da,ca s-a facut relativ ca la carte,adica prima oara s-a facut asa:
-jante 17 in spate 2 de la vulcanizare in fata,era ok dar volanul statea virat stanga si masina mergea drept
a doua oara:
-eu pe bancheta din spate si aceiasi 2 de la vulcanizare in fata masina mergea la fel
a 3-a oara:
-Sorin in spate eu in dreapta unul de la vulcanizare sofer rezervor plin masina era ok doar ca volan drept si accelerat tare din a 3-a masina tragea stanga
a 4-a oara idem ca a 3-a oara masina merge ok
valori finale (din memorie ca am printat doar primele 2 reglaje)fata:
:unghi fuga 5,36
:convergenta 0,04 pe fiecare parte
:cadere -1,12 cu -1,36 aici ar trebui sa umblu pe viitor-logic ca nu aveau "scula" de reglat caderea
spate:
:cadere -2,06 sau -2,10? pe fiecare parte
:convergenta 0,07 cu 0,06 sau pe acolo
Oricum aia de la vulcanizare cred inebunesc daca mai merg acolo
Oricum geometria a fost facute de baiat de culoare- Dylan te intelegeai cu el in sensul ca nu comenta si in final a mers pe sugestia mea si a lui Sorin si anume sa puna pe fata convergenta la minim .
PS:cred ca daca faceam la AB Baneasa era sou total