Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Furia se intoarce
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
BBo
QUOTE (bartro @ Feb 1 2013, 10:05 AM) *
Si unde se comercializeaza asta in ro? Cand caut, nu gasesc, cand nu caut, gasesc si uit unde.



Sau direct de la reprezentatul de vanzari al Limorom pe Bucuresti - 0744.572.042 - depozitul e undeva prin Militari, pe Rasaritului (sau era Apusului ? )
bartro
Mersi bbo!
alex230ro
poze cu motorul de la schimbarea garniturii capac culbutori
io's
vaaii.. ce murdar e








tongue.gif
alex230ro
am descoperit ceva rugina la usa sofer,undeva la coltul dinspre aripa,vad ca e destul de greu de ajuns,cum se face cald ma apuc de ea,ce recomandati smirghel fin +deruginol + ceva troson + vopsea?mai gasisem http://www.fertan.ro/produse/fertan/ si ma gandeam ca e mai ok avand in vedere ca locul ruginit e greu de accesat si rugina e la suprafata(tabla nu e strapunsa)
alex230ro
am mai bagat un drum pana la Sinaia,chiar am urcat si la 1400,toate bune si frumoase doar ca de azi dimineata a inceput sa imi arate becurile din bord,primul a fost cel de low coolant dar asta a fost pt ca am parcat-o in panta apoi dsc frana de mana si abs,se pare ca plimbarea prin zapada nu face bine senzorului spate dreapta,am sters eroarea vad ca a mai aparut iar in Bucuresti dar s-a stins iar,probabil trebuie curatat senzorul pe acolo.
io's
inceputul sfarsitului. e bine sa te interesezi cat e un senzor nou biggrin.gif
alex230ro
am mai patit treaba asta ,se pare ca zapada mare nu ai convine acelui senzor si pe urcarea la 1400 am intrat la un moment dat destul de rau in zapada,oricum vedem.
alex230ro
si damageul sad.gif
daca initial eram hotarat sa rezolv problema singur acum nu stiu ce sa mai fac,un tinichigiu ar rezolva usor problemele cred ,dar din ce am inteles majoritatea conditioneaza si vopsirea usii.initial ma gandeam sa curat toata rugina cu o bordmasina cu perie metalica mica apoi tratat cu fertan/deruginol apoi sa incerc sa fac o reparatie cu kitul oem http://www.ecstuning.com/BMW-E46-325i-M54_...Paint/ES131319/ pareri?
PS:se pare tabla indoita s-ar datora apei stranse in usa care a inghetat(zic eu) probabil ca ar trebui sa verific si scurgerile din usa.
elvislorin
daca si astea mai noi cu tabla tratata si garantie de 12 ani ruginesc...ce sa mai astept eu de la cazanul meu
alex230ro
fix dupa 12 ani,sau ma rog 12 ani face in iunie smile.gif nu imi dau seama exact de ce a ruginit dar e asa cam de 1 an si un pic-aici am gresit si eu ca nu m-am ocupat de ea.
abuseif
pare ca nu s-a scurs apa bine sau ramane pe acolo apa.am si eu un kit de ala mai dau pe unde sare vopseaua de la pietre.are si grozadan si bmw sau gasesti pe net.
alex230ro
am luat,dar am gresit codul din pacate,am luat black sapphire met acum incerc sa il vand cu 60 ron.Mai multa lume mi-a recomandat sa vopsesc toata usa in cazul meu,sa vedem ce cotatii primesc.
Ionut
Alex, mai asteapta un pic sa apara o raza de soare si pe urma vedem ce si cum...in primul rand trebuie sa vedem daca se scurge apa si pe urma rezolvam si cu vopseaua... wink.gif
xander
in interior te ai uitat?
cred ca daca era data baza portierei cu ceara prin interior nu ruginea asa
alex230ro
S-a umblat la fata de usa ,cei din service nu au zis nimic de interior.parerea mea e ca usa a fost deschida intr-o bordura si s-a luat vopsewaua de la baza.acum nu mai conteaza.

@ionut nu e graba mare dar as vrea sa o fac cat mai repede.
alex230ro
si pentru ca se poarta pe alte topicuri de pe aici

Type Value
VIN WBAAT31030FV36270
Type code AT31
Type 325TI (EUR)
E series E46 (5)
Series 3
Type COMP
Steering LL
Doors 3
Engine M54
Displacement 2.50
Power 141
Drive HECK
Transmission MECH
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery STOFF/KUNSTLEDER ASIA/ANTHRAZIT (H4AT)
Prod.date 2001-06-25



Code Description (interface) Description (EPC)
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control
S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel
S262A KOPFAIRBAG ITS - Head airbag
S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S315A HECKSCHEIBENWISCHER Rear window wiper
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering
S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip
S441A RAUCHERPAKET Smoker package
S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat
S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
Code Description (interface) Description (EPC)
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)
S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Battery master switch
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German


cool.gif

optiunea rugina dupa 12 ani inclusa lgh (24).gif

Code Description (interface) Description (EPC)
S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settings
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel
S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle color
S347A TITAN LINE EXTERIEUR Titan Line Exterieur
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer
S550A BORDCOMPUTER On-board computer
S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM Battery in luggage compartment
S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German
alex230ro
QUOTE (io's @ Feb 21 2013, 03:28 PM) *
inceputul sfarsitului. e bine sa te interesezi cat e un senzor nou biggrin.gif

se pare ca ai dreptate,eroarea apare/dispare dupa cum are chef,partea proasta e ca nu am timp/bani acum sa stau de ea dar trebuie sa o rezolv pana in aprile la itp.
oricum tot pt itp mai am o bieleta antiruliu cu burduful rupt de aia stiu de la ultimul itp laugh.gif + ceva vajait cand iau de volan stanga dreapta se aude la viteze mici in general probabil ca pompa servo e pe duca sau vrea schimbare de lichid(are 4 ani totusi de la ultimul schimb desi km nu sunt multi)
abuseif
daca e murdar lichidul scoate-l cu o seringa si pune altul nou in loc,dupa care rotesti pe loc volanul cu motorul pornit stanga dreapta,verifici din nou sa vezi ce culoare are si poti repeta de cateva ori pana are culoarea aia roza parca sau il poti schimba in service.bieletele schimba-le pereche.
alex230ro
e destul de murdar,probabil ca o sa schimb in service si bielete si lichid si senzorul abs(aici nu stiu daca sa inversez senzorii mai intai sau sa iau direct un senzor nou/sh) din ce am vazut senzorul abs are momente in care transmite info aiurea-de ex mi-a intrat controlul tractiunii si abs aiure,practic nu mai citeste viteza rotii spate dreapta sau da valori implauzibile,cel mai mult imi e frica sa nu fie canelurile de pe planetara duse.
xander
cam multe probleme pentru cati km are masina
problema abs dsc nu vine de la calulator?
la e39 de acolo vin problemele pentru ca e amplasat langa motor si din cauza caldurii o i-a razna
alex230ro
Masina mai mult a stat smile.gif problemele in ultimii 5 ani si cam 35.000 km au fost:
-amortizor dreapta flasa dreapta rulpment dreapta spate bucse bascula obosite astea l-am gasit cand am luat masina,dupa aia mi-a povestit Florin ca fostul proprietar a luat un "hop" lasat de cei de la asfaltari cu viteza mare-am preferat sa pun kit H&R si sa schimb toate flansele + bucse bascula.
-senzor ax cu came admisie picat
-busonul de la vasul de expansiune deschidea aiurea - schimbat
-garnitura capac culbutori schimbata preventiv
-piesa cu tepi -picata sau ma rog dadea rateuri de 2-3 ori pe an -practic nu pornea clima
-placa de la becul ce lumineaza nr inmatriculare ruginita - pus alta noua.
-bujii schimbate preventiv la 70.000 km -cele vechi erau perfecte
-bateria picata anul trecut-era cea originala
Mai am asa:macaralele geamuri care scot zgomote suspecte-din ce am vazut nu e nimic rupt pe acolo totusi.
-senzorul asta de abs o sa vad daca e murdar sau trebuie schimbat -erorile asta indica senzor ABS care transmite info in garla.
-caseta de directie are ceva joc cica-dubios e ca jocul e doar cu motorul oprit,daca pornesc motorul nu mai are nimic,inca nu stiu cum se verifica jocul in caseta cu motorul oprit/pornit
-senzor nivel ulei-am schimbat 2 bucati pana acum o sa iau oem urmatorul


QUOTE (alex230ro @ Feb 15 2012, 08:58 AM) *
Updateuri tongue.gif
-undeva in ianuarie am facut gresala sa spal masina,rezultatul?au inghetat ceva senzori pe acolo so ABS+DSC out,dupa 2 zile de garaj s-a rezolvat,la plecarea din garaj in schimb am avut un rateu dat de "piesa cu tepi" (final stage resistor) si-a revenit dupa 10 min in care practic nu am avut caldura in masina.

asa ca o adaugare practic aceasi problema ca si anul trecut o am,urcarea la 1400 a facut ravagii printre senzori mai ales ca o buna parte din drum am mers prin zapada pana la praguri sad.gif
la un scan cu inpa am avut erori inclusivi pe senzorii de autoleveling fata spate probabil ca a intrat apa si la ei.
bartro
La toyota s-a aprins iarna trecuta bec de ABS. In primavara s-a stins, si de atunci nu s-a mai aprins. Iarna e mizerie multa.
alex230ro
mda acum pare mai serios se aprinde stinge random,abs-ul si controlul trectiunii intra aiurea,clar trebuie desfacut si vazut ce e pe acolo oricum trebuia sa ajung la service sa schimb bieletele antiruliu ca sa nu mai comenteze nimic la ITP.oricum am vazut ca un senzor e intre 200-300 lei nu e foarte scump,pe e46fanatics ziceau ca sunt sanse mari sa scapi doar cu o curatare de senzor aparent nu pica asa usor.
io's
poate te intereseaza:

http://www.ebay.de/itm/AC-Schnitzer-Fronts...=item3ccf63e6a5
alex230ro
hmm,misto,poate licitez.. nu zice nimic de shipping dar mare minune daca il castig.
io's
Selbstabholung - pickup only

pacat, licitezi degeaba. nemtii astia cateodata's idioti si puturosi.
merita totusi sa faci o intrebare daca trimite undeva in .de si daca zice ca da imi spui sa vb cu cineva de acolo.
xander
eu inainte sa licitez i as trimite un mail si as intreba daca trimite si cat costa
pentru ce m a interesat asa am procedat si de fiecare data au fost amabili si au trimis (bine in Franta nu Romania)
bartro
QUOTE (io's @ Mar 4 2013, 06:21 PM) *
nemtii astia cateodata's idioti si puturosi.

No Schengen for you!
alex230ro
QUOTE (io's @ Mar 4 2013, 06:21 PM) *
Selbstabholung - pickup only

pacat, licitezi degeaba. nemtii astia cateodata's idioti si puturosi.
merita totusi sa faci o intrebare daca trimite undeva in .de si daca zice ca da imi spui sa vb cu cineva de acolo.

a raspuns


hello, to ship this item in germany cost 32,90 .

io's
lasa-l draq ca nici paypal nu are.
alex230ro
am dat jos admisia performance,tre sa caut filtru pentru ea acum.
io's
ba
va
ri
a

biggrin.gif
alex230ro
smile.gif sau USA sau Grozadan,desi vad ca de la 150 ron cat era cum 2 ani la Grozadan a ajuns 240 ron huh.gif oricum nu e graba am admisia stock cu filtru nou pe masina .
alex230ro
mda,am verificat si se pare ca Dan a cam urcat preturile.unele repere le are mai scumpe,vad ca la sistemul de franare are preturi ok,pe la senzori pe anumiti producatori are preturi mari.
BBo
Alex, eu am impresia ca filtrul e cel stock. Ia compara-l cu cel actual de pe admisie, eu zic ca difera doar pozitia lor.
alex230ro
Am bagat ceva cautari pe E46fanatic am gasit

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=807873

beleaua e ca nu am gasit la noi nimic asemanator din ce zic ei acolo ca merge- Napa sau Wix
BBo
Alex, sunt sigur ca ala e un filtru normal montat semicircular. Pune-le unul langa altul si vezi daca e vreo diferenta.
alex230ro
verific dar vad ca cei din US scriu ca sunt diferente ca dimensiuni si nu se potriveste,oricum alternativ caud si Napa / Wix
io's
CITAT(alex230ro @ Mar 11 2013, 08:04 AM) *
mda,am verificat si se pare ca Dan a cam urcat preturile.unele repere le are mai scumpe,vad ca la sistemul de franare are preturi ok,pe la senzori pe anumiti producatori are preturi mari.

da, si mie mi se pare. mai poti incerca la bavauto.ro sau la userul pustiulk, ar mai fi si bmw-teile.ro
alex230ro
am bagat fise mai la toti,ori au doar pe original ori nu vor sa caute echivalentul ,sa vedem am gasit la scufi o cutie de filtru si tubulatura aferenta de M3,poate o bricolez pe aia .asa ca o prima impresie parca urca mai greu in ture cu admisia stock
io's
auzi, masoara filtru si trimite-mi dimensiunile. eventual da-mi si o poza in e-mail sa-l vad cum arata (sau un link ceva)

app: cat e pe original? eu la mine l-am luat de la ACS si am dat 200E pe el ( ohmy.gif ) dar e cu admisie directa si nu trebuie schimbat la 10mii km.
alex230ro
The Performance air filter is longer and not quite as wide as the original.

The Performance filter measures 10 1/2 X 6 5/8 inches.
The stock air filter measures 9 3/8 X 6 7/8 inches.

eu am masurat si era ceva 27cmx17cm parca mai verific diseara sau maine

I finally got enough miles to justify replacing the filter. I also went with the Napa Gold 6301 mentioned in the cross above (thanks mrmaico and Essing) and it fit just as good as the original. Some notes from the replacement, and the filter itself :

The Napa Gold 6301 fit the filter carrier very well. I couldn't tell if it was narrower. If it was, it was small enough for me not to be able to tell, or didn't see it as an issue. No gaps, and after tightening the 6 carrier screws down that filter was snug as a bug.

The Napa Gold 6301 had a metal mesh, the original BMW did not. This did not become a problem during the install, however. The mesh did not affect the flexibility of the filter to follow the carrier's U-shape. Tip - insert the filter from the bottom of the "U", not the top.

The original BMW filter had 93 pleats, the Napa Gold 6301 had 94. The 6301's pleats were also about 3-4mm taller than the original. That's not much, but multiplied by 94 that translates to a bit more surface area. Specifically that's 156mm (width of paper material) x 3mm (length difference from original) x 188 (94 pleats times two because each pleat has 2 sides). That's 87,984 square millimeters, or just under one square foot in surface area.

For comparison, the FRAM CA7598 only had 73 pleats. Assuming the same pleat height (I didn't check), that's 22% less surface area than the original.

Thread the 6 screws first before torquing any of them fully. If you don't the carrier gets bent out of shape and inserting the other screws becomes a chore. This applies regardless of the brand of filter you put in there.

The Napa Gold 6301 was $12.69 + tax.

Thanks again to all who contributed. It's good to know we have alternatives.

I can no longer edit the original post, but whoever is catching this late, this is the cross according to K&N :

K&N Part 33-2068 (not sure if you'll be able to curve it because of the direction of the pleats)
FRAM CA7598 (verified, although I wouldn't recommend it based on the above)
NAPA 6301 (verified)
PURO A24881
WIX 46301 (verfied)
astea zic aia pe e46 ca ar fi
pe original acum e 240 ron,acum 2 ani era 150. dar usd 2,7 fata de 3,35 cat e acum
io's
cauta ceva cu admisie directa la dimensiuni.
alex230ro
azi a venit nenea tinichigiu si a vazut usa,a zis ca merge salvata,curatat usor pana la tabla ,deruginol apoi ceva zinc si bagat ceara pt protectie (in usa direct zicea el) aprilie mai facem operatiunea,pt moment a dat cu niste vaselina spray acolo.Poza in care tabla pare desfacuta te pacaleste oarecum,aia e vopsea umflata am dat-o jos cu mana imediat,sub ea e ceva rugina ,sa vedem dupa ce curatam ce ramane,el zicea ca e posibil sa scap fara retus, sau sa fie putin de retusat,mai vedem sincer nu prea cred oricum i-am aratat kitul de reparatie de la BMW (am unul pe albastru ramas de la E46-ele lui Ionut) si a zis ca e ok.So tu du list anu asta:
-bielete anitiruliu de vazut ce si cum
-stanga fata huruie ceva pe franare/viraje + pe franare volanul joaca,asta e recenta discuri ovalizate sau ce o fi acolo
-itp
-usa fata
-lichid servo are 4 ani de cand l-am schimbat si doar vreo 30.000 km ce-i drept
-daca am bulan bag si 2 bari stabilizatoare scuumpeeeeeee
-de verificat si reverificat caseta de directie- cica are joc -sunt curios daca e vreun E46 fara... la mine in functie de mecanicul care trage de ea are sau nu joc,un lucru e sigur cu motorul pornit nu are joc cool.gif
Anul viitor sau peste 2 ani:
-vas expansiune+termostat+radiator+lichid racire - preventiv desi vasul meu pare ok,la un moment dat am avut presiune mare in sistem(nu deschidea busonul,asta apropo de bulirea vaselor de expansiune) si vad ca radiatorul are un pic de burta laugh.gif termostatul nu da erori
alex230ro
http://www.ebay.de/itm/Eibach-Anti-Roll-Ki...=item5653da8dfe

smile.gif
cam asta e cel mai mic pret ,la vara le-as lua.
abuseif
eu mi-am pus pe fata bara de 25 de pe z4 3.0 sport iar pe spate bara de 20 de pe e46 convertible.aia de z4 am luat-o noua cealalta second.cea mai buna optiune este kitul acesta cred.
alex230ro
-Stabilizer, front D=26,5MM
-Stabilizer, rear D=19MM

asta am eu smile.gif
pe spate din ce stiu eu compactul difera vs E46 clasic,mai am o idee sa incerc sa las arcurile H&R si sa pun amortizoare koni sport smile.gif
ca bani as ajunge la acelasi pret ca barile antiruliu laugh.gif

@BBo- ce cod avea suspensia Koni a ta?
BBo
1140-4851, cred.
http://www.koni.com/finder/
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.