tomado e28 owner
Oct 21 2009, 11:55 AM
Daca atingea in caroserie se simtea tot timpul cand era motorul pornit si facea urat.
bartro
Oct 21 2009, 01:18 PM
Face urat, zornaie sau cum sa zice.
@316i, asa e la e32, cat un pic pic pic..
tomado e28 owner
Oct 21 2009, 02:09 PM
Mie imi atingea bara stabilizatoare in carcasa ambreiajului si facea urat de tot. Toate trepidau in ea. Am mai avut esapamentul legat cu sarma si imediat s-a simtit. E un zgomot specific si o anume vibratie daca sunt in contact direct.
bartro
Oct 21 2009, 04:44 PM
Nu pare a fi contact metal-metal direct.
TiL
Oct 22 2009, 12:01 PM
La E28 TD motorul mai greu a distrus un tampon motor in asa fel ca motorul (de fapt clopotul de la cutie parca) se cam aseza pe bara de conexiune. Se atingea cand viram stanga sau dreapta, ca se apropia bara de conexiune de motor.
Cred ca o sa ajungi si tu sa schimbi suportii de motor.
David
Oct 23 2009, 11:36 AM
Daca ai schimbat tampoanele de la cutie, tot mai ai zgomotul cu pricina? Daca e totul in regula pe acolo ar trebuii sa nu se mai auda. Verifica totusi si tampoanele de la motor si mai arunca o privire si la rulmentul de la jumatatea cardanului, dar uita-te bine la el, da-i jos aparatoarea aia de la cardan sa verifici.
bartro
Oct 23 2009, 02:46 PM
Se pare ca s-a rezolvat, cutie statea pe traversa aia in loc de tampoane.. Doctorul m-a spuc ca nu mai zornaie. Pacientul va fi exterminat:
xox
Oct 23 2009, 02:59 PM
Exterminat sau externat?
haifisch
Oct 23 2009, 03:46 PM
cred ca externat....ca daca era exterminat incurca doctorul seringa de anestezie cu aia de remat
bartro
Oct 23 2009, 04:28 PM
QUOTE (haifisch @ Oct 23 2009, 04:46 PM)

cred ca externat....ca daca era exterminat incurca doctorul seringa de anestezie cu aia de remat


ce typo, nici nu inteleg cum a ajuns acolo asa, o fi de la bere de la pranz?
haifisch
Oct 23 2009, 04:32 PM
bartro
Oct 27 2009, 01:25 PM
Balena la Muntele Rosu.
CRM112
Oct 28 2009, 02:21 PM
frumos, bravo.
bartro
Oct 28 2009, 02:49 PM
QUOTE (CRM112 @ Oct 28 2009, 02:21 PM)

frumos, bravo.
Masina? Nu e spalata de mult timp.. Muntele? Da, e frumos..
A propos, dupa reparatiile mentionate mai sus, masina e muuult mai silentios in interior. Totusi, a mai ramas o problema la suspensie stanga fata. La denivelari foarte scurte, cum ar fi mers pe un drum neasfaltat, sau pe dungile laterale cu relief cum sunt pe DN1, ceva bate. Cand sunt cu picior pe frana, nu mai bate.
81DMC77
Oct 28 2009, 02:55 PM
La denivelari foarte scurte, cum ar fi mers pe un drum neasfaltat, sau pe dungile laterale cu relief cum sunt pe DN1, ceva bate. Cand sunt cu picior pe frana, nu mai bate.
[/quote]
S-ar putea sa joace placutele in etrier, parerea mea.
David
Oct 28 2009, 04:31 PM
Da, chiar asa! Ia uita-te la placutele de frana cat de tocite sunt!...
bartro
Oct 28 2009, 06:03 PM
Da, m-am gandit si eu ca poate e ceva de pe la etrier.
TiL
Oct 28 2009, 08:34 PM
Daca e doar un zgomot, e de la placute/culisantele etrierilor/bucsile de cauciuc in care stau culisantele.
David
Nov 8 2009, 02:11 PM
bartro
Nov 8 2009, 06:59 PM
QUOTE (David @ Nov 8 2009, 02:11 PM)

La radio original pe care nu il am montat merge backlight, dar nu merg pixel-uri de display
bartro
Nov 19 2009, 04:24 PM
Avem RCA proaspat, termen de valabilitate un an.
Am si inlocuit ceva furtunase de benzina care au inceput sa scurge odata cu scadere de temperatura de afara. Poate de aia consum de iarna e mai mare

Se anunte si un proiectel de iarna: inlocuire de Motronic obosit si invechit cu ceva custom. O sa deschid un topic separat pe tema asta cred, cand stiu mai multe.
David
Nov 19 2009, 09:10 PM
Ce custom?

Mergi pe original, e mai sfant!
bartro
Nov 20 2009, 09:16 AM
QUOTE (David @ Nov 19 2009, 09:10 PM)

Ce custom?

Mergi pe original, e mai sfant!

motiveaza te rog..
316i
Nov 20 2009, 09:19 AM
QUOTE (David @ Nov 19 2009, 09:10 PM)

Ce custom?

Mergi pe original, e mai sfant!

Depinde de aplicatie. Altfel nu inseamna neaparat mai prost.
alex230ro
Nov 20 2009, 10:31 AM
banuiesc ,ca Motronicul original a fost gandit si testat destul de bine?
oricum dezvolta ideea

PS:daca vrei upgrade la balena stiu motor M54 de 2,5 la 1200 euro parca
316i
Nov 20 2009, 11:24 AM
Nu vrea upgrade de motor. Vrea upgrade de management.
bartro
Nov 20 2009, 12:01 PM
QUOTE (alex230ro @ Nov 20 2009, 10:31 AM)

banuiesc ,ca Motronicul original a fost gandit si testat destul de bine?
oricum dezvolta ideea

PS:daca vrei upgrade la balena stiu motor M54 de 2,5 la 1200 euro parca

Motronic a fost gandit destul de bine, si ca sa egalez performantele cred ca necesita ceva munca. Insa, motronic a fost facut pe o platforma cu o putere de calcul care in zile de azi se regaseste pe card-uri bancar cu chip. Si rezolutia (cred tot e pe 8bits) nu mai este actual. Teoretic se gaseste azi alternative mai performante. O sa vad. E hobby. Pe langa asta, numai gandul sa arunc debitmetru asta idiot la gunoi mi se umple de fericire.
M-am gandit si eu la un 2,5 asa un pic, dar nu are destul cuplu. la E32 trebuie un 2,8 sau 3,0 totusi. E grea.
haifisch
Nov 20 2009, 05:39 PM
interesanta idee bart
bafta
bartro
Nov 20 2009, 05:56 PM
QUOTE (haifisch @ Nov 20 2009, 05:39 PM)

interesanta idee bart
bafta
Interesant ar fi si la motoare cu L-Jetronic, sau la Interceptor cu D-jetronic..
haifisch
Nov 20 2009, 06:10 PM
eu m-as multumi sa am si motronic in mom asta
sunt satul de l-jetronicu asta
David
Nov 20 2009, 08:09 PM
CITAT(bartro @ Nov 20 2009, 09:16 AM)

motiveaza te rog..
E simplu! Pentru ca cei care iubesc masinile vechi le metin intr-o stare cat mai originala posibil! Atunci, defapt, se vede cu adevarat valoarea lor, pentru cei care cunosc si apreciaza in mod deosebit un model anume de masina!
bartro
Nov 20 2009, 08:17 PM
QUOTE (David @ Nov 20 2009, 08:09 PM)

E simplu! Pentru ca cei care iubesc masinile vechi le metin intr-o stare cat mai originala posibil! Atunci, defapt, se vede cu adevarat valoarea lor, pentru cei care cunosc si apreciaza in mod deosebit un model anume de masina!

Doar nu tunez masina cu ceva atipilde de M sau eu stiu mai ce. Nici nu se va vede mare diferenta sub capota. voi pastra carcasa si cablaj original de motronic, cu exceptia de 2-3 firulete in plus. Vreau sa vad daca sunt in stare sa ajung si apoi sa depasesc performantele de motronic. Va fi complet reversibil modificarea cu putin efort.
Pe de alte parte, E32 nu il consider vechi, e masina mea noua

si nu e in nici un caz clasic.
alex230ro
Nov 20 2009, 08:23 PM
destul de dificil ce vrei sa faci ,practic iti cam trebuie un stand alone din ce inteleg?
David
Nov 20 2009, 08:29 PM
CITAT(bartro @ Nov 20 2009, 08:17 PM)

Doar nu tunez masina cu ceva atipilde de M sau eu stiu mai ce. Nici nu se va vede mare diferenta sub capota. voi pastra carcasa si cablaj original de motronic, cu exceptia de 2-3 firulete in plus. Vreau sa vad daca sunt in stare sa ajung si apoi sa depasesc performantele de motronic. Va fi complet reversibil modificarea cu putin efort.
Pe de alte parte, E32 nu il consider vechi, e masina mea noua

si nu e in nici un caz clasic.
Mie, unul, asa-mi place, cat mai original! Cat despre masina noua, aici, sunt perfect deacord cu tine, ma aflu in aceeasi situatie!

Ce zici ne vedem maine la circ?
Ciupanezu
Nov 21 2009, 12:33 AM
QUOTE (David @ Nov 20 2009, 08:09 PM)

E simplu! Pentru ca cei care iubesc masinile vechi le metin intr-o stare cat mai originala posibil! Atunci, defapt, se vede cu adevarat valoarea lor, pentru cei care cunosc si apreciaza in mod deosebit un model anume de masina!

Orice īmbunatăţire este binevenită atāta timp cāt este făcută cu bun gust.
Iar o modificare de ordin tehnic nu poate fi de prost gust.
David
Nov 23 2009, 07:11 PM
In sfarsit am vazut si eu E32-ul lui Bart!...

Are in plus fata de al meu trapa!...

Are si luminite jos la usi!... Al meu n-are!...
bartro
Nov 23 2009, 07:18 PM
QUOTE (David @ Nov 23 2009, 07:11 PM)

In sfarsit am vazut si eu E32-ul lui Bart!...

Are in plus fata de al meu trapa!...

Are si luminite jos la usi!... Al meu n-are!...

Nu ai mentionat ca am lumina de la capota functionala
M-a placut de masina ta, a suferit mai putin estetic in toti ani astia. Si m-a pus pa gand sa spal si eu masina asta odata. Polish nu cred ca o sa fac, sa nu exageram.
Sper se ne mai vedem
David
Nov 23 2009, 07:36 PM
CITAT(bartro @ Nov 23 2009, 07:18 PM)

Nu ai mentionat ca am lumina de la capota functionala
M-a placut de masina ta, a suferit mai putin estetic in toti ani astia. Si m-a pus pa gand sa spal si eu masina asta odata. Polish nu cred ca o sa fac, sa nu exageram.
Sper se ne mai vedem
.gif)
N-am uitat, dar in cazul acesta ar fii trebuit sa spun si despre lumina din portbagaj!... Pardon luminile!...

Cat despre spalat cred ca merita! Ai vazut cu frunzele s-a rezolvat repede!...
bartro
Nov 23 2009, 09:29 PM
QUOTE (David @ Nov 23 2009, 07:36 PM)

.. Ai vazut cu frunzele s-a rezolvat repede!...

Munca in echipa face lucruri mai usoare
bartro
Nov 29 2009, 06:19 PM
Spalat! Eram sa uit ce bine poate se arate un E32 (multumesc David) curat. Bine, trebuie mai mult decat spalat, dar nu arate chiar rau nici asa.
Am inceput si cu proiectel de calculator.
David
Nov 29 2009, 08:45 PM
Shark
Nov 29 2009, 08:46 PM
Bart, mai detaliaza etapele intermediare pentru proiectul de calculator. Eu unul sunt extrem de curios ce o sa iasa!
bartro
Nov 29 2009, 09:15 PM
Uite
aici. Pune toate intrebari pe care ai / aveti acolo. Si inca nu am toate datele necesare, dar sper sa fiu ajutat de cei care mai sti si sa invati pe drum.
bartro
Dec 20 2009, 07:46 PM
David
Dec 20 2009, 07:49 PM
Arata intr-un fel!...
haifisch
Dec 20 2009, 10:08 PM
hartge h7...
bartro
Dec 21 2009, 08:46 AM
QUOTE (haifisch @ Dec 20 2009, 10:08 PM)

hartge h7...
Yes

Are ceva ce imi place. Chiar daca cred ca E32 nu prea e masina pentru tuning, asta imi place.
bartro
Dec 31 2009, 02:32 PM
Sportivu
Dec 31 2009, 03:19 PM
QUOTE (bartro @ Dec 31 2009, 02:32 PM)

Cei cu OBC4 si motoare M30, ce consum aveti la ralanti in litri/ora?
1.8-2.1 astea au fost cifrele la mine, depinde banuiesc de cat de frig e afara...
David
Dec 31 2009, 04:06 PM
CITAT(bartro @ Dec 31 2009, 02:32 PM)

La mine, la ultima intalnire de la circ pe viscol, cu motorul la temperatura normala de functionare, arata 1,5 - 1,6 L/H...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.