bartro
Dec 5 2007, 09:30 AM
QUOTE (CRM112 @ Dec 5 2007, 08:52 AM)

daca vrei iti imprumut fostele mele boxele pana una-alta.
Dar am si eu o curiozitate apropo de subiect: pe spate se monteaza 2 perechi de tweetere?!

ca sunt 2 lăcaşuri/boxa, sau asa am inteles eu din ce e acolo.
Mersi pentru propunerea, pana am strans bani cred ca o sa raman cu improvizatie pe care este. In spate cred ca nu era tweeter separat? cel putin, eu nu am gasit urme de asa ceva. Si 2 tweetere nu prea au rost oricum, problema cu marime asta de difuzoare sunt reproducere de frekvente joase.
bartro
Dec 5 2007, 09:52 PM
Azi am facut cam 2 ore de la aviatorilor pana drumul Taberei. Eram si speriat sa raman fara benzina ca s-a aprins bec si nu prea stiu cat de fiabil este ceas inca. Ca sa evit intamplari neplacute, am facut urmatoare investitia: un plin de 280RON. Distractia costa. Am facut si o poze. Tot nu inteleg de ce face guvernment legatura intre clasificare Euro si poluare, si nu intre sute de masini blocate in trafic cu motor pe relantiu si poluare. Sa nu mai spun de daune economice datorit camioane, muncitori, reprezentati si eu mai stiu ce oameni cu treaba sau utilaje blocate in trafic.
La benzineria era un baiat disperat in cautare de o sticla ca el nu mai a ajuns in timp. Cu ocazia asta am scapat si de niste sticle goale de antigel din portbagaj
brown.shark
Dec 5 2007, 10:14 PM
QUOTE (bartro @ Dec 5 2007, 09:52 PM)

Azi am facut cam 2 ore de la aviatorilor pana drumul Taberei. Eram si speriat sa raman fara benzina ca s-a aprins bec si nu prea stiu cat de fiabil este ceas inca. Ca sa evit intamplari neplacute, am facut urmatoare investitia: un plin de 280RON. Distractia costa. Am facut si o poze. Tot nu inteleg de ce face guvernment legatura intre clasificare Euro si poluare, si nu intre sute de masini blocate in trafic cu motor pe relantiu si poluare. Sa nu mai spun de daune economice datorit camioane, muncitori, reprezentati si eu mai stiu ce oameni cu treaba sau utilaje blocate in trafic.
La benzineria era un baiat disperat in cautare de o sticla ca el nu mai a ajuns in timp. Cu ocazia asta am scapat si de niste sticle goale de antigel din portbagaj

condoleante...pe de alta parte ceasul ala full la 90 parca cere autobahn...nu semafoare...
bartro
Dec 5 2007, 10:31 PM
QUOTE (brown.shark @ Dec 5 2007, 10:14 PM)

condoleante...pe de alta parte ceasul ala full la 90 parca cere autobahn...nu semafoare...
Cere dar nu primeste

Mai am de rezolvat un joc in sistemul de directie pana iesim afara la alergat. Si daca o sa mai opreste odata ploaie asta schimb si ulei de cutie.
CRM112
Dec 6 2007, 09:09 AM
dar harnic mai esti!

Referitor la exactitatea ceasului de nivel carburant: arata foarte bine (corect corelat si cu alte indicatii din OBC) cand este rezervorul plin, sau aproape plin. In general pana la 1/2 este ~ok. De acolo in jos poti sa ai o deviere care ajunge si la 10(20 de litri in situatii exceptionale) dar asta mai mult dupa ce o iei din parcare (daca a fost parcata inclinat de ex.), sau daca mergi "agitat". Gandeste-te ca rezervorul are 90l totusi

, iar sonda mi se pare ca e una singura, si mai e si ultra-jegoasa pe deasupra (dupa niste ani buni).
Question: ai ace rosii la ceasurile din bord ?!
Sunt curios cati km faci cu benzina aia

Eu reusesc undeva la 500km in traficul asta (mers mai economic).
ionusunt
Dec 6 2007, 09:24 AM
treaba aia cu guvernu norme de poluare etc e o manevra infecta cu scopul de a proteja productia si vanzarea de DACIE in romania ,deasemenea,si Cac@5u7 de tariceanu isi protejeaza afacerea (este reprezentant citroen ) ...etcc...etc....etc.....romania ....
bartro
Dec 6 2007, 10:20 AM
Despre acul, la mine deja cand e intre 40 si 20L incepe o fluctuatie. Ieri tot s-a aprins bec, s-a stins, s-a aprins, dar parca independent de o pozitia anume de masina (inclinat sau nu). Cred ca pur si simplu e murdare sonda, sau mai uzat pe bucata 20L - rezerva ca am vazut fostul proprietar baga cat 10 litri odata cand era bec aprins.Nu am ace rosie la bord, era intuneric afara si asa arate din cauza iluminare de bord. Cu cele 90L de benzina nu o sa fac mult in trafic asta, mers economic e si mai greu ca cutie e automata. Am vazut pe ac de consum instant ca indica mai putin la 70km/ora decat la 40km/ora.
QUOTE (ionusunt @ Dec 6 2007, 09:24 AM)

treaba aia cu guvernu norme de poluare etc e o manevra infecta cu scopul de a proteja productia si vanzarea de DACIE in romania ,deasemenea,si Cac@5u7 de tariceanu isi protejeaza afacerea (este reprezentant citroen ) ...etcc...etc....etc.....romania ....

Bine, asta tot zice toate lumea. Acuma ma intreb urmatoare lucru; in anul 2007, Romania find membru EU, chiar este inca asa de usor pentru cei la putere sa creaza o situatia asa de evident in favoara lor si chiar nu pot fi facut nimic? Ca toate lumea sa plange si schimbari nu prea sunt.
ionusunt
Dec 6 2007, 10:28 AM
off topic - nu facea lumea nimic inainte de 89 cand se murea efectiv de foame ca sa isi faca ceausescu palat .....se daramau cladiri vechi ,monumente,biserici ,pt a face loc blocurilor si casei poporului si lumea statea la coada la ratie de mancare (daca aia se putea numi mancare.) a trebuit sa dea tonul oamenii lui iliescu sa faca lumea ceva si asa ce au facut a fost un haos,in favoarea celor ce au instigat la ceea ce a fost....nu are nimeni tupeu sa le zica faca ceva...parerea mea e ca e nevoie de a doua revolutie,de data asta facuta cum trebuie

sunt perfect de acord cu tine -eu unul m-as duce sa arunc cu ceva dupa ei cum ies pe poarta palatului victoria .....vine cineva cu mine ?

deasemenea propun un meeting cu masini non euro sau euro 1 sa le turam in fata palatului sa facem un protest...evident va fi degeaba
Ce sa fac si eu acum decat sa fiu offtopic?
Nu facea lumea nimic inainte de '89 pentru ca era securitatea peste tot si evident le era frica tuturor. Oamenii lui II de fapt erau oamenii altcuiva si toata afacerea asta a fost comandata pentru a dizolva cortina de fier si blocul comunist. A fost totul relativ ok pana la noi, dar fiind in coasta rusilor treaba e destul de apriga. Uite ce diferente sunt intre regiunile tarii si cum au evoluat lucrurile in aproape 20 ani. Interesele din spatele intereselor, petrolul si padurile noastre, agricultura si alte industrii care se schimba. Priveste ce se intampla cu rafinariile noastre, cu otelul nostru si painea noastra.
Baze militare ale usa la constanta si mittal steel in iasi, roman si multe alte zone. Globalizarea vine cu un pret, si normal ca e ajutata de guvern. Apia este doar praf in ochii nostri, un can-can elaborat. Majoritatea decide, si din pacate majoritatea se supune majoritatii.
ionusunt
Dec 6 2007, 05:27 PM
QUOTE (xox @ Dec 6 2007, 03:48 PM)

Majoritatea decide, si din pacate majoritatea se supune majoritatii.
true
sa revenim on topic .ai reusit sa faci ceva poze cu vaporul mai in detaliu sa vada si ochiu nostru ?
bartro
Dec 6 2007, 06:22 PM
QUOTE (ionusunt @ Dec 6 2007, 05:27 PM)

sa revenim on topic .ai reusit sa faci ceva poze cu vaporul mai in detaliu sa vada si ochiu nostru ?

Nu. Daca le fac intre direct la topic 'cea mai murdare masina' oricum. Si daca o spal o sa vad toate defecte nu nu mai imi vine sa fac poze. Deci, treb sa ma prind live odata
bartro
Dec 6 2007, 07:04 PM
Mai revin un pic la subiect de difuzoare. Am mers ieri la vreo 3 magazine cu suport de difuzor de la masina in mana, in cautare de un difuzor care incape acolo. Ce am aflat este ca cele de 13cm sunt prea mici, cele de 16,5cm sunt prea mare. Pe net am gasit cateva indicatii ca de fapt marimea ar fi 5-1/4 Inch. Dar am gasit si o pereche de JVC-uri la 16cm care au incaput, numai ca buza lor nu era plat, era curbat si ramana luft intre suport de plastic al masinei si rama difuzorului. 16cm ar fi cam 6-1/4 de inch. Idea este ca nu pot sa fac nici o comanda online (unde am de ales la multe modele) si nu stiu unde as putea sa ma duc sa fac niste probe la o gama de difuzoare mai larg decat au au la Flanco (unde in rest m-au ajutat foarte bine dar din pacate nu am gasit ceva care imi convine). As putea sa pun de 5-1/4 dar nu pot cat timp am idea ca undeva pe lumea asta exista si difuzoare de 16cm care incap. Marime conteaza.
CRM112
Dec 6 2007, 11:12 PM
Ca sa probezi boxe poti incerca atunci cand ai timp sa mergi la un magazin care vinde si monteaza; discuti cu ei, vezi ce spun, si ce au.
In Vitan, in targ sunt mai multe, mai poti incerca si la subsol la parcare la Intercontinental, su alte locuri de gen.
bartro
Dec 8 2007, 11:43 AM
Am schimbat ulei la cutie. Am mers pe autostrada ieri, era ceata de nu vedeam nimic ( ce faruri proaste are, de la 2002 erau mai bune ) da din fericire nu am vazut nici un accident. La un momendat nici nu mai vedam aproape deloc linie desenate pe asfalt.
Odata cu mers asta am constatat ca neaparat treb sa rezolv joc in volan si bucse fata, ca e destul de grav. Azi am vazut ca bucsa de la brat superior dreapta e rupta si nici nu mai sta centrata.
Acuma am 2 optiuni, sau schimbare de bucse, sau gasesc brat cu tot, cea ce poate e mai interesant ca capat de bara nu sa schimbe separat si cine stie cum mai o fi.
Dar am o nelamurire, am gasit brate de aluminiu si de otel. Si undeva am citit ca daca ai deja otel nu treb sa pui aluminiu. Pe realoem le vad amandoi listata. Nici nu stiu ce am pe masina.
brown.shark
Dec 8 2007, 12:06 PM
QUOTE (bartro @ Dec 8 2007, 11:43 AM)

Am schimbat ulei la cutie. Am mers pe autostrada ieri, era ceata de nu vedeam nimic ( ce faruri proaste are, de la 2002 erau mai bune ) da din fericire nu am vazut nici un accident. La un momendat nici nu mai vedam aproape deloc linie desenate pe asfalt.
Odata cu mers asta am constatat ca neaparat treb sa rezolv joc in volan si bucse fata, ca e destul de grav. Azi am vazut ca bucsa de la brat superior dreapta e rupta si nici nu mai sta centrata.
Acuma am 2 optiuni, sau schimbare de bucse, sau gasesc brat cu tot, cea ce poate e mai interesant ca capat de bara nu sa schimbe separat si cine stie cum mai o fi.
Dar am o nelamurire, am gasit brate de aluminiu si de otel. Si undeva am citit ca daca ai deja otel nu treb sa pui aluminiu. Pe realoem le vad amandoi listata. Nici nu stiu ce am pe masina.
pt romania sigur cele din otel forjat . cele de AL se deformeaza relativ usor , la cum e prin buc.... cel mai elegant o suspenzi intii si verifici toate cele 4 brate / pivoti si apoi vezi daca brate sau doar bucse .
bartro
Dec 8 2007, 12:20 PM
QUOTE (brown.shark @ Dec 8 2007, 12:06 PM)

pt romania sigur cele din otel forjat . cele de AL se deformeaza relativ usor , la cum e prin buc.... cel mai elegant o suspenzi intii si verifici toate cele 4 brate / pivoti si apoi vezi daca brate sau doar bucse .
Am de otel cred, m-am uitat acuma, sunt vopsite negru, cele din aluminiu din cat am vazut poze nu sunt vopsite. De deformari, nu stiu daca e chiar asa, e vorba de brate superioare. Nu dai in borduri cu ele. Oricum, daca am otel raman cu otel. De ridicat si verificat, asa ar trebui, dar nu stiu daca e destept sa schimb intai bucsa (trebuie presata etc) si apoi peste o mie de km sa constat decesul capat de bara. Am vazut urmatoarea oferta si mi sa pare foarte ieftin:
http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenker-Vor...1QQcmdZViewItemO fi bune de ceva?
brown.shark
Dec 8 2007, 05:26 PM
QUOTE (bartro @ Dec 8 2007, 12:20 PM)

Am de otel cred, m-am uitat acuma, sunt vopsite negru, cele din aluminiu din cat am vazut poze nu sunt vopsite. De deformari, nu stiu daca e chiar asa, e vorba de brate superioare. Nu dai in borduri cu ele. Oricum, daca am otel raman cu otel. De ridicat si verificat, asa ar trebui, dar nu stiu daca e destept sa schimb intai bucsa (trebuie presata etc) si apoi peste o mie de km sa constat decesul capat de bara. Am vazut urmatoarea oferta si mi sa pare foarte ieftin:
http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenker-Vor...1QQcmdZViewItemO fi bune de ceva?
cred ca s-a expirat intre timp
bartro
Dec 8 2007, 08:53 PM
QUOTE (brown.shark @ Dec 8 2007, 05:26 PM)

cred ca s-a expirat intre timp
Asa ca mai incerc odata
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...A:IT&ih=024
pivotul bratului superior se duce mai greu... dar mai bine iei brat cu totul

despre materialul bratelor, presupun ca diferenta majora e masurata in kilograme. Poate ca nu-i recomandat sa ai un brat de aluminiu si unul de otel, dar nu cred ca e contraindicat sa schimbi materialul daca schimbi perechea.
florin83
Dec 9 2007, 09:39 PM
QUOTE (bartro @ Dec 8 2007, 11:43 AM)

Am mers pe autostrada ieri, era ceata de nu vedeam nimic ( ce faruri proaste are, de la 2002 erau mai bune ) da din fericire nu am vazut nici un accident. La un momendat nici nu mai vedam aproape deloc linie desenate pe asfalt.
same problem
here
brown.shark
Dec 9 2007, 10:12 PM
QUOTE (bartro @ Dec 8 2007, 08:53 PM)

cam turcika...ioc etiket , ioc blastic , ioc cutii orijinal....kok guzel ....super geseft...
bartro
Dec 10 2007, 12:12 AM
QUOTE (brown.shark @ Dec 9 2007, 10:12 PM)

cam turcika...ioc etiket , ioc blastic , ioc cutii orijinal....kok guzel ....super geseft...
hmda.. ma gandeam sa intreb nemtul de vreo marca. nu ar fi exclus ca le a scos din cutie ca a face foze. Scrie 2 ani garantie..
brown.shark
Dec 10 2007, 09:38 AM
ce fel de garantie ? o lasa pe soacra-sa in custodie ?
bartro
Dec 10 2007, 11:08 AM
QUOTE (brown.shark @ Dec 10 2007, 09:38 AM)

ce fel de garantie ? o lasa pe soacra-sa in custodie ?
Sper ca nu. Oricum .de nu ca .ro . Ca sa evit o disctutia inutila pe tema de fiabilitatea vanzatorului respectiv as aprecia raspunsuri mai strict pe subiect, fara suparare.
Saptamana asta intentionez s-o fac o diagnoza pe bordura lui Interceptor si apoi vad ce trebuie schimbat. Daca treb sa schimb tot set cum e in link consider serios sa cumpar set asta, ce pica in viitor mai schimb atunci. Tot e mai bine decat ce e acuma pe masina asta.
brown.shark
Dec 10 2007, 11:36 AM
la cit te costa cu transport le cumperi din romania , febi sau lemforder .
bartro
Dec 10 2007, 11:40 AM
QUOTE (brown.shark @ Dec 10 2007, 11:36 AM)

la cit te costa cu transport le cumperi din romania , febi sau lemforder .
O sa fac un total. Ce ai mentionat tu au tot asa seturi complete?
brown.shark
Dec 10 2007, 11:46 AM
no . cumperi la bucata dar daca iei tot poti sa ceri discount bun , ai alt tupeu la garantie (oricum in 2 ani se fac praf) , doar sa le montezi in service autorizat RAR . daca vrei o solutie totala vb diseara pe mess .
TiL
Dec 10 2007, 01:36 PM
Despre preturi... cele patru brate cu bucsi costa cam 9 mil aici. Capetele de bara + bielete antiruliu mai costa 2-3 mil cel putin. Bucsa semicaseta mai costa si aia ceva. Ajunge la pret aproape dublu fata de cele la 150E+transport.
Iar la E32 preturile or fi un pic mai mari, ca bratele superioare sunt mai mari, cele inferioare probabil sunt identice.
Asta, intr-adevar, daca nu gaseste pe cineva sa-i faca discount pentru achizitie.
Ar mai fi problema calitatii... am luat si eu de la cineva 4 brate cu 5 mil, cred ca erau chiar de E32, dar am reusit sa le pun la E28. Dar calitatea e putin indoielnica in comparatie cu Lemforder. Totusi, la ~6 luni de la montare se tin inca bine
brown.shark
Dec 10 2007, 05:52 PM
cit ai socotit transportul ?
TiL
Dec 10 2007, 05:58 PM
pana in 50E?
bartro
Dec 10 2007, 06:10 PM
QUOTE (TiL @ Dec 10 2007, 05:58 PM)

pana in 50E?
35, am intrebat.
bartro
Dec 19 2007, 11:28 AM
Pana la urma la suspensie fata nu a fost decat 2 busce, bara conexiune si bucsa la semicaseta. Destul de bine pentru buget. Acuma directie e mai direct, nu mai o zona 'moarta' cand roti stau drept asa de mare. Mai a ramas ceva, dar pot sa traiesc cu asta pana se fac vremuri mai calzi.
Mai am comandat pe ebay ceva lucruri mici de interior si exterior.
Vreau sa montez si HID ca faruri sunt foarte slabe. Am vazut pe ebay un set faruri xenon original de E32 de la Hella, dar nu stiu daca merite cumparate. Sunt destul de veche si becuri la schimb nu se gasesc la BMW ca BMW a crezut ca nu se strica cand au proiectat faruri. Banuiesc la un kit chinezesc mai gasesc consumabile, ca cu siguranta nu sunt proiectate sa tine o viata. Cred ca o sa caut un kit chinezesc care nu da erori la OBC, de 55W 6000K.
bartro
Jan 1 2008, 12:08 PM
Am mers cu balena la primul drum de afara

Cu ocazia sarbatorii am facut o vizita la niste prieteni care au inchiriat o cabana in zona Dejani, langa Fagaras. Zona e foarte linistita. Era ceva zapada, si soare. La noapta s-a facut sub -10.
Am mers pe un drum mai putin aglomerat, bucuresti - targoviste - campalung - rucar - bran - rasnov - cercaia - fagaras - dejani. Drum era deloc aglomerat, cu eceptia bucata la castellul Bran. In schimb, nu e foarte bun. Nu era zapada, dar sunt denivelari si o groapa ocazionala.
Masina s-a tinut bine, cu exceptia o mica alunecara la o curba mai stransa, la care am facut o corectia la volan si imediat s-a revenit. Cred ca am cauciucuri de iarna cam imbatraniti

.
Spre dejani am mers tot drum cu trapa usor deschisa ca era o caldura infernala, cred ca a ramas clima blocat pe cald undeva. La intors nu am avut problema asta. A doua dimineata era foart frig si nu a pornit, s-a innecat. Dupa ce am scos mufa la debitmetru, a pornit bine.
In total am facut cam 560 de kilometri. Consum undeva pe la 10%-12% foarte estimativ.
ionusunt
Jan 1 2008, 05:13 PM
f misto la dejani acolo.am facut 2 revelioane acolo. the middle of nowhere
bartro
Jan 3 2008, 08:55 PM
Dupa intrebari multiple pun si eu 2 poze cu masina mea.
Mihai_AMD
Jan 3 2008, 10:08 PM
QUOTE (bartro @ Jan 3 2008, 08:55 PM)

Dupa intrebari multiple pun si eu 2 poze cu masina mea.
.gif)
c tare!!! toti asteptam poze cu masina si cand ai pus...vede-o daca poti
CRM112
Jan 4 2008, 08:21 AM
e ceva in neregula cu felul in care sta inchisa capota

(poza 2, coltul stang al masinii

)
bartro
Jan 4 2008, 08:44 AM
QUOTE (CRM112 @ Jan 4 2008, 08:21 AM)

e ceva in neregula cu felul in care sta inchisa capota

(poza 2, coltul stang al masinii

)
Stiam ca o sa vede cineva

Asa e. Masina pe exterior nu arate bine. Poate o sa rezolv asta, poate nu. Cum sufera o masina rulata in bucuresti nu prea are rost s-o fac perfecta. Mai are tot feluri de lovituri la usi, si, cea pe pe mine deranjeaza cel mai mult, aripa spata dreapta, unde trebuie sa fie bandou cel mic. Dedesubt e ok.
alexb32
Jan 4 2008, 03:02 PM
ai incercat sa vezi poate nu este reglata bine capota ?
bartro
Jan 4 2008, 07:38 PM
QUOTE (alexb32 @ Jan 4 2008, 03:02 PM)

ai incercat sa vezi poate nu este reglata bine capota ?

Este usor infundat, se vede pe poza. Pare impins spre spata de unde are lovitura. Atinge si un pic stergatorul de pasager. Cred ca s-a indoit un pic la legatura intre capota si bara de sistem de inchidere capotei, in fata. Se regleaza, insa si vopsea decojeste ceva si e decolorat si tot prefer sa gasesc o capota gri in stare buna ca s-o inlocuiesc in loc sa reglez + chit + revopsit. Nu o sa gasesc probabil, dar inca visez
bartro
Jan 12 2008, 06:42 PM
Azi m-am ambitionat si am sapat masina din nameti de zapada. Nu mai fusese pornit de inainte de ninsoare de pe 3 ianuarie, dar a pornit la prima cheie. Am dat jos zapada de pe ea (era destul ca in lipsa de un loc pentru aruncare de zapada de la locuri de parcare in jurul balena, mai au aruncat pe masina), am pus cutie in "D" si am plecat. Stabilitatea pe stradute cu zapada e chiar bine, nu m-a surprins cu nici-o miscare surprinzatoare. Asta relativ la yaris care cam patineaze la orice acceleratie. Daca stiam nici nu mai mergeam cu yaris zilele astea cand a nins.
TiL
Jan 13 2008, 12:27 AM
Am un E32 numare straine in apropiere, roti mari, suspensii sport, buzele de la aripi subtiate ca sa intre cauciucul la fix, cu siguranta nu are caciucuri de iarna. Si totusi saptamana asta l-am vazut parcat in diferite locuri printre nameti

Le ajuta greutatea mare.
bartro
Feb 3 2008, 10:46 PM
Ultimele poze

A devenit evident ca ma pregatesc pentru un atac la categorie 'cea mai murdare masina'. Butcky, pregateste te pentru o lupta murdare..
MeHigh
Feb 7 2008, 03:03 PM
ce nefericita arata asa, cu nasul spart si buza umflata
bartro
Feb 7 2008, 03:24 PM
QUOTE (MeHigh @ Feb 7 2008, 03:03 PM)

ce nefericita arata asa, cu nasul spart si buza umflata

Stiu. Nas e comandat, buza mai sta. Asa era cand am cumparat masina.
CRM112
Feb 7 2008, 05:08 PM
usurel-usurel cu miscari de vāslaşi

poate totusi mai luam un vaporaş

......dar mai incolo asa
bartro
Feb 7 2008, 05:43 PM
QUOTE (CRM112 @ Feb 7 2008, 05:08 PM)

usurel-usurel cu miscari de vāslaşi

poate totusi mai luam un vaporaş

......dar mai incolo asa

Chiar nu ma intereseaza asa mult aspect estitic exterior. Se merge si sa fie tehnic ok.
CRM112
Feb 7 2008, 10:42 PM
ma refeream ca usor-usor se face, nu exterior conteaza; eram mai glumet ca scapasem de la scarbici
no offence sper
bartro
Feb 8 2008, 09:45 AM
QUOTE (CRM112 @ Feb 7 2008, 10:42 PM)

no offence sper

None taken.
In functie de cum o fi buget in viitorul apropriat o dau la un vopsit, sau nu. Mai am si 2002-ul... Vreau sa cumpar si un apartament (visez de o casa dar nu cred ca e posibil). Etc.
bartro
Feb 9 2008, 08:08 PM
Am schimbat ulei + filtru. Am pus Castrol Magnatec 15W40 (semi sintetic), sper sa fie prea gros. Intentionez sa mai fac un schimb mai spre vara, daca nu consume mult pana atunci mai incerc si alt ulei. Website de Castrol imi recomanda Magnatec 10W40 sau Edge sport 10W60.. Ce nu inteleg este ca in manual de masina, care contine un fel de termometru cu temperaturi exterioare, si ce ulei se potriveste, 10W40 este incadrat de la -30 pana +10. O fi altfel cu uleiuri mai noi?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.