Help - Search - Members - Calendar
Full Version: E32 730i
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
tomado e28 owner
Daca atingea in caroserie se simtea tot timpul cand era motorul pornit si facea urat.
bartro
Face urat, zornaie sau cum sa zice.
@316i, asa e la e32, cat un pic pic pic..
tomado e28 owner
Mie imi atingea bara stabilizatoare in carcasa ambreiajului si facea urat de tot. Toate trepidau in ea. Am mai avut esapamentul legat cu sarma si imediat s-a simtit. E un zgomot specific si o anume vibratie daca sunt in contact direct.
bartro
Nu pare a fi contact metal-metal direct.
TiL
La E28 TD motorul mai greu a distrus un tampon motor in asa fel ca motorul (de fapt clopotul de la cutie parca) se cam aseza pe bara de conexiune. Se atingea cand viram stanga sau dreapta, ca se apropia bara de conexiune de motor.

Cred ca o sa ajungi si tu sa schimbi suportii de motor.
David
Daca ai schimbat tampoanele de la cutie, tot mai ai zgomotul cu pricina? Daca e totul in regula pe acolo ar trebuii sa nu se mai auda. Verifica totusi si tampoanele de la motor si mai arunca o privire si la rulmentul de la jumatatea cardanului, dar uita-te bine la el, da-i jos aparatoarea aia de la cardan sa verifici.
bartro
Se pare ca s-a rezolvat, cutie statea pe traversa aia in loc de tampoane.. Doctorul m-a spuc ca nu mai zornaie. Pacientul va fi exterminat:
BMW e30 Cabrio.gif
xox
Exterminat sau externat? laugh.gif
haifisch
cred ca externat....ca daca era exterminat incurca doctorul seringa de anestezie cu aia de remat laugh.gif
bartro
QUOTE (haifisch @ Oct 23 2009, 04:46 PM) *
cred ca externat....ca daca era exterminat incurca doctorul seringa de anestezie cu aia de remat laugh.gif

laugh.gif ce typo, nici nu inteleg cum a ajuns acolo asa, o fi de la bere de la pranz?
haifisch
wink.gif biggrin.gif tongue.gif
bartro
Balena la Muntele Rosu.
CRM112
frumos, bravo.
bartro
QUOTE (CRM112 @ Oct 28 2009, 02:21 PM) *
frumos, bravo.

Masina? Nu e spalata de mult timp.. Muntele? Da, e frumos..

A propos, dupa reparatiile mentionate mai sus, masina e muuult mai silentios in interior. Totusi, a mai ramas o problema la suspensie stanga fata. La denivelari foarte scurte, cum ar fi mers pe un drum neasfaltat, sau pe dungile laterale cu relief cum sunt pe DN1, ceva bate. Cand sunt cu picior pe frana, nu mai bate.
81DMC77
La denivelari foarte scurte, cum ar fi mers pe un drum neasfaltat, sau pe dungile laterale cu relief cum sunt pe DN1, ceva bate. Cand sunt cu picior pe frana, nu mai bate.
[/quote]
S-ar putea sa joace placutele in etrier, parerea mea.
David
Da, chiar asa! Ia uita-te la placutele de frana cat de tocite sunt!...
bartro
Da, m-am gandit si eu ca poate e ceva de pe la etrier.
TiL
Daca e doar un zgomot, e de la placute/culisantele etrierilor/bucsile de cauciuc in care stau culisantele.
David
Bart, poate-ti trebuie asta: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/145593 spiteful.gif
bartro
QUOTE (David @ Nov 8 2009, 02:11 PM) *

La radio original pe care nu il am montat merge backlight, dar nu merg pixel-uri de display sad.gif
bartro
Avem RCA proaspat, termen de valabilitate un an.
Am si inlocuit ceva furtunase de benzina care au inceput sa scurge odata cu scadere de temperatura de afara. Poate de aia consum de iarna e mai mare biggrin.gif

Se anunte si un proiectel de iarna: inlocuire de Motronic obosit si invechit cu ceva custom. O sa deschid un topic separat pe tema asta cred, cand stiu mai multe.
David
Ce custom? annoyed_h4h.gif Mergi pe original, e mai sfant! beach.gif
bartro
QUOTE (David @ Nov 19 2009, 09:10 PM) *
Ce custom? annoyed_h4h.gif Mergi pe original, e mai sfant! beach.gif

motiveaza te rog..
316i
QUOTE (David @ Nov 19 2009, 09:10 PM) *
Ce custom? annoyed_h4h.gif Mergi pe original, e mai sfant! beach.gif

Depinde de aplicatie. Altfel nu inseamna neaparat mai prost. smile.gif
alex230ro
banuiesc ,ca Motronicul original a fost gandit si testat destul de bine?
oricum dezvolta ideea smile.gif

PS:daca vrei upgrade la balena stiu motor M54 de 2,5 la 1200 euro parca laugh.gif
316i
Nu vrea upgrade de motor. Vrea upgrade de management.
bartro
QUOTE (alex230ro @ Nov 20 2009, 10:31 AM) *
banuiesc ,ca Motronicul original a fost gandit si testat destul de bine?
oricum dezvolta ideea smile.gif

PS:daca vrei upgrade la balena stiu motor M54 de 2,5 la 1200 euro parca laugh.gif

Motronic a fost gandit destul de bine, si ca sa egalez performantele cred ca necesita ceva munca. Insa, motronic a fost facut pe o platforma cu o putere de calcul care in zile de azi se regaseste pe card-uri bancar cu chip. Si rezolutia (cred tot e pe 8bits) nu mai este actual. Teoretic se gaseste azi alternative mai performante. O sa vad. E hobby. Pe langa asta, numai gandul sa arunc debitmetru asta idiot la gunoi mi se umple de fericire.

M-am gandit si eu la un 2,5 asa un pic, dar nu are destul cuplu. la E32 trebuie un 2,8 sau 3,0 totusi. E grea.
haifisch
interesanta idee bart

bafta
bartro
QUOTE (haifisch @ Nov 20 2009, 05:39 PM) *
interesanta idee bart

bafta

Interesant ar fi si la motoare cu L-Jetronic, sau la Interceptor cu D-jetronic..
haifisch
eu m-as multumi sa am si motronic in mom asta

sunt satul de l-jetronicu asta
David
CITAT(bartro @ Nov 20 2009, 09:16 AM) *
motiveaza te rog..

E simplu! Pentru ca cei care iubesc masinile vechi le metin intr-o stare cat mai originala posibil! Atunci, defapt, se vede cu adevarat valoarea lor, pentru cei care cunosc si apreciaza in mod deosebit un model anume de masina! smile.gif
bartro
QUOTE (David @ Nov 20 2009, 08:09 PM) *
E simplu! Pentru ca cei care iubesc masinile vechi le metin intr-o stare cat mai originala posibil! Atunci, defapt, se vede cu adevarat valoarea lor, pentru cei care cunosc si apreciaza in mod deosebit un model anume de masina! smile.gif

Doar nu tunez masina cu ceva atipilde de M sau eu stiu mai ce. Nici nu se va vede mare diferenta sub capota. voi pastra carcasa si cablaj original de motronic, cu exceptia de 2-3 firulete in plus. Vreau sa vad daca sunt in stare sa ajung si apoi sa depasesc performantele de motronic. Va fi complet reversibil modificarea cu putin efort.
Pe de alte parte, E32 nu il consider vechi, e masina mea noua huh.gif si nu e in nici un caz clasic.
alex230ro
destul de dificil ce vrei sa faci ,practic iti cam trebuie un stand alone din ce inteleg?
David
CITAT(bartro @ Nov 20 2009, 08:17 PM) *
Doar nu tunez masina cu ceva atipilde de M sau eu stiu mai ce. Nici nu se va vede mare diferenta sub capota. voi pastra carcasa si cablaj original de motronic, cu exceptia de 2-3 firulete in plus. Vreau sa vad daca sunt in stare sa ajung si apoi sa depasesc performantele de motronic. Va fi complet reversibil modificarea cu putin efort.
Pe de alte parte, E32 nu il consider vechi, e masina mea noua huh.gif si nu e in nici un caz clasic.

Mie, unul, asa-mi place, cat mai original! Cat despre masina noua, aici, sunt perfect deacord cu tine, ma aflu in aceeasi situatie! smile.gif Ce zici ne vedem maine la circ? innocent.gif
Ciupanezu
QUOTE (David @ Nov 20 2009, 08:09 PM) *
E simplu! Pentru ca cei care iubesc masinile vechi le metin intr-o stare cat mai originala posibil! Atunci, defapt, se vede cu adevarat valoarea lor, pentru cei care cunosc si apreciaza in mod deosebit un model anume de masina! smile.gif


Orice īmbunatăţire este binevenită atāta timp cāt este făcută cu bun gust.

Iar o modificare de ordin tehnic nu poate fi de prost gust.
David
In sfarsit am vazut si eu E32-ul lui Bart!... smile.gif Are in plus fata de al meu trapa!... cool.gif Are si luminite jos la usi!... Al meu n-are!... sad.gif
bartro
QUOTE (David @ Nov 23 2009, 07:11 PM) *
In sfarsit am vazut si eu E32-ul lui Bart!... smile.gif Are in plus fata de al meu trapa!... cool.gif Are si luminite jos la usi!... Al meu n-are!... sad.gif

Nu ai mentionat ca am lumina de la capota functionala happy (24).gif
M-a placut de masina ta, a suferit mai putin estetic in toti ani astia. Si m-a pus pa gand sa spal si eu masina asta odata. Polish nu cred ca o sa fac, sa nu exageram.
Sper se ne mai vedem fnd (7).gif
David
CITAT(bartro @ Nov 23 2009, 07:18 PM) *
Nu ai mentionat ca am lumina de la capota functionala happy (24).gif
M-a placut de masina ta, a suferit mai putin estetic in toti ani astia. Si m-a pus pa gand sa spal si eu masina asta odata. Polish nu cred ca o sa fac, sa nu exageram.
Sper se ne mai vedem fnd (7).gif

N-am uitat, dar in cazul acesta ar fii trebuit sa spun si despre lumina din portbagaj!... Pardon luminile!... thumbup1.gif Cat despre spalat cred ca merita! Ai vazut cu frunzele s-a rezolvat repede!... happy (24).gif innocent.gif
bartro
QUOTE (David @ Nov 23 2009, 07:36 PM) *
.. Ai vazut cu frunzele s-a rezolvat repede!... happy (24).gif innocent.gif

Munca in echipa face lucruri mai usoare smile.gif
bartro
Spalat! Eram sa uit ce bine poate se arate un E32 (multumesc David) curat. Bine, trebuie mai mult decat spalat, dar nu arate chiar rau nici asa.

Am inceput si cu proiectel de calculator.
David
CITAT(bartro @ Nov 29 2009, 06:19 PM) *
Spalat! Eram sa uit ce bine poate se arate un E32 (multumesc David) curat. Bine, trebuie mai mult decat spalat, dar nu arate chiar rau nici asa.

Am inceput si cu proiectel de calculator.

blush.gif lnr (13).gif smile.gif
Shark
Bart, mai detaliaza etapele intermediare pentru proiectul de calculator. Eu unul sunt extrem de curios ce o sa iasa!
bartro
Uite aici. Pune toate intrebari pe care ai / aveti acolo. Si inca nu am toate datele necesare, dar sper sa fiu ajutat de cei care mai sti si sa invati pe drum.
bartro
David
Arata intr-un fel!... wub.gif smile.gif
haifisch
hartge h7...
bartro
QUOTE (haifisch @ Dec 20 2009, 10:08 PM) *
hartge h7...

Yes smile.gif

Are ceva ce imi place. Chiar daca cred ca E32 nu prea e masina pentru tuning, asta imi place.
bartro
Azi am inlocuit OBC2 sau ce nr are cel cu mai putine butoane cu un OBC4. Display de la OBC2 e mai elegant, dar OBC4 ofere ceva informatii utile, printre care si consum in litri/ora. Asta o sa-mi fie util la setari initiale de kdfi (pentru care nu mai am avut timp din pacate). Jos poze cunsum la ralanti cu pornire la rece (7,5 grade), consum mediu dupa stat ralanti pe loc 10 minute si un drum un pic mai dinamic de 15km prin un Militari relativ liber. Nu e rau. Cei cu OBC4 si motoare M30, ce consum aveti la ralanti in litri/ora?

Sportivu
QUOTE (bartro @ Dec 31 2009, 02:32 PM) *
Cei cu OBC4 si motoare M30, ce consum aveti la ralanti in litri/ora?


1.8-2.1 astea au fost cifrele la mine, depinde banuiesc de cat de frig e afara...
David
CITAT(bartro @ Dec 31 2009, 02:32 PM) *
Azi am inlocuit OBC2 sau ce nr are cel cu mai putine butoane cu un OBC4. Display de la OBC2 e mai elegant, dar OBC4 ofere ceva informatii utile, printre care si consum in litri/ora. Asta o sa-mi fie util la setari initiale de kdfi (pentru care nu mai am avut timp din pacate). Jos poze cunsum la ralanti cu pornire la rece (7,5 grade), consum mediu dupa stat ralanti pe loc 10 minute si un drum un pic mai dinamic de 15km prin un Militari relativ liber. Nu e rau. Cei cu OBC4 si motoare M30, ce consum aveti la ralanti in litri/ora?


La mine, la ultima intalnire de la circ pe viscol, cu motorul la temperatura normala de functionare, arata 1,5 - 1,6 L/H... blush.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.