Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Furia se intoarce
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
io's®
CITAT(Sorin @ Feb 26 2009, 09:20 PM) *
da
cica japoneza smile.gif)

laugh.gif

hai ca pana la urma probeaza toate natiile biggrin.gif

@alex, iti spun eu, incearca la ceva marci rivale fabricare tot in .de, poate sa se apropie putin insa nu cred ca o sa fii multumit no.gif
florin83
Lasa-l ca e capcaun.. tongue.gif
Stiu ce vrea sa-si ia. Indiciu: are tractiune fata si cam aceiasi cai badtaste (9).gif
Ionut
si ca sa se destrame misterul: se gandeste la honda civic type R....furia rosie cum zice el...
alex230ro
cazan si e rosu negru laugh.gif
alex230ro
bun vazut Honda,interesanta redline pe la 8000 ture cutie ft scurta 6 trepte(5-a 2000 ture cam 50-60 km/h) destul de rigida si urca repede in ture(avea volanta usurata) poate cu alta ocazie as fi luat-o.Masina tragea bine dar nu la modul la care ma asteptam.
Acum cazanul inainte sa ajung sa vad Honda s-a suparat si astfel m-am trezit ca am flansa + amortizor stanga duse,pana acum am 3 variante:
-cumpar 2 amortizoare Sachs Sport draci sa le ia- cam 400 euro
-cumpar 4 amortizoare Koni FSD 550 euro sau Koni Sport -580 euro
-cumpar kit sustensie(4 arcuri+4 amortizoare) Weitec
are cineva pe masina vreuna din firmele de mai sus??
eu as merge pe Weitec sau Koni FSD dar vreau sa mai aflu pareri si de la cineva care are pus asa ceva pe masina .
florin83
QUOTE (alex230ro @ Mar 2 2009, 08:19 AM) *
bun vazut Honda,interesanta redline pe la 8000 ture cutie ft scurta 6 trepte(5-a 2000 ture cam 50-60 km/h) destul de rigida si urca repede in ture(avea volanta usurata) poate cu alta ocazie as fi luat-o.Masina tragea bine dar nu la modul la care ma asteptam.


ti-am zis tongue.gif

QUOTE (alex230ro @ Mar 2 2009, 08:19 AM) *
-cumpar 2 amortizoare Sachs Sport draci sa le ia- cam 400 euro
-cumpar 4 amortizoare Koni FSD 550 euro sau Koni Sport -580 euro
-cumpar kit sustensie(4 arcuri+4 amortizoare) Weitec


decat 2 bucati la 400€, mai bine koni-urile alea la 580€
Ciupanezu
QUOTE (alex230ro @ Mar 2 2009, 08:19 AM) *
are cineva pe masina vreuna din firmele de mai sus??
eu as merge pe Weitec sau Koni FSD dar vreau sa mai aflu pareri si de la cineva care are pus asa ceva pe masina .


Am un 525d de vânzare cu arcuri Weitec şi sunt foarte ok.

La cum a evoluat piaţa, mai degrabă îţi iei un M3 E46 decât un Type R. laugh.gif
alex230ro
mersi de feedback pana la urma cred ca o sa iau H&R Cup Kit smile.gif
ionusunt
bine ca ti a trecut cu chinezaria laugh.gif
Sorin
QUOTE (ionusunt @ Mar 3 2009, 12:17 PM) *
bine ca ti a trecut cu chinezaria laugh.gif



si ca sa intrii in gratii ... ia-ti un urs biggrin.gif
BBo
QUOTE (alex230ro @ Mar 2 2009, 08:19 AM) *
Acum cazanul inainte sa ajung sa vad Honda s-a suparat si astfel m-am trezit ca am flansa + amortizor stanga duse,pana acum am 3 variante:
-cumpar 2 amortizoare Sachs Sport draci sa le ia- cam 400 euro
-cumpar 4 amortizoare Koni FSD 550 euro sau Koni Sport -580 euro
-cumpar kit sustensie(4 arcuri+4 amortizoare) Weitec
are cineva pe masina vreuna din firmele de mai sus??
eu as merge pe Weitec sau Koni FSD dar vreau sa mai aflu pareri si de la cineva care are pus asa ceva pe masina .


Sigur ai inteles bine ? Eu stiam asa:
- Koni FSD-uri la 550
- Koni Sport la 480

Caz in care imi cam fac cu ochiul astea sport ... vreau s-o cobor cat mai mult pardon.gif
alex230ro
da scuze FSD-550 Sport-480 smile.gif atentie doar amortizoarele!
pana la urma dupa multe cautari am ales H&R Cup Kit coborare 55 cu 35
Weitec pe siteul lor spun ca suspensia nu este recomandata pentru masini cu suspensie sport de fabrica,mai gasisem suspensie Koni Sport la 660 euro-4 arcuri+2 amortizoare fata reglabile +2 amortizoare spate-coborare 40 cu 40 dar aceasi problema nu merge pe masini cu suspensis sport de fabrica.
Daca vrei kit de suspensie ai Weitec ,H&R si KW cu preturi de la 550 pana la 610 euro daca nu ma insel smile.gif
BBo
Momentan nu vreau kit, am arcurile din Prokit-ul de la Eibach si vroiam si niste amortizoare mai scurte, sa o mai cobor putin. Presupun ca o sa mai coboare cu amortizoare mai scurte, nu ? Sau totul tine de arcuri ? unsure.gif
316i
Inaltimea masinii e data de arcuri...nu de amortizoare.
alex230ro
arcuri,totusi arcurile trebuie imperecheate cu amortizoarele portivite smile.gif sa vedem azi am dat avansul pentru H&R in 3 sapt ar trebui sa ajunga la mine.
io's®
CITAT(poleposition @ Mar 5 2009, 11:52 PM) *
mai bine ........



pole, mai bine ii dai PM decat sa strici topicul omului smile.gif
poleposition
sorry, las' ca nu se supara Alex, suntem vecini tongue.gif

316i
Ce faci ma nene, mai dai si pe la noi? smile.gif
alex230ro
ar trebui sa schimb si uleiul intr-o luna doua asa,acum am 0W40 BMW draci sa il ia,ma bate gandul sa trec pe altceva,recomandari/?cineva mi-a propus Motul ,altfel ar mai fi Castrol si iar saracie din asta BMW.Pana la urma ce trebuie LL01 sau LL04?
Ciupanezu
Cel mai bine este să pui LL-04.

De ce vrei să treci la alt ulei?
io's®
pune 5W30

e bun si LL01 dar mai bun e LL04, nu ma intreba de ce ca nu stiu

mergi pe ulei BMW wink.gif
Peter Pan
Cel mai indicat e sa nu treci la alt ulei- cea mai mare schimbare ai putea sa o faci trecand la castrol cu acelasi indice de vascozitate...
alex230ro
hmm am avut 0W40 dupa 5000 km cazanu a inceput sa aiba un sunet ciudat la relanti,compactul lui Alexxx suna la fel,la Filaret baietii au ridicat din umeri si au zis ca e din motor,acum dupa ce a schimbat uleiul motorul lui nu mai face.el a mers pe 5W30 acum si inainte a avut la fel.Sincer incepe sa ma puna pe ganduri calitatea uleiului BMW(acum eu am luat de la Filaret el tot de la Filaret sa fie asta problema?!?!)

@Peter ce dracu sa fac sa merg pe rahatul asta de 0W40 in continuare si sa il schimb in 5000 km?!?!:lol:
poleposition
eu cred ca 0w40 este un ulei cu o vascozitate prea mica, este prea subtire, de unde probabil si zgomotele pe care le acuzi.

cred ca producatorul recomanda 5w30 sau 5w40, ar trebui sa scrie in carte. Eu as pune 5w40. *oricum acel W se refera la vascozitatea uleiului la temperaturi de iarna sau 0 grade, ceva de genul asta , vascozitatea este prima cifra, asta e mai important de luat in calcul.

La E60 benzina, am pus la AB numai 5w40.

0 este prea subtire.
alex230ro
posibil sa ai dreptate,oricum cred ca trec pe 5W30 ciudat e ca in manual la mine se recomanda:5W30 5W40 si 0W40
florin83
OW40 poate cand era noua tongue.gif
Darren
N-are nici o legatura cu uzura motorului ce grad de vascozitate la temperaturi ambientale extreme are uleiul pe care il pui in el.
Pentru motor si producatorul masinii, important pt vascozitatea "standard" este indicele SAE (API) A5, B3, LL01, LL04, etc...
cifrele cele magice yWx se aleg in functie de:
y in functie de temperatura cea mai joasa pe care o va suporta masina iarna (sau daca ai congelator in loc de garaj)
x in functie de regimul de temperaturi/turatii pe care il va suporta motorul (racer, om normal, etc..)
http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil#Multi-grade
Daca am locui in Siberia, Alaska, as intelege sa punem in motoare 0W-x
Pentru temperaturi de -25 de grade celsius e potrivit 10W
Pacat ca nu dati atat de multa importanta uleiului si va luati dupa sfatul oricui (inclusiv al meu). Eu va sfatuiesc sa cititi, sa fiti cu sufletul impacat ca ati pus in motor ceva ce ati inteles ca e bun pt motor, sau macar ceva ce nu face rau.
Si inca o chestie: cu cat cele 2 cifre y si x din notatia yWx sunt foarte indepartate (normal inseamna ca ala e un ulei multi-grad care are aceeasi vascozitate SAE si la -35 de grade, si la 100 de grade - deci e un ulei minunat, all-in-one, 3-in-1, etc), uleiul respectiv contine foarte multi polimeri care il ajuta sa-si pastreze acea vascozitate la temperaturi atat de diferite. Un mic secret: polimerii nu ung. Si cu cat sunt mai multi, cu atat ungerea e mai proasta. Dar e un ulei bun pt oamenii lenesi care au ierni de -35 si veri de 50, si vor sa mearga cu acelasi ulei in motor vara/iarna.
florin83
adica 0W nu e mai subtire decat 10W ?huh.gif
Darren
Pt acelasi indice SAE, la -25 de grade, uleiul 0W si 10W vor avea aceeasi vascozitate.
La -35 de grade, 0W va fi mai subtire decat cel 10W smile.gif
Dar.. de unde -35?
Daca intamplarea face ca modelul 10W are si alt indice SAE.. atunci comparatia nu mai e relevanta (intre 0W si 10W)
florin83
M-ai pierdut help.gif
Darren
hai ca facem topicul varza.
Citeste de aici in jos: http://bmwzone.ro/forums/Uleiuri-t496.html...ulei#entry30651
Intr-unul din posturile mele sunt si niste link-uri, citeste-le si pe alea smile.gif
alex230ro
damit m-am pierdut si eu,oricum e clar 5W30 primeste cazanul biggrin.gif
edit:de fapt Darren tu ce recomanzi?tongue.gif
io's®
CITAT(alex230ro @ Mar 25 2009, 11:37 AM) *
damit m-am pierdut si eu,oricum e clar 5W30 primeste cazanul biggrin.gif
edit:de fapt Darren tu ce recomanzi?tongue.gif


ce e asa greu? daca citesti postul din linkul lui @darren o sa intelegi imediat
Darren
Eu in locul tau as face asa: as cauta in TIS (sau in manualul de utilizator) ce tip de ulei recomanda BMW: ACEA A3, LL01, etc.
Apoi as cauta in magazin un ulei Castrol sau Mobil 1 cu specificatia (sau specificatiile respective) si cu grad 10W40 (mergi turat, nu? biggrin.gif). La toamna l-as schimba cu un 5W30 (pentru iarna).
Daca n-as avea chef/timp/km pentru a schimba uleiul vara/iarna, as pune 0W40 si gata smile.gif)
Peter Pan
Eu am pus castrol formula RS 0w-40...asta recomanda castrol pt masina mea daca are pana in 150k km.
alex230ro
pai avem cam acelasi motor ,macar teoretic al meu e euro 3 si al tau euro 4 parca asta e diferenta tongue.gif
Ciupanezu
QUOTE (Peter Pan @ Mar 25 2009, 02:05 PM) *
Eu am pus castrol formula RS 0w-40...asta recomanda castrol pt masina mea daca are pana in 150k km.


Am observat că specificaţiile Castrol nu coincid cu specificaţiile BMW.
poleposition
in sfarsit, eu zic sa pui de aici inainte 5w40 sau 5w30.

Ionut
QUOTE (alex230ro @ Mar 24 2009, 10:43 AM) *
hmm am avut 0W40 dupa 5000 km cazanu a inceput sa aiba un sunet ciudat la relanti,compactul lui Alexxx suna la fel,la Filaret baietii au ridicat din umeri si au zis ca e din motor,acum dupa ce a schimbat uleiul motorul lui nu mai face.el a mers pe 5W30 acum si inainte a avut la fel.Sincer incepe sa ma puna pe ganduri calitatea uleiului BMW(acum eu am luat de la Filaret el tot de la Filaret sa fie asta problema?!?!)

@Peter ce dracu sa fac sa merg pe rahatul asta de 0W40 in continuare si sa il schimb in 5000 km?!?!:lol:


bai....eu daca te mai aud sau vad odata ca mai pui intrebarea asta - cum ca ce ulei sa pui - fac urticarie....si sa mor io de nu iti pun nisip in motor macar sa se auda ceva draq in motorul ala...tziau zis nspe mii de oameni sa treci pe 5w-30 BMW si tu vii si zici ca daca sa folosesti Motul....clar nu mai ai scapare si tigla pe casa nu mai ai de mult... fight (12).gif
io's®
CITAT(Ionut @ Mar 25 2009, 11:35 PM) *
bai....eu daca te mai aud sa vad odata ca mai pui intrebarea asta - cum ca ce ulei sa pui - fac urticarie....si sa mor io de nu iti pun nisip in motor macar sa se auda ceva draq in motorul ala...tziau zis nspe mii de oameni sa treci pe 5w-30 BMW si tu vii si zici ca daca sa folosesti Motul....clar nu mai ai scapare si tigla pe casa nu mai ai de mult... fight (12).gif

laugh.gif

lgh (12).gif

lgh (24).gif

lgh (9).gif
alex230ro
bineeee,lasa ca vi tu Ioane dupa arcuri vezi atunci evil (19).gif
Ionut
daca ma intrebi si atunci ce ulei sa iti pui in motor..... vio (33).gif
alex230ro
tot uitandu-ma pe net am gasit si niste jante dragute pentru cazan

http://www.tirerack.com/wheels/kosei/kosei-wheels.jsp

in romania oricum nu stiu daca gasesc dar cine stie sunt interesante
K1 Racing imi fac cu ochiul smile.gif
poleposition
Dar TS-uilre alea nu iti plac ? smile.gif
alex230ro
nu stiu ce sa zic sunt dragute si alea tongue.gif
deocamdata la Race m-am oprit laugh.gif
io's®
CITAT(alex230ro @ Mar 27 2009, 11:01 AM) *
tot uitandu-ma pe net am gasit si niste jante dragute pentru cazan

http://www.tirerack.com/wheels/kosei/kosei-wheels.jsp

in romania oricum nu stiu daca gasesc dar cine stie sunt interesante
K1 Racing imi fac cu ochiul smile.gif

si eu pusesem ochii pe niste SSR-uri de la tirerack anul trecut cand imi cautam jante insa mi-am facut socoteala si ma depasea pretul , setul nu ar fii fost asa mult insa cu transport, vama (6%) si TVA .... suma era destul de maricica
alex230ro
hmm e dublu fata de kosei-ssr alea vad ca sar de 300 usd bucata,cu transportul incerc sa rezolv cu cineva care locuieste in State,din ce mi-a zis mai trimite din cand in cand cate un container pe la noi:) kosei astea sunt 175 usd bucata pret destul de ok.Altfel as lua jante pe 17 M pachet
alex230ro
ca mi-am amintit,sambata am spalat masina smile.gif

poleposition
si tu vrei sa schimbi jantele alea ? ohmy.gif

pai sunt prea misto man smile.gif
io's®
CITAT(poleposition @ Mar 31 2009, 09:27 PM) *
si tu vrei sa schimbi jantele alea ? ohmy.gif

pai sunt prea misto man smile.gif

sunt misto dar nu dau asa bine pe compact, sa vezi masina live...


@alex: daca tot vrei sa faci o sfaraiala si te descurci cu transpotul si restul taxelor, sfatul meu e sa-ti iei SSRuri, sunt super tari, sunt 8J fata 9J spate si au cam 7 kg bucata
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.