E12 v12, 550i, 300ps, BBS body kit |
E12 v12, 550i, 300ps, BBS body kit |
Dec 28 2008, 11:08 PM
Post
#261
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
|
|
|
Jan 1 2009, 10:44 AM
Post
#262
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz |
Astazi am pus rotile de iarna pe 15'' Uitasem cum mai merge o directie bine,ma obisnuisem cu smuceli in volan,sa ma fure la denivelari din alea de la tiruri pe sosea,ma zguduia la fiecare groapa si fiecare santulet trecut si pun accentul pe furatul la denivelari,simteam cum forteaza si in caseta(care de cand am bbs 17'' sia facut joc ),nu mai zic de capete de bara care si ele si-au facut joc nush cum este la e34 sau alt model dar cel putin pt e12 17'' e enorm,nu e prevazut pt asa ceva.sa spuna sportivu de ce a vandut mie bbs 17'' mai ales ca el nu avea servo nu mia zic ca peste 100-110km/h simteam ca imi iau zborul daca nu tineam strans de volan recunosc ca nu am eu cine stie ce directie,mai am cate un joc dar...cu astea pe 15 nu o mai recunosc,iam dat asa scurt prin oras 140 si....puteam sa si aiu mainile dupa volan chiar azi citeam pe forumul vecin,schimbarile care apar la trecerea de la 15'' la 17''...demaraj mai slab,consum mai mare plus obosirea transmisiei/directiei in timp mia scurt.parca Ciupanezu zicea la un golf5 2.0fsi a simtit pe propria piele asta cand sa trecut de la 15 la 17(banuiesc ca nu la a lui..),oricum daca nu eram destul de convins de reactiile adverse ale jantelor mia mari,m-am convins cititnd acel topic asadar....la primavara pe e12 vor domni niste jante pe 15,obligatoriu BBS aci sunt indragostit de astea spitate si niste poze de azi... ps1:pana sa plec la curte sa pun rotile am vazut langa mine un espero cu jante indentice ps2:pacat ca arata asa bine cu bbs-urile pe 17 ) ps3:pt cine nu stie,jantele din imagini pe 15 sunt de e34 ,doar ca nu mia au capacele originale poti sa le porti fara capace-eu asa le-am avut o vreme, dupa ce imi dispareau capacele prin parcarile din mall. in ceea ce priveste jentile mari, eu nu prea cred in varianta asta cu jenti mari care creeaza probleme directiei. o roata in mintile ei, adica janta dreapta, cauciuc uzat uniform, nedeformat nu pot genera joc in directie. am avut 14, 15 si 16 pe masina. Nu am avut probleme la trecerea de la mic la mai mare. singura dif. o simt cand trag de volan pe loc-nu am servo si la kilometraj si consum. |
|
|
Jan 1 2009, 06:32 PM
Post
#263
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
poti sa le porti fara capace-eu asa le-am avut o vreme, dupa ce imi dispareau capacele prin parcarile din mall. in ceea ce priveste jentile mari, eu nu prea cred in varianta asta cu jenti mari care creeaza probleme directiei. o roata in mintile ei, adica janta dreapta, cauciuc uzat uniform, nedeformat nu pot genera joc in directie. am avut 14, 15 si 16 pe masina. Nu am avut probleme la trecerea de la mic la mai mare. singura dif. o simt cand trag de volan pe loc-nu am servo si la kilometraj si consum. am avut si eu jante pe 16 si nu era ca cu 17...poate daca vreodata o sa ai ocazia sa pui 17 la a ta sa vezi cum merge cum sa nu generezi probleme directiei??? pai numai gandeste-te cum treagi de volan cu roti pe 17 si late,mai ales fara servo,sa iti zica catalin cand a adus e12 ele de la rares um vira la viteze mii cu astea pe 17 ca tragea ca de caine mort.de ce nu se recomanda a nu se vira rotile cu masina in loc?ca sa nu tragi da-n pu**a de volan ca faci joc in directie...asa si cu astea pe 17,era ceva gen viraj cu masina in loc chiar daca totusi mergeai incet(ex parcari..) catalin de ce crezi a lea dat jos?ca urate nu sunt... sau sa isi spuna si alti membri parerea daca jantele mari,sa luam cazul de ata 17'' pe e12/e28,daca afecteaza directia.eu unul am vazut live treaba asta in...2luni cat am avut jantele pe masina.am tot zis de urmele de la tiruri lasate de vara and asfaltul e moale,acele santuri longitudinale...cu alea pe 17 abia daca tineam de volan,si asta la 80-100 simteam um iti muta levierul de comanda al casetei stanga -dreapta si respectiv volanul imi aceac in mana tot stanga-dreapta.acu cu astea pe 15,am zis si mia sus pe aceleasi denivelari aproape ca pot lua mainile dupa volan... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Jan 4 2009, 04:10 PM
Post
#264
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Am observat si eu problemele care apar cand pui 17" pe E28.
Poate ca sunt amplificate si de articulatii imbatranite, joc in caseta, oricum 17" mi se pare exagerat pentru E12/E28 de zi cu zi. E ok daca vrei o masina pe care sa o scoti de 2-3-4 ori pe luna la plimbare. 15" e ideal, 16 n-am incercat dar cred ca-i ok. PS. trebuie sa iau licenta de la Lucian pentru capace, ca am luat un set si lipseste un capac. Unul nou e 85 ron... http://bmwzone.ro/forums/post-a20193-DSC01029.JPG.html Nu mi-a placut ca au ET 20, iar celelalate jante pe 15 ale mele au ET 11, dar sunt foarte ok si cu 20. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Jan 4 2009, 05:44 PM
Post
#265
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz |
Am observat si eu problemele care apar cand pui 17" pe E28. Poate ca sunt amplificate si de articulatii imbatranite, joc in caseta, oricum 17" mi se pare exagerat pentru E12/E28 de zi cu zi. E ok daca vrei o masina pe care sa o scoti de 2-3-4 ori pe luna la plimbare. 15" e ideal, 16 n-am incercat dar cred ca-i ok. PS. trebuie sa iau licenta de la Lucian pentru capace, ca am luat un set si lipseste un capac. Unul nou e 85 ron... http://bmwzone.ro/forums/post-a20193-DSC01029.JPG.html Nu mi-a placut ca au ET 20, iar celelalate jante pe 15 ale mele au ET 11, dar sunt foarte ok si cu 20. trebuie una bucata de pvc sau abs, un traforaj si o bucata folie autocolanta gri. daca vrei te ajuta "fratele" tau. autocolant gri cred ca mai am, pvc treb. sa verific.... mai cumperi din targ o sigla si c am asta e... si sa nu uiti sa te rogi la doamne-doamne sa nu ti le fure... |
|
|
Jan 4 2009, 06:07 PM
Post
#266
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
Am observat si eu problemele care apar cand pui 17" pe E28. Poate ca sunt amplificate si de articulatii imbatranite, joc in caseta, oricum 17" mi se pare exagerat pentru E12/E28 de zi cu zi. E ok daca vrei o masina pe care sa o scoti de 2-3-4 ori pe luna la plimbare. 15" e ideal, 16 n-am incercat dar cred ca-i ok. PS. trebuie sa iau licenta de la Lucian pentru capace, ca am luat un set si lipseste un capac. Unul nou e 85 ron... http://bmwzone.ro/forums/post-a20193-DSC01029.JPG.html Nu mi-a placut ca au ET 20, iar celelalate jante pe 15 ale mele au ET 11, dar sunt foarte ok si cu 20. poi eu zic ca sunt mai ok ca cele dinainte tinand cont ca et optim(de fabrica) pe e12/e28 este et22 -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Jan 4 2009, 08:08 PM
Post
#267
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
trebuie una bucata de pvc sau abs, un traforaj si o bucata folie autocolanta gri. daca vrei te ajuta "fratele" tau. autocolant gri cred ca mai am, pvc treb. sa verific.... mai cumperi din targ o sigla si c am asta e... si sa nu uiti sa te rogi la doamne-doamne sa nu ti le fure... Mi-ar trebui ajutor, daca mai ai ceva, ca n-am de nici unele. De hoti nu am avut noroc pana acum, pentru ca masina ajunge f f rar in parcare la mall (parca acolo ziceai ca ti le-au furat), la serviciu e inchisa iar acasa nu prea se fura. Mihai, intr-adevar ET20 e mai OK pentru caroserie, pentru ca nu arunca noroi in zone mai putin protejate. Dar sunt un pic intrate, nu stau la linia caroseriei. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Jan 8 2009, 11:35 PM
Post
#268
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
mai dezgrop si eu topicul cu ocazia primei ninsori de pe la mine de aici,cu o poza ratacita
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Jan 9 2009, 05:05 PM
Post
#269
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
domnu mihai da masina la drifturi pe zapada nu a-ti scos-o?
|
|
|
Jan 9 2009, 06:22 PM
Post
#270
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
domnu mihai da masina la drifturi pe zapada nu a-ti scos-o? nu domnu ca nu a fost asa mare...a 2a zi la pranz sa dus zapada...si oricum am trecut de varsta aia nu mai am dastea in cap :P,lasa sa le faca pustii de 18 ani -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Jan 9 2009, 06:52 PM
Post
#271
|
|
Roadrunner Group: Members Posts: 2,378 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
adica ce vreti sa spuneti cu aceasta afirmatiune, domnu Mihai?
glumesc, On-topic - arata ok si in alb E12-le, sui nu-s urate jantele deloc. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
Jan 9 2009, 07:02 PM
Post
#272
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
adica ce vreti sa spuneti cu aceasta afirmatiune, domnu Mihai? glumesc, On-topic - arata ok si in alb E12-le, sui nu-s urate jantele deloc. eee am glumit domnu si eu acu iar jantele...daca pana sa le pun pe masina mi se pareau urate cu spume si decat practice.acum si mie mi se par acceptabile mai ales ca am vazut si un e46 cu jante dastea,dar curate si cu capace originale si o poza de azi,curata spalata si parfumata -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Jan 9 2009, 07:30 PM
Post
#273
|
|
Roadrunner Group: Members Posts: 2,378 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 |
e trendy moshu asta al tau, deci, daca umbla cu toale d-astea noi
acu, ce sa mai zici si tu ai grija de el, imi pare ca se uita dupa fomei, de-aia cred ca s-a si aranjat asa la tol festiv -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
Jan 10 2009, 12:25 AM
Post
#274
|
|
Was ist Zeit? Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP |
lasa ca atunci fac eu si pt tine |
|
|
Jan 10 2009, 12:37 AM
Post
#275
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
nu domnu ca nu a fost asa mare...a 2a zi la pranz sa dus zapada...si oricum am trecut de varsta aia nu mai am dastea in cap :P,lasa sa le faca pustii de 18 ani Daca ar fi asa as fi pustan si la 50 de ani.Tata la 52 ani si mai face cate un cerculet si o frana de mana .Doar cu dacia ,la bmw nu se baga |
|
|
Jan 10 2009, 08:48 AM
Post
#276
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz |
eee am glumit domnu si eu acu iar jantele...daca pana sa le pun pe masina mi se pareau urate cu spume si decat practice.acum si mie mi se par acceptabile mai ales ca am vazut si un e46 cu jante dastea,dar curate si cu capace originale si o poza de azi,curata spalata si parfumata nu te atasa totusi de rotile alea.... eu intentionez sa trec prin Gaiesti sa refacem schimbul |
|
|
Jan 10 2009, 05:06 PM
Post
#277
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
e,in cazul asta o sa le fac niste clone,sper sa nu le incurc apoi si sa nu-ti dau originalele
ps:eu oroium mult nu mai tin jnatele tr sa gasesc ceva bbs 15'' ca vine primavara dar tu...nu cred ca vrei sa te mai prinda vara cu canapelele alea albastre sa faci sauna :P This post has been edited by db85amd: Jan 10 2009, 05:11 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Jan 11 2009, 08:52 AM
Post
#278
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
dimineata am constatat lipsa unui capac de la janta stg fata,la astea pe 15 nu erau originale,erau facute.dar....pana fac eu altul.. constatarea am facuto nu la plecare din parcare si dupa vreo 10km...slabe sanse sal fi pierdut in acesti 10km ca stiu cat de presat leam bagat si m-am si intors de 2 ori poate il vad pe drum..asta e ps:TiL daca faci pe undeva capace pt tine,ca ai jantele la fel,da-mi de stire -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Jan 11 2009, 01:12 PM
Post
#279
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Nu ma grabesc sa-l fac...
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Feb 28 2009, 03:34 PM
Post
#280
|
|
> Membru de onoare < Group: Members Posts: 3,521 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
niste poze de azi de la un prieten aproape de pitesti...
e12ele alaturi de fratii mai mici(ca ani ),un 320d,730d hartge si un 740d..asta din urma m-a lasat mut de cum merge...poti sa juri ca stai pe loc daca nu vezi prin geamuri ca pamantul se misca..sau tu te misti...merge ca impins de vant e asa silentios,nu zic de cum fuge,nu tradeaza ca e diesel prin nimic... @manole am vrut sa te vizitez la plecare insa m-a sunat tata sa ma grabesc acasa sa-l ajut la ceva -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 06:23 AM |