Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bmw-uri de pe strazi..
BMWZone > BMW GENERAL > BMW Bar
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
bartro
E un initativ destul de laudabil, avand in vedere tensiuniile politice in Ucraina.
Halogen
Astazi in deplasarile mele in teren la diferiti clienti pe la marginea ploiestului nu mai stiu exact unde ma aflam un satuc mai exact, am vazut un 02 rosu stopuri mari cu numere de prahova imi pare rau ca nu am putut sa`i fac poze , era lasat jos ceva jante clasice pe 15 un bbs mahle frumos foc am ramas socat cand am vazut asa ceva toata ziua mi-a stat in cap. Era un baiat mai tanar la volan cu o tipa in dreapta biggrin.gif. Jos palaria pentru el ca inca mentine in circulatie si in stare de functionare un 02 (putea sa fie 1600 sau 1800 eu le zic 02 la toate smile.gif))) ) Si nu avea rugina de loc!
bartro
Nu prea au multe in comun, cele cu 4 si cu 2 usi.
Halogen
QUOTE (bartro @ Sep 10 2014, 10:00 AM) *
Nu prea au multe in comun, cele cu 4 si cu 2 usi.



era in 2 usi smile.gif
05aBi
ohmy.gif
http://www.ebay.de/itm/BMW-E23-735i-EZ-198...=item1e916e8909

Pretul e justificat, tinand cont ca e nou! biggrin.gif
xox
huh.gif Holy fluff!! ohmy.gif
bartro
QUOTE (bartro @ Mar 27 2014, 10:24 AM) *
Ieri la mine la serviciu in parcare. Nu stiu cine e proprietar. Arate foarte bine, interior intreg si curat, pe bord aproape 200.000km. In afara ce sigle ///M (why?) pare originala.

E30 a primit numere permanente, se circula zilnic cu masinuta. E de la cineva de la departamentul de IT.
TiL
Inca mai e. Putin lovit si ruginit.
Halogen
QUOTE (TiL @ Mar 5 2015, 06:49 PM) *
Inca mai e. Putin lovit si ruginit.


Pe ce strada este masina ? si cam de cat timp zace acolo ?
coman cosmin
uiz-ul e o masina cu poveste lunga
sigur nu se vinde
Halogen
QUOTE (coman cosmin @ Mar 7 2015, 03:56 PM) *
uiz-ul e o masina cu poveste lunga
sigur nu se vinde



Macar daca ar fi o poveste fericita biggrin.gif
TiL
Dar sigur o poveste siropoasa, as zice.

Daca nu ma insel, cutia lui e la mine pe masina, dupa ce a facut recarosare spre actualul fier. Asta noua avea o consola AC cum n-am mai vazut, foarte misto. Cosmin, mai tii legatura cu proprietarul?
Masina nu zace, se misca, dar ramane in aceeasi zona. Din pacate a avut un accident in bot la timp relativ scurt dupa recarosare.
coman cosmin
m-am vazut cu el acum un an parca.de atunci nu am mai vb.cred ca am nr lui prin tel daca intereseaza pe cineva.din cate stiu si stiu bine(sper) masina nu se vinde.
bartro
Zarit ieri, fain:

TiL
Saptamana trecuta, in drum spre masa de pranz l-am zarit pe proprietarul 528-ului, se invartea pe langa masina, in salopeta.
L-am claxonat, m-a salutat si atat.
05aBi
CITAT(bartro @ May 20 2015, 01:21 PM) *
Zarit ieri, fain:


Arata tare bine. Iar pe langa asta are spoiler Alpina. biggrin.gif
Halogen
Pe la dristor , eram in masina la volan si in drum spre casa poza nu`i cine stie ce dar imi pare cunoscuta masina , cred ca este a unui baiat de pe forum de la noi de aicea daca nu ma insel ?
bartro
Numai modele noi aici.
xox
Le plac si lor bavarezele biggrin.gif
io's®
esti acolo?
bartro
Da, stau aproape 2 saptamani.
Nu te baza pe IP..
Halogen
Astazi in timp ce asteptam busu la gura de metrou Aviatorilor pe partea cu parcul herastrau am avut placerea de a vedea un frumos e12 gri cu bari de america si cu motor m30 biggrin.gif oare o fi colegul nostru de pe forum care nu mai zice nimic ?smile.gif nu am retinut nr de inmatriculare si nici nu am apucat sa fac o poza vedem maine dimineata daca mai poposeste acolo. A lasat pe cineva la gura de metrou si a fugit spre casa scanteii.
TiL
El trebuie sa fie, ca la Casa Scanteii l-am intalnit acum cativa ani.
Dar nu era maro masina?
Halogen
QUOTE (TiL @ Jun 19 2015, 06:34 PM) *
El trebuie sa fie, ca la Casa Scanteii l-am intalnit acum cativa ani.
Dar nu era maro masina?



Nu era un gri metalic.
bartro
Vineri zona arc (averescu) zaresc in trafic un E34 destul de chinuit, spre arc, in aglomeratie, capota intredeschis, un pic de fum, expresie de stres pe fata soferului, voia sa scapa din coada, explica cum s-a supraincins motorul. Apoi a venit mirosul de motor prajit pana in taxi in care ma aflam. 518i scria pe spate.
bartro
M-a claxonat un E28 pe drum
TiL
Nu era de vanzare?
bartro
Nu am vazut afis pe geam. E un 528e daca am vazut bine, obosita, fum.
Halogen
Din ce vad din poze pare model de america.
bartro
Probabil, avea si faruri ciudate.
TiL
Da, e american.

Nu stiu sigur, dar parca in America s-a numit 528e iar in Europa 525e, acelasi motor.
bartro
tot M20 2.7 eta e.
TiL
nu-mi e clar daca in Europa a fost sub doua denumiri, sau a fost doar 525e in Europa.
drujbex
Ia uitati ce-am vazut ieri, parcat unde locuiesc: https://i.imgur.com/NJoBdKm.jpg
Camil Ressu, Bucuresti.

E de pe aici? parea destul de drept, avea un stance interesant.
05aBi
E al unui baiat de aici de pe forum care poarta nickname-ul Haifisch.
drujbex
azi am fost sa vad un E39 525i care parea o propunere interesanta. pretul cerut era decent (in jur de 3000), cica doar a mers mai putin in ultimii ani ca nah, mai avea omu' alta masina, consumu' era cam mare, etc

cand am ajuns acolo masina parea efectiv abandonata, incredibil de murdara, plina de praf, noroi, toate relele de pe lume. era ingropata in asflat, ce sa mai, iti venea sa suni la ADP sa vina s-o ridice ca sa elibereze locul de parcare

in motor (pe capac) avea asta:

sa fie doar niste depuneri (nu i s-a mai schimbat uleiul de cel putin doi ani) ? sau tot uleiul e plin de asa ceva? la joja nu se vedea mizeria aia, doar la capac. pare foarte abraziva, daca se freaca de came sau cuzineti le face praf

parti naspa:
- lovituri, zgarieturi, indoituri, sunt cel putin 1000 de euro de bagat pe partea estetica zic eu. poate mai putin daca printr-o minune arata bine spalata. chiar si asa, chederu din juru' parbrizului e praf, lipsesc o gramada de ornameste, etc
- rugina cateva bule pe plafon in dreptu usii soferului + coltu' aripii spate langa stop + usa stanga spate are bule multe in partea de jos pe interior, nu cred ca e reparabila, probabil trebuie schimbata
- poza de mai sus

parti bune:
- motorul se auzea OK si uleiul era la nivel. putin sunet de tacheti la rece, se diminua la cald. n-am detectat sunet de vanos mort
- are xenoane si merg
- clima merge
- interiorul e TZIPLA. arata ca la o masina de 70.000 km, cu exceptia pixelilor morti. chiar si mirosul e placut
- nu e lovita, la portbagaj arata excelent, la bot la fel
- partea de dedesupt arata foarte bine, dar nu am mers cu ea (no RCA...) ca sa vad cum se simt articulatiile
- pachet d-ala de ski, cu bancheta rabatabila

mi-as dori un e39, se simte mult mai modern ca e34 si cred ca absoarbe mai bine gropile. in plus pare mai solida, usile sunt mai grele si mai groase, are 8 airbaguri, etc
dar nu stiu daca asta nu e prea mult un proiect mai degraba...

i-am zis omului s-o spele si sa-i faca RCA pe o luna ca sa dam o tura
bartro
La parbriz e o problemă comună.
La o mași a stătută o să mai apară o problema alta.
3000 īn ce moneda?
drujbex
haha biggrin.gif
in euro... ultimu' pret l-a pus la 12.500 de lei, adica vreo 2750 de euro
bartro
La 3mii de euro gasesti E39 benzinar foarte bune, nu masina proiect. Ce fel de interior are? Ai VIN-ul masinii?

Depuneriile ca astea din poza nu am gasit niciodata la un motor. Zici ca e zaț de cafea.
drujbex
nu as cumpara niciodata masina aia fara sa-i dau jos capacul de la culbutori si sa inspectez depunerile de acolo cat si urmele de pe came. si test de compresie.
am ca referinta motorul meu care teoretic are dublu km, se vad ceva depuneri, nimic grav, si nicio urma pe came.

problema e ca piata e plina de e39 dubioase si as fi preferat una care sa fi fost pusa la vanzare doar pe forumuri.

nu stiu sa zic ce fel de interior are, nu ma prea pricep. stiu ca are 12 boxe. clima dubla, volan cu comenzi, scaune e stofa manuale.

masina e proiect intr'adevar, dar are niste puncte bune solide si sincer imi si cam pare rau de ea.
propietarul a zis ca un prieten e dispus sa-i dea 11500 "dar mai asteapta ca poate o da cu mai mult".
nu stiu ce sa zic, poate prietenul n-a mai vazut masina asta de mult...
10.000 i-as da, dar sigur nu accepta.

in orice caz, i-am transmis sa-i faca RCA si s-o spele si ii mai dau o sansa pentru ca vreau s-o si conduc.

recunosc ca sunt lenes si nu ma grabesc. astept sa apara "din cer". ideala ar fi una din urmatoarele:
- 530i sedan manuala cu cat mai multe optiuni
- 525i idem
- 530d estate automata
- 525d idem

facelift, sa aiba xenon, si cel mai important fiscalul sa fie ok.
drujbex
merci! uitasem de forumu' acela, desi se pare ca nu e asa multa activitate sad.gif

dar la ce preturi vad acolo, un E39 525i din 2001 cu facelift, xenon si 140.000 km (cica demonstrabil cu carte service ca ar fi reali) la 2750 de euro nu e asa rau.
in continuare astept s-o spele si sa ma sune sa facem o tura serioasa, nu pot sa inteleg de ce dar mi-a ramas mintea la ea...

de ex uite, asta e 3000+, e 523 nu 525, arata foarte bine, are kit M... dar e din 96...
http://www.e39.ro/forums/index.php?/topic/...d-bmw-e39-523i/
bartro
Preturi pe forum sunt cam mereu mai mare decāt pe piata. Se poate negocia.
E39 bun găsești și adus de afară la preturi mai bune.
Dar cred că deja te ai hotărāt smile.gif
PS. Istoria aproximativa găsești pe net la preț de ceva dolari. Pe topic cu E39 al meu am pus așa ceva. Măcar km le știi apoi. Și diagnoza īți spune km și alte.
alex230ro
ca un update la mine masina avea aceleasi depuneri pe capacul de la ulei smile.gif in plus eu am vanosul care mai face zgomot.Mai am un amic cu 2.5 m54 si verific si la el .
TiL
Depunerile alea se fac pentru ca masina sta. In timp umezeala din aer condenseaza sus pe capac si provoaca rugina. Daca ar merge, uleiul ar impiedica si condensul si formarea ruginei.
Am vazut aceeasi mizerie la un Polo care e folosit ocazional iar iarna foarte rar. Si la care nu se stia cand a fost facut ultimul schimb de ulei, probabil acum doi ani. Sau nu.

10000 lei e un pret maricel pentru masina fara piele si cu atat rugina. Partea buna e ca nu-i pocnita pe nicaieri.
Aia cu prietenul e vrajeala.

Incearca sa judeci la rece, cat ai de bagat in masina asta, si vei afla cat esti dispus sa platesti. Nu cred ca vrei sa dai 10000 lei.
Eu am dat doar 5000 pe a mea, dar e si rabla-rabla.
Are clima, are bancheta rabatabila si cu schi, trapa, geamuri electrice. Da-i jegoasa, curge ulei, articulatii muci, motorul probabil nu poneste iarna, lipsa cai putere, tot felul de mici disfunctionalitati.
MeHigh
eu vad un mare pas inainte la masina ta TiL, ca nu mai ai treaba cu stroboscopul pe sub capota smile.gif))
TiL
Cu sau fara stroboscop, aia pornea la -20 grade. Cu asta am ceva dubii.
Si aveam tupeu sa o arunc pe viraje pana chiuiau rotile. La asta mai e de lucru.
Si depaseam voiniceste. Asta cere rabdare. Sau macar premeditare pana-si aliniaza boost-ul cu cutia.
alex230ro
QUOTE (TiL @ Oct 5 2017, 11:00 AM) *
Depunerile alea se fac pentru ca masina sta. In timp umezeala din aer condenseaza sus pe capac si provoaca rugina. Daca ar merge, uleiul ar impiedica si condensul si formarea ruginei.
Am vazut aceeasi mizerie la un Polo care e folosit ocazional iar iarna foarte rar. Si la care nu se stia cand a fost facut ultimul schimb de ulei, probabil acum doi ani. Sau nu.

10000 lei e un pret maricel pentru masina fara piele si cu atat rugina. Partea buna e ca nu-i pocnita pe nicaieri.
Aia cu prietenul e vrajeala.

Incearca sa judeci la rece, cat ai de bagat in masina asta, si vei afla cat esti dispus sa platesti. Nu cred ca vrei sa dai 10000 lei.
Eu am dat doar 5000 pe a mea, dar e si rabla-rabla.
Are clima, are bancheta rabatabila si cu schi, trapa, geamuri electrice. Da-i jegoasa, curge ulei, articulatii muci, motorul probabil nu poneste iarna, lipsa cai putere, tot felul de mici disfunctionalitati.

merge 2.5-ul de il gasesc dracii. Nu as lua etalon ce ai facut tu omul ia masina sa o tina.
drujbex
complet de acord, foarte probabil si 10.000 e mult.

stiu de la E34 ce inseamna sa-i faci toate articulatiile. de fapt, d-aia nici nu m-ar lasa asa tare inima s-o dau (n-as sta cu doua cinciare, desi mai am un citroen c4, poate ar trebui sa-l matrasesc p-ala, singura masina cu taxe mici care merge bine smile.gif)), ca o stiu buna. desi mai am de inlocuit brate fata si amortizoare si flanse spate. in rest am inlocuit...cum sa spun.... TOT (amortizoare+flanse+bielete anticurliu+nush ce alte bucsi in fata; pitman arms, bielete antiruliu, bucsi punte (alea mari) spate)... cine a avut masina inainte a facut treaba de mantuiala, chiar erau chestii inlocuite recent dar piesele erau de calitate proasta asa ca le-am inlocuit si eu... pana acum am bagat cred ca vreo 1000 de euro, poate putin mai jos, numai in articulatii. vreo 5000 de lei cand ii mai schimb ce-a mai ramas.

de asemenea, tot de la E34 stiu ce pacatoasa poate fi climatizarea, si e un mare avantaj ca la astalalta pare ca functioneaza ok.


si da, E39 nu e troznita, dar lovituri pe caroserie mai sunt, nimic grav, dar si tinichigeria cere niste sute de bune de euro.

d-aia vreau sa dau o tura sa vad cum sunt articulatiile, la e39. sa nu mai zic ca n-am condus niciodata modelu' asta, poate nici nu-mi place.
nu e (inca) rabla, dar se duce in directia aia si ma enerveaza ca pana de curand a fost sigur o masina buna.

dar e posibil sa vorbim oricum degeaba, omu' vad ca nu mai raspunde la mesaje (dupa ce i-am mai scris o data sa-i faca RCA si s-o spele)
bartro
Bucșele mari mai fac problemele, caseta joc, īn rest e destul de robust.
Til, sigur ai verificat bujiile și releul aferent că sa mergi și iarna, nu?
Sau preferi sa lucrezi de acasă?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.