bartro
Dec 31 2009, 04:12 PM
QUOTE (Sportivu @ Dec 31 2009, 03:19 PM)

1.8-2.1 astea au fost cifrele la mine, depinde banuiesc de cat de frig e afara...
Mersi Catalin. Deci sunt un pic peste referinta ta.
Cu frig, nu stiu. Daca motor e cald eficienta e la fel in conditiile in care benzina sa pulverizeaza bine, doar ca aer rece contine mai mult oxigen parca.
Consumul in timp de iarna e mai mare din cauza ca dureaza mai mult pana sa incalzeste motorul (si poate sa circula mai prost). Asa in mers cu motor cald nu am observat (mare) diferenta. Cand am mers la Dejani si erau -15 grade afara si tot cam 10% a consumat, ca de obicei.
LE: a posta si David intre timp. Cam mare diferenta fata de a mea. Care ar fi cauza? Am sonda lambda noua, debitmetru am mai schimbat odata. Bujiile arata ca nu merge 'bogat'. Consum de oras si extraurban sunt in parametrii de fabrica. Oare conteaza ca e OBC de 735? De unde 'stie' consum? Parca calculeaza in functie de timp de deschidere de injectoarele. Poate flow-rate setat in OBC nu e bine.
David
Dec 31 2009, 04:23 PM
Chiar nu stiu ce sa spun ... Sa fie oare din cauza de 735?... Sau o fii la mine stricat ...

Chiar n-am idee... Ai schimbat destule pe acolo si totusi... Ai incercat si o resetare?
bartro
Dec 31 2009, 04:53 PM
QUOTE (David @ Dec 31 2009, 04:23 PM)

Chiar nu stiu ce sa spun ... Sa fie oare din cauza de 735?... Sau o fii la mine stricat ...

Chiar n-am idee... Ai schimbat destule pe acolo si totusi... Ai incercat si o resetare?
Se pare ca 735 are acelasi injectoare, deci nu poate fi de acolo. Poate chiar atat consuma la ralanti. Motorul tremura un pic la ralanti, deci nu merge optim. Totusi diferenta fata de a ta e cam mare.
David
Dec 31 2009, 05:21 PM
CITAT(bartro @ Dec 31 2009, 04:53 PM)

Se pare ca 735 are acelasi injectoare, deci nu poate fi de acolo. Poate chiar atat consuma la ralanti. Motorul tremura un pic la ralanti, deci nu merge optim. Totusi diferenta fata de a ta e cam mare.
Vezi ce-ti spune INTERCEPTOR!
CITAT(David @ Dec 31 2009, 05:19 PM)

Vezi ce-ti spune INTERCEPTOR!
Ma gandesc sa nu fii fost setat pentru a citi alti parametri , alta presiune ...
bartro
Dec 31 2009, 05:53 PM
Interceptor injura pe tot ce inseamna electronica

, fiecare cu specialitatea lui, a lui e mechanica.
O dau eu de cap, stati linistiti
Gata cu forum, ne vedem in 2010. La mult ani!
David
Dec 31 2009, 05:56 PM
La multi ani si tot ce-ti doresti tu sa se implineasca !
bartro
Jan 2 2010, 08:31 PM
De mai mult timp am o nelamurire. Caseta de directie cum e pe E32, Recirculating-ball sa spune in engleza, are un joc cand sunt rotile cotiti. Cand rotile sunt drepti (sau volan la mijloc), nu trebuie sa aibe joc. Asa e sistemul. Acuma, dupa ce au trecut multi ani si au fost inlocuit piese la punte fata, volan, si cine stie prin ce a mai trecut masina, cand am volan la mijoc, masina merge usor stanga. As vrea sa corectez geometrie, dar de unde stiu ce considere caseta de directie 'mijlco', adica pozitia pentru drept inainte? Cred ca e important sa stiu, ca sa reglez apoi un joc cat mai putin cand merg drept inainte. Caseta are un semn undeva?
Si alceva, a incercat cineva odata un MP3 player pe FM? ceva de gen
http://www.spot.ro/prod_Modulator-FM-cu-RD...00-gama-PREMIUM ? Mi se pare o posibilitate pentru a pastra interiorul masinei original si a ramana in pas cu tehnologia. Cel din link chiar iti arate titlul melodiei sau cine te suna pe mobil pe display-ul radio (daca are RDS).
Ciupanezu
Jan 2 2010, 09:04 PM
Cel din link chiar pare de calitate, mai ales că poate fi folosit alături de un iPhone, o să mă gândesc şi eu la unul, eu am iPhone şi mi-ar plăcea să-l leg la sistemul audio al maşinii chiar dacă am magazie de cd-uri.
Există alte interfaţe mai complexe pentru a folosi iPhone-ul pe E39, însă preţul este cel puţin descurajant, adică sare de 200 €.
Singurul dezavantaj al unui modulator FM este calitatea audiţiei la volum ridicat.
La volum ridicat distorsionează.
Magazia de cd-uri oferă o calitate superioară a audiţiei.
bartro
Jan 2 2010, 09:52 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Jan 2 2010, 09:04 PM)

Singurul dezavantaj al unui modulator FM este calitatea audiţiei la volum ridicat.
La volum ridicat distorsionează.
Magazia de cd-uri oferă o calitate superioară a audiţiei.
Sunet la volum tare sa distosioneaza daca cresti volum de pe player (modulatie de amplitudine pe FM e limitate, teoretic ar fi ilegal o depasire de o limita anume, ca banda necesare de frekventa ar fi prea mare si probabil si demodulator in casetofon are filtre), dar daca folosesti volum de pe radio pentru cresterea volumului, nu ar trebui sa fie probleme legat de volum.
Va fi alte surse de distortiune (care isi mentin proportia fata de volum), dar avand in vedere ca e vorba de redade de MP3 nu mi se pare justificat sa am prea multe pretentii asupra calitatea, doar se prinde radio FM ala bine fara zgomote ciudate si prea mult zgomot fundal.
Si da, calitatea de FM e sub CD. Latimea de banda e mai mic, la cd teoretic 0 - 22,05kHz, la FM parca e 30 - 15kHz. Signal to noise ratio e mult mai slab la FM, probabil si dynamic range. Dar inca odata, e vorba de MP3 playback.
Oare pot sa fac o proba undeva?
Ciupanezu
Jan 2 2010, 10:02 PM
Da, aşa este, însă distorsionarea devine deranjantă la volum ridicat, la asta mă refer.
Ştiu şi asta, FM-ul are calitate mai slabă decât CD-ul, la fel cum CD-ul are o calitate mai slabă decât discul de vinil.

La banii ăştia cred că e un aparat destul de bun, din păcate nu cred că se poate proba.
Daca-mi iau o să-ţi dau să probezi.
bartro
Jan 2 2010, 10:07 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Jan 2 2010, 10:02 PM)

Daca-mi iau o să-ţi dau să probezi.

Valabil si invers

LE: a propos de vinil, ce frumos e asa ceva:
http://www.youtube.com/watch?v=S0hRzEihsR4
Ciupanezu
Jan 2 2010, 10:33 PM
Într-adevăr.

În copilărie, era una dintre cele mai mari plăceri pentru mine să ascult discuri la pick-up şi benzi la magnetofon.
bartro
Jan 2 2010, 10:50 PM
QUOTE (Ciupanezu @ Jan 2 2010, 10:33 PM)

Într-adevăr.

În copilărie, era una dintre cele mai mari plăceri pentru mine să ascult discuri la pick-up şi benzi la magnetofon.
Si al meu. Tatal meu avea u cutie plina de discuri mici de 45 de ture. Statam in podul casei si le ascultam. Apoi am primit de la mos nicolae primul meu pick-up, ce fericit eram

O sa mai cumpar un pick-up, am avut apoi un
Dual, era bun, din pacate am reusit s-l distrug
Ciupanezu
Jan 2 2010, 11:00 PM
Eu şi acum mai am multe discuri, unele cu muzică si altele cu poveşti.
Şi eu mi-aş cumpăra un pick-up, am avut unul, întotdeauna îi c**ăţam şi îi schimbam acele.

De fapt îl acum şi acum, zace în debara.
Din păcate l-a făcut sora mea praf, e mai mică cu 12 ani decât mine.
Aşa arată:
http://www.okazii.ro/catalog/24715887/PICKUP-RFT-PA2040.html
ionusunt
Jan 3 2010, 06:39 AM
QUOTE (Ciupanezu @ Jan 2 2010, 11:00 PM)

Eu şi acum mai am multe discuri, unele cu muzică si altele cu poveşti.
Şi eu mi-aş cumpăra un pick-up, am avut unul, întotdeauna îi c**ăţam şi îi schimbam acele.

De fapt îl acum şi acum, zace în debara.
Din păcate l-a făcut sora mea praf, e mai mică cu 12 ani decât mine.
Aşa arată:
http://www.okazii.ro/catalog/24715887/PICKUP-RFT-PA2040.htmleu inca folosesc pick up ul dar pentru alte lucruri decat ascultat muzica.... intr-adevar calitatea sunetului pe discul de vinil e suprema ,dar depinde si de doza pe care o folosesti la asa ceva . exista foarte multe tipuri de doze .
pick up mai gasiti de cumparat pt doritori ,recomand cu caldura modelele mai slabe de la audio tehnica,omnitronic,gemini sau numark ,slabe ca performante pt dj ma refer ,insa pt ascultat sunt ceea ce trebuie ,insa unele necesita preamplificare . mai gasiti in stare f buna dar sh pe okazii.ro . Dual cum a spus si bart sunt f bune.
numark fac si un model portabil cu preamp si boxe in el dar si iesiri RCA ,foarte bun de luat si in excursie
PS: cine mai are vinil uri cu jazz si funk , si vrea sa scape de ele, sa ma anunte neaparat!
Ciupanezu
Jan 7 2010, 01:58 AM
@Bartro:
Am cumpărat azi modulatorul, este foarte de calitate, chiar îl recomand.
Mulţumesc pentru link!

Prima dată l-am testat pe o frecvenţă prea apropiată de alt post de radio, apoi l-am pus pe 93.0 şi chiar funcţionează perfect.
Fără zgomot de fond, calitatea audiţiei poate fi comparată cu magazia de cd-uri OEM pe care o am.
Eu am conectat iPhone-ul prin bluetooth, acum pot asculta toate melodiile din telefon, chiar sunt foarte mulţumit de acest produs.
Dacă vrei să vezi cum funcţionează, te aştept.






bartro
Jan 7 2010, 11:35 AM
QUOTE (Ciupanezu @ Jan 7 2010, 01:58 AM)

Mulţumesc pentru link!

Fără zgomot de fond, calitatea audiţiei poate fi comparată cu magazia de cd-uri OEM pe care o am.
Cu placere. Eu inca nu am ajuns sa-l cumpar, am fost plecat.
Pana la urma nu deformeaza sunet la volum mare, nu?
Ciupanezu
Jan 7 2010, 11:48 AM
Nu, chiar deloc.

Merge neaşteptat de bine.
Eram sceptic pentru că am mai avut pe mână modulatoare FM, acesta este de o calitate mult superioară.
bartro
Jan 7 2010, 11:54 AM
Chinezerii sunt multe. Sound Fly cred ca e ceva mai serios. Carcasa e metalic?
Ciupanezu
Jan 7 2010, 12:06 PM
Nu, e dintr-un plastic mai dur.
bartro
Jan 17 2010, 05:14 PM
Azi s-a aburit situatia brusc. A aparut pe bord avertizare pentru nivel scazut de antigel, si a inceput sa iese abur de sub capota. Am oprit motorul, bine ca nu s-a supraincalzit. Culmea, am gasit pompita pentru incalzire habitaclu spart. Sa fisurasere un magnetel de la 'turbina' de la motoras care incet incet a mancat prin corpul de pompa, pana a facut crapatura. Am scos pompa din circuit, acuma tot sa incalzeste habitaclu, dar mai putin pe relanti cand pompa de apa de la motor are un debit mai scazut.
Am scapat ieftin.
ps. cine are de vanzare de o pompa??
MeHigh
Jan 17 2010, 11:00 PM
eu nu am pompita aia acolo, langa electrovaslvele de caldura. nu stiu daca a fost vreodata. cred ca poti merge linistit cu masina pana o gasesti, totusi...vine vara
bartro
Jan 17 2010, 11:26 PM
Da, merge, dar vreau sa fie totul la locul lui.
Ce imi place si la pompita aia e ca functioneaza caldura si cu motorul (cald) oprit.
bartro
Jan 19 2010, 09:48 PM
Poza de sezon
David
Jan 23 2010, 03:43 PM
bartro
Jan 24 2010, 05:39 PM
Si
asa a pornit animalu' azi dupa ger de minus 18 sau cat a fost la noapte. Boring.
lord halo
Jan 24 2010, 06:33 PM
frumos !
David
Jan 28 2010, 05:30 PM
CITAT(bartro @ Jan 24 2010, 05:39 PM)

Si
asa a pornit animalu' azi dupa ger de minus 18 sau cat a fost la noapte. Boring.
Pornire normala! La fel porneste si la -24...
lord halo
Jan 28 2010, 07:14 PM
nu ma pot hotari care e mai frumos dintre septari : e32 sau e23 sau e38

Am o mare dilema .
ionusunt
Jan 28 2010, 09:04 PM
a frumusete...eu zic e23 toata ziua. e cel mai ....interesant dintre ele. e32 e putin mai serios,e38 e deja la costum.
Ciupanezu
Jan 28 2010, 10:04 PM
QUOTE (lord halo @ Jan 28 2010, 07:14 PM)

nu ma pot hotari care e mai frumos dintre septari : e32 sau e23 sau e38

Am o mare dilema .

Asta e o întrebare fără răspuns.
bartro
Jan 28 2010, 10:42 PM
Botul de E23 e foarte frumos, agresiv si elegant. Poate cel mai reusit din toate BMW-uri, dupa gustul meu. Spatele la E23 imi place mai putin. E32 mai arate un pic ca BMW-uri clasice, e mai moderna dar totusi nu prea e, daca e cu motor M30. E32 e inca o masina nici clasica nici moderna, probabil e in perioada in care e cel mai putin apreciata. E38 cred ca are un interior mai reusit, si motoare mai moderne. Dar e si mai mare ca E32, un stiu cat de practic mai e in Bucuresti, cel putin E32 e cam lungimea maxima care incape la mine la bloc in parcare. Din toate eu prefer E23, imi place masini vechi.
lord halo
Jan 29 2010, 12:05 AM
am avut timp sa reflectez un pic . Eu am asa e23-728i , e32-735i si e38-728i .
La exterior imi place fata de e23 spatele de e32 si laterala sau linia de la e38 . La interior e38 - pozitie volan dotari confort etc. Totusi cel mai dor imi este sa merg cu e32-ul . Are un aer misterios,aparte . Cel mai zvelt la demaraj mi se pare e23 dar pozitia la volan este in urma tare fata de celelalte doua. E32-ul vrea talpa - ce-i drept l-am si facut un pic mai racing , mai rigid . E38 este imperial in mers. Limuzina . Are si demaraj la nevoie . Dar cred ca cel mai bun compromis il are e32-ul . Si totusi... mi-e cam greu sa ma hotarasc pe care sa-l scot la plimbare ...
Cred ca in plan obiectiv triumfa e38-ul. Desi sunt masini germane e un mare impas emotional in a da premiul cel mare ...
Ciupanezu
Jan 29 2010, 12:22 AM
Toate sunt frumoase în felul lor.
bartro
May 2 2010, 08:43 PM
Am si eu cauciucuri HydraGrip pe E28. Mi se par prea moi, vara pe asfalt. Cam slabe la franare si stabilitate. Dar frumoase
bartro
May 3 2010, 02:41 PM
QUOTE (TiL @ May 3 2010, 03:00 PM)

Am si eu cauciucuri HydraGrip pe E28. Mi se par prea moi, vara pe asfalt. Cam slabe la franare si stabilitate. Dar frumoase

Aderenta chiar e ok vara pe asfalt, mai ales pe ud. Cel putin pe langa ce am avut inainte.
Le-ai luat noi sau SH? Ma gandesc ca astea noi ale mele sunt mai moi.
bartro
May 3 2010, 04:35 PM
QUOTE (TiL @ May 3 2010, 04:22 PM)

Le-ai luat noi sau SH? Ma gandesc ca astea noi ale mele sunt mai moi.
SH
Deci asta-i. La mine, parca aveam stabilitate mai buna cu niste vredestein de iarna, SH, in comparatie cu Hydragripurile.
bartro
May 25 2010, 11:17 AM
QUOTE (TiL @ May 4 2010, 12:06 PM)

vredestein
Marca Olandeza, normal ca e bun
bartro
Aug 19 2010, 08:53 PM
Azi am pornit septarul, a stat de la 5 Iulie. Nu mai prea avea baterie, am pornit-o cu cabluri de la mobra. Am si mers un pic prin stradute. Are dreptare Boc, e masina de lux. Nu simti denivelari, directie usoara, cutie automata, silentios.. E12 e foarte departe, inca.
haifisch
Aug 19 2010, 09:22 PM
totdeauna va fi fata de e32....mai inapoiat....dar parca are mai multa personalitate e12
bartro
Sep 26 2010, 05:31 PM
La familiglia.
David
Oct 1 2010, 03:54 PM
E32-ul a ajuns la cineva cunoscut, sau macar la cineva care sa-l ingrijeasca?... Simpatia pentru model, ma face sa intreb...
bartro
Oct 1 2010, 04:12 PM
Azi s-a terminat dupa 3 ani de zile aventura cu balena.
Masina a fost cumparat de cineva din Ramnicu Valcea. Il doresc sa conduce cu placere si fara incidente masina asta. E o masina buna.
Dupa ani astia, cred ca pot sa fac un rezumat la ce inseamna e32:
+ confort de suspensie, cum sta pe drum
+ marimea
+ nivel sunet in interior
+ suntetul motorului care sa aude discret dar frumos in interior
+ motor M30 ultima generatie, un dinozaur optimizat.
+ cutie automata, e o placere in oras
+ rezistenta la rugine, caroserie pare foarte bine protectat
+ respect pe car impune pe drum
+ climatizare
+ destul de inalta ca sa nu lovesti podea si baia de ulei la orice piatra / bordura
- fiabilitate de elemente de suspensie pe fata, sau poate am nimererit eu piese de proasta calitate desi nu asta cautam
- cutie automata pe gheata
- pozitie in scaune, desi au multe reglaje, parca nu am gasit niciodata pozitia optima
- sunet instalatie audio originala (avea varianta fara amplificator in portbagaj)
- faruri
- vulnerabil pentru masuri netimtite de guvernul Romanesc
- plictisitor de civilizat.
All in all, a fost frumos, nu m-a lasat in drum, dar nu as mai cumpara un E32.
bartro
Oct 1 2010, 04:21 PM
QUOTE (David @ Oct 1 2010, 04:54 PM)

E32-ul a ajuns la cineva cunoscut, sau macar la cineva care sa-l ingrijeasca?... Simpatia pentru model, ma face sa intreb...

Da, eu asa zic. A mai avut un E32 dar cu probleme la acte, deci stie la ce s-a bagat.
trafy
Nov 12 2010, 10:02 AM
QUOTE (io's® @ Oct 6 2010, 11:06 PM)

pana se mai linistesc spiritele acest topic ramane inchis. asta ca sa nu se inceapa cu vacante

si dupa toate certurile si toate vorbele aiurea BMW-ul a ramas la mine definitiv. Super multumit, super masina, super ingrijita, s-au schimbat bucsile pe fata, urmeaza sa fac directia si sa ma ocup de tabla.
bartro
Nov 12 2010, 10:38 AM
QUOTE (trafy @ Nov 12 2010, 10:02 AM)

si dupa toate certurile si toate vorbele aiurea BMW-ul a ramas la mine definitiv. Super multumit, super masina, super ingrijita, s-au schimbat bucsile pe fata, urmeaza sa fac directia si sa ma ocup de tabla.
Sa te bucuri de ea si spor la treaba
trafy
Nov 12 2010, 12:30 PM
QUOTE (bartro @ Nov 12 2010, 11:38 AM)

Sa te bucuri de ea si spor la treaba

multumesc, felicitari ca ai tinut`o in stare buna si ca nu ti`ai batut joc de ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.