chiar si mirosul e placut
- nu e lovita, la portbagaj arata excelent, la bot la fel
- partea de dedesupt arata foarte bine, dar nu am mers cu ea (no RCA...) ca sa vad cum se simt articulatiile
- pachet d-ala de ski, cu bancheta rabatabila
mi-as dori un e39, se simte mult mai modern ca e34 si cred ca absoarbe mai bine gropile. in plus pare mai solida, usile sunt mai grele si mai groase, are 8 airbaguri, etc
dar nu stiu daca asta nu e prea mult un proiect mai degraba...
i-am zis omului s-o spele si sa-i faca RCA pe o luna ca sa dam o tura