Uitasem cum mai merge o directie bine,ma obisnuisem cu smuceli in volan,sa ma fure la denivelari din alea de la tiruri pe sosea,ma zguduia la fiecare groapa si fiecare santulet trecut
si pun accentul pe furatul la denivelari,simteam cum forteaza si in caseta(care de cand am bbs 17'' sia facut joc

nush cum este la e34 sau alt model dar cel putin pt e12 17'' e enorm,nu e prevazut pt asa ceva.sa spuna sportivu de ce a vandut mie bbs 17'' mai ales ca el nu avea servo
nu mia zic ca peste 100-110km/h simteam ca imi iau zborul daca nu tineam strans de volan
recunosc ca nu am eu cine stie ce directie,mai am cate un joc dar...cu astea pe 15 nu o mai recunosc,iam dat asa scurt prin oras 140 si....puteam sa si aiu mainile dupa volan
chiar azi citeam pe forumul vecin,schimbarile care apar la trecerea de la 15'' la 17''...demaraj mai slab,consum mai mare plus obosirea transmisiei/directiei in timp mia scurt.parca Ciupanezu zicea la un golf5 2.0fsi a simtit pe propria piele asta cand sa trecut de la 15 la 17(banuiesc ca nu la a lui..),oricum daca nu eram destul de convins de reactiile adverse ale jantelor mia mari,m-am convins cititnd acel topic
asadar....la primavara pe e12 vor domni niste jante pe 15,obligatoriu BBS aci sunt indragostit de astea spitate
si niste poze de azi...
ps1:pana sa plec la curte sa pun rotile am vazut langa mine un espero cu jante indentice

ps2:pacat ca arata asa bine cu bbs-urile pe 17

ps3:pt cine nu stie,jantele din imagini pe 15 sunt de e34
