Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E32 730i
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
Rares
QUOTE (bartro @ May 13 2008, 04:45 PM) *
Stai linistit, sanse sunt mici. Am inteles de la Interceptor ca e cel mai distrusa chiulasa vazut de el ever.


Ever ever??
bartro
QUOTE (Rares @ May 13 2008, 10:41 PM) *
Ever ever??

Ever ever, period.
Rares
Noutati? Nimic?
CRM112
nu ai luat usile ... smile.gif vezi ca usor-usor de biodegradeaza masina aia smile.gif
bartro
QUOTE (Rares @ May 27 2008, 12:09 PM) *
Noutati? Nimic?

Noutati? hmmm... Am vorbit mai devreme azi cu strungarie, avem toate piese necesare. Era o problema cu ghiduri, se pare ca cele veche si uzate din chiulasa erau deja cota de reparatie, care la zilele de azi se gaseste greu. Pana la urma cei de la strungarie au gasit cea ce trebuie, si joi sau vineri e gata. Dupa care incepe montaj...

Deja nu mai stiu cum miroase interior, cum se aude motor, cat consume. Bine ca nu am nevoie de masina ca altfel ar fi fost nasol. De fapt, daca aveam nevoie de o masina nu m-as lua pe asta. E un hobby smile.gif . Cel mai nasol mi se pare ca poluez vedere lui Interceptor cu masina atata timp. Sper ca mai are ceva rabdare cu mine.
bartro
Hmda. Mai trebuie o intinzator de lant. Care evident nici asta nu se gaseste la magazine de piese, cel putin cel nu cu care fac eu business. Am se ma duc la Filaret maine se vedem ce zic. Sper sa termin totusi masina inainte de iarna, dar se pare ca nu prea am noroc cu ea.
bartro
Intinzator e comandat, termen de livrare neconoscut.
Azi dimineata m-au sunat de la strungarie, au facut chiulasa smile.gif
nmg
Cost total pentru chiulasa reconditionata ?
bartro
QUOTE (nmg @ Jun 5 2008, 11:37 AM) *
Cost total pentru chiulasa reconditionata ?


Chiulasa reconditionat + set garnituri complet +
6 ghiduri + 4 scaune supape = 955RON
Axa cu came = 750RON
6 supape evacuare = 210RON
-------------------------------------------------------------------------
Total 1915RON

Asteptam intinzator de lant care mai e 150RON. Mai trebuie montaj. Daca iau si in calcul timpul pierdut e clar ca nu e o investie rentabila smile.gif
MeHigh
am vazut-o aseara, era trista micuta balena sad.gif
haifisch
....dar in curand vioaie smile.gif
bartro
A venit ziua mare, incepe montajul smile.gif
INTERCEPTOR
astept semeringul si putina umbra.....sincer am mai reparat un mmotor de urs care era in stadiul asta ........dar ala a gasit imediat chiulasa si a iesit super iftin cu piesel....la bart m 30 asta cu motronic...........

oricum nu stiu cat de mult tii la ea sau nu dar anu asta nu ca ai facut chiulasa ....la anu sigur ar trebui vopsita
bartro
QUOTE (INTERCEPTOR @ Jun 13 2008, 11:23 AM) *
la anu sigur ar trebui vopsita


Stiu. Bani cheltuiti pe chiulasa cam dau inapoi planuri pentru caroserie. Poate dau cu ceva pe locuri unde incepe se prinde rugina, sa mai prelungesc un pic timpul. Ca inainte de vopsea trebuie indreptat, eventual schimbat niste usi. Mai sunt si altre de facut; cum ar fi frane, jante, cauciucuri, si iar a aparut o bataie fata stanga cand trec peste denivelari in timp cat franez. Mai este si ITP care e valabil pana in august.

bartro
Ieri a pornit smile.gif

Fara evacuare, suna ca un avion din razboi mondial II cu motor rotativ. Inclusiv flacari.

Mai ramana de facut evacuare si sunt back on the road.
MeHigh
evacuarea ce-a mai patit? sad.gif
bine ca ai rezolvat-o, acum...ai toti calutii sub capota? nu mai sunt la pascut, nu?
bartro
QUOTE (MeHigh @ Jun 20 2008, 10:48 AM) *
evacuarea ce-a mai patit? sad.gif
bine ca ai rezolvat-o, acum...ai toti calutii sub capota? nu mai sunt la pascut, nu?


Evacuare curge intre galerie si saxofon. Sper sa fie dus un inel din asta, atat. Normal ca suruburi sunt asa ruginiti in cat nu am reusit se le desfac inca, nici Interceptor. O sa fie schimbat si sonda lambda.

Caluti nu am numerat inca. De numar lor am fost si asa multumit, numai ca le cam era sete. Sper sa fie redus asta smile.gif .

Mulumesc lui Interceptor pentru rabdare pe care are cu masina asta, e foarte jegoasa si cumva nu prea coopereaza.
CRM112
smile.gif misto

sa aveti grija la evacuare ca se rup imediat ghidajele alea pe care se prind suruburile - fiind ruginite. La mine asa s-a intamplat.
bartro
Gata. Am masina inapoi smile.gif . Din pacate fara sa fie rezolvat evacuare, nu pot fi desfacut acolo nimic. Trebuie taiat, cumva. Alta data.

Good job @ Interceptor. Sper se tine inca 200.000km motorul.

In weekend mai am schimbat ventilator aeroterma, cel vechi facea ca toate alea. Am schimbat electovalve de incalzire ca se am si eu aer rece in masina cand vreau eu, in loc de numai cald sau cum are chef masina. Ce design prost au valvele alea. Scrie si 'made in France' pe ele. Oare nu se potrivesc alte valve din comert?
MeHigh
felicitari, Bart, sa te tine o viata masina acum. O noua viata pentru ea.
bartro
Tocmai vin de la Gica de la atelier de aer conditionat unde m-a umplut instalatia, ca normal ca cand s-a facut cald nu mai cupla compresor.
Cand am ridicat capota m-a intrebat daca instalatia aia a mers vreodata, nu avea incredere omul, dupa cum arate sub capota. E intradevar jegoasa rau.
A verificat daca nu pierde rapid presiune, s-a mirat ca acul de la manometru a stat constant. S-a mirat si mai mult cand a aflat ca trebuie 1925 de grame de R12 incarcat, avea o duba din asta pentru transport frigorific in curte la care a zis ca cam tot atata intre.. S-a si mirat si mai tare cand, dupa incarcare, a plecat compresor si clima a inceput sa face treaba.
Eu in schimb m-am mirat cand am aflat cat costa 2 kile de R12. Sper se tine. Daca vedeti o gaura in ozon layer asupra militari, nu va mirati.
lucian
QUOTE (bartro @ Jun 23 2008, 06:10 PM) *
Tocmai vin de la Gica de la atelier de aer conditionat unde m-a umplut instalatia, ca normal ca cand s-a facut cald nu mai cupla compresor.
Cand am ridicat capota m-a intrebat daca instalatia aia a mers vreodata, nu avea incredere omul, dupa cum arate sub capota. E intradevar jegoasa rau.
A verificat daca nu pierde rapid presiune, s-a mirat ca acul de la manometru a stat constant. S-a mirat si mai mult cand a aflat ca trebuie 1925 de grame de R12 incarcat, avea o duba din asta pentru transport frigorific in curte la care a zis ca cam tot atata intre.. S-a si mirat si mai tare cand, dupa incarcare, a plecat compresor si clima a inceput sa face treaba.
Eu in schimb m-am mirat cand am aflat cat costa 2 kile de R12. Sper se tine. Daca vedeti o gaura in ozon layer asupra militari, nu va mirati.

celb (4).gif
TiL
Bravo! Cread ca e cazul sa-mi montez si eu compresorul pe masina... poate-poate o sa mearga. Cat a costat freonul?
bartro
Of. M-am dat ieri seamna ca de fapt nu mai aveam talonul masinei in portofel. Am lasat-o la atelier de AC, ca nu aveam destul de bani sa platesc, si au vrut sa le las talon in timp cand eram plecat la un bancomat. Cred ca cand m-am intors am uitat total de asta, si nu mai gasesc talon nicaieri, nici nu tin minte ca m-au dat inapoi. Am fost la ei, sutini ca nu nu talon si m-au dat ca 'asa e procedurea', dar nu prea erau cooperativ. Cum ar fi de placerea mea traversez oras la caldura mea se ma prefac ca am pierdut talon la ei. Asta e. Vad ca sunt necesar o gramada de acte pentru eliberare de talonul nou, si pe talonul nou nu se trece valabilitatea de ITP. Era se expira in August. Ce nasol. Nu mai dau niciodata talon daca nu imi dau o dovada, ce fraier am fost.
bartro
Vorba lui Interceptor, masina e cursed. Ba repar ceva, ba se strica alceva. Am rezolvat evacuare, am rezolvat o scurgere de ulei, si ieri cand vroiam s-o pornesc, dupa ce s-a invartit odatda motor normal, a cedat brusc baterie. Cred ca e un scurt pe acolo. Am pornit masina cu cabluri cu ajutorul de un coleg de serviciu, am mers ceva, azi tot nu merge. Merg lumini, radio, bord, tot, dar cand dau sa pornesc scade tensiune foarte mult. Borne sunt stranse bine.
Azi am sa caut o oferta buna de baterie.
MeHigh
poate nu e prinsa bine masa pe caroserie sau motor. Verifica, daca inainte a mers, si acum nu mai merge, sigur ceva nu e bine strans, verifica si plusul care merge la electromotor. Nu lua baterie pana nu elimini celelalte posibilitati. Asa am cumparat eu un injector, cand de fapt aveam un furtun sugrumat !!!
bartro
QUOTE (MeHigh @ Jul 2 2008, 12:11 PM) *
poate nu e prinsa bine masa pe caroserie sau motor. Verifica, daca inainte a mers, si acum nu mai merge, sigur ceva nu e bine strans, verifica si plusul care merge la electromotor. Nu lua baterie pana nu elimini celelalte posibilitati. Asa am cumparat eu un injector, cand de fapt aveam un furtun sugrumat !!!

Cand am legat cabluri de pornire de la un alt masina direct pe borne a pornit instant. Deci pot sa elimin legaturi in masina, raman borne, care erau stranse bine, le am desfacut, frecat, si strans din nou, tot asa face. Ce am de verificat e tensiune de incarcare. Dar cand s-a intamplat am si mirosit acid din baterie, deci nu prea arate bine pentru baterie.
bartro
QUOTE (bartro @ Jul 2 2008, 12:43 PM) *
Cand am legat cabluri de pornire de la un alt masina direct pe borne a pornit instant. Deci pot sa elimin legaturi in masina, raman borne, care erau stranse bine, le am desfacut, frecat, si strans din nou, tot asa face. Ce am de verificat e tensiune de incarcare. Dar cand s-a intamplat am si mirosit acid din baterie, deci nu prea arate bine pentru baterie.

Am scos-o din masina, o incarc si vad daca apoi isi revine. Poate totusi e ceva din circuit de incarcare.
bartro
Pana la urma era baterie. A stat o zi si jumatate la incarcare, cand am pus in masina tot nu a pornit, nu mai are putere. Am inlocuit-o si acuma sunt happy again dance2.gif
nmg
Nu stiu, eu niciodata n-am reusit sa incarc o baterie pe redresor chiar cand stiam ca e doar descarcata (am uitat-o de cateva ori cu farurile aprinse ...) Am tinut una si 2 zile si tot degeaba, cand am pus-o pe masina nici macar nu claxona cum trebuie. Dar dupa ce am pornit masina impinsa si am mers 2 minute era ca noua.


Poate ca era de la redresor, nu stiu ce sa spun.
Rares
QUOTE (bartro @ Jul 4 2008, 11:00 AM) *
Pana la urma era baterie. A stat o zi si jumatate la incarcare, cand am pus in masina tot nu a pornit, nu mai are putere. Am inlocuit-o si acuma sunt happy again dance2.gif


Eu am avut pe o alta masina o bateria la care trebuia sa ii verific nivelul de acid. Nu am facut asta nicioata in vreo 3 ani... si intr-o zi mi-a cedat bateria brusc. Pic de curent nu mai avea in ea. Poziiile de-abia se vedea ca erau aprinse.
Cineva mi-a spus ca daca nu am cmpletat acid, s-a oxidat elementele din baterie si posibil ca o bucatica de oxid de pe elemente sa fii cazut jos in baterie, facand scurt intre elemente...
Nu stiu daca e posibil asa ceva, nu am mai auzit la nimeni faza asta
bartro
QUOTE (nmg @ Jul 4 2008, 11:23 AM) *
Poate ca era de la redresor, nu stiu ce sa spun.

Era bun device cu care am incarcat-o. Dupa o noapte de stat avea 12,7 la borne, era incarcata. Dar nu mai duce curent. Cred ca s-a topit ceva intern. Defect de fabricatie, nu stiu. Cand am dat al cheie s-a invartit motor juma de tura incet, iar moris de acid, 3V pe borne. Fara sarcina iar a ajuns la 12 ceva volts. Poate mai merge la o Tico dar la M30 nu mai face fata.


QUOTE (Rares @ Jul 4 2008, 11:30 AM) *
Eu am avut pe o alta masina o bateria la care trebuia sa ii verific nivelul de acid. Nu am facut asta nicioata in vreo 3 ani... si intr-o zi mi-a cedat bateria brusc. Pic de curent nu mai avea in ea. Poziiile de-abia se vedea ca erau aprinse.
Cineva mi-a spus ca daca nu am cmpletat acid, s-a oxidat elementele din baterie si posibil ca o bucatica de oxid de pe elemente sa fii cazut jos in baterie, facand scurt intre elemente...
Nu stiu daca e posibil asa ceva, nu am mai auzit la nimeni faza asta

Da, bat veche era cu dopuri, insa nivel de lichid era ok.

QUOTE (bartro @ Jul 4 2008, 12:31 PM) *
Era bun device cu care am incarcat-o. Dupa o noapte de stat neconectat bateria avea 12,7 la borne, era incarcata. Dar nu mai duce curent. Cred ca s-a topit ceva intern. Defect de fabricatie, nu stiu. Cand am dat al cheie s-a invartit motor juma de tura incet, iar moris de acid, 3V pe borne. Fara sarcina iar a ajuns la 12 ceva volts. Poate mai merge la o Tico dar la M30 nu mai face fata.



Da, bat veche era cu dopuri, insa nivel de lichid era ok.

bartro
Au gasit talonul meu! fnd (22).gif celb (15).gif

Au dat din greseala alcineva, care s-a prins si a returnat la service de AC. Saptamana viitoare merg sa-l recuperez.
INTERCEPTOR
bravo
cu aer tre sa fac si eu la e 28
am gasit radiator de aer si ventilator
da radiator u are o teava rupta
sper sa se poata face
bartro
O poza
alex230ro
e de bine?smile.gif ca nu inteleg ce zice
bartro
QUOTE (alex230ro @ Jul 7 2008, 10:52 AM) *
e de bine?smile.gif ca nu inteleg ce zice

Scrie ca motor e ok, caroserie e ok, discuri de frane au fost inlocuite ca s-au fisurat, si erau ceva probleme cu electrica de bord. Este rezultat de un test de 100.000km de un BMW E32 cand era introdus pe piata.
MeHigh
QUOTE (INTERCEPTOR @ Jul 4 2008, 05:58 PM) *
bravo
cu aer tre sa fac si eu la e 28
am gasit radiator de aer si ventilator
da radiator u are o teava rupta
sper sa se poata face


vreau si eeeeeeu biggrin.gif
bartro
Update smile.gif

Masina merge, am luat si ITP, totul e ok.

Numai ca ma plictisesc si pentru prima data de cand am masina n-am ce sa fac la ea. Totul merge. blink.gif . As good as it gets, knock on wood.

Sper sa ajunge repede un pachetel din Germania cu amortizoare spate si alte maruntisi, ca sa am ce sa fac.
TiL
Bravo! mai rar asa senzatii biggrin.gif

BMW e30 Cabrio.gif
bytzu
oooffff...Doamne, acum am ajuns sa ne miram ca nu se mai strica..smile.gif) torusi e BMW, mah, nu caruta, am ras juma d ora cand am citit

iti zic eu ocupatie: spala tapiteria, interioru, pe la motor, totul luna...si dup-aia poate mai gasesti ceva de facut pe la ea...


Fraude am Fahren

offtopic: am in proiect acu in toamna un garaj in care o sa putem sa reparam , adica noi sa muncim, no charge..dar o sa detaliem asta in alt topic, sa speram ca rzolv cu cascavalu pana atunci
bartro
Am avut o faza dubioasa cu masina, s-a auzit brusc un zgomot cum af fi ca freaca ceva de la cardan podeaua masinei cand merg cu spate. Am facut vizual inspection, nu am vazut nimic dubios. Mers inainte era ok. La un momendat, 200 de metri mai departe, mergeam inainte, s-a simtit cum ceva loveste sub masina. Am oprit, nu era nimic pe drum, iar sub masina nu am vazut nimic suspect. De atunci nu mai am simit/auzit nimic ciudat. Treb sa ma sub masina sa vad ce o fi fost.

Ieri am avut ocazia de a conecta un tester la masina, carsoft era softul. La diagnoza de DME m-a iesit eror 'endstufe gruppe 1'. Am sters eror, am lasat decuplat DME 5 minute, cum a zis carsoft sa fac, apoi am pornit motor, am lasat pornit ceva timp si am refacut test. Nu mai s-a plans de endstufe. Poate am scapat ieftin smile.gif . In rest, destul de slab Carsoft asta. Optiunile cu 'live data' ca sa vad turatia de relanti, temperatura la diverse sonde, etc, nu m-a mers. Nu stiu daca nu e suportat de motronic 1.3, sau daca soft era de vina.
bartro
fuyou_2.gif
bartro
Masina e la doctor, o sa primeasca amortizoare noi pe spate, cu accesori, si iar am probleme cu suspensie fata, cred ca bucsile schimbata nici acum un an au cedat iar. O sa vedem.
bartro
Treb sa schimb si amortizoare fata. Tot gasesc unele de la Meyle, suspect de ieftine, nici 90 de euro set. Cine stie cum e cu Meyle asta?

Probabil din cauza amortizoare stricate s-au dus iar bucsele pe fata. Pacat, imi place feeling de barca. Acuma deja am schimbat amortizoarele pe spate, si cand m-am urcat in masina aveam impresie ca dau cu nas in asfalt, ca s-a ridicat spatele in sus. Si simt drum. Cea ce in Romania nu e neaparat un avantaj.

Mai a ramas la o roata un prezon blocat, trebuie scos cumva. Nu mergeti la Sama service ca le strang fara mila cu scule din asta pe aer. Am neglijat sa la desfac si se la strang cu bun simt, si acuma am patit-o.
INTERCEPTOR
bormasina.din pacate mult timp pierdut si nervi
bartro
Pana la urma avem 4 amortizoare noi, bucse pe fata, 2 discuri de frana spate. Am pus o poza cu un disc vechi.. Mai am de facut directia fata, ca nu prea sta pe drum cum trebuie din cauza ca s-a schimbat mai multe. Mai e de inlocuit un furtun de la sistemul de racire, de umplut instalatia cu antigel si suntem gata pentru iarna.

bartro
Ce roti sunt asta? Cine stie? Cine e Felgenspezialist?
ionusunt
bbs rc090 wink.gif 2 bucati (se separa mijlocul de restul jantei ) 17"
e acelasi model care il are si 316i pe urs si db85amd pe e12 . exista de 8inch latime si de 9inch. cele de 8 inch stiu sigur ca au et20 .au fost pe e39 si seria 8 late model cred (al lui lazar florian din nou are dinastea ) . si interceptor a avut daca mai tii minte .inainte de dotz wink.gif
bartro
QUOTE (ionusunt @ Nov 10 2008, 05:35 AM) *
bbs rc090 wink.gif 2 bucati (se separa mijlocul de restul jantei ) 17"
e acelasi model care il are si 316i pe urs si db85amd pe e12 . exista de 8inch latime si de 9inch. cele de 8 inch stiu sigur ca au et20 .au fost pe e39 si seria 8 late model cred (al lui lazar florian din nou are dinastea ) . si interceptor a avut daca mai tii minte .inainte de dotz wink.gif

Asa o fi dar acuma le vad pe un E32 si parca vine cam bine smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.