Furia se intoarce, E46 325ti |
Furia se intoarce, E46 325ti |
Mar 24 2009, 09:32 AM
Post
#121
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
pune 5W30
e bun si LL01 dar mai bun e LL04, nu ma intreba de ce ca nu stiu mergi pe ulei BMW -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Mar 24 2009, 09:41 AM
Post
#122
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP |
Cel mai indicat e sa nu treci la alt ulei- cea mai mare schimbare ai putea sa o faci trecand la castrol cu acelasi indice de vascozitate...
|
|
|
Mar 24 2009, 09:43 AM
Post
#123
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
hmm am avut 0W40 dupa 5000 km cazanu a inceput sa aiba un sunet ciudat la relanti,compactul lui Alexxx suna la fel,la Filaret baietii au ridicat din umeri si au zis ca e din motor,acum dupa ce a schimbat uleiul motorul lui nu mai face.el a mers pe 5W30 acum si inainte a avut la fel.Sincer incepe sa ma puna pe ganduri calitatea uleiului BMW(acum eu am luat de la Filaret el tot de la Filaret sa fie asta problema?!?!) @Peter ce dracu sa fac sa merg pe rahatul asta de 0W40 in continuare si sa il schimb in 5000 km?!?!:lol: This post has been edited by alex230ro: Mar 24 2009, 09:45 AM -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Mar 24 2009, 08:29 PM
Post
#124
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP |
eu cred ca 0w40 este un ulei cu o vascozitate prea mica, este prea subtire, de unde probabil si zgomotele pe care le acuzi.
cred ca producatorul recomanda 5w30 sau 5w40, ar trebui sa scrie in carte. Eu as pune 5w40. *oricum acel W se refera la vascozitatea uleiului la temperaturi de iarna sau 0 grade, ceva de genul asta , vascozitatea este prima cifra, asta e mai important de luat in calcul. La E60 benzina, am pus la AB numai 5w40. 0 este prea subtire. -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
Mar 25 2009, 08:30 AM
Post
#125
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
posibil sa ai dreptate,oricum cred ca trec pe 5W30 ciudat e ca in manual la mine se recomanda:5W30 5W40 si 0W40
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Mar 25 2009, 09:32 AM
Post
#126
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
OW40 poate cand era noua |
|
|
Mar 25 2009, 10:44 AM
Post
#127
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP |
N-are nici o legatura cu uzura motorului ce grad de vascozitate la temperaturi ambientale extreme are uleiul pe care il pui in el.
Pentru motor si producatorul masinii, important pt vascozitatea "standard" este indicele SAE (API) A5, B3, LL01, LL04, etc... cifrele cele magice yWx se aleg in functie de: y in functie de temperatura cea mai joasa pe care o va suporta masina iarna (sau daca ai congelator in loc de garaj) x in functie de regimul de temperaturi/turatii pe care il va suporta motorul (racer, om normal, etc..) http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil#Multi-grade Daca am locui in Siberia, Alaska, as intelege sa punem in motoare 0W-x Pentru temperaturi de -25 de grade celsius e potrivit 10W Pacat ca nu dati atat de multa importanta uleiului si va luati dupa sfatul oricui (inclusiv al meu). Eu va sfatuiesc sa cititi, sa fiti cu sufletul impacat ca ati pus in motor ceva ce ati inteles ca e bun pt motor, sau macar ceva ce nu face rau. Si inca o chestie: cu cat cele 2 cifre y si x din notatia yWx sunt foarte indepartate (normal inseamna ca ala e un ulei multi-grad care are aceeasi vascozitate SAE si la -35 de grade, si la 100 de grade - deci e un ulei minunat, all-in-one, 3-in-1, etc), uleiul respectiv contine foarte multi polimeri care il ajuta sa-si pastreze acea vascozitate la temperaturi atat de diferite. Un mic secret: polimerii nu ung. Si cu cat sunt mai multi, cu atat ungerea e mai proasta. Dar e un ulei bun pt oamenii lenesi care au ierni de -35 si veri de 50, si vor sa mearga cu acelasi ulei in motor vara/iarna. This post has been edited by Darren: Mar 25 2009, 10:45 AM -------------------- |
|
|
Mar 25 2009, 10:48 AM
Post
#128
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
adica 0W nu e mai subtire decat 10W ?
|
|
|
Mar 25 2009, 10:52 AM
Post
#129
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP |
Pt acelasi indice SAE, la -25 de grade, uleiul 0W si 10W vor avea aceeasi vascozitate.
La -35 de grade, 0W va fi mai subtire decat cel 10W Dar.. de unde -35? Daca intamplarea face ca modelul 10W are si alt indice SAE.. atunci comparatia nu mai e relevanta (intre 0W si 10W) -------------------- |
|
|
Mar 25 2009, 10:54 AM
Post
#130
|
|
100% BMW corupt Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP |
M-ai pierdut |
|
|
Mar 25 2009, 11:12 AM
Post
#131
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP |
hai ca facem topicul varza.
Citeste de aici in jos: http://bmwzone.ro/forums/Uleiuri-t496.html...ulei#entry30651 Intr-unul din posturile mele sunt si niste link-uri, citeste-le si pe alea -------------------- |
|
|
Mar 25 2009, 11:37 AM
Post
#132
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
damit m-am pierdut si eu,oricum e clar 5W30 primeste cazanul
edit:de fapt Darren tu ce recomanzi? This post has been edited by alex230ro: Mar 25 2009, 11:39 AM -------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Mar 25 2009, 12:44 PM
Post
#133
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
damit m-am pierdut si eu,oricum e clar 5W30 primeste cazanul edit:de fapt Darren tu ce recomanzi? ce e asa greu? daca citesti postul din linkul lui @darren o sa intelegi imediat -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Mar 25 2009, 01:13 PM
Post
#134
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP |
Eu in locul tau as face asa: as cauta in TIS (sau in manualul de utilizator) ce tip de ulei recomanda BMW: ACEA A3, LL01, etc. Apoi as cauta in magazin un ulei Castrol sau Mobil 1 cu specificatia (sau specificatiile respective) si cu grad 10W40 (mergi turat, nu? ). La toamna l-as schimba cu un 5W30 (pentru iarna). Daca n-as avea chef/timp/km pentru a schimba uleiul vara/iarna, as pune 0W40 si gata ) -------------------- |
|
|
Mar 25 2009, 02:05 PM
Post
#135
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP |
Eu am pus castrol formula RS 0w-40...asta recomanda castrol pt masina mea daca are pana in 150k km.
|
|
|
Mar 25 2009, 02:50 PM
Post
#136
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 4,459 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 |
pai avem cam acelasi motor ,macar teoretic al meu e euro 3 si al tau euro 4 parca asta e diferenta
-------------------- cotetz 1,8is
cazan 140i |
|
|
Mar 25 2009, 03:59 PM
Post
#137
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
|
|
|
Mar 25 2009, 07:24 PM
Post
#138
|
|
18% BMW corupt Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP |
in sfarsit, eu zic sa pui de aici inainte 5w40 sau 5w30. -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
Mar 25 2009, 11:35 PM
Post
#139
|
|
100% BMW corupt Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP |
hmm am avut 0W40 dupa 5000 km cazanu a inceput sa aiba un sunet ciudat la relanti,compactul lui Alexxx suna la fel,la Filaret baietii au ridicat din umeri si au zis ca e din motor,acum dupa ce a schimbat uleiul motorul lui nu mai face.el a mers pe 5W30 acum si inainte a avut la fel.Sincer incepe sa ma puna pe ganduri calitatea uleiului BMW(acum eu am luat de la Filaret el tot de la Filaret sa fie asta problema?!?!) @Peter ce dracu sa fac sa merg pe rahatul asta de 0W40 in continuare si sa il schimb in 5000 km?!?!:lol: bai....eu daca te mai aud sau vad odata ca mai pui intrebarea asta - cum ca ce ulei sa pui - fac urticarie....si sa mor io de nu iti pun nisip in motor macar sa se auda ceva draq in motorul ala...tziau zis nspe mii de oameni sa treci pe 5w-30 BMW si tu vii si zici ca daca sa folosesti Motul....clar nu mai ai scapare si tigla pe casa nu mai ai de mult... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
Mar 26 2009, 09:27 AM
Post
#140
|
|
. Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
bai....eu daca te mai aud sa vad odata ca mai pui intrebarea asta - cum ca ce ulei sa pui - fac urticarie....si sa mor io de nu iti pun nisip in motor macar sa se auda ceva draq in motorul ala...tziau zis nspe mii de oameni sa treci pe 5w-30 BMW si tu vii si zici ca daca sa folosesti Motul....clar nu mai ai scapare si tigla pe casa nu mai ai de mult... -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th April 2024 - 04:00 AM |