Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E12 v12, 550i, 300ps, BBS body kit
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
TiL
Cred ca se refera la gaurile de pe colturile fustei wink.gif
manole74
QUOTE (TiL @ Feb 11 2008, 08:18 PM) *
Cred ca se refera la gaurile de pe colturile fustei wink.gif




La o analiza mai atenta a pozelor am vazut la ce gauri facea referire, drept pentru care mi-am editat postul! rolleyes.gif
Mihai_AMD
QUOTE (manole74 @ Feb 11 2008, 08:12 PM) *
Mihai, sa nu cumva sa astupi sau sa chituiesti gaurile celelalte doua , mai centrale din spoiler blink.gif Alea sunt pentru CARLIGELE DE REMORCARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! biggrin.gif

da stiu dar chestia e cala e28 pe acolo ies carligele de remorcare,dar la mine la e12 chinga de remorcare e mult mia jos,pe jug(punte) si acolo o sa am gauri..de gasit capace nici nu e vorba rolleyes.gif ca nu se gasesc..o sa las asa liber.iar s ale astup,sa ramana doar branhiile...bate a spoilere "din targ" nu imi place.
PS:mersi alex e21
Mihai_AMD
de cateva zile am masina ridicata pe butuci juma de metru.planul era sa schimb filtru de benzina,ceea ce am si facut si sa schimb toba care o am de la e28 si sa gasesc alta de e12 m20 originala.observasem ca cea de e28 nu se aranja bine,si atarna.numia ca saraca toba nu era de vina,si modul in care mecanicul meu a prinso:suportul care o fixaeza de cutie era stramb,la jumate era sarma in loc de inelele de cauciuc iar in spate tabla de Al dintre toba si rezervor agatata invres si nu intra toba intre rezervor si roata de rezerva.am dat- o jos,am facut rost de inelele de cauciuc de la jumate,am indreptat suportul de pe cutie si zilele astea ramane s-o asez si pe ea frumos,si uite asa am scapat de cautarea altei tobe care pana o asamblam imi mai dadea batai de cap,asta e asamblata dintro bucata toata cum am dato jos de la e28.chiar o dadusem la vanzare aici ca nu aveam unde so tin ..zilele astea fac rost si de camera sa mai fac si poze ca vorba lunga nu e buna biggrin.gif
Mihai_AMD
azi am pus scaunele de piele pe fata.stau super in ele rolleyes.gif .pe spate e o problema,banchetele sunt de e23(ca si scaunele dar macar scaunele sunt la fel) si sunt mai mari.de maine o sa ma apuc sa schimb tapiseria banchetelor sa o pun pe scheletul banchetelor mele.am pus poze inainte si dupa schimbarea scaunelor.daca poza din spatele masinii vi se par ciudata sa stiti ca e ridicata juma de metru pe butuci sa ca pot schimba toba.si inca ceva,am pus si eu un biet si nevinovat sticker pe portbagaj luat din targ cu bbs,in cinstea jantelor care le am.daca e taranie il dau jos smile.gif .si alta mica problema o mia am la cotierele scaunelor care la rabatare sunt incomodate putin de consola de la frana de mana care e tot de e23,cea de e28 mi se pare urata rau fata de asta.am si capacelele de pe ea unde la e23 sunt geamurile electrice dar nu sunt puse inca,la fel si doapele de la panouri unde veneau manivelele si ramele manerelor.scuze pt neclaritatea pozelor cu interiorul cu piele,ma cam apucase noaptea si cu blitz au iesit prost,fac maine altele
Mihai_AMD
inca 2 poze la scaune care am omis sa le pun mai sus
Mihai_AMD
mai pun cateva poze cu masina si tapiseria din piele.am transferat si pielea de pe bancheta de sezut de la e23 pe bancheta mea de e28,ramane sa fac si spataru.cel putin sezutul a iesit super rolleyes.gif
io'sŪ
moaaa... ai mutat fotoliile din casa in masina biggrin.gif
asa imi spuneau toti cand am cumparat baba (aveam scaune la fel ca astea)
CRM112
u.a.u. smile.gif



florin83
f. frumos!

Ce mai ai de facut la ea? CAnd o scoti pe strada?
Mihai_AMD
CITAT(florin83 @ Feb 27 2008, 09:18 AM) *
f. frumos!

Ce mai ai de facut la ea? CAnd o scoti pe strada?

pai ar mai fi asa:sa montez curelele de servo si alternator,sa prind toba finala ca atarna,sa schimb cilindri si garniturile spate de frana ca am dat tamburii jos sa vad ce e pe acolo,sabotii saunt ok dar cilindrii erau cursi,sa aerisesc franele si ambreiajul,la fel si circuitul de racire,sa vopsesc fusta zender si oglinzile ca le-am schimbat,sa schimb parbrizul,sa transfer pielea de pe spatarul banketei de e23 la cea de e28...si o mai fi ceva.da,sunt kestii usoare dar cum am inceput facultatea..in 2 ore care le am libere pe zi abia ma apuc de treaba si trebuie sa strang sculele ca se insereaza sad.gif ...am destui draci,mare minune de nu mi-oi lua concediu cu scoala asta,in iunie o mai vizitez laugh.gif ...a,si sa nu uitam ca dupa ce va fi gata urmeaza rar-ul,cu omologarea culorii si a motorului de 2000,acolo sa vezi frecus
Mihai_AMD
Desi nu am camera sa mai pun poze sad.gif mai zic si eu ce am mai facut pe la masina..
ieri si azi am transplantat pielea de pe spatarul banchetei de e23 pe cea de e12.ceva interesant,eu unul nu stiam ,ca spatarul model cu cotiera mare(cum mi-a dat TiL si inca o data ii multumesc)se desface in 3 bucati:cele doua spatare stg+dr si cotiera.asa mia fost mult mia usor sa schimb pielea.pe lateral miau aparut ceva cute,asta pt ca bancheta de e23 mia are 10cm in plus fata de e12 si a nu sa mulat exact,dar nu e deranjant la ochi,e piele,mia merge o cuta-doua biggrin.gif
ramane sa vad ce fac cu cotiera ,la bancheta de e23 e mai lata cu 5 cm si daca nu o pot pune(si ce misto era cu compartiment),ramane sa imbrac cu pielea de pe ea cotiera de e12.
Pe la motor am cam terminat,mam enervat cu toba de la e28 ca undeva sub picioarele pasagerului din dr pe unde vine ea,imi atinge de podea vreo 2cm..sad.gif mi se pare ca acolo e28 ul avea o tesitura.sper sa nu imi vibreza(rau) in masina din cauza asta..
Urmeaza sa pun curelele de servo si transmisie si sa INCERC sal intreb pe motor de vb,o vorbi cu mine oare? laugh.gif

05aBi
foarte frumos e12-le
Mihai_AMD
am terminat si interiorul cu tot cei apartine,si spatarul de bancheta lam terminat de imbracat in pielea de e23.a iesit bine,dar nu f bine.cotiera am reusit sa o las pe cea de e23 cu compartiment,ia modificat niste gauri..in fine am terminat cu ea.
azi am dat jos alternator si iam schimbat bucsa aia prin care trece surubul lung de prindere ca avea maaaare joc si cand strangeam cureaua imi apropia/inclina alternatorul spre fata masinii,am avut una ca noua de pe un alt alternator,oricum ma gandeam so iau noua dar nua fost cazul.si cadn sa pun alternatoru la loc am strans prea tare surubu lung si mia crapat o ureche de pe suportu ala de aluminiu care tine si alternator si pompa de servo pe bloc,luni il sudez in argon la loc...va mai tin la curent si sper sa fac si poze sad.gif
Mihai_AMD
am mai facut si eu niste poze la masina..maine o duc la doctor pt a mia regla cate ceva pe la motor..urmeaza omologarea rar la motor si culoare si..Back on roads smile.gif ...asta nu stiu cand
scuze ca nu e spalata masina in unele poze si ca am facut pozele cu telefonul
bube momentane laugh.gif oglinzi lipsa-sunt la vopsit ca aveam una crapata si am gasit sa le schimb pe amandoua,toba nu e prinsa ca nu mia gasesc colierul ala mare care tine finala
si..o mai fi cate ceva nelalocul lui
Sportivu
Frumos tare!
Mihai_AMD
am fost azi la mecanic smile.gif
ce am facut:mia pus distributia la punct la fix,fostul mecanic(un maaaaaaaaaaaaaaaaaare dobitoc) pusese cureaua cu un dinte mai in spate,dasta nici nu prea tragea bine si noroc ca doar cu un dinte diferenta nu mia strambat supapele la prima pornire..
mia mai reglat avansul si aerul
trebuie sa iau alt capac de delco nou,ca asta e cam pricajit si ceva mai important,motorul nu era in mersul lui frumos si de ce :furtunu care intra in tulumba de la frana,de fapt acolo pe unde intra in tulumba pasaie,rasufla si mia zis sa schimb tulumba ca nush ce garnitura e dusa in ea acolo sau ceva asemanator..am tulumba,o schimb maine.cand am tras furtunu din tulumba si am pus deget acolo pe el motoru merge mai frumos.deci sa zic ca trage aer din cauza ca e tulumba in neregula.in fine..pe parcurs ce mai fac cate ceva mai postez dry.gif
ionusunt
QUOTE (db85amd @ Mar 29 2008, 08:44 PM) *
am fost azi la mecanic smile.gif
ce am facut:mia pus distributia la punct la fix,fostul mecanic(un maaaaaaaaaaaaaaaaaare dobitoc) pusese cureaua cu un dinte mai in spate,dasta nici nu prea tragea bine si noroc ca doar cu un dinte diferenta nu mia strambat supapele la prima pornire..
mia mai reglat avansul si aerul
trebuie sa iau alt capac de delco nou,ca asta e cam pricajit si ceva mai important,motorul nu era in mersul lui frumos si de ce :furtunu care intra in tulumba de la frana,de fapt acolo pe unde intra in tulumba pasaie,rasufla si mia zis sa schimb tulumba ca nush ce garnitura e dusa in ea acolo sau ceva asemanator..am tulumba,o schimb maine.cand am tras furtunu din tulumba si am pus deget acolo pe el motoru merge mai frumos.deci sa zic ca trage aer din cauza ca e tulumba in neregula.in fine..pe parcurs ce mai fac cate ceva mai postez dry.gif

keep up the good work imi place ce vad celb (4).gif
manole74
Mirel zicea ceva si de alta injectie, daca iti cade in mana cu timpul......un Motronic!
Mihai_AMD
CITAT(manole74 @ Mar 30 2008, 07:28 AM) *
Mirel zicea ceva si de alta injectie, daca iti cade in mana cu timpul......un Motronic!

da,si eu mi-as dori un motronic sa scap de atatea miliarde de furtune si furtunase de vacuum,si mai ales de delco..dar deocamdata o las asa,poate de la vara incolo cand ma mai reglez cu banii si imi achit datoriile tongue.gif o sa caut si motronic.
si bine ar fi sa gasesc prin apropiere sa mearga cu mine sa demontez sau macar sa vada motorul de pe care iau ca sa nu am surprize apoi.dar...e timp
Mihai_AMD
azi i-am pus vaselina la motor biggrin.gif
manole74
Am auzit ca ai schimbat la servofrana ce trebuia si acum masina merge mai bine la ralanti. Asa e??
Mihai_AMD
CITAT(manole74 @ Mar 30 2008, 08:36 PM) *
Am auzit ca ai schimbat la servofrana ce trebuia si acum masina merge mai bine la ralanti. Asa e??

smile.gif dap,ce repede circula zvonul biggrin.gif ..da,am schimbat tulumba ca se auzea fasaind acolo si mi-a zis mirel ca are garnitura in ea rupta.acum nu mia fasaie si normal,merge mai bine la relanti si am frane mai bune.mai ramane sa iau capac delco nou si sa pun alt delco.
TiL
Poti sa pui vre-o poza cu furtunul sau furtunele care fac depresiunea la tine? Ma intereseaza cat de groase sunt si cum sunt conectate la admisie. Intra in corpul admisiei sau in cotul mare de la debitmetru? Vreau sa-mi fac si eu servofrana ca lumea, sper ca tulumba sa fie ok.
Mihai_AMD
CITAT(TiL @ Mar 31 2008, 12:02 AM) *
Poti sa pui vre-o poza cu furtunul sau furtunele care fac depresiunea la tine? Ma intereseaza cat de groase sunt si cum sunt conectate la admisie. Intra in corpul admisiei sau in cotul mare de la debitmetru? Vreau sa-mi fac si eu servofrana ca lumea, sper ca tulumba sa fie ok.

uite pozele pt tine lucian si...altele de pe la interior
TiL
Multumesc. Vad ca ai ceva asemanator cu ce are MeHigh la motronic numai ca la tine pana la urma cele doua furtune se unesc. La M30 e unul singur inca de la supapa.
Frumos interior, nu visa bancheta aia sa mai scape de remat biggrin.gif
bartro
QUOTE (TiL @ Mar 31 2008, 01:02 AM) *
Poti sa pui vre-o poza cu furtunul sau furtunele care fac depresiunea la tine? Ma intereseaza cat de groase sunt si cum sunt conectate la admisie. Intra in corpul admisiei sau in cotul mare de la debitmetru? Vreau sa-mi fac si eu servofrana ca lumea, sper ca tulumba sa fie ok.

Servo frana lucreaza pe vacuum, nu avea rost sa fie dupa debitmetru. Dupa clapa de acceleratie ai depresiune mare, cu conditia ca nu ai picior pe acceleratie..
Si chiar atunci, pentru ca are supapa mai functioneaza servo cativa pedale chiar cand motor nu merge. Daca totul e ok si nu sunt scurgeri, servo mai functioneaza chiar daca motor a fost oprit ceva timp. La septar chiar trec zile pana nu mai are depresiune in tulumba.
TiL
La MeHigh sunt doua furtune, unul in admisie si unul dupa debitmetru. Nu mi-e clar , dar e posibil ca si la db85amd sa fie conectat pe dedesubt, nu se vede in poza. Depresiune se face si in mers, din cauza filtrului de aer, dar ma gandesc ca e aceeasi depresiune in furtun si in admisie cand clapeta e deschisa... in fine, treaba lor de ce or fi facut asa, poate ca 2.0 face mai putina depresiune si s-au gandit sa incerce sa o ia de oriunde. Bine ca la M30 e simplu wink.gif

secret.gif suntem offtopic
Mihai_AMD
CITAT(TiL @ Mar 31 2008, 05:14 PM) *
Multumesc. Vad ca ai ceva asemanator cu ce are MeHigh la motronic numai ca la tine pana la urma cele doua furtune se unesc. La M30 e unul singur inca de la supapa.
Frumos interior, nu visa bancheta aia sa mai scape de remat biggrin.gif

cu placere si..mersi,intr-adevar cand am vazut bancheta care mi-ai trimis-o atunci mi s-a facut parul maciuca,atat ca avea scheletul bun,nu usor mi-a fost sa jupoi textilul si sa-i pun haina de piele laugh.gif
bartro
QUOTE (TiL @ Mar 31 2008, 06:53 PM) *
secret.gif suntem offtopic

Nu chiar ca si db85amd a avut probleme cu servo si cu ocazia am mai zis cum ar trebuie sa fie 'feeling' la un circuit bun smile.gif
ionusunt
ce e cu poza din ziar ? biggrin.gif cool.gif
haifisch
secret.gif e cautat .... biggrin.gif
TiL
Ce poza, ce ziar?
haifisch
poza lui de la avatar smile.gif
Mihai_AMD
CITAT(ionusunt @ Apr 4 2008, 08:13 AM) *
ce e cu poza din ziar ? biggrin.gif cool.gif



CITAT(haifisch @ Apr 4 2008, 12:21 PM) *
secret.gif e cautat .... biggrin.gif



CITAT(TiL @ Apr 4 2008, 12:34 PM) *
Ce poza, ce ziar?



CITAT(haifisch @ Apr 4 2008, 04:51 PM) *
poza lui de la avatar smile.gif

poza e facatura,mi-a facut-o un tovaras,e un program ceva gen cadrele cu gratii sau peruci din telefoane,stiti voi..uite si mai mare poza,plus niste poze de la motor si interior
Mihai_AMD
inCA CAteva poze..
haifisch
tare rau ultima poza smile.gif
Mihai_AMD
azi am schimbat contactul,avea 3 belele:nush ce se stricase in el acolo ca de anu trecut inca nu imi mia mergea pozitia pe o parte,cand lasam semnalizarea pusa si luam contact;iesea cheia din el chiar daca era pornit motorul,cred ca se dusese vreun arculet/siguranta sau ce matze are el inauntru;nu mai se bloca volanul,nu mia mergea pastila aia de pe contact...nu erau asa grave,se mai putea merge dar....in lipsa de ocupatie.. biggrin.gif
cel "nou" care l-am pus e de la e28-ul care l-am avut de piese,si era prins cu nituri,de fapt ca la orice e12 dupa 79 mi se pare,la mine din 77 a fost prins in suruburi cu cap de 13,de fapt un surub,si il desfaceam in 5minute.asta de la e28 a tr sa bag flexu ciobaneste ca sa il scot de acolo.in final am rezolvat,mi se blocheaza si volanul,am si pozitie pe o parte si nici cheia nu mia iese smile.gif
bartro
Mie asta m-a placut la 2002, cheie iesea din orice pozitie. Nu trebuie oprit motor sau radio ca sa scot ceva din portbagaj smile.gif
Mihai_AMD
CITAT(bartro @ Apr 11 2008, 07:37 PM) *
Mie asta m-a placut la 2002, cheie iesea din orice pozitie. Nu trebuie oprit motor sau radio ca sa scot ceva din portbagaj smile.gif

da ,asa e ,si mie imi placea intr-un fel,uneori cand alimentam si mai aveam bateria moarta,nu mia opream motoru ca sa deschid busonu,scoteam cheia asa.poate la 2002 asa era din fabrica dar asta nu la e12.la inceput mergea bine,anu trecut a inceput sa iasa cheia
bartro
QUOTE (db85amd @ Apr 11 2008, 08:54 PM) *
poate la 2002 asa era din fabrica

Asta nu prea stiu smile.gif dar in rest e totul functional, se blocheaza volan, aprinde poziti etc. Poate e din cauza ca cheie e copiat dupa o copie care era copiat dupa o copie care era .. .. ..
Mihai_AMD
CITAT(bartro @ Apr 11 2008, 08:30 PM) *
Asta nu prea stiu smile.gif dar in rest e totul functional, se blocheaza volan, aprinde poziti etc. Poate e din cauza ca cheie e copiat dupa o copie care era copiat dupa o copie care era .. .. ..

da,cred ca asta e cauza,ca nu mai e cheia originala,si la mine era a 14.000-a copie smile.gif ......
TiL
Eu am cheie originala si tot iese smile.gif Cred ca-i de la uzura dar imi place.
Mihai_AMD
azi am probat de forma fusta Zender,am sprijinito pe niste blani ca sai fac poze si abia astept zilele urmatoare so montez.
maine pleaca la vopsit impreuna cu oglinzile(le-am schimbat si daia le vopsesc iar),si de finisat o termina vopsitorul ca eu nu mai am tomp.sper in cateva zile sa revin cu poze vopsita si montata definitiv.
ps:mai am cam un pachet de kent lung laugh.gif pana la pamant si taaare mie ca in cel mia scurt timp zboara de acolo...glumeam,sper sa am grija la gropi/parcari pe borduri si celalalte locuri in care esti dezavantajat de garda joasa..las ca e bine ca vreau nu vreau sut obligat sa franez la orice gropita si denivelare ca inainte mi-era lene sa incetinesc
ps:ceam patit azi pana am gasit vopsea ca nu mia aveam de cand am facut masina conf (9).gif
asta vara cand am vopsito am luat gri hematit de la policolor.65ron litru.si zilele trecute cand am fost la vopsitor sai zic sa facem oglinzile si fusta ma trimis dupa vopsea.am cautat tot pitestiul prin toate magazinele de piese/vopsele inclusiv la reprezentanta policolor si degeaba,cica nu se mia fabrica nuanta asta.am fost nevoit sa o fac pe calculator la ei la policolor,120ron /litru,dar am luat decat 200ml cat sa fac fusta si oglinzile,bine ca am gasit si-asa.miau zis ca totusi e posibil sa mia fie pe undeva in tara la vreun magazin vreo cutie doua ramase pe stoc dar..nu ma ajuta cu nimic.sa speram ca nu o sa mia am nevoie(prea curand biggrin.gif ) de vopsea...oricum am si spray gri hematit luat tot asta vara pt mici retusuri la nevoie
tot zilele astea o sa schimb si parbrizul si de luni incolo imi fac curaj si o sa iau drumul RAR-ului
TiL
Faza cu vopseaua am patit-o si eu, gri carbon, pentru capote.
Nu se fabrica metalizatele pentru ca schimba linia de fabricatie, sa fie in ton cu ceea ce dirijeaza UE. Nu se stie cat dureaza... O tipa de la magazin Policolor a zis ca nu se poate face pe calculator, nu exista cod.
Am fost in Vitan. Niste bussiness-mani de acolo mi-au zis ca nu mai exista si ca mi-o fac pe calculator la 4.5 milioane litrul. Am zis pas si am gasit intr-un magazinas 500g. Mi-a dat si codul culorii. La o saptamana m-am intors, ca sa am si pentru capota spate. Ca prin minune au mai gasit 200g in alta sticluta. smile.gif Sper sa fie ambele gri carbon biggrin.gif

Am luat si fusta de tabla dar pe-aia o fac neagra, nu-mi mai bat capul.
lucian
QUOTE (db85amd @ Apr 14 2008, 04:01 PM) *
azi am probat de forma fusta Zender,am sprijinito pe niste blani ca sai fac poze si abia astept zilele urmatoare so montez.
maine pleaca la vopsit impreuna cu oglinzile(le-am schimbat si daia le vopsesc iar),si de finisat o termina vopsitorul ca eu nu mai am tomp.sper in cateva zile sa revin cu poze vopsita si montata definitiv.
ps:mai am cam un pachet de kent lung laugh.gif pana la pamant si taaare mie ca in cel mia scurt timp zboara de acolo...glumeam,sper sa am grija la gropi/parcari pe borduri si celalalte locuri in care esti dezavantajat de garda joasa..las ca e bine ca vreau nu vreau sut obligat sa franez la orice gropita si denivelare ca inainte mi-era lene sa incetinesc
ps:ceam patit azi pana am gasit vopsea ca nu mia aveam de cand am facut masina conf (9).gif
asta vara cand am vopsito am luat gri hematit de la policolor.65ron litru.si zilele trecute cand am fost la vopsitor sai zic sa facem oglinzile si fusta ma trimis dupa vopsea.am cautat tot pitestiul prin toate magazinele de piese/vopsele inclusiv la reprezentanta policolor si degeaba,cica nu se mia fabrica nuanta asta.am fost nevoit sa o fac pe calculator la ei la policolor,120ron /litru,dar am luat decat 200ml cat sa fac fusta si oglinzile,bine ca am gasit si-asa.miau zis ca totusi e posibil sa mia fie pe undeva in tara la vreun magazin vreo cutie doua ramase pe stoc dar..nu ma ajuta cu nimic.sa speram ca nu o sa mia am nevoie(prea curand biggrin.gif ) de vopsea...oricum am si spray gri hematit luat tot asta vara pt mici retusuri la nevoie
tot zilele astea o sa schimb si parbrizul si de luni incolo imi fac curaj si o sa iau drumul RAR-ului

arata prea bine masina asa.
e cazul s-o "tunezi"? sa-i pui "fuste"? e 12-le e o masina masculina, bine desenata din start si nu are nevoie de fuste si alte acareturi.
e masina ta, in fine. gusturile nu se discuta.
vroiam sa trec de paste prin Gaiesti, s-o vad..da.. mad.gif
Mihai_AMD
CITAT(lucian @ Apr 14 2008, 06:21 PM) *
arata prea bine masina asa.
e cazul s-o "tunezi"? sa-i pui "fuste"? e 12-le e o masina masculina, bine desenata din start si nu are nevoie de fuste si alte acareturi.
e masina ta, in fine. gusturile nu se discuta.
vroiam sa trec de paste prin Gaiesti, s-o vad..da.. mad.gif

consider ca nu o "tunez" gen bari din fibra din vitan si alte kitsch-uri.atata timp cat pun ceva ORIGINAL pt masina asta(sau cel putin pt e28) cred ca se azeaza bine,sa nu uitam ca in anii 70 spoilere si praguri Alpina,BBS,sau alte firme au imbracat E12-eurile.ok,poate fusta asta e fost facuta dupa 81 ,special pt e28 dar cum eu am toata fusta de tabla de e28 a picat la fix.si inca ceva,odata ce nu am mia pastrat clasicitatea masinii si iam pus elemente de e 28(bari,bord,usi,etc) nu vad de ce nu siar gasi loc si o biata fusta tot din anii 80....oricum vreau sa mia aud parerea si altor membri si daca si alti bmw-isti de aici vor zice ca nu da bine no mai pun,chiar daca mie mi place nu inseamna ca am cele mia bune gusturi
xander
urata tare fusta aia laugh.gif
mai stiu un cazan care are fusta din aia rolleyes.gif
Mihai_AMD
CITAT(xander @ Apr 14 2008, 08:05 PM) *
urata tare fusta aia laugh.gif
mai stiu un cazan care are fusta din aia rolleyes.gif

tongue.gif tongue.gif tongue.gif
shapte
fusta aia e chiar foarte urata si nu sta bine pe masina ta tongue.gif . mai bine sta la mine:P Glumeam, arata super masina si cu si fara, dar parca mai bine cu ea.
Succes cu RAR-ul
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.