Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 525i-ul meu E34
BMWZone > COMUNITATEA BMWZONE.RO > Masina mea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
georgem
Azi dimineata mi-am luat de la reparat camera foto (de fapt noua camera foto, cei de la Canon mi-au inlocuit vechea camera PowerShot A75 cu o camera noua PowerShot A550, din cauza unui defect de fabricatie dance2.gif thumbup.gif dance2.gif ). Bineinteles ca noua camera e mai performanta si am garantie de 1 an de zile (cealalta avea peste 3 ani vechime si se stricase ceva la ea, gata s-o arunc, m-am gandit insa sa merg la reparat cu ea si am avut bafta).
Asa ca ma apuc din nou de facut poze (dupa ce-mi iau si un card de memorie mare). Deocamdata am facut cateva doar dupa ce-am plecat de la service-ul Canon.
Click to view attachment Click to view attachment
Nu-mi mergea initial lumina la cd player, asa luasem masina. Cercetand cum s-ar putea scoate el de la locul lui pentru un eventual upgrade la OBC4, dupa ce i-am scos rama si i-am pus-o la loc, s-a reparat lumina. Acum pot sa vad si noaptea ce melodie sau ce post de radio "canta".
georgem
Atasez o poza cu becurile Philips VisionPlus H1 si bonul de casa, cu pretul pe el, ca sa nu credeti ca v-am pacalit referitor la pret innocent.gif . Pretul e pentru setul de 2 becuri, evident.
Click to view attachment
Si inca o poza cu masina in parcare la munca to_become_senile.gif
Click to view attachment
alex230ro
12,6 e consumul mediu sau in Bucuresti?
georgem
QUOTE (alex230ro @ Feb 26 2007, 03:27 PM) *
12,6 e consumul mediu sau in Bucuresti?

Consumul mediu pe 1873 km, aproximativ 1/3 Bucuresti si restul extraurban.
io'sŪ
QUOTE (georgem @ Feb 26 2007, 03:15 PM) *
Atasez o poza cu becurile Philips VisionPlus H1 .....
ma intereseaza sa stiu daca se gasesc becuri Philips VisionPlus H4
georgem
Evident ca se gasesc, de-astea mi-am pus acum ceva timp la Audi (le-am gasit pe la 65 ron cutia cu 2 becuri). Sunt extraordinare fata de ce aveam inainte. Prima data cand am avut un drum noaptea in afara Bucurestiului dupa ce le-am pus am constatat cu adevarat cat de bine lumineaza. A fost pentru prima data cand vedeam intr-adevar bine soseaua in afara localitatii cu faza scurta.
io'sŪ
ma mai intereseaza: dau lumina alba?
georgem
Lumina nu e alba ca la Philips BlueVision. Nu e perfect alba, e un pic spre galben.
georgem
Zilele trecute mi-am schimbat la masina curelele, termostatul, pompa de apa si antigelul. Totul era planificat (mai putin pompa de apa), dar ma bucur ca am scapat de grija ei. Stiam dinainte sa cumpar masina ca pompa de apa din fabrica are palele din plastic si la un moment dat cedeaza.
georgem
Mi-am montat anvelopele de vara, Dunlop SP Sport 01 (225/55/16 95W), la Autosoft. Le-am facut si presiune cu azot, ca nu era scump (3 RON de roata) 2.2 pe fata si 2.4 pe spate. Pe cele de iarna aveam cu 0.2 mai putin pe toate 4 rotile si masina arata cam lasata pe spate, am ramas surprins acum ca distanta e mai mare de la roata la aripa, credeam ca or fi arcurile lasate. Se pare ca era de la presiunea din roti.
I-am rugat pe cei care au lucrat sa lucreze cu atentie sa nu imi zgarie si mai tare jantele. I-am rugat sa pastreze si locul fiecarei jante, sa imi puna anvelopele pe care le-am vrut eu pe fata si pe spate (cele cu profilul mai adanc pe spate) si sa le umfle la presiunea pe care am vrut-o eu. Un prezon (chiar antifurtul) a fost strans cam tare la o roata si nu a mers desfacut decat cu ranga (dar a iesit foarte repede cu ranga). L-am rugat inainte sa puna ranga sa incercam sa-l desfacem cu cheia tragand amandoi de cheie si a fost de acord. Nu a mers, asa ca l-am lasat cu ranga. Pot spune ca au facut tot ce le-am cerut fara sa se enerveze sau sa ma contrazica. Chiar mi-au notat si pe anvelopele de iarna pozitia unde a fost fiecare, desi asta nu le cerusem.
Au vrut sa-mi indrepte jantele fata (cica erau foarte putin strambe), dar nu am vrut, pentru ca nu merita sa dau 50 RON de roata in conditiile in care au fost indreptate si in ianuarie si nu se simte nimic in mers.
Sunt multumit de rezultat. Pretul total a fost 93 RON (rotunjit), din care 12 RON azotul. N-am avut timp sa-mi fac o parere despre diferenta, am mers dupa aceea pana la servici mai mult bara la bara. Dar nu are cum sa fie decat mult mai bine. Acum o sa pot merge cu 270 km/h timp de 5 minute linistit laugh.gif daca ma tracteaza cineva cu mai multi cai si fara limitare electronica.
Imi pare rau ca n-am vazut tablita de pe diferential unde scrie raportul sa vad ce scrie pe ea. O sa pun si poze dupa ce fac, din pacate n-am avut aparatul la mine sa fac niste poze cat era descaltata.
georgem
QUOTE (georgem @ Mar 29 2007, 12:17 PM) *
Pe cele de iarna aveam cu 0.2 mai putin pe toate 4 rotile si masina arata cam lasata pe spate, am ramas surprins acum ca distanta e mai mare de la roata la aripa, credeam ca or fi arcurile lasate. Se pare ca era de la presiunea din roti.

Intre timp si-a revenit la inaltimea initiala, cred ca ramasese mai sus din cauza ca in momentul in care masina a fost lasata jos pe roti au fost rotile din spate tensionate cumva (fiind trasa frana de mana si in viteza).
O sa masor exact sa vad daca inaltimea e cea buna sau sunt arcurile lasate (cum am vazut la Darren pe topicul despre schimbat arcurile si amortizoarele pe spate).
Cert e ca amortizoarele spate sunt cele originale, Boge pe gaz cu sigla BMW pe ele.
TiL
Am observat de multe ori ca dupa ce lasi masina de pe cric sta mai ridicata, dar se aseaza imediat la loc dupa o tura. Nu stiu daca e normal sau e din cauza amortizoarelor uzate.

P.S. Nota si pentru Daren: daca amortizoarele sunt muci masina sta mai jos decat cu amortizor bun. Eu mi-am pus SH bunicele si s-a saltat binisor, ca aveam unele varza inainte.
georgem
Am masurat "ride height" si masina pare mai ridicata decat normal si pe fata si pe spate.
Datele din manualul Bentley sunt: fata 588mm cu jante de 15" si spate 522mm cu jante de 15". Distanta se masoara intre partea cea mai de jos a jantei si aripa. Deci la jante de 16" ar trebui sa adaug jumatate de inch, deci cam 13mm. Asadar, valorile ar trbui sa fie cam 601mm pe fata si 535mm pe spate. La mine sunt 605 pe fata, iar pe spate 553 stanga si 558 dreapta (cu 2 anvelope de 16" in portbagaj si 20 de cutii de bere in portbagaj pe stanga si alte 9 sticle de 1 litru de bere pe dreapta). Terenul unde am masurat e plan. Deci cu portbagajul gol ar fi si mai ridicata... Gresesc undeva? De ce ar fi mai ridicata decat din fabrica pe spate? Pe fata sa zicem ca sunt doar 4mm, dar pe spate sunt 20-25mm, si fara bagaje ar fi chiar mai mult. Si ca aspect mie nu mi se pare mai ridicata pe spate, poate chiar mai coborata decat ar trebui.

PS. Nu e foarte important, sa nu zica cineva "ia uite-l si pe asta cu ce probleme vine...". Dar eu sunt foarte poasionat de masini si sunt curios din fire si incerc sa inteleg de ce se intampla fiecare lucru.
Darren
poate ai suspensii pt drumuri grele. era o optiune.
io'sŪ
QUOTE (georgem @ Mar 30 2007, 09:43 AM) *
... (cu 2 anvelope de 16" in portbagaj si 20 de cutii de bere in portbagaj pe stanga si alte 9 sticle de 1 litru de bere pe dreapta).....
offtopic.gif
vad ca bei bere la greu !
georgem
QUOTE (io`s @ Mar 30 2007, 12:06 PM) *
offtopic.gif
vad ca bei bere la greu !

Ce sa fac, daca o primeste sotia gratis de la servici... Ma sacrific si o beau eu.
Dar nu conduc dupa ce beau...
io'sŪ
QUOTE (georgem @ Mar 30 2007, 03:12 PM) *
Am facut si niste poze cu rotile.
nu vrei pe 17"?
georgem
As fi vrut pe 17, dar am gasit anvelopele astea ieftine de pe un E60 care a trecut la 18 si n-am putut sa ratez afacerea. Sunt in stare excelenta, se vede si in poze. Sper sa ma tina 2-3 ani, timp in care raman la 16. Dupa aceea mai gandesc daca sa trec pe 17 sau nu.
Pana la toamna sper sa mai gasesc un set pe 16 convenabil (nu conteaza modelul, doar sa-mi placa) pe care sa pun anvelopele de iarna, ca nu-mi place sa tot schimb anvelopele pe jantele astea. Prefer sa schimb rotile cu totul.
florin83
balotesti? huh.gif
georgem
QUOTE (florin83 @ Apr 1 2007, 09:11 PM) *
balotesti? huh.gif

Runcu, langa Stefanestii de Jos.
georgem
Mi-a scazut consumul mediu dupa 571 km facuti mai mult in afara Bucurestiului (cam 450 in afara), desi nu am mers deloc incet (doar prin localitati). Media pe astia 571 km a fost de 11.26 litri/100km. De mult nu mai scazuse la o alimentare de 50-60 de litri sub 13 litri (asta din cauza ca mergeam mai mult in Bucuresti decat acum).
Per total a scazut de la 13.3 la 13.1, ceea ce e binisor, pana acum era numai in crestere sau stationare.


Am facut putina curatenie, am creat un topic nou cu discutia despre frane -> http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=3099
georgem
Cred ca in cateva zile o sa-mi iau amortizoare Bilstein B6 pentru BMW, am primit un pret foarte bun de la un tip care vinde suspensii Bilstein si D2 pe vwforum (235 Euro pentru Bilstein B6, 255 Euro pentru Bilstein B8). Din cate am citit, B6 si B8 sunt la fel, numai ca B6 sunt pentru inaltimea stock a masinii, in timp ce B8 sunt pentru masina lasata cu 4 cm. Ma gandesc sa imi pun si arcuri Eibach, care si coboara cu 3 cm pe fata si 2.5 cm pe spate, dar sunt mai scumpe decat amortizoarele. Ma mai gandesc, desi initial ma gandeam la arcurile Eibach si mai putin la amortizoare. Ma gandesc sa incerc numai cu amortizoarele si apoi daca nu e suficient de dura suspensia sa iau si arcurile Eibach.
io'sŪ
sa sti ca ma intereseaza si pe mine asa ceva
poti sa-mi dai PM cu nr lui de tel sau sa vb chiar tu sa-i spui despre ce e vb ( pt spate ma intereseaza,bineinteles pt e23)
sunt facute la noi (sibiu parca)?
georgem
QUOTE (io`s @ May 19 2007, 04:00 AM) *
sunt facute la noi (sibiu parca)?

Sunt facute in Germania, nu la Sibiu. Au fabrica si la Sibiu din cate am inteles, dar aici se fac amortizoare pentru utilaje agricole si altele de genul asta (din ce zicea tipul de la care le-am luat). Eun tip care si-a facut tuning la masina cu schimbat turbina cu una mai mare, suspensii sport si altele de genul asta.
Ar trebui sa vina si azi la Fia GT si pot sa-l intreb si de E23. Nu am telefonul lui, am discutat pe PM pe vwforum. Dar o sa-i cer si telefonul.
Pretul e foarte bun pentru amortizoarele Bilstein, e mai bun decat pentru cele mai ietfine amortizoare normale (Monroe -> cam 12 milioane) gasite pana acum pentru E34, si Bilstein sunt printre cele mai bune.
Mi-a dat pret si pentru suspensie completa Bilstein B12 reglabila pe inaltime (nu si duritate), dar nu imi doresc asa ceva atat de mult cat sa platesc 809 de euro pe ea.
georgem
Am vorbit cu omul ieri la Fia GT si a zis sa-l mai las cateva zile sa definitiveze lista completa de produse Bilstein, cu preturi, dupa care o posteaza pe vwforum in aria de Prestari Servicii. Cand apare iti spun, si daca sunt si altii interesati poate il conving sa puna lista si la noi pe forum.
Ciupanezu
Stiu si eu pe cineva care aduce amortizoare Bilstein si sunt 100% produse la Sibiu...
georgem
Mi-am cumparat azi covorase pentru masina de pe Ebay. Astept sa le primesc acum... Sunt tare curios sa le vad pe masina.
io'sŪ
mamaaaa... au inceput cumparaturile de pe eBay biggrin.gif
sa le stapanesti sanatos!
baga si un link sa le vedem si noi
georgem
Link-ul e asta: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...p;rd=1&rd=1
dar anuntul e pentru multe modele de BMW, si in poza e un set de covorase pentru E60.

Am avut o surpriza neplacuta cu PayPal, confirmasem cartea de credit si credeam ca o sa platesc fara probleme, dar cand am dat sa platesc mi-a dat mesaj ca am contul restrictionat. Am cautat problema si am vazut ca vroiau si o factura de utilitati pe fax. Le-am trimis repede factura de la Distrigaz si in vreo 4-5 ore mi-au activat din nou contul si am putut sa platesc. Neamtul a fost de treaba, i-am explicat de ce nu pot plati imediat si n-a comentat nimic, doar m-a intrebat pentru ce model vreau covorasele. Acum astept sa mi le expedieze.

Urmeaza computer de bord, am pierdut deja o licitatie aseara la unul ca nu m-am trezit la timp (credeam ca se termina la 20:40 licitatia, dar s-a terminat mai devreme), as fi platit pretul la care s-a vandut, ca era ieftina livrarea (doar 6.5 Euro). Acum urmaresc altele, imi iau eu pana la urma si OBC4.
georgem
Am mutat aici discutia despre covorasele auto.
georgem
Mi-am cumparat asta de pe Ebay:
Click to view attachmentClick to view attachmentClick to view attachment

Acum sa vedem cum il montez, ca trebuie sa dau jos mp3 player-ul si s-ar putea sa nu reusesc asa de usor...
georgem
Cautam becuri pentru bord la o benzinarie Agip si am vazut o combinatie de sigurante auto, creion de tensiuni si un fir de jumatate de metru cu un "crocodil" la un capat si varf de 3-4 mm grosime, totul la 6.75 RON. Cum am vazut firul mi-am amintit ca am schimbat uleiul ieri si ca n-am resetat indicatorul de ulei, iar indicatorul de service e e aprins de vreo 2-3 saptamani, asa ca am luat setul si acum pe seara cand am ajuns acasa le-am si resetat cu firul asta. Se potriveste perfect pentru asa ceva smile.gif
Service interval-ul mi-a iesit din prima, am numarat 12 secunde. Pentru ulei am incercat de vreo 10 ori, stiam ca trebuie 3 secunde, dar pana la urma a mers cu 9 secunde. Acum am ulei nou, 5W40 BMW, si am si toate ledurile din bord verzi dance2.gif
Vechiul ulei avea cam 7600 km si se stinsesera 3 leduri verzi. L-am schimbat ca fac un drum prin Italia si s-ar putea sa depasesc 6000 km in acest drum, plus ca era uleiul cu care am luat masina.
Am schimbat si filtrul de ulei (evident) (am pus Mahle) si filtrul de aer (care era original BMW si cam imbacsit, eu am pus Mahle).
georgem
Dupa drumul de aproape 7700 km in afara tarii (de fapt 1200 au fost pana la Nadlac si de la Nadlac inapoi) observ ca mi-a scazut consumul mediu de la 13.3 litri la 11.6 litri.
Pe cei 7700 km am bagat benzina de 980 Euro crazy.gif si consumul mediu a fost cam de 10 litri la 100 km. Am avut pe o portiune de autostrada in Italia si un consum de 15 din cauza vitezei, am mers de multe ori cu peste 200 km/h si pentru foarte mult timp cu 180 km/h.
Dupa cum am mai zis, o sa pun impresiile din calatorie la topicul despre calatorii, dar inca n-am avut timp. M-au asteptat la birou cu chestii grele si inca nu le-am terminat sa pot sa ma apuc sa scriu.
georgem
Am reusit ieri sa trag o zgarietura pe dreapta spate, cand parcam pe un trotuar langa niste crengute ce pareau inofensive evil (20).gif
Click to view attachment Click to view attachment
Din fericire nu e adanca si probabil o sa iasa cu un scratch remover sau la un polish.
316i
Iese la polish. Cel mai bun e 3M, din pacate si cam cel mai scump. wink.gif
io'sŪ
pacat sad.gif
cu siguranta iese la polish, sunt zgarieturi de suprafata din ce vad eu..
georgem
QUOTE (316i @ Jul 24 2007, 11:45 AM) *
Iese la polish. Cel mai bun e 3M, din pacate si cam cel mai scump. wink.gif

Da, e de suprafata.
Nici n-am observat-o pe moment (masina era foarte murdara, plina de praf, dupa ce am fost la munte si am mers pe drumuri pietruite). Am auzit insa cum a trecut crenguta peste tabla, dar am sperat ca nu s-a intamplat nimic. Seara am trecut pe la spalatorie, si cand era aproape gata am observat-o sad.gif

Polish-ul asta 3M unde se gaseste? E ceva ce se poate aplica manual si de catre mine sau neaparat la unii care se ocupa de asa ceva? Am auzit pe cativa ca se plangeau de polish facut de firme, as prefera sa il fac eu si sa fie manual (desi stiu ca dureaza cateva ore).
georgem
Am facut in seara asta un drum de cateva zeci de km cu obc-ul 4 conectat temporar (ca sa-l conectez permanent trebuie sa tai spatele ramei sau sa fac rost de una de la o masina cu obc 4). Sunt incantat, merge perfect fara nici o adaptare, doar conectat la mufa obc-ului 2 cu care e dotata masina mea. Neavand si maneta de obs nu imi apar pe check control lucrurile care apar pe display-ul obc-ului, apare doar mesajul cand depasesc limita de viteza pe care i-o setez. Intr-una din zilele urmatoare cred ca o sa tai spatele ramei sa-l fixez definitiv.
georgem
Dimineata asta, inainte sa plec la servici, am taiat plasticul din spatele OBC-ului si am montat OBC-ul. Aveam unele emotii daca o sa stea bine fixat doar cu sistemul acela care il prinde in partea de sus, fara sa fie fixat si in spate in mufa care intra in el (asa cum era OBC-ul 2 - cred ca asa se cheama, cel cu temperatura exterioara, ora, data si memo). Din fericire sta fixat perfect. Gata, acum am OBC 4 thumbup.gif
Nu ma deranjeaza ca nu am si maneta de semnalizare cu comenzi de OBC.
Am ajuns pana la servici cu un consum mediu de 18, dupa care am mai facut un drum de vreo 20 de km pana la Semanatoarea si inapoi si mi-a scazut la 15 consumul mediu.
Imi place si limita de viteza, am setat-o la 58 km/h ca sa nu trec de 60 km/h (pericol de radare) fara sa stiu lucrul asta, din neatentie.
O sa fac si niste poze sa le pun smile.gif
georgem
Am facut si pozele, dar am uitat sa le pun mai devreme pe topic.
Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
Consumul si viteza media sunt realizate intr-un drum pana la servici si inapoi.

Am testat aseara cum functioneaza codul pus pe OBC ca sa nu poti porni motorul daca nu-l stii. Ma asteptam sa se invarteasca motorul dar sa nu porneasca. Dar nu e asa. Starterul nu invarte motorul daca nu introduci codul. Si cu asta m-am convins ca OBC-ul functioneaza 100% fara nici o modificare (a fost plug-and-play).

Sper ca intr-o buna zi sa-mi pot cumpara niste roti adevarate la masina. Cel mai mult (de departe) imi plac aceste 2 modele:
Click to view attachmentClick to view attachment

N-as sti pe care sa le aleg, daca mi le-ar oferi cineva smile.gif Cred totusi ca mai bine vin pe masina cele de M (sau M packet, ca sunt pe 17).
florin83
hehe.. eu scot cu bicla cand merg incet viteza medie atat.. laugh.gif
daca ma grabesc scot 22-23km/h tongue.gif
io'sŪ
@georgem
vezi ca are interceptor jante frumoase de vanzare (cum am avut eu la B A B A), cred ca ar sta bine pe e34
INTERCEPTOR
lasa le pe ale mele .am si m pachet pe 17 daca vrei .si ale mele tot pe 17.iti recomand sa le iei pe cele de m pachet pt ca au cauciucurile mul tmai bune ca alea ale mele de pe masina.si sunt 600 euro.daca vrei imi spui.cele de cele de m.la mine cauciucele sunt pilaf praf dam si un set de cauciucuri noi.
georgem
Inainte de jante trebuie sa schimb alte lucruri pe la masina. Amortizoare + flanse, capete de bara si s-ar putea si brate. Si nu sunt ieftine deloc. Si daca schimb amortizoarele as prefera sa pun ceva de calitate, si mai rigid decat e stock.
Unde-as putea sa merg la cineva sa o urc pe elevator si sa-mi spuna daca bratele trebuie schimbate sau nu si ce altceva ar mai trebui schimbat? Eu nu cunosc mecanici care sa se priceapa la BMW, si nu stiu daca cineva de pe forum are elevator...
INTERCEPTOR
pot sa te ajut eu cu mecanic si elevator.sau rampa si mecanic cum vrei.tongue.gif ai intrebat te am ajutat
georgem
Am fost azi dimineata la un service (recomandat de INTERCEPTOR - multumesc - cu care m-am si intalnit pe acolo) si am facut o constatare pentru tot ce-ar trebui schimbat pe partea din fata.
Din fericire bratele sunt in regula, in afara de amortizorul dreapta care e scurs (il stiu de cateva saptamani ca e asa) nu au gasit joc decat la capatul de bara exterior din dreapta. Si ca sa nu fac geometria de 2 ori, trebuie sa schimb si amortizoarele (si probabil flansele) in acelasi timp cu capatul de bara.
Ma asteptam sa fie mai mult probleme, mie mi se pare ca sunt batai si pe stanga si pe dreapta (dar pe dreapta zgomotele sunt mai mari). Dar ma bucur ca bratele sunt in regula, ca sunt foarte scumpe.

Acum am o mare problema... (alta decat pretul, care sa zicem ca e ok). Eu ma tot gandesc sa-mi pun niste amortizoare mai dure pe masina si nu stiu ce sa fac. Sa merg pe varianta OEM cu amortizoare Sachs pe gaz (Boge modelul OEM se pare ca nu se mai gasesc, dar Sachs si Boge sunt cam acelasi lucru) sau sa imi pun niste amortizoare gen Bilstein B6 Sport? De asemenea, mi-as pune la un moment dat si arcuri Eibach (Eibach Pro-Kit), care coboara cu 2-3 cm garda la sol si sunt ceva mai dure si devin mai dure cu cat sunt mai comprimate.
Pe de alta parte, daca pun alte amortizoare si alte arcuri aproape sigur se modifica unghiurile pe la geometrie. Seful service-ului imi recomanda sa merg pe varianta OEM, ca oricum amortizoarele sunt pe gaz si sunt destul de rigide. La fel imi recomanda si patronul unui pagazin de piese auto de unde am tot cumparat piese si pentru Audi, si pentru BMW, sa merg pe amortizoare Sachs sau Boge, pentru ca sunt numarul 1 in amortizoare si echiparea OEM.

Mie imi convine garda la sol actuala, ca pot sa merg si pe terenuri mai accidentate si sa urc pe borduri inalte. Si nu-mi dau seama cat de rigida ar fi cu amortizoare noi Sachs, ca eu de cand am cumparat-o amortizoarele erau cu uzura mare (nu era scurs cel din dreapta, dar avea ceva joc). Poate ca ar fi suficient de rigida.

Nu stiu ce sa fac, cred ca pana la urma o sa merg pe varianta OEM...
alex230ro
cu amortizoare pe gaz masina devine foarte rigida smile.gif la mine s-a simtit diferenta destul de bine-am avut pe ulei(cam praf ele) nu simteam gropile-am pus pe gaz si imediat am ajuns sa cunosc toate gropile din Bucuresti.
georgem
La E34 toate amortizoarele sunt pe gaz... Nu exista pe ulei (cel putin eu asa stiu).
Uite o poza cu un amortizor spate la mine pe masina:
Click to view attachment
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.